داغ ترین ها :
بهترین ریش تراش و ماشین اصلاح صورت

بهترین ریش تراش و ماشین اصلاح صورت

درست است که برای اصلاح صورت می‌توانیم به آرایشگاه بروید، اما با داشتن یک ریش تراش می‌توانید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کرده و هر زمان که خواستید صورت یا سر را اصلاح کنید. خوشبختانه امروزه ریش‌تراش‌ها اینقدر کارآمد و مدرن شده‌اند که برای استفاده از آن‌ها نیاز نیست خیلی حرفه‌ای باشید. همچنین، صورت را نیز زخم نمی‌کنند و کار با آن‌ها ایمن است. در این مقاله بهترین مدل ریش تراش و ماشین اصلاح را به شما معرفی می‌کنیم. پس اگر قصد خرید بهترین ماشین اصلاح صورت و سر را دارید، مدل‌هایی که در این مقاله معرفی شده‌اند را از دست ندهید.

 

خرید ریش تراش در تکنولایف: ماشین اصلاح

ماشین اصلاح ویداس – VI-6467

معرفی بهترین ماشین اصلاح صورت ایرانی

ریش تراش ویداس مدل VI-6467 یک ریش تراش خوب و کارآمد است که با باتری کار می‌کند و شما می‌توانید آن را زیر دوش نیز استفاده کنید. همچنین، این محصول قابلیت شستشو هم دارد؛ بنابراین پس از استفاده می‌توانید آن را به‌خوبی تمیز کنید و از بابت نظافت آن خیالتان راحت باشد. از دیگر ویژگی‌های این ریش تراش قابلیت خط زن است. بنابراین در ریش یا ابرو اگر دوست داشته باشید می‌توانید خط بیندازید. این ماشین اصلاح، قابلیت شارژ سریع را دارد و زمانی که بخواهید اصلاح کنید، در صورتیکه دستگاه شارژ نداشته باشد، کافی است کمی صبر کنید تا شارژ شود. ریش تراش VI-6467 تنها ۳۰۰ گرم است و به علت وزن مناسبی که دارد، در دست سنگینی نمی‌کند و می‌توانید طولانی مدت آن را در دست بگیرید.

 

خرید ریش تراش VI-6467

 

ماشین اصلاح رمینگتون – HC335

خرید ریش تراش رمینگتون

ریش تراش و ماشین اصلاح رمینگتون مدل HC335 یک دستگاه اصلاح حرفه‌ای است که برای اصلاح سر، صورت و حتی بدن می‌توانید از آن استفاده کنید. این ریش تراش از تیغه‌های تیتانیومی استفاده می‌کند که به سختی کُند می‌شوند. دستگاه دارای دو تیغه به اندازه‌های مختلف است که بتوانید برای اصلاح سر و صورت و با توجه به میزانی که می‌خواهید موها را کوتاه کنید، سراغ گزینه‌ی مناسب بروید. همچنین، یک قیچی و یک شانه نیز در بسته‌ی این ریش تراش خواهد بود که بتوانید به‌خوبی موها را مرتب کنید. در پایان اصلاح نیز به کمک برس موجود در بسته‌ی محصول، می‌توانید آن را تمیز کنید. این ماشین اصلاح با باتری کار می‌کند و در صورتی که شارژ آن کامل باشد به مدت ۴۰ دقیقه می‌توانید از آن استفاده کنید. البته می‌توانید هم آن را به برق وصل کرده و نامحدود آن را استفاده کنید. طراحی بدنه‌ی این ریش تراش بسیار ارگونومیک بوده و در حین استفاده از آن، اصلا اذیت نخواهید شد و می‌توانید مدت طولانی با آن کار کنید.

 

خرید ریش تراش HC335

 

 

ماشین اصلاح رمینگتون – HC9700

بهترین مدل ریش تراش رمینگتون

مورد بعدی که در لیست معرفی بهترین ماشین اصلاح صورت و سر به آن می‌رسیم مدل HC9700 از برند رمینگتون است. این دستگاه به تیغه‌هایی از استیل ضدزنگ مجهز شده است و اگر ترجیح می‌دهید خودتان به‌طور کامل اصلاح صورت و سر را انجام دهید، انتخاب مناسبی است. برای این ریش تراش یک باتری قوی لیتیومی در نظر گرفته شده که در صورت فول شارژ بودن به شما اجازه استفاده‌ به مدت ۱۵۰ دقیقه را می‌دهد. با کمک این ریش تراش می‌توانید در چندین سطح مختلف ریش و موهای سر را اصلاح کنید. پس چه بخواهید به‌طور کامل اصلاح کنید چه فقط موها را کمی مرتب کنید، این ریش تراش به شما کمک می‌کند.

 

خرید ریش تراش HC9700

 

 

پیشنهاد مطالعه:
لیست هدیه برای آقایان

 

ماشین اصلاح ویداس – VI-6469

شیور ویداس ارزان قیمت

ریش تراش ویداس یک وسیله‌ی کوچک و جمع‌وجور است و به سادگی با آن می‌توانید صورت را اصلاح کنید اما برای اصلاح سر نمی‌توانید روی آن حساب باز کرد. تیغه‌های این ریش تراش همانطور که در عکس هم مشخص است به صورت چرخشی هستند و از استیل ضدزنگ ساخته شده‌اند. این ریش تراش ضدآب است و شما می‌توانید تیغه‌های آن را بشویید. دستگاه با باتری کار می‌کند که قابلیت شارژ سریع هم دارد و نمایشگر LED آن وصعیت دستگاه و میزان شارژ آن را نشان می‌دهد.

 

خرید ریش تراش VI-6469

 

 

ماشین اصلاح رمینگتون – HC5035

خرید ماشین اصلاح سر و صورت رمینگتون

مورد دیگر در لیست بهترین ماشین اصلاح برای آقایان، این مدل از برند رمینگتون است که ۹ شانه‌ی مختلف دارد که در کار اصلاح کمک زیادی می‌کند. تیغه‌ها نیز از جنس استیل ضدزنگ هستند که قابلیت تیز شدن خودکار دارند و به کمک آن‌ها می‌توانید بین ۰.۵ تل ۲ میلی متر موها را اصلاح کنید. این دستگاه با برق مستقیم کار می‌کند و نامحدود می‌توانید آن را استفاده کنید. همراه دستگاه نیز برس تمیزکننده‌ی دستگاه، قیچی برای کوتاه کردن موها، یک شانه و دیگر اقلام را دریافت خواهید کرد. این دستگاه، ماشین اصلاح مو سر نیز است.

 

خرید ریش تراش HC5053

 

جمع بندی

وجود یک ریش تراش که اصلاح کردن با آن راحت باشد، در خانه ضروری است. در این مقاله تعدادی از بهترین ماشین ریش تراش را معرفی کردیم. برخی از مدل‌های معرفی شده برای اصلاح افراد تازه‌کار مناسب هستند و برخی از آن‌ها نیز نیمه حرفه‌ای هستند تا به کمک آن‌ها بتوانید موهای سر را نیز به‌راحتی اصلاح کنید و حتی خط بیندازید. شما برای خرید این ریش‌تراش‌ها و مشاهده‌ی مدل‌های دیگر، می‌توانید از طریق وبسایت تکنولایف اقدام کنید.

سوالات متداول

بهترین ماشین اصلاح صورت چیست؟

ریش تراش رمینگتون مدل HC335 یکی از بهترین ریش تراش‌های موجود در بازار است که برای اصلاح سر نیز استفاده می‌شود و باتری قوی آن تا ۴۰ دقیقه شارژ نگه می‌دارد.

آیا ریش تراش ویداس VI-6469 مناسب اصلاح سر است؟ 

خیر. این ریش تراش به علت استفاده از تیغه‌های چرخشی مناسب اصلاح سر نیست و آن را برای اصلاح صورت فقط می‌توانید استفاده کنید.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b1%db%8c%d8%b4-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4-%d9%88-%d9%85%d8%a7%d8%b4%db%8c%d9%86-%d8%a7%d8%b5%d9%84%d8%a7%d8%ad-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/
ads
ads