داغ ترین ها :
معرفی بهترین هدفون های نویز کنسلینگ

معرفی بهترین هدفون های نویز کنسلینگ

هدفون و هندزفری هم مانند سایر وسایل الکترونیکی امروزه در ابعاد و مدل های متنوعی توسط برندهای مختلف تولید می‌شوند و در این میان اضافه شدن امکانات جدید باعث محبوبیت بیشتر آن‌ها شده است. شاید بتوان گفت که یکی از اصلی‌ترین دلایل کاربران برای خرید بهترین هدفون نویز کنسلینگ، دوری از شلوغی و سروصدا و پیدا کردن آرامش است که با ورود فناوری نویز کنسلینگ این مشکل به صورت معجزه آسایی حل شده است. قابلیت نویز کنسلینگ (Noise Cancelling) در هدفون و هندزفری‌ها به شما این امکان را می‌دهد تا هنگام استفاده از هدفون هیچگونه صدای خارجی به‌جز موزیکی درحال پخش را نشنوید و در ادامه می‌تواند تاثیرگذارترین وسیله برای تجربه یک مکالمه با کیفیت و بدون نویز دیده شود.

با توجه به افزایش تقاضا و محبوبیت هدفون با نویز کنسلینگ و جست‌وجو بیشتر کاربران برای پیدا کردن بهترین هندزفری نویزکنسلینگ تیم محتوای تکنولایف تصمیم گرفت تا لیستی از بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023 موجود در بازار تهیه کرده و در این مقاله به معرفی آن‌ها بپردازد. برای آشنایی با انواع بهترین هدفون دارای نویز کنسلینگ از گران‌ترین تا ارزان‌ترین قیمت تا آخر مقاله همراه ما باشید.

معرفی بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023

معرفی بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023 (گران ترین)

خرید هندزفری و هدفون دارای نویز کنسلینگ به شما کمک می‌کند تا بتوانید به رضایت بیشتری از زندگی دست پیدا کنید. اگر محیط کار شلوغی دارید، زمان زیادی را در مسیرهای شلوغ سپری می‌کنید، مدت زمان مکالمه بالایی دارید یا علاقه وافری به موزیک گوش دادن دارید، به جرات می‌توان گفت که خرید هدفون با نویزکنسلینگ بهترین راه‌حل پیش روی شماست. در ادامه مایل هستیم تا شما را با انواع بهترین هدفون های نویزکنسلینگ اکثر برندهای معروف آشنا کنیم تا بتوانید بهترین خرید ممکن را از فروشگاه‌‌های حضوری یا آنلاین مانند تکنولایف تجربه کنید.

جدیدترین هندزفری نویز کنسلینگ معرفی شده اپل در سپتامبر 2023

 

جدیدترین هندزفری نویز کنسلینگ معرفی شده اپل در سپتامبر 2023

اپل در شهریور 1402 از هندزفری بلوتوثی اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation 2023 به عنوان جدیدترین هندزفری و بهترین هندزفری anc دار خود رونمایی کرد. در حقیقت هندزفری بلوتوثی اپل مدل AirPods Pro 2nd Generation 2023 تفاوت چندانی با هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2 ندارد و از لحاظ سخت افزاری و ظاهری کاملا شبیه مدل 2022 است. قابلیت‌هایی مانند حالت Transparency، پشتیبانی از اکولایزر تطبیقی Adaptive EQ و فناوری TrueDepth برای ایجاد پروفایل شخصی‌ سازی شده از طریق دوربین آیفون، پشتیبانی از فرامین صوتی سیری، شتاب‌سنج تشخیص گفتار و سنسور تشخیص پوست از جمله ویژگی‌های مشترک هندزفری مجهز به نویز کنسلینگ سال 2023 اپل  با نسل قبلی است. با استفاده از هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2 2023 شما می‌توانید با یک بار شارژ باتری تا 5.5 ساعت به استفاده از هندزفری همراه با فعال بودن صدای فراگیر گوش دهید و در حالت عادی تا 6 ساعت از پخش موزیک آن استفاده کنید. در کنار این ویژگی‌ها برخورداری از ردیابی حرکات سر با کمک سنسورهای شتاب‌سنج و ژیروسکوپ هم به منحصر به فرد بودن این هندزفری کمک شایانی می‌کند.

 

مهم‌ترین تفاوت هندفزی بی سیم پرو 2 سال 2023 اپل با مدل سال 2022 این است که اپل در سپتامبر 2023 مشخص کرد که از درگاه تایپ سی به جای لایتنینگ استفاده کرده و از این پس شما می‌توانید برای شارژ کردن کیس شارژ ایرپاد پرو 2 2023 از کابل تایپ c استفاده کنید. افزایش میزان مقاومت در برابر آب و گرد و غبار هم از دیگر قابلیت‌هایی بود که اپل برای هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2 با مجهز کردن آن به گواهینامه IP54 قرار داد. در واقع اگر قصد استفاده از بهترین ایرپاد 2023 اپل را دارید، هر چه زودتر برای خرید آن اقدام کنید.

 

قیمت هندفزی بی سیم پرو 2 سال 2023 اپل

 

بهترین هندزفری نویز کنسلینگ اپل

بهترین هندزفری نویزکنسلینگ اپل

طبیعی است که دیگر نیازی به معرفی برند معروف اپل نیست؛ اما لازم به ذکر است که اپل در کنار تولید گوشی‌های پرفروش خود توانسته است در تولید انواع هدفون و هندزفری به خوبی بدرخشد. اپل نام ایرپاد را برای هندزفری‌های خود انتخاب کرد و توانست مدل‌های مختلف این دسته از محصولات را با نام ایرپاد پرو 2، ایرپاد 1 و غیره به فروش برساند. اگر تصور می‌کنید که ایرپادهای اپل با سیستم‌های اندرویدی یا متغیر متصل نمی‌شوند و تنها کاربران گوشی‌های آیفون و سیستم عامل MacOS توانایی استفاده از آن را دارند، لازم به ذکر است که اشتباه می‌کنید؛ اما در این میان نمی‌توان از غیرفعال شدن یک سری امکانات در محصولات غیر اپلی گذشت.

 

انواع هدفون و هندزفری نویز کنسلینگ اپل را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت ایرپاد

 

هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2

بهترین هندزفری نویزکنسلینگ اپل

اگر قصد خرید بهترین هندزفری نویزکنسلینگ اپل را دارید، به‌طور قطع باید فکر خرید سراغ هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2 باشید. اپل در سپتامبر 2022 ادعا کرد که از بهترین تراشه، متریال و به‌روزترین فناوری موجود در جهان برای ساخت ایرپاد 2 پرو استفاده کرده است تا بتواند کمر تمام رقبای جدی تولید هندزفری را به زمین بزند. هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2 با بهره‌وری از بهترین و توانمندترین تراشه مخصوص اپل یعنی H2 به کاربر امکان غرق شدن در فضای رویایی صدای سه‌بعدی را می‌دهد. همچنین با افزایش راندمان باتری کیس شارژ و ایرپادها به حفظ رضایت کاربر کمک ویژه‌ای می‌کند.

کمپانی سازنده با دو برابر کردن قدرت حذف نویز از اطراف (فناوری Active Noise Cancelling) در هندزفری بلوتوثی اپل مدل ایرپاد 2 پرو توانست به‌راحتی جای پای آن را در میان بهترین هدفون های نویز کنسلینگ دنیا سفت کند. امکانات بی‌نظیر دیگری مانند پشتیبانی از صدای فراگیر دالبی اتموس توسط اسپیکرهای روی کیس و ایرپادها، پشتیبانی هوشمندانه‌تر از فرمان‌های لمسی و قابلیت نگهداری شارژ تا 30 ساعت به کمک کیس از جمله دلایل خرید هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2 محسوب می‌شوند.

برای اتصال بهترین هندزفری نویزکنسلینگ اپل به تمام گوشی‌ها (اندروید و iOS) باید از طریق بلوتوث اقدام کرد. اپل هنگام ساخت ایرپاد 2 پرو از آخرین نسخه بلوتوث 2022 یعنی بلوتوث نسخه 5.3 برای اتصال به انواع سیستم‌ها استفاده کرده است تا کاربران بتوانند با بالاترین سرعت ممکن به دستگاه مدنظر متصل شوند و از این کیفیت و ایمنی لذت ببرند. همچنین دیده شده است که اتصال کامل و هماهنگی با دستیار شخصی Siri به افزایش سرعت انجام فعالیت‌های گوناگون کمک ویژه‌ای می‌کند.

در نهایت بهتر است تا به توانایی دریافت گواهینامه IPX4 برای این مدل هندزفری بلوتوثی خبر دهیم. مغزهای متفکر استیو جابز با استفاده از متریال ضد آب و مقاوم در برابر گردوغبار موفق به کسب استاندارد IPX4 برای هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2 شدند.

 

هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2 

 

 

هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Max

هدفون نویز کنسلیگ اپل مدل AirPods Max

اگر بودجه محدودی ندارید و در تلاش برای استفاده از بهترین امکانات اپل در ساخت بهترین هدفون دارای نویز کنسلینگ هستید، هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Max برای شما روانه بازار شده است. هدفون دورگوشی اپل مدل ایرپاد مکس با بهره‌وری از ارگونومی مناسب و بهترین کیفیت ساخت توانسته است مرزهای قیمت را در ذهن همه پشت سر بگذارد و در لیست خرید افراد بسیاری قرار گیرد.

در نگاه اول به هدفون بی سیم اپل مدل AirPods Max می‌توان متوجه بافت شبکه‌ای و سبک هدبند شد. این کاهش وزن نسبت به نسل‌های قبلی به کاهش فشار وارده به سر کمک به‌سزایی می‌کند و چالش افراد بسیاری را با هدفون‌های دور گوشی یا همان Over Ear حل می‌کند. بالشتک‌های فومی و نرمی که کمپانی برای این مدل درنظر گرفته است، گوش را به‌طور کامل احاطه می‌کند و با ایجاد فاصله‌ای مناسب اجازه تنفس و گردش هوا را به گوش‌ها می‌دهد. اگر قصد جابه‌جایی هدفون بلوتوثی اپل مدل ایرپاد مکس را داشته باشید با استفاده از قابلیت جمع شدن فریم دور می‌توانید آن را در حالت فشرده (Compact) قرار دهید و با ابعادی بهینه شده در کیف‌های کوچک حمل کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای خرید ایرپاد

 

اپل با طراحی 9 میکروفون برای هدفون بی سیم AirPods Max کاربران را به دنیای شگرف صدا دعوت کرد. به‌کارگیری 8 میکروفون تنها برای قابلیت نویز کنسلینگ و 3 میکروفون برای مکالمه (دارای 2 میکروفون مشترک با حالت اکتیو نویز کنسلینگ) شگفتی عجیبی را برای تمامی افراد سراسر دنیا به ارمغان آورد. شاید باورتان نشود؛ اما اگر زمانی از فعالیت حالت Active Noise Cancelling خسته شوید و دلتان بخواهد همزمان با استفاده از هدفون از فضای اطراف هم خبر داشته باشید، با فعال کردن حالت ترنسپرنسی (Transparency) می‌توانید قدرت شنوایی متفاوتی از حالت اکتیو نویز کنسلینگ تجربه کنید و به صدای اطراف دسترسی کامل داشته باشید.
«راه اندازی با یک ضربه» یکی از بزرگترین شعارها و ادعاهای به‌گوش رسیده اپل هنگام عرضه هدفون دور گوشی AirPods Max است. اپل ادعا کرده است که کاربران می‌توانند در سریع‌ترین زمان ممکن نسبت به سایر هدفون‌های بلوتوثی دنیا به‌راحتی و بدون دردسر به نزدیک‌ترین دستگاه اطراف از طریق بلوتوث نسخه 5 به‌کاررفته متصل شوند و نهایت استفاده را از این سرعت بالا ببرند.

فناوری دیگری که سرعت بالای هدفون بلوتوثی اپل مدل AirPods Max را به رخ همه می‌کشد، امکان جابه‌جایی سریع میان دستگاه‌های مختلف اپل دیده شده است. برای درک بهتر لازم به ذکر است، اگر در حال استفاده از یکی از دستگاه‌های Mac Book، iPad، iPhone یا Apple TV هستید، برای مثال با مک بوک موزیک گوش می‌دهید و ناگهان iPhone شما زنگ بخورد، در صورت پاسخ دادن به گوشی، هدفون به‌صورت خودکار به آیفون متصل می‌شود و نیازی به صبر کردن برای اتصال نیست.

به محض جدا شدن هدفون بی سیم اپل مدل AirPods Max از سر کاربر پخش موزیک در آن متوقف می‌شود و امکان ذخیره شارژ باتری را می‌دهد. در ادامه اگر قصد اتصال به سیری (Siri) را داشته باشید، با گفتن Hey Siri می‌توانید انواع امکانات لازم را از دستیار شخصی خود درخواست کنید تا بدون نیاز به هرگونه لمسی آن‌ها را پشت سرهم انجام دهد. حداکثر 20 ساعت حالت پخش صدا (روشن بودن حذف نویز یا حالت Transparency)، بیست ساعت حالت پخش فیلم و 20 ساعت حالت مکالمه در دسته ویژگی‌های غیرقابل انکار این مدل هدفون است که تنها با 5 دقیقه شارژ می‌توانید به 90 دقیقه از آن دسترسی پیدا کنید. اگر قصد خرید بهترین هدفون با نویز کنسلینگ اپل را دارید، هدفون دارای نویز کنسلینگ اپل مدل AirPods Max مناسب‌ترین انتخاب شماست.

 

هدفون بی سیم اپل مدل AirPods Max  

 

هندزفری بی‌ سیم اپل مدل 2021 AirPods Pro

 

خرید هندزفری نویزکنسلینگ اپل مدل 2021 AirPods Pro

 

به گفته کاربران و منتقدان یکی از بهترین هدست نویز کنسلینگ موجود در بازار، هندزفری بی‌ سیم اپل مدل 2021 AirPods Pro است که قدرت بالایی در حذف صدای مزاحم اطراف هنگام مکالمه و پخش موسیقی دارد. اپل ادعا کرده است که با استفاده از این هندزفری از دنیای اطراف جدا می‌شوید و می‌توانید حتی در صورت پخش نشدن هیچگونه صدایی به فضایی منجر به سکوت مطلق دست پیدا کنید.
اپل در ادامه ادعا کرده است که در صورت روشن بودن فناوری فوق‌العاده توانمند ANC کاربران تا حداکثر 4.5 ساعت و در صورت خاموش بودن ANC تا 5.5 ساعت توانایی استفاده از هندزفری را دارند. همچنین با یک بار شارژ کیس تا 24 ساعت شارژ برای ایرپادها تضمین می‌شود. برای شارژ کیس شارژ هندزفری بلوتوثی اپل مدل 2021 AirPods Pro به کابل لایتنینگ به USB Type C نیاز است. این کیس شارژ از فناوری شارژ وایرلس (شارژ بی‌سیم) نیز پشتیبانی می‌کند.

دیده شدن حالت ترنسپرنسی (Transparency) علاوه‌بر نویز کنسلینگ به کاربر کمک می‌کند تا بتواند همیشه بهترین موقعیت را با داشتن یک هندزفری بی‌سیم تجربه کند. حالت ترنسپرنسی برعکس نویزکنسلینگ به کاربر امکان شنیدن صدای محیط حین استفاده از هندزفری را می‌دهد و مناسب افرادی است که در محیط کار مایل به استفاده از هندزفری هستند. ایرپادها به فناوری حساسیت به لمس پوست مجهز هستند و در صورت جدا شدن از گوش به‌صورت خودکار پخش صدا را متوقف می‌کنند. همچنین با پشتیبانی از فرمان‌های لمسی امکان کنترل پخش مکالمه و موزیک را با زدن ضربه‌های کوچک و لمس چند ثانیه‌ای به کاربران می‌دهند.
علاوه بر استاندارد IPX4 که بیانگر مقاومت هندزفری در برابر پاشش آب (قطرات آب و عرق انسان) و گردوغبار، دیده شدن قابلیت کنترل صدا از طریق فناوری اکولایزر، تنظیم بیس و پخش صدای Mid و High با بالاترین کیفیت از دیگر موارد مهم و تاثیرگذار در خرید هندزفری بی‌ سیم اپل مدل 2021 AirPods Pro به‌شمار می‌روند.

 

قیمت هندزفری بی سیم اپل مدل ایرپاد پرو 

 

 

بهترین هندزفری نویز کنسلینگ سامسونگ

بهترین هندزفری نویزکنسلینگ سامسونگ

با توجه به اینکه تا به اینجای مقاله بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023 موجود در بازار با ما همراه بودید، می‌توان به راحتی متوجه شد که شما در جست‌وجوی بهترین هدست نویز کنسلینگ هستید. سامسونگ هم مانند جدی‌ترین رقیب این روزهایش یعنی اپل موفق به تولید بهترین هدفون های نویز کنسلینگ بسیاری شده است که در ادامه قصد معرفی تعدادی از آن‌ها را از بیشترین قیمت به کم‌ترین مدل داریم پس با ما همراه باشید.

 

انواع هندزفری نویز کنسلینگ سامسونگ را می توانید از تکنولایف بخرید: ایرپاد سامسونگ

 

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro

خرید بهترین هندزفری نویزکنسلینگ سامسونگ

تا به امروز پرقدرت‌ترین و بهترین هدست نویز کنسلینگ سامسونگ، هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro دیده شده است که با برخورداری از به‌روزترین امکانات دنیا توانسته است به رقیب جدی ایرپادهای گران قیمت اپل تبدیل شود.

در صورت روشن بودن حالت ANC تا 4 ساعت و هنگام خاموشی هر ایرپاد تا 5 ساعت توانایی روشن ماندن را دارد. در این زمینه کیس شارژ توانایی شارژدهی تا 28 ساعت را دارد که این زمان در مقایسه با سایر مدل‌ها بسیار مناسب دیده می‌شود. محفظه شارژ به باتری 472 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است و برای شارژ آن کاربر به کابل USB Type C نیاز دارد. البته محفظه هندزفری از طریق شارژ وایرلس هم شارژ می‌شود. میکروفون سه گانه در کنار فعالیت ANC و قابلیت تشخیص هدفون روی گوش برای قطع خودکار محتوا و میکروفون از جمله دلایلی هستند که به تجربه بهترین تماس ممکن به کاربر کمک ویژه‌ای می‌کنند. حالت Ambient Sound همان حالت ترنسپرنسی ایرپادهای اپل است که برای شنیدن صدای محیط اطراف هنگام پخش محتوا در هندزفری بلوتوثی سامسونگ مدل Galaxy Buds Pro به‌کار رفته است.

اگر به صورت اتفاقی بادزهای گلکسی بادز پرو شما در آب افتاند، گواهینامه IPX7 تضمین می‌کند که تا ارتفاع 1 متر به مدت 30 دقیقه اتفاقی برای بادزها نخواهد افتاد و پس از قرار گرفتن در این شرایط باز هم هندزفری به فعالیت خود ادامه خواهد داد. برای خرید بهترین هندزفری نویزکنسلینگ سامسونگ می‌توانید از طریق سایت فروشگاه اینرتنتی تکنولایف اقدام کنید.

 

 هندزفری بی سیم سامسونگ گلکسی بادز پرو 

 

 

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2

خرید هندزفری نویزکنسلینگ سامسونگ مدل Galaxy Buds 2

شاید هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 بهترین هندزفری نویز کنسلینگ دنیا نباشد؛ اما به‌طور قطع در دسته بهترین‌ها قرار دارد. اولین ویژگی که هنگام استفاده از این هندزفری به چشم می‌آید، اندازه مناسب و جای‌گیری راحت آن در گوش است. اگر علاقه به خرید هندزفری بلوتوثی با کوچک‌ترین اندازه ممکن را دارید، خرید هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 می‌تواند انتخاب خوبی محسوب شود. همچنین اگر در فکر استفاده از هندزفری با بهترین بیس صدا که برای استفاده روزمره، بازی کردن به مدت زیاد و ورزش همچنان خرید هنزفری بلوتوثی گلکسی بادز 2 سامسونگ را به شما پیشنهاد میدهیم. به دلیل دریافت گواهینامه استاندارد IPX2 این هندزفری در برابر رطوبت و عرق از مقاومت خوبی بهره برده است و کاربر میتواند با خیال راحت به ورزش کردن با آن بپردازد.

ظرفیت باتری کیس ۴۷۲ میلی‌آمپر ساعت دیده شده است که توانایی شارژ دهی تا 28 ساعت را دارد. مدت زمانی که هر بادز پس از شارژ کامل در کیس شارژ می‌تواند روشن باقی بماند در صورت خاموش بودن نویز کنسلینگ تا 7.5 ساعت تخمین زده شده است. در‌صورتیکه با روشن بودن ANC این زمان به 5 ساعت کاهش پیدا می‌کند. در نهایت اگر قصد انتخاب یکی از بهترین هدست نویز کنسلینگ سامسونگ را دارید، می‌توانید با پرداخت قیمتی پایین‌تر از بهترین هندزفری‌های اپل نسبت به خرید آن اقدام کنید.

 

 هندزفری بی سیم سامسونگ گلکسی بادز 2

 

جدیدترین مدل های هندزفری گیمینگ و انواع هدفون گیمینگ نویز کنسلینگ را می توانید از تکنولایف بخرید

 

معرفی بهترین هدفون های نویز کنسلینگ ارزان 2023

معرفی بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023

به جرات می‌توان گفت که هیچ فناوری اندازه ANC نتوانسته است به‌طرز چشمگیری نمودار خرید هندزفری را صعودی کند. قابلیت نویز کنسلینگ در هدفون‌ها باعث می‌شود تا کاربران از مکالمه‌های با کیفیت‌تری بهره ببرند. همچنین نمی‌توان از تاثیر آن در موزیک گوش دادن صرف‌نظر کرد. تا به اینجا با بهترین و گران‌ترین هندزفری و هدفون دارای نویز کنسلینگ آشنا شدیم؛ در ادامه قرار است با تعدادی از بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023 که تفاوت قیمت مشهودی میان آن‌ها با هدفون‌های اپل و سامسونگ برقرار است، آشنا شویم تا بتوانیم به افرادی که قصد خرید هندزفری‌های مقرون‌به‌صرفه را دارند، بهترین مدل‌های موجود در بازار را معرفی کنیم.

هندزفری نویزکنسلینگ انکر

بهترین هندزفری نویزکنسلینگ انکر

انکر یکی از بزرگترین و معروفترین برندهای دنیای دیجیتال دنیاست که توانسته است با تولید محصولاتی مرغوب و کاربردی مانند بهترین هدفون های نویز کنسلینگ پابه‌پای اپل و سامسونگ جلو بیاید و میخ خود را محکم‌تر از قبل کند. اگر تا به حال خریدی از محصولات انکر نداشته‌اید یا علاقه‌مند به آشنایی با مدل‌های مختلف آن هستید، به خواندن مقاله ادامه دهید تا با تعدادی از بهترین هدفون های نویز کنسلینگ ارزان آشنا شوید.

 

هندزفری بلوتوثی Liberty Air 2 Pro

خرید هندزفری نویزکنسلینگ Liberty Air 2 Pro

یکی از بهترین و خفن‌ترین هندزفری‌های برند انکر، هندزفری بلوتوثی Liberty Air 2 Pro است که با طراحی متفاوت و فناوری‌های به‌روز استفاده شده موفق به کسب درصد بالایی از رضایت کاربران و منتقدان شده است. از آنجایی که کمپانی معروف و قدیمی انکر همواره در تولید لوازم صوتی و دیجیتال به خوبی درخشیده است، تعریف از هندزفری‌های بلوتوثی آن اغراق به‌شمار نمی‌آید.

در نگاه اول متوجه طراحی متفاوت کیس شارژ و نحوه باز و بسته شدن در آن به صورت کشویی می‌توان شد که باعث چشمگیری این محصول می‌شود. ایرپادها از فرمان‌های لمسی پشتیبانی می‌کنند و کاربران بسته به سلیقه خود با استفاده از اپلیکیشن انکر توانایی تنظیم تعداد ضربه با انگشت را برای اعمال تغییرات روی هر ایرپاد (به‌صورت جداگانه سمت راست و چپ) دارند. می‌توان گفت که فناوری نویز کنسلینگ و ترنسپرنسی دوتا از بهترین قابلیت‌هایی هستند که باعث افزایش ارزش خرید هندزفری بلوتوثی Liberty Air 2 Pro می‌شوند. با نگه داشتن دست روی ایرپاد می‌توان آن دو را فعال کرد تا هنگام مکالمه و موزیک گوش دادن از شر صدای مزاحم اطراف به‌طور کل خلاص شوید.

درصورت غیرفعال بودن نویز کنسلینگ، با یک بار شارژ ایرپادها با استفاده از باتری ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی کیس شارژ می‌توانید تا ۸ ساعت از هر ایرپاد استفاده کنید.
در آخر لازم به ذکر است که دریافت گواهینامه IPX4 این آسودگی خیال را به کاربر می‌دهد تا در صورت پاشش آب یا مواجهه هندزفری با گردوغبار مشکلی برای هندزفری پیش نیاید و هندزفری به فعالیت خود ادامه دهد.

 

 هندزفری بلوتوثی لیبرتی ایر 2 پرو انکر 

 

هندزفری بلوتوثی Liberty Air 2

 

هندزفری نویز کنسلینگ بلوتوثی Liberty Air 2

هندزفری بلوتوثی لیبرتی ایر ۲ دقیقا نسل قبلی مدل هندزفری بلوتوثی Liberty Air 2 Pro است که با کمی تغییر با قیمتی کمتر روانه بازار شده است. از لحاظ فنی و به‌کارگیری فناوری‌های مختلف مانند نویز کنسلینگ (ANC) تفاوت چشمگیری وجود ندارد؛ اما از لحاظ طراحی شاهد دو مدل ایرپاد و کیس شارژ متفاوت هستیم.

کیس شارژ از اندازه مناسبی برخوردار است که در جیب‌های کوچک هم جا می‌شود. ایرپادها به حالت تو گوشی (In Ear) هستند و با سری‌های سیلیکونی متفاوتی در جعبه به دست کاربران می‌رسند. هر دو ایرپاد از فرمان‌های لمسی پشتیبانی می‌کنند و کاربران با استفاده از اپلیکیشن SoundCore می‌توانند نسبت به شخصی‌یازی تنظیمات آن‌ها اقدام کنند. یکی از بزرگترین برتری‌های بهترین هدفون با نویز کنسلینگ انکر نسبت به مدل پرو خود، برخورداری از گواهینامه IPX5 است‌. دریافت استاندارد IPX5 خیال کاربر را از خراب شدن هندزفری درمقابل آب راحت می‌کند زیرا می‌تواند در مقابل پاشش مستقیم آب مقاومت کند و پس از خشک شدن دوباره به فعالیت خود ادامه دهد. کیس شارژ با ظرفیت ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی این هندزفری انکر با بهره‌وری از ۱۰ دقیقه شارژ از طریق کابل USB C توانایی شارژ دهی تا ۱۲۰ دقیقه برای هر ایرپاد را دارد.

در مجموع اگر قصد خرید یک هندزفری بی‌سیم با امکانات بالا از یک برند معروف با قیمتی مناسب را دارید، از خرید هندزفری بی سیم انکر مدل SoundCore Liberty Air 2 پشیمان نخواهید شد.

 

هندزفری بلوتوثی لیبرتی ایر 2 انکر 

 

هندزفری نویزکنسلینگ کیو سی وای

بهترین هندزفری نویزکنسلینگ کیو سی وای

برند چینی کیو سی وای توانست در مدت زمان کوتاهی با تولید هندزفری‌های اقتصادی و ارزان قیمت به جایگاه بالایی در فروش دست پیدا کند. کیو سی وای از اواسط سال 2022 به فروش بالایی دست پیدا کرد تا به امروز که در لیست بالاترین فروش روزمره فروشگاه‌های دیجیتال قرار دارد. برای آشنایی با معروف‌ترین مدل هندزفری نویزکنسلینگ کیو سی وای تا پایان مطلب همراه ما باشید.

 

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T13 ANC

خرید بهترین هدفون دارای نویز کنسلینگ

یکی از بهترین هندزفری‌های اقتصادی و ارزان قیمت این روزها، هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T13 ANC است که با بهره‌وری از قابلیت نویز کنسلینگ (ANC) هنگام مکالمه و گوش دادن به موزیک و همچنین قابلیت حذف صدای اطراف (ENC) توانسته است نام خود را در لیست پرفروش‌ترین هندزفری‌های بلوتوثی آسیا قرار دهد. برند کیو سی وای با در نظر گرفتن باتری با توان ۳۸۰ میلی‌آمپرساعت در کیس شارژ، امکان استفاده از ایرپاد را تا ۸ ساعت بدون شارژ کیس و تا ۴۰ ساعت با محاسبه شارژ کیس به کاربران خود می‌دهد. در ادامه لازم به ذکر لست که برای شارژ کردن کیس شارژ از طریق درگاه USB Type C می‌توانید اقدام به شارژ کنید.

بهترین هندزفری نویز کنسلینگ کیو سی وای که در کمترین قیمت ممکن به بازار ارائه شده است با استفاده از بلوتوث نسخه ۵.۳ به تمامی دستگاه‌های پشتیبانی کننده از این نسخه بلوتوث به‌راحتی متصل می‌شود و اجازه می‌دهد تا کاربر از این کار نهایت لذت را ببرد. اگر قصد خرید بهترین هدفون دارای نویز کنسلینگ با کمترین پرداخت ممکن را دارید، خرید هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T13 ANC می‌تواند درست‌ترین انتخاب شما باشد.

 

 هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T13 ANC

 

هندزفری Baseus SIMU S1 Pro بهترین هندزفری نویزکنسلینگ

 

هندزفری بلوتوثی اورایمو مدل FreePods Pro

یکی دیگر از ارزان‌ترین هندزفری های anc دار بازار در حال حاضر هندزفری بلوتوثی اورایمو مدل FreePods Pro است. این هندزفری با استفاده از بلوتوث نسخه 5.2 به انواع دستگاه‌ها متصل می‌شود. جنس بدنه از پلاستیک ABS است و وزن سبکی دارد به همین دلیل علاوه‌بر جای کم وزن پایینی هم دارد. گوشی‌ها به صورت SEMI IN EAR داخل گوش قرار می‌گیرند.  هر یک از گوشی‌ها از فرامین لمسی پشتیبانی می‌کنند، به همین دلیل کنترل موزیک و مکالمه کار بسیار آسانی است. با استفاده از قابلیت حذف نویز (ANC) هندزفری بی سیم اورایمو مدل FreePods Pro می‌توانید مکالمه با کیفیتی را تجربه کنید و صدای بسیار واضحی را  از مخاطب بدون هر گونه نویزی از اطراف بشنوید.  در کنار ویژگی‌های گفته شده، میزان شارژدهی ایرپادها به مدت 9 ساعت (در حالت ANC فعال) و 13 ساعت (در حالت ANC غیر فعال) از مهم‌ترین دلایل خرید این هندزفری بلوتوثی ANC دار ارزان قیمت از برند اورایمو می‌تواند باشد.

 

قیمت هندزفری بی سیم اورایمو مدل FreePods Pro

 

اپل، سامسونگ،انکر و کیو سی وای تنها برندهای معروف دنیا نیستند که تا به امروز موفق به تولید بهترین ایرپاد نویز کنسلینگ شده باشند. برندهای دیگری نیز موفق به دریافت این جایگاه شده‌اند که در ادامه با جدول معرفی آن‌ها آشنا می‌شوید.

1. هندزفری بی سیم شیائومی مدل REDMI BUDS 3 2021
2. هندزفری بی سیم هوآوی مدل FreeBuds 5i
3. هندزفری بی سیم هایلو مدل MoriPods ANC
4. هندزفری Baseus Encok W06
5. هندزفری Baseus SIMU S1 Pro

 

نتیجه گیری

در حال حاضر هیچ بازاری اندازه بازار خرید هدفون های نویز کنسلینگ داغ نیست و تمایل کاربران به خرید بهترین نوع آن‌ها همواره در حال افزایش است. اگر قصد خرید یکی از کاربردی‌ترین هندزفری‌های نویز کنسلینگ را دارید، می‌توانید از میان انواع مدل‌های معرفی شده با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. خوشبختانه قابلیت ANC تنها در هندزفری‌های گران قیمت دیده نمی‌شود و در هندزفری‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه بعضی از برندها نیز دیده می‌شود. از اینکه تا پایان مقاله بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023 موجود در بازار با ما همراه بودید از شما متشکریم. اگر تجربه یا نظری درمورد استفاده هندزفری نویز کنسلینگ دارید، می‌توانید با نوشتن در قسمت نظرات کاربران با ما به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین هندزفری بی سیم نویز کنسلینگ چیست؟

برای پاسخ به این سوال می‌توانید با توجه به بودجه خود یکی از چندین مدل معرفی شده در مقاله بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023 موجود در بازار از تکنولایف را انتخاب کنید.

هندزفری anc چی خوبه؟

اگر مقاله بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023 موجود در بازار را مطالعه کنید با انواع مدل‌های برندهای اپل، سامسونگ، انکر، شیائومی و غیره آشنا می‌شوید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. مهدی

    الان قطعا باید galaxy buds FE رو بذاری تو لیست
    چون با اینکه قیمتش تقریبا نصف buds2 pro هست،
    بیس و ANC بهتری داره و باعث تعجب کارشناسان شده
    میشه گفت نویز کنسلینگ buds FE از تمام هندزفری های که تو لیست نام بردی بهتره و این قابلیت با قیمت نصف buds2pro ، عجیبه.

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%af%d9%81%d9%88%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%86%d9%88%db%8c%d8%b2-%da%a9%d9%86%d8%b3%d9%84%db%8c%d9%86%da%af/
ads
ads