داغ ترین ها :
بهترین برند فر توکار

بهترین برند فر توکار

اگر در آشپزخانه‌ی خود فضای کمی دارید و نیاز است که حتما یک فر تهیه کنید، احتمالا به فکر انتخاب فر توکار افتاده‌اید. این مدل‌ها فرها به دلیل اشغال فضای کم و ظاهر مدرنی که به آشپزخانه می‌دهند، این روزها بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. اگر نمی‌دانید برای فر توکار سراغ چه برندی بروید، ما در این مطلب بهترین برند فر توکار ایرانی و خارجی را به شما معرفی می‌کنیم که بتوانید راحت‌تر تصمیم‌گیری کنید.

 

قیمت انواع اجاق گاز و فر در تکنولایف: خرید اجاق گاز و فر

بهترین مارک فر توکار ایرانی

احتمالا در میان برندهای داخلی برای شما سوال پیش آمده که بهترین برند فر توکار ایرانی چیست؟ اگر مدتی است که بین برندهای مختلف در حال جست‌وجو هستید تا بهترین را پیدا کنید، احتمالا نام‌هایی چون اخوان، سینجر، داتیس و … به گوش شما خورده است. در این بخش شما به طور کامل با بهترین برندها برای فر تو کار ایرانی آشنا خواهید شد.

برند اخوان

اخوان یکی از بهترین برندها است که به فرهای توکار آن معروف هستند. اخوان این محبوبیت و معروفیت را مدیون بیش از ۵۰ سال تجربه در تولید لوازم خانگی می‌داند. فرهای توکار اخوان در انواع برقی، گازی، و برقی و گازی تولید شده‌اند که بتوانید مدلی مناسب با نیاز و ترجیح خود را راحت‌تر انتخاب و خریداری کنید.

بهترین مارک فر ایرانی

فرهای اخوان با توجه به قیمت ویژگی‌های مختلفی دارند. از ویژگی‌های ان‌ها می‌توانیم به قابلیت یخ زدایی، حسگر پخت، تعداد برنامه‌های پخت متنوع برای طبخ انواع خوراک، گرمایش سه بعدی، پخش حرارت یکنواخت، و فن داکتی برای خنک کردن فضای بیرون اشاره کنیم. این فرها، همچنین بسیار کم‌مصرف بوده و دارای گرید انرژی A می‌باشند. فرهای اخوان، نسبت به خیلی از دیگر برندها قیمت‌های بسیار مناسبی نیز دارند.

برند آلتون

اگر در جستجوی بهترین برند فر توکار هستید، احتمالا نام برند آلتون را نیز شنیده‌اید. این برند نیز امروزه یکی از برندهای بسیار خوب تولید لوازم خانگی از جمله انواع اجاق گاز و فر است و محصولات آن رضایت بالایی را به همراه داشته‌اند.

فر تو کار آلتون

فرهای آلتون از تنوع خوبی برخوردار هستند و می‌توانید با توجه به فضایی که در اختیار دارید، فر خود را انتخاب کنید. همچنین انواع دو قلو نیز در میان محصولات این برند مشاهده می‌شود که دست شما را در انتخاب فر مد نظرتان باز می‌گذارد.

فرهای آلتون زمان پخت و پز را کاهش می‌دهند اما این بدان معنا نیست که کیفیت غذای طبخ شده پایین خواهد بود! این فرها دارای چندین برنامه پخت هستند و شما می‌توانید انواع خوراک را با آن‌ها طبخ کنید و بهترین نتیجه را بگیرید. سیستم جوجه گردان، حسگر طبخ گوشت، برنامه یخ زدا، پایداری حرارت، گردش یکنواخت گرما، و فن خنک کننده که در پایان کار به طور اتوماتیک فعال می‌شود، از ویژگی‌هایی هستند که این فرها دارند. همچنین در پایان کار که بخواهید فر را تمیز کنید، شیشه‌ی چند جداره‌ی آن به سادگی این امکان را در اختیارتان می‌گذارد و بدون هیچ چالشی قادر خواهید بود آن را نظافت کنید.

 

پیشنهاد مطالعه:
فر گازی یا فر برقی

 

برند سینجر

سینجر یک برند قدیمی ایرانی است که از ابتدای دهه‌ی ۷۰ کار خود را در تولید لوازم خانه مرغوب، با کیفیت و خوش‌قیمت شروع کرد. فرهای این برند در انواع گازی، برقی، و گازی و برقی تولید شده است. همچنین اگر فضای کمی در اختیار دارید می‌توانید فر تو کار مینی سینجر را انتخاب کنید.

فر توکار سینجر

تمرکز زیادی که سینجر روی ظاهر فرهای توکار خود کرده باعث شده تا محصولاتی لوکس و چشم‌نواز را عرضه کند. اما خاص بودن این فرها به مشخصات ظاهری آن‌ها محدود نمی‌شود. فرهای توکار سینجر دارای چند برنامه برای پخت انواع گوشت، سبزیجات و دسر هستند. فن کانوکشن پخت سه بعدی، سیخ جوجه گردان، شلف مخصوص طبخ استیک، سیستم حفاظت گرمای هوشمند، سینی‌های لعابی و شیشه‌های چند جداره که به راحتی تمیز می‌شوند، ریل تلسکوپی، همینطور بریان کن سقفی، ویژگی‌هایی هستند که سینجر در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای خرید اجاق گاز

 

برند داتیس

یکی دیگر از بهترین برند های فر توکار، داتیس است. داتیس در دهه‌ی ۸۰ کار خود را شروع کرد و نسبت به خیلی از برندها نوپا محسوب می‌شود، اما کیفیت لوازم آشپزخانه‌ی آن از جمله فرهای توکار، آن را خیلی زود در میان مردم محبوب و معروف کرد.

فر توکار داتیس

فرهای داتیس نیز مانند دیگر برندها در انواع فر توکار برقی، گازی، و برقی و گازی تولید شده‌اند. این فرها برنامه‌های پخت متنوعی دارند که به دو دسته‌ی پخت اتوماتیک و پخت نیمه اتوماتیک تقسیم می‌شوند. این برنامه‌ها به شما اجازه می‌دهند که انواع خوراک را با کمترین زحمت آماده کنید. از مشخصات فرهای داتیس می‌شود به قابلیت پخت معمولی، بریان و کبابی اشاره کرد. همچنین سیستم پخت تاخیری، پخت یکنواخت به کمک فن کانوکشن، سنسور پخت گوشت، المنت گریل، و شلف استیک پزی از مشخصات این فرها هستند. همچنین از بابت ایمنی این فرها اصلا نیاز نیست نگران باشید؛ چرا که قفل کودک، شیشه سکوریت و ترموستات ایمنی خیال شما را از بابت ایمنی این محصول راحت می‌کند.

برند ایلیا استیل

ایلیا استیل دیگر برند خوب ایرانی است که فرهای توکار مرغوبی ساخته است. ایلیا استیل، از دهه‌ی ۸۰ کار خود را شروع کرد و محصولات خود را با بهترین متریال خارجی تولید می‌کند. این برند همچنین دارنده‌ی گواهینامه‌های بین‌المللی است.

فر توکار ایلیا استیل

مارک ایلیا استیل دارای چندین برنامه‌های مختلف در انواع فرهای خود است. جوجه گردان، فن کانوکشن برای پخت و پخش گرمای سه بعدی، سنسور پخت غذا، همینطور فن خنک کننده بدنه‌ی فر است. همچنین برخی از مدل‌های جدیدتر ایلیا استیل به شما اجازه می‌دهد که از طریق اینترنت، برنامه‌های آن‌ها را آپدیت کنید تا به قابلیت‌های جدیدتر دسترسی پیدا کنید.

 

 

بهترین برند فر توکار خارجی

خیلی از برندهای خارجی، از جمله برندهای ایتالیایی و آمریکایی معتبری فرهای توکار فوق‌العاده‌ای ساخته‌اند که اگر قصد خرید فر توکار خارجی دارید، لازم است آن‌ها را بشناسید. در ادامه با تعدادی از بهترین مارک های فر تو کار خارجی آشنا می‌شویم.

برند لامیرا

برند لامیرا یکی از بهترین مارک فر توکار ایتالیایی است و اگر قصد خرید از برندهای خارجی را دارید، باید این برند را در نظر داشته باشید. فرهای لامیرا در ظرفیت‌های مختلف و همینطور با تعداد برنامه پخت‌های مختلف تولید شده‌اند.

فر توکار لامیرا

این فرها دارای برنامه‌هایی برای پخت کباب، پیتزا، کیک و خیلی چیزهای دیگر هستند. همچنین زمانبندی پخت را می‌توان به دو شکل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تنظیم کنید. همچنین در صورتی که برنامه‌ی پخت، زمان پخت یا این موارد را اشتباه کنید، می‌توانید کار را متوقف کرده و دستور جدیدی را وارد کنید.

برند بوش

بوش یک برند آلمانی است که تقریبا همه آن را می‌شناسیم؛ چرا که لوازم خانگی بسیار مطلوبی تا به حال تولید کرده و از نظر کیفیت هیچ شکی در مورد محصولات آن نداریم.

بهترین فرهای تو کار خارجی

فرهاش بوش در ظرفیت‌های مختلف تولید شده اند که بتوانید با توجه به نیاز و تمایل خود مدل مورد نظر را انتخاب کنید. فرهای توکار بوش دارای چند سینی مختلف مخصوص پخت غذا و شیرینی مختلف هستند. همچنین از برنامه‌های پخت مختلفی بهره می‌برند که می‌توان گفت ارتباط مستقیمی با قیمت دستگاه دارد و مدل‌های گرانتر به برنامه‌های بیشتری مجهز هستند. این فرها قابلیت‌های مختلفی از جمله پخت پیتزا، گریل، بخار پز، یخ زدایی و خیلی ویژگی‌های دیگر را ارائه می‌دهند. سیستم شست‌وشوی خودکار فر، قابلیت پخش گرما به طور یکنواخت، از دیگر مشخصات جذاب فرهای بوش هستند.

 

 

برند آریستون

آریستون دیگر فری است که عملکردی کاملا رضایت‌بخش دارد و می‌تواند انتخاب شما باشد. این برند نیز ایتالیایی است. نکته جالب درباره‌ی فرهای این برند این است که برخی از آن‌ها تا بیش از ۳۰ برنامه پخت و پز نیز دارند.

فر توکار اریستون

این فرها دارای قابلیت‌هایی چون پیش گرمکن، پخت سریع، پخت پیتزا، گریل به شکل‌های مختلف، یخ زدایی، همینطور جریان چندگانه‌ی گرما است که تمام بخش‌های غذا را به یک شکل و اندازه می‌پزد. تمیز کردن فرهای آریستون نیز کار ساده‌ای است؛ چرا که قابلیت شستشوی خودکار در آن‌ها تعبیه شده و می‌توانید خیلی راحت اقدام به شستشوی آن کنید.

برند ویرپول

ویرپول یک برند آمریکایی است که بیش از یک سده از آغاز فعالیت آن می‌گذرد. این شرکت، جزء ۵۰۰ برند برتر دنیا به شمار می‌آید و محصولات خانگی ساخت این شرکت، دارای کیفیت، امکانات و مشخصات بسیار خوبی هستند.

فر توکار امریکایی ویرلپول

فرهای این برند دارای مشخصات جدیدی از جمله حسس ششم یا 6th Sense هستند که همانند یک آشپز حرفه‌ای عمل کرده و پس از این که یکی از برنامه‌های پخت غذا را انتخاب کنید، صفر تا صد غذا را می‌پزد. از دیگر ویژگی های آن، به سیستم پخت سه گانه‌ی آن می‌توانیم اشاره کنیم که اجازه می‌دهد سه غذای مختلف را همزمان بپزید. این ویژگی برای زمان‌هایی که مهمان دارید بسیار کارآمد خواهد بود. خیلی از ویژگی‌هایی که در فرهای توکار دیگر برندها دیده می‌شود همانند سیستم کانوکشن برای پخش سریع و یک‌دست گرما، قابلیت تمیز کردن ساده به علت جذب نشدن چربی، در فرهای توکار این برند دیده می‌شود.

جمع‌بندی

از آن‌جا که فضای آشپزخانه‌های امروزی کمتر از گذشته است و معماری داخلی خانه‌ها به سمت مدرنیته می‌رود، افراد بیشتری به استفاده از فر توکار روی آورده‌اند. این مدل فرها باعث استفاده‌ی بهینه از فضا می‌شود و قابلیت‌های خوبی که دارند، آن‌ها را بسیار کارآمد و محبوب کرده است. اگر شما هم قصد خرید فر تو کار دارید، ما بهترین برندهای ایرانی و خارجی این مدل فر را به شما در این مقاله معرفی کردیم تا بتوانید بهتر انتخاب و خرید کنید. توجه داشته باشید که برندهای دیگری هم هستند که کارآیی خوبی دارند اما ما بهترین‌ها از نظر ساختار و میزان رضایت مشتری را برای شما معرفی کردیم.

سوالات متداول

بهترین برند فر توکار ایرانی چیست؟

برند اخوان و سینجر دو تا از بهترین برندها هستند که در ظرفیت‌های مختلف ساخته شده و دارای برنامه‌های پخت متنوعی هستند.

فر توکار ایرانی بهتر است یا خارجی؟

برندهای ایرانی و خارجی معرفی شده در این مطلب همگی جز بهترین‌ها هستند و با توجه به استاندارد روز دنیا ساخته شده‌اند. اما به طور کلی فرهای ایرانی از قیمت پایین‌تری نسبت به برندهای خارجی برخوردارند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%af-%d9%81%d8%b1-%d8%aa%d9%88%da%a9%d8%a7%d8%b1/
ads
ads