داغ ترین ها :
بهترین هدفون های گیمینگ ارزان قیمت سال 1402

بهترین هدفون های گیمینگ ارزان قیمت سال 1402

هدفون گیمینگ یکی از مهمترین و اساسی‌ترین تجهیزات برای گیمرها است؛ اما همانند دیگر لوازم گیمینگ، معمولا قیمت بالایی دارد. با این حال، باز هم می‌توانید هدفون‌های گیمینگ ارزان و خوش‌قیمت پیدا کنید. ما در این مطلب لیستی از بهترین هدفون های گیمینگ ارزان قیمت را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید با کمترین هزینه، کیفیت صدای خوبی را برای خود رقم بزنید.

معرفی بهترین هدست های گیمینگ ارزان موجود در بازار

در هدفون‌های گیمینگ، ویژگی‌های ظاهری و فنی تا حدودی متفاوت از هدفون‌های معمولی است تا نیاز کاربر گیمر را برطرف کند و تجربه خوبی را برای او رقم بزنید. همین ویژگی‌ها سبب شده تا هدفون‌های گیمینگ گران‌تر از دیگر هدفون‌ها باشند. با این حال، اگر قصد داشته باشید هدفون گیمینگ ارزان قیمت تهیه کنید، در لیست پیشِ رو هدفون‌های مختص گیمینگ که از نظر اقتصادی به‌صرفه هستند و امکانات خوبی دارند، معرفی شده‌اند.

هدفون گیمینگ پرووان – PHG3810

خرید هدفون گیمینگ پرووان ارزان قیمت

این هدست گیمینگ، یکی از بهترین هدست های گیمینگ ارزان است که در مقابل هزینه‌ی کم کیفیت صدای بسیار خوبی را ارائه می‌دهد. این هدست از نوع روگوشی است و با انواع گوشی‌های هوشمند، تبلت و کامپیوتر سازگار است. این هدفون از پلاستیک ABS ساخته شده و در داخل گوشی‌ها فوم قرار گرفته که مانع فشار آمدن به گوش در اثر استفاده‌ی طولانی، و جلوگیری از عرق کردن گوش شود. طراحی هدفون بسیار زیبا و چند وجهی است و یک میکروفون هم روی کاپ قرار گرفته تا اگر خواستید، در حین بازی بتوانید با دیگر بازیکنان گفت‌وگو داشته باشید. پرووان برای این هدفون درایورهای ۴۰ میلی متری استفاده کرده است و باس بالای صدایی که تولید می‌کند، تاثیر زیادی در کیفیت صدا دارد. محدوده فرکانس پاسخگویی هدفون نیز بین ۲۰ تا ۲۰۰۰۰ هرتز است.

 

خرید هدفون گیمینگ PHG3810

 

انواع هدفون و هدست گیمینگ را با بهترین قیمت از تکنولایف بخرید:هدفون گیمینگ

 

هدفون گیمینگ مچر – MR-235

هدفون مچر ۲۳۵

 

این هدفون مناسب کسانی است که می‌خواهند با کمترین هزینه یک هدفون مناسب بازی کردن داشته باشند. هدفون مچر مدل MR-235 یک هدفون سیم دار است که از پلاستیک محکم ساخته شده و با کامپیوتر سازگار است. طول کابل ۱.۸ متری آن نیز اجازه می‌دهد تا بتوانید حتی با فاصله‌ی زیاد از کامپیوتر هم آن را روی گوش داشته باشید. قطر درایورهای این هدفون ۴۰ میلی متر است و با محدوده‌ی فرکانس پاسخگویی ۱۸ تا ۲۰۰۰۰ هرتز، می‌توانیم آن را هدفون مناسبی با توجه به قیمت بدانیم. البته این هدفون فاقد قابلیت حذف نویز یا ANC است و موقع استفاده از آن صدای محیط را تا حدودی خواهید شنید.

 

خرید هدفون گیمینگ MR-235

 

 

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای انتخاب بهترین هدست های گیمینگ

 

هدفون گیمینگ لنوو – Legion H200

ارزان ترین هدفون های گیمینگ لنوو

یکی دیگر از بهترین هدفون های گیمینگ ارزان قیمت که به شما معرفی می‌کنیم، این هدفون از برند لنوو است. اولین چیزی که در هدفون Legion h200 توجه را جلب می‌کند طراحی ساده و در عین حال زیبای آن است. فاقد بلوتوث است و با سیم کار می‌کند و با تمامی دستگاه‌هایی که جک ۳.۵ میلی متری دارند سازگار است. بدنه‌ی هدفون از پلاستیک محکمی ساخته شده که مقاومت خوبی دارد و روی سر و گوش‌ها فشار وارد نمی‌کند اما در برابر آب مقاومت ندارد و باید حواستان باشد که خیس نشود. این محصول مقرون به صرفه، دارای حساسیت ۱۰۲ دسی بل است و از درایور ۵۰ میلی متری بهره می‌برد. میکروفون نیز روی کاپ هدفون قرار گرفته و به کمک آن می‌توانید با دیگر گیمرها گفت‌وگو داشته باشید. دکمه‌هایی برای کنترل صدای هدفون نیز روی کاپ قرار گرفته‌اند.

 

خرید هدفون گیمینگ Legion H200

 

 

هدفون گیمینگ تسکو – TH 5155

هدفون تسکو ارزان

جذابیت ظاهری هدفون تسکو مدل th 51555، پیش از دانستن امکانات و قابلیت‌هایش توجه شما را به خود جلب می‌کند. این هدفون با کاپ‌های گرد ظاهر جذابی دارد و وزن آن ۴۰۰ گرم است. همچنین با تمامی گوشی‌های هوشمند و کامپیوترها سازگار است و همین مسئله آن را به هدفون پراستفاده‌ای بدل کرده است. این هدفون نیز مانند مدل‌های پیشین با سیم کار می‌کند و به یک کابل ۲ متری مجهز است. یک میکروفون انعطاف پذیر نیز روی گوشی سمت چپ هدفون قرار گرفته است که اگر نخواستید از آن استفاده کنید می‌توانید از جلوی دهان جابه‌جایش کنید. این هدفون دارای محدوده فرکانس پاسخگویی ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز است و حساسیت ۱۰۰ دسی بل و امپدانس ۳۲ اهم دیگر ویژگی‌های آن هستند که کیفیت خوبی برای کاربر رقم می‌زنند.

 

خرید هدفون گیمینگ TH 5155

 

جدیدترین مدل های هدفون و هدست گیمینگ تسکو را می توانید از تکنولایف بخرید

 

هدفون گیمینگ مچر – MR-239

هدفون گیمینگ مچر مدل 239

یکی دیگر از بهترین و ارزان ترین هدفون گیمینگ، هدفون مچر است که در ازای مبلغی کم قابلیت‌ها و امکانات خوبی را در اختیار کاربر می‌گذارد. متریال این هدفون ترکیبی از پلاستیک ABS و چرم مصنوعی است و طراحی ارگونومیکی دارد. ظاهر چندوجهی مشکی و قرمز کاپ‌های هدفون نیز، آن را کاربرپسند کرده است.
رابط هدفون، جک ۲.۵ میلی متری است و با تمامی کامپیوترهای شخصی و لپ تاپ سازگاری دارد. هدفون دارای محدوده فرکانس ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتزی است و حساسیت آن ۱۱۰ دسی بل است. قابلیت نویز کنسلینگ برای این هدفون در نظر گرفته نشده که با توجه به میزان قیمت آن دور از انتظار نیست. با این حال، کیفیت صدای هدفون کاملا قابل قبول است و میکروفونی که روی کاپ هدفون قرار گرفته نیز اجازه‌ی گفت‌وگو با دیگران را فراهم می‌کند.

 

خرید هدفون گیمینگ MR-239

 

 

هدفون گیمینگ پرووان – PH3820

هدفون گیمینگ پرووان 3820

هدفون با سیم پرووان مدل ph3820 با وزن تنها ۲۵۰ گرم، دیگر هدفون خوب و باکیفیتی است که اگر به دنبال هدفون ارزان قیمت هستید خوب است در نظر داشته باشید. این هدفون از بدنه‌ای پلاستیکی با قابلیت RGB است و روی گوش، ظاهر چشم‌نوازی دارد. رابط هدفون جک ۳.۵ میلی متری است و با سیم، با انواع گوشی‌های هوشمند و کامپیوترهای شخصی سازگار می‌شود. میکروفون هدفون روی کاپ قرار گرفته و با کمک دکمه‌ی غلتکی که روی بدنه هدفون قرار دارد، می‌توانید آن را تنظیم کنید. این هدفون، محدوده فرکانسی مشابه دیگر هدفون‌های ارزان قیمت، یعنی بازه‌ی ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز دارد و حساسیت آن ۱۰۸ دسی بل است. بنابراین یک هدفون گیمینگ ارزان قیمت و ایده‌آل است.

 

خرید هدفون گیمینگ PH3820

 

جمع‌بندی

تنوع قیمت هدفون‌های گیمینگ و دیگر تجهیزات آن، به گونه‌ای است که با کمترین هزینه‌ نیز می‌توانید هدفونی با تولید صدای خوب و ظاهری جذاب تهیه کنید. در این مقاله، لیستی از بهترین و ارزان ترین هدفون های گیمینگ را بررسی کردیم تا اگر می‌خواهید با هزینه‌ای کم، لذت بازی را برای خود بیشتر کنید، گزینه‌های موجود را بشناسید.

تمامی هدفون‌هایی که در این مقاله معرفی شدند در کنار مدل‌های دیگر، در وبسایت تکنولایف موجود هستند و شما می‌توانید با مراجعه به سایت، آن‌ها را مشاهده و مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سوالات متداول

بهترین هدفون گیمینگ ارزان قیمت چیست؟

هدفون MR-235 از برند مچر یکی از بهترین هدفون های گیمینگ ارزان است که در ازای قیمت کم، قابلیت‌های خوبی را در اختیار کاربر می‌گذارد.

آیا هدفون گیمینگ PHG3820 پرووان ضدآب است؟

خیر. این هدفون در برابر آب هیچ مقاومتی ندارد و باید مراقب آن باشید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%af%d9%81%d9%88%d9%86-%d9%87%d8%a7%db%8c-%da%af%db%8c%d9%85%db%8c%d9%86%da%af-%d8%a7%d8%b1%d8%b2%d8%a7%d9%86/
ads
ads