داغ ترین ها :
تولید آیفون 13 در هند شروع شد

تولید آیفون 13 در هند شروع شد

اپل روند تولید آیفون ۱۳ در هند را شروع کرد. شرکت فاکس‌کان وظیفه تولید آیفون ۱۳ در هند را به عهده دارد. البته شرکت اپل قبلا در ماه دسامبر سال ۲۰۲۱ به این موضوع اشاره کرده بود که گوشی آیفون ۱۳ را به صورت آزمایشی در کشور هند شروع کرده است. حالا این اتفاق رسما شروع شده و آیفون ۱۳ در هند به صورت انبوه تولید می‌شود.

اپل با اعلام این خبر به این نکته اشاره کرد که در کارخانه فاکس‌کان در کشور هند، گوشی‌های قدیمی‌تر آیفون مانند آیفون ۱۲، آیفون ۱۱ و آیفون SE سال ۲۰۲۰ هم تولید خواهند شد. اپل پیش بینی کرده که نزدیک به ۷۰ درصد این گوشی‌ها در بازار کشور هند به فروش برسند. شایعات قبلی به این موضوع اشاره کرده بودند که پس از آیفون ۱۳ تولید آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس هم در هند شروع خواهد شد.

یکی از دلایلی که باعث شد اپل تولید آیفون در هند را شروع کند، مالیات بود. اپل با تولید آیفون ۱۳ در هند دیر مبلغ ۲۰ درصد مالیات برای واردات گوشی به این کشور را پرداخت نخواهد کرد. همچنین شایعه شده که اپل در آینده ۲۰ درصد از تولید آیفون را از کشور چین به هند منتقل می‌کند.

 

شاید نیاز داشته باشید:
شکستن قفل اپل ایدی

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-13-%d8%af%d8%b1-%d9%87%d9%86%d8%af/
ads
ads