داغ ترین ها :
راهنمای خرید ماشین اصلاح و ریش تراش

راهنمای خرید ماشین اصلاح و ریش تراش

ریش تراش وسیله ای است که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرد، پس بهتر است قبل از خرید این محصول به خوبی در مورد آن تحقیق کنید. با توجه به تنوع ماشین های اصلاح در بازار پیشنهاد می کنیم با ما در این مقاله همراه باشید تا با خواندن راهنمای خرید ریش تراش و ماشین اصلاح بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

 

خرید ماشین اصلاح در تکنولایف: قیمت ریش تراش

راهنمای خرید ریش تراش مردانه

موارد زیادی وجود دارد که قبل از خرید ماشین ریش تراش باید به آن‌ها توجه کنید. قبل از رفتن به ادامه مقاله ابتدا باید نیازهای خود را بررسی کنید و بودجه مورد نیازتان را نیز بسنجید.

کاربری ماشین اصلاح

قبل از خرید باید بدانید که چه توقعی از ماشین اصلاح خود دارید. اگر استفاده از ماشین اصلاح به زدن ریش ختم می شود می توانید ریش تراش های تک کاره را خریداری کنید. اگر قصد دارید علاوه بر موهای صورت، از این دستگاه برای اصلاح موهای سر نیز استفاد ه کنید باید به دنبال خرید ماشین اصلاح سر و صورت باشید.

ریش تراش چرخشی یا فویلی

هرکدام از ریش تراش‌های موجود در بازار در دو مدل چرخشی یا فویلی به فروش می‌رسند. هر دو مدل به یک روش عمل می کنند؛ اما از نظر برخی ساختارها با یکدیگر متفاوت هستند. قبل از خرید باید توجه کنید که ریش تراش چرخشی برای شما کاربردی تر است یا فویلی.

ریش تراش فویلی

ریش تراش فویلی از یک فویل فلزی نازک و منحنی ساخته شده است که تیغه برش را می پوشاند. هنگام حرکت به جلو و عقب فویل روی خطوط صورت شما می لغزد. اگر ریش‌های کوتاه و نازکی دارید و هر روز صورتتان را اصلاح می‌کنید ریش تراش‌های فویلی بهترین انتخاب هستند؛ همچنین اگر پوست حساسی دارید که با تیغ زخم می‌شود این مدل ریش تراش برایتان بهتر است؛ چون با پوست برخورد کمتری دارد.

ریش تراش چرخشی

از طرف دیگر یک ریش تراش چرخشی دارای سه یا چهار سر گرد است که به راحتی در یک حرکت دایره ای در اطراف صورتتان حرکت می کند. کاترها هنگام حرکت روی صورت زیر سری ریش تراش می‌چرخند و موها را کوتاه می کنند. ریش تراش‌های چرخشی معمولا مناسب آقایانی است که ته ریش کمی بلندتر دارند و تمایلی برای اصلاح روزانه ندارند.

 

پیشنهاد مطالعه:
معرفی بهترین ریش تراش

 

منبع تغذیه ریش تراش

ریش تراش‌های برقی می‌توانند با برق شهری یا باتری کار کنند و انتخاب این موضوع به سبک زندگی شخصیتان بستگی دارد. ریش تراش‌های قابل شارژ بهترین گزینه برای استفاده هنگام راه رفتن هستند و شما را محدود به سیم و پریز برق نمی‌کنند. با این حال این مدل ماشین ریش تراش نیاز به شارژ شدن دارد. البته در برخی از مدل های جدید، دستگاه قابلیت فست شارژ دارد و دیگر نیازی به انتظار برای شارژ شدن دستگاه نیست.

ریش تراش‌هایی که با برق کار می‌کنند مشکلات تمام شدن شارژ و غیره را ندارد؛ اما شما را محدود به سیم‌های شارژ و پریز خواهند کرد.

نمایش میزان شارژ

اگر قصد خرید ماشین اصلاح شارژی را دارد باید دقت کنید که دستگاه مورد نظر شما نمایشگر میزان شارژ دارد یا نه. برخی از دستگاه ها با چراغ شارژ بودن ریش تراش را به شما نمیایش می دهند و برخی دیگر با داشتن صفحه نمایش کوچک میزان دقیق شارژ دستگاه را نشان میدهند.

اندازه و وزن ماشین اصلاح

یکی دیگر از مواردی که باید به آن دقت کنید، اندازه و وزن ماشین اصلاح است. اگر شما از آن دسته از افراد هستید که ریش تراش را در سفر نیز همراه خود دارید بهتر است به سراغ دستگاهای کوچک تر که وزن کمتری دارند بروید.

اصلاح خیس یا خشک

از دیگر نکات در راهنمای خرید ریش تراش خوب اصلاح مرطوب یا اصلاح خشک است. اصلاح خشک فوق العاده سریع و تمیز است و راحت و آسان انجام می‌گیرد؛ بنابراین اکثر مردان ماشین اصلاح برقی خشک را ترجیح می‌دهند. علاوه بر اصلاح خشک برخی از ماشین‌های ریش تراش برقی هستند که می‌توانید از آن‌ها به صورت مرطوب نیز استفاده کنید. هنگامی که از ژل اصلاح یا فوم استفاده می‌کنید این مدل ریش تراش‌ها بهترین بازدهی را دارند. برخی از این ریش تراش‌ها را می‌توان زیر دوش حمام نیز استفاده کرد.

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین کادو تولد مردانه

 

تمیز کردن دستی در مقابل ایستگاه های تمیز کردن و شارژ

برای رعایت بهداشت و تمیز ماندن ماشین در استفاده‌های بعدی باید پس از هر بار استفاده ریش تراشتان را کاملا تمیز کنید. برای سهولت در این کار برخی از ریش تراش‌های جدید مجهز به سیستم خود تمیز شونده شده‌اند و به صورت خودکار تمیز می شوند. برای این کار برای آن‌ها پایه‌ای در نظر گرفته که با قرار دادن ریش تراش روی آن به طور خودکار شروع به تمیز شدن می‌کند؛ اما در هر صورت لازم است تا پایه را نیز چند وقت یکبار تمیز و ضد عفونی کنید.

 

 

برند ماشین اصلاح

برندهای زیادی در بازار وجود دارند که در زمینه تولید و ساخت ماشین ریش تراش با یک دیگر رقابت می‌کنند. بهتر است قبل از خرید ریش تراش با انواع برندها آشنایی داشته باشید و بهترین آن را انتخاب کنید. ماشین ریش تراش وسیله‌ای است که مستقیما با صورت ارتباط دارد؛ بنابراین سعی کنید مدل اصلی و برندهای معتبر خریداری کنید.

سری های مختلف و تریمر

بیشتر ماشین‌های اصلاح شانه‌های مختلف و سری‌های متفاوتی دارند که کارایی‌های متفاوتی را ارائه می‌کنند. هر شانه برای اصلاح متفاوتی در نظر گرفته شده است. برخی از آنها داری تریمر هستند که برای اصلاح خط ریش نیز کاربرد دارند. پس قبل از خرید ریش تراش بهتر است در مورد تیغه های اضافه و سری های متفاوت آن نیز بدانید. برخی سری ها هم ریش تراش را به ماشین اصلاح سر تبدیل می کند.

جمع‌بندی

ریش تراش وسیله‌ای کاربردی برای آقایان محسوب می‌شود. نکاتی وجود دارد که با رعایت کردن آن می‌توانید بهترین دستگاهی را که برایتان مناسب است خریداری کنید. در این مقاله تمامی نکات و ویژگی‌هایی که باید قبل از اقدام به خرید ریش تراش به آن‌ها توجه کنید را توضیح دادیم. امیدواریم که با مطالعه این مقاله بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

سوالات متداول

ریش تراش خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

ریش تراش خوب قابلیت‌هایی مانند ضد آب بودن، تیغه‌های برنده، قابلیت استفاده به صورت خیس و غیره را دارد.

قبل از خرید ریش تراش باید به چه نکاتی توجه کرد؟

قبل از خرید ریش تراش باید به نوع تیغه، لوازم جانبی، نحوه شارژ شدن و موارد دیگر توجه کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%b1%db%8c%d8%b4-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4/
ads
ads