داغ ترین ها :
بهترین لوازم جانبی ps5 برای یک تجربه گیمینگ جذاب

بهترین لوازم جانبی ps5 برای یک تجربه گیمینگ جذاب

خرید لوازم جانبی برای ps5 گاهی اوقات می تواند به اندازه خرید خود کنسول بازی لذت بخش باشد. در این مقاله از تکنولایف قرار است به بررسی لوازم جانبی ps5 بپردازیم و شما را با لیستی از اکسسوری‌های ps5 آشنا کنیم. اگر قصد آشنایی با انواع لوازم جانبی کنسول بازی پی اس 5 و یا خرید هر یک از آن‌ها را دارید، تا پایان مقاله معرفی بهترین لوازم جانبی ps5 همراه ما باشید.

بهترین وسایل گیمینگ مخصوص ps5 که می توانید همراه با کنسول خود بخرید

خرید لوازم جانبی کنسول بازی می تواند تجربه بی نظیری از دنیای گیم را به شما ارائه کند. بیشتر لوازم جانبی و اکسسوری های ps5 در مقایسه با خود کنسول هزینه به مراتب کمتری دارند و می توانید با توجه به بودجه خود گزینه های جذاب و کاربردی برای پلی استیشن 5 خود خریداری کنید. در ادامه قصد داریم تا به طور کامل به بررسی لوازم جانبی ps5 بپردازیم و شما را با بهترین وسایل گیمینگ برای ps5 آشنا کنیم.

 

برای مشاهده قیمت و خرید ps5 به تکنولایف مراجعه کنید

 

معرفی بهترین لوازم جانبی مخصوص ps5

  1. دسته بازی دوال سنس، کنترلر DualSense
  2. هدست واقعیت مجازی مخصوص پی اس PS VR2
  3. دوربین HD
  4. هدست بی سیم مدل Pulse 3D
  5. شارژر دوگانه DualSense
  6. کارت حافظه NVMe SSD
  7. کیف کنسول

 

لوازم جانبی ps5 انواع مختلفی دارد که از میان آن ها می توانیم به مواردی مانند دسته بازی یا همان کنترلر DualSense، دوربین HD و هدست بی سیم و وایرلسی Pulse 3D اشاره کنیم. همچنین برای شارژ کردن باتری دسته PS5 لوازمی مانند شارژر دوگانه DualSense می تواند بسیار کاربردی باشد. در صورتیکه قصد خنک کردن و شارژ کنسول بازی به همراه دسته را داشته باشیم هم می‌توانیم از پایه و شارژر خنک کننده کنسول و دسته استفاده کنیم. یکی دیگر از بهترین لوازم جانبی ps5 کارت حافظه NVMe SSD است. از این اکسسوری در جهت افزایش فضای ذخیره‌سازی استفاده می‌شود. در مجموع لوازم جانبی نام برده شده به شما کمک می‌کنند تا بازی‌های با کیفیت‌تر و بهتری را در فضای گیم تجربه کنید.

 

انواع لوازم جانبی ps5 را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید

 

کنترلر DualSense، اکسسوری مهم کنسول بازی PS5

کنترلر DualSense

دسته بازی دوال سنس (DualSense) دارای قابلیت‌ها و امکاناتی متنوع است که در درجه اول به بالاتر رفتن کیفیت بازی‌های مختلف کمک می‌کند. دسته دوال سنسی که برای کنسول بازی PS مورد استفاده قرار می‌گیرد به قابلیت‌ها و ویژگی هایی پیشرفته‌ای مانند ویبره فیدبک، صدای سه بعدی و میکروفون داخلی مجهز می‌شود. همچنین قابلیت اتصال از راه دور به کنسول از طریق فناوری بلوتوث را دارد و با استفاده از باتری داخلی قابل شارژ است. پلی استیشن 5 در حالت معمول با یک دسته بازی عرضه می شود پس اگر از طرفداران بازی های دو نفره هستید، دسته ps5 می تواند یکی از بهترین لوازم جانبی باشد که خریداری می کنید.

معرفی بهترین دسته های PS5

  1. دسته ی دوال سنس (DualSence) سونی
  2. دسته دوال سنس اج (DualSense Edge) سونی
  3. دسته Victrix Pro BFG
  4. دسته Scuf Reflex Pro
  5. دسته RIVAL Premium
  6. دسته Scuf Impact
  7. دسته Nacon Revolution Unlimited Pro
  8. دسته Hori Onyx
  9. دسته AIM PS5 Controller
  10. دسته Razer Raiju Ultimate
  11. دسته Thrustmaster T248

 

 

برای مشاهده قیمت و خرید دسته ps5 به تکنولایف مراجعه کنید

 

هدست واقعیت مجازی مخصوص پی اس PS VR2

هدست واقعیت مجازی مخصوص پی اس PS VR2

استفاده از هدست واقعیت مجازی سونی باعث می‌شود تا تمام تصاویر بازی به شکلی سه بعدی و واقعی نمایش داده شود. هنگام بازی با هدست واقعیت مجازی مخصوص پلی استیشن 5 سونی شما به جای این که با دسته کنترلر کنسول کار کنید، با حرکت سر خود به بالا و پایین و چپ و راست تغییر جهت می‌دهید و دوربین بازی را کنترل می‌کنید. تشخیص و‌ مشاهده نتیجه حرکت‌های سر توسط سنسورهای بسیار حساسِ روی هدست و یک گجت دیگر به نام دوربین نیز ضبط می‌شود.

قیمت هدست واقعیت مجازی سونی مدل VR2

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین مانیتور برای ps5

 

دوربین HD پلی استیشن 5 سونی

دوربین HD پلی استیشن 5 سونی

دوربین پلی استیشن 5 سونی گجتی است که باعث Move Controller می‌شود و به افزایش کنترل حرکت‌های شما در بازی کمک می‌کند. همچنین لازم به ذکر است که دوربین HD یکی از گزینه‌های مناسب برای برقراری تماس‌های ویدیویی با دوستان و اطرافیان محسوب می‌شود. در واقع اگر قصد دارید تا به صورت مستقیم از PS5 برای فعالیت‌هایی مانند استریم Twitch یا YouTube استفاده کنید، در این موقع دوربین HD بهترین لوازم جانبی ps5 به حساب می‌آید. دوربین HD پلی استیشن 5 سونی به ابزارهای ویژه حذف پس‌زمینه مجهز شده است و هنگام پخش جریانی، آنچه را که در اطرافتان است حذف کنید، و همچنین گزینه‌ای برای پخش تصویر در تصویر وجود دارد و حتی می‌تواند پس زمینه شما را برش داده یا جایگزین کند.

 

قیمت دوربین ps5 مدل CFI-ZEY1

 

هدست بی سیم مدل Pulse 3D

هدست بی سیم مدل Pulse 3D

هدفون PS5 مانند هدفون‌های قبلی که برای کنسول پلی‌استیشن تولید شده‌اند، در زمینه صوتی و کیفیت صدا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. با داشتن جزئیات بالا در صدا و سیستم Surround و Stereo یکی از بهترین گزینه‌ها برای لذت بردن از بازی‌های کامپیوتری است. البته قابلیتی که به جذابیت هدفون بلوتوثی PS5 Pulse 3D کمک می‌کند؛ گزینه صدای سه بعدی است. صدای سه بعدی تاثیر به‌سزایی در طبیعی‌تر شدن صدای بازی‌ها دارد و باعث می‌شود تا گیمر تجربه بهتری از بازی کردن داشته باشد و در زمانی که بازی می‌کند کاملا غرق در سناریو بازی شود.

هدفون بی سیم PS5 Pulse 3D به ویژگی‌هایی مانند کنترل صدا در تماس و کنترل صدای میکروفون مجهز شده به همین خاطر با اطمینان می‌توان گفت که هدفون پلی استیشن 5 مدل Pulse 3d برای کسانی که علاقه به بازی‌های آنلاین دارند، گزینه بسیار مناسبی برای خرید محسوب می‌شود.

 

قیمت هدفون ps5 PULSE 3D

 

شارژر دوگانه DualSense

شارژر دوگانه DualSense

شارژر دوگانه DualSense یا پایه شارژ دسته ps5 جهت شارژ همزمان دو کنترلر DualSense طراحی شده و به کمک باتری داخلی قابل شارژ است. این شارژر یکی از اصلی‌ترین لوازم جانبی کنسول بازی PS5 محسوب می‌شود. استفاده از آن بسیار راحت است و در زمانی نزدیک به 3 ساعت می‌تواند دسته بی سیم بازی را به میزان شارژ 100 درصد برساند.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین بازی های ps5

 

کارت حافظه NVMe SSD

کارت حافظه NVMe SSD

افزودن کارت حافظه NVMe SSD برای کنسول بازی پی اس 5 یک کار اجباری نیست؛ اما با توجه به اینکه پلی استیشن 5 تنها 667 گیگابایت حافظه داخلی برای دانلود، نصب و اجرای انواع بازی‌‌ٰها دارد، استفاده از آن باعث می‌شود تا شما امکان دانلود بازی‌های بیشتری را داشته باشید. در مجموع می‌توان گفت که این کارت حافظه توسعه‌یافته به جهت افزایش فضای ذخیره‌سازی در کنسول PS5، قابلیت نصب و اجرای بازی‌های PS5 را به کاربران خود می‌دهد.

 

خرید هارد اس اس دی سامسونگ مدل 980 pro

کیف کنسول بازی سونی PS5

کیف کنسول بازی سونی PS5

کیف کنسول یکی از بهترین لوازم جانبی کنسول بازی سونی PS5 است که به شما کمک می‌کند تا با احتیاط بیشتری کنسول بازی را جابه‌جا کنید و همچنین امکان استفاده از کنسول بازی در سفر هم به شما می‌دهد. کیف‌های حمل کنسول هم زمان که از مقاومت خوبی در برابر ضربه‌های احتمالی برخوردار هستند؛ همچنین قیمت بسیار پایین‌تری از خود کنسول بازی هم دارند به همین دلیل استفاده از آن‌ها بسیار آینده‌نگری مثبتی محسوب می‌شود.

 

انواع کیف ps5 را در طرح های مختلف از تکنولایف بخرید

 

سخن آخر

استفاده از بهترین لوازم جانبی کنسول بازی PS5 باعث می‌شود تا بازی با هیجان و لذت بیشتری به کاربر انتقال داده شود. وسایلی مانند دسته بازی، هدست واقعیت مجازی، دوربین HD، هدست بی سیم مدل Pulse 3D، شارژر دوگانه برای دسته‌ های بازی، کارت حافظه و کیف کنسول لوازم جانبی پی اس 5 محسوب می‌شوند که در این مقاله آن‌ها را معرفی کردیم. اگر شما هم تجربه‌ای در خرید و استفاده از انواع اکسسوری پی اس 5 دارید، می‌توانید آن را با نوشتن در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین اکسسوری PS5 چیست؟

برای کنسول بازی PS5 سونی لوازم جانبی مختلفی وجود دارد. دسته بازی دوال سنس، هدست بی سیم مدل Pulse 3D و شارژر دوگانه DualSense برای شارژ باتری دسته‌های بازی از بهترین لوازم جانبی پی اس ۵ به حساب می‌آیند.

برای بازی با PS5 چه لوازم جانبی را نیاز است تا بخریم؟

برای تجربه یک بازی بی نقص با PS5 می‌توانید لوازمی مانند دسته بازی اضافه (برای بازی‌های دو نفره)، هدست واقعیت مجازی مخصوص پی اس، دوربین HD، هدست بی سیم مدل Pulse 3D، شارژر دوگانه DualSense، کارت حافظه NVMe SSD و کیف کنسول را خریداری کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%84%d9%88%d8%a7%d8%b2%d9%85-%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%a8%db%8c-ps5/
ads
ads