داغ ترین ها :
راهنمای خرید موزن گوش و بینی؛ موزن بینی چه مارکی خوب است؟

راهنمای خرید موزن گوش و بینی؛ موزن بینی چه مارکی خوب است؟

در این مقاله از تکنولایف قصد داریم تا شما را با بهترین مارک موزن بینی و بهترین مدل‌های موزن گوش بینی و ابرو آشنا کنیم پس تا پایان با ما همراه باشید تا علاوه‌بر آشنایی با انواع مارک‌های تولید کننده، بتوانید با بهترین موزن گوش بینی و ابرو هم آشنا شوید.

 

خرید انواع موزن بینی و گوش در تکنولایف: قیمت موزن بینی

چرا باید بهترین موزن بینی شارژی بخریم؟

این روزها دستگاه‌های موزن در مارک‌ها و مدل‌های مختلفی راهی بازار شده‌اند که همه آن‌ها تنها برای کوتاه کردن موهای بینی نیستند، بلکه برای گوش و ابرو هم کاربرد دارند. در ادامه قرار است با دلایل خرید موزن اعضای صورت بیشتر آشنا شویم.

زیبایی

صنعت زیبایی و حس زیبادوستی انسان‌ها مهم‌ترین رکن تولید دستگاه‌هایی مانند موزن گوش و بینی و ابرو است. برای زیباتر شدن و تمیز به نظر آمدن لازم است تا هرکس در فکر کوتاه کردن و محو کردن موهای زائد خود از روی صورتش باشد.

عدم درد در کار با دستگاه موزن شارژی

هنگام کار کردن با بهترین موزن بینی شارژی شما دردی را احساس نمی‌کنید که این هم یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های استفاده از این دستگاه در مقابل روش‌هایی مانند وکس انداختن به حساب می‌آید.

یک بار هزینه، استفاده برای همیشه

شما نیازی ندارید تا برای استفاده از بهترین موزن گوش بینی و ابرو همواره پول پرداخت کنید یا به ازای هر بار روشن کردن آن قطعه‌ای بخرید یا مخزنی را پر کنید، برای همین می‌توانید یک بار هزینه کنید و دستگاه را بخرید و بعد از آن تا مدت‌ها و سال‌ها از آن بدون هیچ دردسری استفاده کنید. دستگاه‌های موزن بینی و گوش و ابرو تنها نیاز به تمیز کردن دارند که تمیز شدن آن‌ها هم بستگی به مدلشان دارد و در اکثر مواقع با یک برس و فرچه کوچک این کار به آسانی و در کمترین زمان ممکن انجام می‌شود.

راهنمای خرید بهترین موزن گوش بینی و ابرو

بعد از اینکه با دلایل خرید بهترین موزن گوش بینی و ابرو آشنا شدیم، لازم است تا پیش از پرداخت پول و نهایی شدن خرید با یک سری از اطلاعات و مشخصات این مدل دستگاه‌ها آشنا باشیم تا بتوانیم بهترین مدل را متناسب با نیاز و بودجه خود خریداری کنیم، به همین دلیل بهتر است تا پیش از خرید دستگاه موزن مانند سایر محصولات ابتدا اقدام به خواندن راهنمای خرید آن کنیم. در این راهنمای خرید قرار است تا با مواردی که هنگام خرید دستگاه موزن اهمیت دارند، آشنا شویم.

جنس تیغه به کار رفته در موزن

به طور قطع جنس تیغه یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی است که هنگام خرید موزن باید به آن توجه کنیم. در درجه اول تیغه باید فلزی و ضد زنگ باشد. معمولا تیغه از جنس استیل ضد زنگ هستند که این برای تمامی دستگاه‌ها صدق نمی‌کند. در کنار استیل ضد زنگ، استیل پیشرفته، نانو سیلور و تیتانیوم هم از دیگر جنس‌هایی هستند که استفاده از تیغه آن‌ها ضرری برای سلامتی پوست ندارد و رویش مو زائد را دو چندان نمی‌کند. ضد زنگ بودن تیغه به دوام بیشتر دستگاه موزن کمک می‌کند؛ همچنین در صورت جدا شدن تیغه از بدنه امکان شست‌وشو و تمیز کردن آن هم میسر می‌شود.

نوع کاربرد تیغه در سری به کار رفته برای دستگاه موزن

اینکه سری به کار رفته برای کوتاه کردن و از بین بردن چه جنس موهایی به کار رفته، نکته بسیار مهمی است که باید پیش از خرید حتما آن را چک کنید. اگر سری به کار رفته آنقدر پیشرفته است که علاوه‌بر موهای بینی بتواند موهای گوش را هم بزند یا در صورتی که تیغه دارای قابی مشخص است و از آن برای ایجاد خط ریش و ابرو هم می‌توانید استفاده کنید، نکته بسیار مهمی است.

ابعاد و طراحی بدنه دستگاه موزن

ابعاد دستگاه موزن نکته مهمی است. یکی از مزیت‌هایی که باید باعث سوق داده شدن ما به سمت خرید دستگاه موزن باشد، ابعاد کوچک و جمع‌وجور بودن آن است. دستگاه باید نهایتا به اندازه دو تا کف دست باشد و به هیچ عنوان وزن سنگینی نداشته باشد، زیرا ما قصد داریم در سفرهای کوچک و بزرگ هم از آن استفاده کنیم یا حتی همیشه داخل کیف دستی به همراه داشته باشیم؛ به همین دلیل نباید ابعاد و وزن زیادی داشته باشد. طراحی بدنه دستگاه موزن هم باید به شکلی باشد که در استفاده کردن از آن خسته نشویم و مچ دست و انگشت‌هایمان درد نگیرند.

 

 

ضد آب بودن بدنه، تیغه و سایر اجزا

ضد آب بودن یکی دیگر از مواردی است که هنگام خرید بهترین موزن گوش و بینی باید به آن توجه کنیم. همه دستگاه‌های موزن ضد آب نیستند یا حتی اگر باشند هم تمام اجزای تشکیل دهنده آن ضد آب نیست. هنگام خرید دستگاه موزن حتما به این مورد که کدام قسمت‌های دستگاه در برابر آب مقاوم هستند، و از آن مهم‌تر تا چه میزان مقاوم هستند باید توجه کنیم تا دستگاه در اثر ناآگاهی ما صدمه نبیند و بتوانیم از عمر واقعی آن حداکثر استفاده را داشته باشیم.

میزان صدای دستگاه موزن

بلندی صدای دستگاه موزن اهمیت بسیاری دارد، شاید تصور کنید که در طول روز نهایت 30 دقیقه قصد استفاده از آن را دارید، پس میزان صدا اهمیت خاصی ندارد؛ اما این فاکتور دقیقا پس از مدت‌ها استفاده تاثیر خود را می‌گذارد. اگر صدای دستگاه زیاد باشد، شما نمی‌توانید برای زدودن موهای صورت مخصوصا گوش استفاده کنید یا پس از یک مدت از استفاده کردن زده می‌شوید، به همین دلیل دقت کنید که میزان صدای دستگاه از محدوده صداهای پایین بیشتر نباشد. اصولا برای گوش انسان تا حداکثر 80 دسی بل آزاردهنده نخواهد بود.

منبع تغذیه دستگاه موزن

منبع تغذیه تاثیر بالایی در قیمت و عمر و دوام دستگاه‌های موزن بینی و گوش دارد. دستگاه‌های موزن معمولا با باتری قلمی شارژ می‌شوند؛ اما تعدادی از آن‌ها هم با استفاده از کابل به پریز برق وصل می‌شوند و از برق شهری برای کار کردن استفاده می‌کنند. اگر قصد دارید تا همیشه موزن را داخل کیف خود داشته باشید و آن را به سفرهای کوتاه ببرید؛ بهتر است روی اتصال به منبع برق کمتر حساب باز کنید و از دستگاه‌های موزن بینی و گوش و ابرو شارژی استفاده کنید تا نهایت زحمت شما عوض کردن باتری باشد.

چراغ دستگاه موزن

اگر دستگاه موزنی که خریداری می‌کنید به چراغ مجهز شده باشد، استفاده شما آسان‌تر می‌شود. نور کافی همواره برای مواردی مانند اصلاح صورت فاکتور مهم و تاثیرگذاری به حساب می‌آید؛ به همین دلیل اگر موزنی که می‌خرید دارای چراغ جداگانه باشد، با ظرافت و دقت بالاتری می‌توانید موهای اعضای صورت را کوتاه کنید و در ادامه رضایت بیشتری از اصلاح کردن داشته باشید. این قابلیت بیشتر زمانی به کار می‌آید که دستگاه با استفاده از باتری قلمی کار کند و نور محیط خوب نباشد، یا حتی برق نباشد، در این زمان می‌توانید با تکیه بر نور چراغ دستگاه موزن به اصلاح کردن صورت خود بپردازید.

نحوه تمیز کردن دستگاه موزن

طبیعی است که بعد از هربار استفاده میزان زیادی مو درون دستگاه جمع شود؛ به همین دلیل این دستگاه نیاز اساسی به تمیز کردن دارد. اینکه دستگاه را با چه روشی می‌توانید تمیز کنید تا آسیبی به قطعات آن مخصوصا تیغه‌ها وارد نشود، موضوع مهمی است که پیش از خرید و آنباکسینگ باید به آن توجه کنید تا در اثر سهل انگاری از عمر دستگاه کم نشود و بتوانید به اندازه کافی از آن استفاده کنید. بعضی از دستگاه‌ها را می‌توان به صورت کامل زیر شیر آب قرار داد و آن‌ها را شست و بعضی دیگر را تنها باید در حالت خشک با استفاده از فرچه مویی کوچک تمیز کرد تا تیغه‌ها آسیب نبینند.

موزن بینی چه مارکی خوب است؟

اگر برای شما هم سوال پیش آمده که بهترین مارک موزن بینی چیست و از کجا باید با برندهای برتر آشنا شد؛ در این قسمت از مقاله قصد داریم تا یک بار برای همیشه به سوال ذهن شما جامع‌ترین پاسخ ممکن را بدهیم.

نام برند به زبان فارسی نام برند به زبان انگلیسی
پاناسونیک Panasonic
جیمی Gemei
وال Wahl
مک استایلر M.A.C Styler
کیمی Kemei
میگل Migel
ویداس Vidas
رمینگتون Remington
فیلیپس Philips
پرومکس Promax
کویین Queen
ایراکس Iraks
رزونال Rezonal
پروویو ProWave
سورکر Surker

برندهای معرفی شده مارک‌هایی هستند که تا به امروز دستگاه‌های موزن متفاوتی از آن‌ها در بازار به فروش رسیده است. این برندها ایرانی و خارجی هستند و دستگاه موزن با قیمت‌های متفاوتی را به بازار معرفی کرده‌اند که در ادامه مقاله قصد داریم تا شما را با تعدادی از بهترین موزن‌های گوش و بینی و ابرو آشنا کنیم تا در صورت تمایل بتوانید آن‌ها را خریداری کنید.

 

 

بهترین موزن گوش و بینی چیست؟

حال که به طور کامل با دستگاه موزن بینی و گوش و ابرو آشنا شدیم و می‌دانیم که پیش از خرید باید به چه نکاتی توجه کنیم، وقت آن رسیده تا با اطلاعات تعدادی از بهترین دستگاه‌های موزن گوش و ابرو و بینی آشنا شویم.

موزن گوش و بینی رمینگتون مدل NE3870

به جرات می‌توان گفت که موزن گوش و بینی رمینگتون مدل NE3870 با داشتن 2 شانه مختلف و مقاومت در برابر آب بهترین موزن گوش بینی و ابرو در بازار است که از قیمت بسیار منصفانه‌ای هم برخوردار است. کاربری این دستگاه به‌گونه‌ای است که برای خط زدن عمودی جهت اصلاح بینی و گوش قابل استفاده است؛ همچنین برای تمیز کردن ابرو هم می‌توانید از آن استفاده کنید. تیغه به کار رفته در این محصول از جنس استیل ضد زنگ است و به شما اجازه می‌دهد تا آن را با آب هم علاوه‌بر فرچه مویی تمیز کنید. از بزرگ‌ترین مزیت‌های موزن گوش و بینی رمینگتون مدل NE3870 می‌توان به مقاومت بالای آن در برابر آب اشاره کرد. طبق اطلاعاتی که شرکت رمینگتون با انتشار عکس‌ها در اختیار کاربران خود قرار داده است، شما می‌توانید سری دستگاه را پس از استفاده زیر شیر آب بشویید و استرس آسیب دیدن به دستگاه را نداشته باشید. همچنین با کمک 2 عدد شانه اضافی می‌توانید موهای ابرو و صورت را مرتب کنید و با ظرافت و دقت بالاتری موها را کوتاه کنید.
از دیگر مزایای این دستگاه می‌توان به شارژی بودن آن اشاره کرد. حتی در صورتی که برق هم در دسترس نباشد، می‌توانید موزن گوش و بینی رمینگتون مدل NE3870 روشن کرده و از انرژی تولید شده توسط باتری قلمی نوع AAA آن استفاده کنید. در مجموع این محصول از کیفیت مطلوب و اندازه قابل حملی برخوردار است و به شما اجازه می‌دهد تا آن را به راحتی حمل کنید و در هر کجا که خواستید استفاده کنید.

 

قیمت موزن گوش و بینی رمینگتون مدل NE3870

 

موزن گوش و بینی رمینگتون مدل NE3850

کمپانی رمینگتون دستگاه موزن دیگری به مدل NE3850 راهی بازار کرده که قیمت ارزان‌تری نسبت به مدل معرفی شده قبلی (موزن گوش و بینی رمینگتون مدل NE3870) دارد؛ اما همچنان کیفیت مناسبی دارد. این دستگاه به جز تیغه ضد زنگ دارای 2 شانه هم هست تا در کنار اصلاح صورت بتوانید برای شانه کردن و ایجاد خط ریش استفاده کنید. برای استفاده از موزن گوش و بینی رمینگتون مدل NE3850 نیازی نیست تا به دنبال پریز برق باشید زیرا با استفاده از باتری قلمی کار می‌کند که این یکی از بزرگ‌ترین مزایای خرید موزن گوش و بینی رمینگتون مدل NE3850 محسوب می‌شود. همچنین در صورتیکه پوست حساسی هم داشته باشید، به دلیل اینکه موزن گوش و بینی رمینگتون مدل NE3850 دارای پوششی ضد باکتری و ضد حساسیت است، می‌تواند بدون آسیب رسیدن به پوست شما به اصلاح موهای ابرو و گوش و بینی کمک کند. در کنار ویژگی‌های گفته شده، ضد آب بودن این محصول هم یکی دیگر از مزیت‌هایش است. به این ترتیب شما می‌توانید بعد از استفاده دستگاه را مطابق با عکس جعبه شست‌وشو دهید.

 

قیمت موزن گوش و بینی رمینگتون مدل NE3850

موزن گوش و بینی سورکر مدل ZS-216

اگر قصد دارید تا برای خرید بهترین موزن بینی شارژی نصف مبلغ محصول‌های موجود در بازار و معرفی شده تا به اینجا هزینه کنید، می‌توانید روی خرید موزن گوش و بینی سورکر مدل ZS-216 حساب باز کنید. این دستگاه موزن دارای یک سری چرخشی است که می‌تواند به خوبی موهای نواحی بینی و گوش را تمیز کند. این دستگاه دارای یک کابل است که برای روشن ماندن نیاز به شارژ توسط برق شهری دارد. بدنه موزن گوش و بینی سورکر مدل ZS-216 به روکشی مجهز شده که ضد تعریق است و از این نظر می‌تواند گزینه مناسبی برای استفاده برای طولانی مدت باشد. این دستگاه وزن سنگینی ندارد و از مزیت‌های آن امکان حمل و جابه‌جایی راحت است زیرا دارای درپوشی محافظ است تا از صدمه رسیدن به تیغه جلوگیری کند. در ادامه لازم به ذکر است که شما با استفاده از شانه قرار گرفته در جعبه موزن گوش و بینی مدل ZS-216 سورکر می‌توانید ابروها را مرتب کرده و آن‌ها را با استفاده از دستگاه تمیز کنید. در مجموع موزن گوش و بینی سورکر مدل ZS-216 یک دستگاه اقتصادی به حساب می‌آید که برای استفاده روزمره گزینه مناسبی است. البته این دستگاه ضد آب نیست پس در محیط‌های مرطوب برای طولانی مدت قرار ندهید و زیر شیر آب هم شست‌وشو ندهید.

 

قیمت موزن گوش و بینی سورکر مدل ZS-216

 

موزن گوش و بینی سورکر مدل SK-702

برند سورکر دستگاه اقتصادی دیگری به نام موزن گوش و بینی SK-702 هم تولید کرده است که در کنار قیمت مناسب از کیفیت تیغه خوبی برخوردار است. این دستگاه به غیر از تیغه چرخشی دارای یک تیغه خط زن هم است که به شما در کوتاه کردن و مرتب کردن موهای صورت کمک می‌کند. برای تمیز کردن تیغه می‌توانید از فرچه کوچک داخل جعبه استفاده کنید، همچنین به دلیل مقاومتی که در برابر آب دارد، با آب هم می‌توانید شست‌وشو دهید. برای کار کردن با دستگاه نیاز است تا از طریق کابل به پریز برق وصل شوید و انرژی را از برق شهری بگیرید. در حال حاضر با توجه به قیمت پایینی که موزن گوش و بینی سورکر مدل SK-702 دارد، می‌توان به عنوان بهترین موزن گوش و بینی خارجی اقتصادی روی آن حساب باز کرد.

 

قیمت موزن گوش و بینی سورکر مدل SK-702

 

موزن گوش و بینی سورکر مدل SK-2002

یکی دیگر از دستگاه‌های موزنی که قیمت مناسبی دارد و علاوه‌بر تیغه اصلی دارای یک سری جداگانه هم است، موزن گوش و بینی سورکر مدل SK-2002 است که برای اصلاح موهای گوش و بینی دستگاه بسیار با کیفیتی محسوب می‌شود. این دستگاه با برق شهری شارژ می‌شود و در حالت آماده به کار قرار می‌گیرد. برای تمیز کردن سری آن بهتر است از برس تمیزکننده استفاده کنید. سطح بدنه ضد تعریق است و لیز نمی‌خورد. تیغه گرد حالت چرخشی دارد و با تیغه دیگر می‌توانید خط اصلاح ایجاد کنید. موزن گوش و بینی سورکر مدل SK-2002 محصولی اقتصادی و مناسب حمل در مسافرت‌های دور و نزدیک است.

 

قیمت موزن گوش و بینی سورکر مدل SK-2002

 

سخن آخر

دستگاه موزن که در سال‌های اخیر خرید و فروش زیادی در میان مردم داشته است، یکی از دستگاه‌های کاربردی است که گزینه مناسبی برای اصلاح صورت به حساب می‌آید. در این مقاله از تکنولایف شما را با بهترین موزن گوش بینی و ابرو و راهنمای خرید آن‌ها آشنا کردیم تا بتوانید با اطمینان و آگاهی خریدی مناسب را تجربه کنید. اگر شما هم تا به حال دستگاه موزن بینی و گوش و ابرو خریده‌اید یا تجربه‌ای در کار کردن با آن‌ها دارید، می‌توانید با نوشتن در بخش نظرات با ما و سایر مخاطبین این مقاله به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

زمان خرید بهترین موزن بینی شارژی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

تعداد سری‌های قرار گرفته، نوع تیغه، میزان مقاومت در برابر آب و منبع تغذیه از جمله مواردی هستند که هنگام خرید بهترین موزن بینی و گوش و ابرو باید به آن‌ها توجه کنیم.

بهترین موزن گوش بینی و ابرو کدام مدل از کدام برند است؟

موزن گوش و بینی رمینگتون مدل NE3870 از برند Remington است و با توجه به امکاناتی که دارد، یکی از بهترین دستگاه‌های موزن گوش و بینی و ابرو در حال حاضر به شمار می‌رود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%d9%85%d9%88%d8%b2%d9%86-%d8%a8%db%8c%d9%86%db%8c/
ads
ads