داغ ترین ها :
اموزش نصب برنامه فیلیمو روی تلویزیون

اموزش نصب برنامه فیلیمو روی تلویزیون

فیلیمو برنامه‌ای است که به عنوان پلتفرم پخش فیلم و سریال شناخته می‌شود. این برنامه آرشیو بزرگی از فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و سریال‌های به روز و قدیمی را درون خود جای داده است. برای علاقه‌مندان به فیلم و سریال این اپلیکیشن بسیار کاربردی محسوب می‌شود و از آن می‌توانید روی گوشی، تلویزیون و لپ‌تاپ نیز استفاده کنید. فیلیمو در نسخه تحت وب نیز در دسترس است و در صورتی که امکان نصب برنامه را ندارید می‌توانید از نسخه تحت وب کمک بگیرید. قبل از شروع باید این نکته را توضیح بدهیم که امکان نصب این برنامه روی تلویزیون‌هایی ممکن است که سیستم عامل اندروید دارند. پس با اموزش نصب برنامه فیلیمو روی تلویزیون همراه ما باشید.

 

انواع تلویزیون را می توانید از تکنولایف بخرید: قیمت تلویزیون

اموزش نصب برنامه فیلیمو روی تلویزیون ال جی

تلویزیون ال جی سیستم عامل اندروید ندارد و تلویزیون‌های آن بر پایه سیستم عامل WebOS کار می‌کنند. روی این سیستم عامل فروشگاهی به نام LG Content Store قرار گرفته که لیست کاملی از برنامه‌ها و بازی‌های قابل دریافت روی تلویزیون را می‌توانید مشاهده کنید. تمامی برنامه‌های قرار گرفته در این لیست توسط ال جی قرار گرفته‌اند و امکان اضافه کردن برنامه دلخواه وجود ندارد. هنگامی که فروشگاه را باز می‌کنید در قسمت بالایی آن نوار سرچ وجود دارد که می‌توانید با استفاده از آن برنامه مورد نظرتان را جست و جو کنید.

  • برای نصب برنامه فیلیمو روی تلویزیون ال جی از روی کنترل دکمه Home را بزنید و وارد فروشگاه برنامه‌های ال جی شوید پس از آن برنامه فیلیمو را جست و جو کرده و آن را دانلود و اجرا کنید.

به این نکته توجه داشته باشید برای انجام هر یک از روش‌های فوق حتما باید به وای فای وصل باشید و بدون اتصال اینترنت امکان نصب و حتی استفاده از برنامه وجود ندارد.

نحوه نصب برنامه فیلیمو در تلویزیون سامسونگ

تلویزیون‌های سامسونگ سیستم عامل تایزن (Tyzen) دارند و امکان نصب برنامه‌های اندرویدی روی آن وجود ندارد. برای نصب برنامه فیلیمو روی تلویزیون سامسونگ می‌توانید از نسخه تحت وب این برنامه استفاده کنید. نسخه تحت وب از نظر کاربرد و امکانات ارائه شده تفاوتی با اپلیکیشن آن ندارد و تمام ویژگی‌های قرار گرفته در برنامه را ارائه می‌کند.

  • برای استفاده از نسخه تحت وب مرورگر تلویزیون سامسونگ که با نام WEB Browser به صورت پیش فرض روی آن قرار گرفته را باز کنید.
  • بعد از اینکه مرور گر را باز کردید به آدرس https://tv.filimo.com/ بروید تا وارد وبسایت اصلی فیلیمو شوید.
  • پس از اینکه وارد سایت شدید به راحتی می‌توانید وارد حساب کاربری شده و به تماشای فیلم و سریال بپردازید.

نصب برنامه فیلیمو روی تلویزیون سونی

سیستم عامل پیش فرض قرار گرفته روی تلویزیون‌های سونی اندروید است و اپلیکیشن فیلیمو برای دستگاه‌های مبتنی بر اندروید موجود است. برای نصب برنامه فیلیمو روی تلویزیون سونی مراحل زیر را دنبال کنید.

  • ابتدا مطمئن شوید که تلویزیون به وای فای وصل شده و اینترنت آن وصل است.
  • در مرحله بعدی وارد فروشگاه Google Play شوید.
  • بعد از اینکه گوگل پلی را باز کردید کافی است برنامه فیلیمو را جست و جو کنید و روی Install بزنید.
  • دقایقی زمان لازم است تا برنامه نصب شود پس از نصب کامل می‌توانید آن را باز کنید و از آرشیو فیلم‌ها و سریال‌های قرار گرفته شده داخل آن استفاده کنید.

 

 

نصب برنامه فیلیمو برای اندروید

در صورتی که تلویزیونی از سایر برندها دارید که سیستم عامل اندروید دارند بدون نیاز به پیچیدگی و کار خاصی می‌توانید برنامه فیلیمو را روی آن نصب کنید.

  • وارد فروشگاه Google Play که به صورت پیش فرض روی تلویزیون قرار گرفته و باید از طریق کنترل به آن دسترسی پیدا کنید شوید.
  • در بخش سرچ نام برنامه فیلیمو را جست و جو کنید.
  • پس از اینکه برنامه را پیدا کردید روی نصب (Install) کلیک کرده و صبر کنید تا فرایند نصب آغاز شود.
  • بعد از اینکه نصب برنامه کامل شد با وارد شدن به حساب کاربری می‌توانید به آرشیو بزرگی از فیلم‌ها و برنامه‌های جدید و قدیمی ایرانی و خارجی دسترسی داشته باشید.

با طی کردن مراحل فوق می‌توانید نصب برنامه فیلیمو روی تلویزیون را انجام دهید. برای خرید تلویزیون و مشاهده لیست قیمت تلویزیون می‌توانید وارد فروشگاه تکنولایف شوید و از تنوع محصولات موجود بهترین خرید را داشته باشید.

جمع‌بندی

دیدن فیلم و سریال برای بسیاری از افراد سرگرمی جذابی محسوب می‌شود و فیلیمو بستری است که این سرگرمی را برای کاربران داخل و خارج ایران در محیطی جذاب آماده کرده است. به راحتی تنها با خرید اشتراک و اتصال وای فای می‌توانید این برنامه را نصب و از امکانات آن بهره‌مند شوید. در صورت بروز مشکل یا سوال می‌توانید از بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول

چگونه در تلویزیون سامسونگ برنامه فیلیمو نصب کنیم؟

برای نصب برنامه فیلیمو روی تلویزیون سامسونگ باید از نسخه تحت وب این برنامه کمک بگیرید.

چگونه برنامه فیلیمو را روی تلویزیون نصب کنیم؟

برای نصب برنامه فیلیمو روی تلویزیون اندرویدی می‌توانید وارد فروشگاه گوگل پلی شوید و با جست و جوی نام برنامه آن را نصب و استفاده کنید.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

6 نظر

  1. سیب

    آموزش خفن و بدرد نخوری بود
    مرد مومن گوگل پلی فیلتر هست!!!
    راه بهتر نداری؟؟؟

    1. یونس

      پاسخ به سیب

      داداش خفن بود یا به درد نخور؟ تکلیف ما رو روشن کن😂
    1. میثم

      پاسخ به سیب

      دقیقا چجوری هم به درد نخوره هم خفن؟ عجب !
    1. نیلوفر حجابی

      پاسخ به سیب

      سلام وقت بخیر روش‌های متعددی داخل مقاله ذکر شده که میتونین هر کدوم رو امتحان کنید
      1. شقایق

        پاسخ به نیلوفر حجابی

        کدوم روش های متعدد؟ کلا یا گوگل پلی بود یا وب او اس ال جی!
        1. نیلوفر حجابی

          پاسخ به شقایق

          سلام وقت بخیر غیر از این روش‌های دیگه‌ای وجود نداره
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%86%d8%b5%d8%a8-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%85%d9%87-%d9%81%db%8c%d9%84%db%8c%d9%85%d9%88-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%aa%d9%84%d9%88%db%8c%d8%b2%db%8c%d9%88%d9%86/
ads
ads