داغ ترین ها :
نحوه لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل

نحوه لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل

پیامک‌های تبلیغاتی به صورت پیش فرض روی خطوط ایرانسل فعال هستند و از طرف اپراتور ارسال می‌شوند. زیاد شدن این پیام‌ها می‌تواند موضوعی آزاردهنده باشد به همین دلیل اکثر کاربران تمایل دارند تا درباره چگونگی لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل اطلاعات کسب کنند. در ادامه تمامی روش‌های قطع پیامک تبلیغاتی ایرانسل را به طور کامل توضیح خواهیم داد.

 

تکنولایف مرجع خرید آنلاین گوشی موبایل در سراسر کشور است.

 

طریقه لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل

چندین روش متفاوت در نظر گرفته شده تا به راحتی بتوانید لغو تبلیغات ایرانسل را انجام دهید.

  • روش لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل با استفاده از پیامک

یکی از راحت‌ترین روش‌های لغو پیامک های تبلیغاتی ایرانسل 8282 و سایر پیامک‌های تبلیغاتی ارسال عدد 1 به شماره 5006 است. بعد از اینکه پیام را ارسال کردید دقایقی منتظر بمانید سپس اس ام اسی مبنی بر لغو شدن پیام‌های تبلیغاتی برایتان ارسال می‌شود. لازم به ذکر است که این پیام برایتان هزینه‌ای ندارد و در صورت نداشتن اعتبار نیز می‌توانید آن را ارسال کنید.

  • کد دستوری برای لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل

کد دستوری که برای لغو پیام‌های تبلیغاتی در نظر گرفته شده برای هر سه اپراتور ایرانسل، همراه اول و رایتل مشترک است. داخل صفحه کلید گوشی کد *800# را شماره‌گیری کنید. پس از شماره‌گیری این کد سه گزینه پیش رویتان قرار می‌گیرد که از بین آن‌ها باید گزینه قطع پیامک تبلیغاتی را انتخاب کنید. برای انتخاب این گزینه باید عدد 1 را بزنید. پس از موفقیت آمیز بودن ارسال پیام، پاپ آپی مبنی بر اطلاع رسانی در 24 ساعت آینده ظاهر می‌شود.

  • قطع پیامک های تبلیغاتی ایرانسل با استفاده از برنامه ایرانسل من

برنامه ایرانسل من برای مدیریت سیمکارت و استفاده از خدمات متنوع ایرانسل طراحی شده است. با استفاده از این برنامه می‌توانید از مانده اعتبار، مانده حجم اینترنت، قبض صادر شده و سایر موارد مطلع شوید. یکی از کارهایی که با استفاده از برنامه ایرانسل من می‌توانید انجام دهید قطع تبلیغات ایرانسل است.

  1. ابتدا برنامه را دانلود کرده و روی گوشی نصب کنید.
  2. پس از ورود به برنامه در پایین صفحه اصلی تبی را مشاهده می‌کنید که گزینه‌های حساب من، شارژ، پیشنهادی، خرید بسته و جیب جت قرار دارد.
  3. در این بخش روی گزینه حساب من بزنید و در صفحه باز شده در پایین صفحه گزینه پروفایل را انتخاب کنید.
  4. در پایین منوی ظاهر شده گزینه پیامک‌های تبلیغاتی قرار گرفته با زدن روی آن پاپ آپی مبنی بر اینکه مطمئن هستید که می‌خواهید پیام‌های تبلیغاتی را حذف کنید ظاهر می‌شود روی تایید بزنید و منتظر پیام ایرانسل باشید.

 

بهترین تنظیمات اینترنت ایرانسل مناسب گوشی شما کدام است؟
تنظیمات اینترنت ایرانسل

 

  • رمز لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل با استفاده از کد دستوری اختصاصی

در بخش ابتدایی مقاله گفتیم که کد *800# برای هر سه اپراتور قابل انجام است. ایرانسل برای اپراتور خود کدی اختصاصی در نظر گرفته که کد لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل است و از طریق آن می‌توانید به غير فعال كردن پيامك تبليغاتي ايرانسل بپردازید. برای این کار کافی است کد دستوری *5006# را شماره‌گیری کنید و در صفحه پیش رو عدد 1 را بفرستید. در صفحه بعدی که پیش رویتان باز می‌شود عدد 2 که برای عدم دریافت پیامک تبلیغاتی است را ارسال کنید.

  • تماس با پشتیبانی ایرانسل برای اطلاع از نحوه لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل

با استفاده از سیمکارت ایرانسلی خود می‌توانید به راحتی با پشتیبانی 24 ساعته ایرانسل تماس برقرار کنید و اقدام به لغو پیام های تبلیغاتی ایرانسل کنید. شماره لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل 700 است. این نکته قابل توجه است که در صورتی که می‌خواهید با شماره‌ای غیر از ایرانسل اقدام به برقراری تماس کنید باید با شماره 09377000000 تماس بگیرید و درخواست لغو پیامک های تبلیغاتی ایرانسل کنید.

جمع‌بندی

دریافت انبوهی از پیام‌های تبلیغاتی طی روز یا حتی هنگام شب می‌تواند موضوعی آزاردهنده تلقی شود. به هرحال روش‌هایی برای رهایی از دریافت این تبلیغات وجود دارد. اگر از مشترکین ایرانسل هستید با مطالعه این مقاله می‌توانید به راحتی و بدون پرداخت هزینه قطع پیامک های تبلیغاتی ایرانسل را انجام دهید.

سوالات متداول

حذف پیامک تبلیغاتی ایرانسل 7575 به چه صورتی انجام می‌گیرد؟

کد 7575 برای تبلیغات نیست و مربوط به پیام‌های تبلیغاتی نمی‌شود.

کد دستوری برای لغو پیامک تبلیغاتی ایرانسل چیست؟

شما می‌توانید برای غير فعال كردن پيامك تبليغاتي ايرانسل از کد دستوری *800# یا *5006# کمک بگیرید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

3 نظر

  1. مریم

    واقعا کمک بزرگی کردین ممنون

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مریم

      خوشحالم که مطلب براتون مفید بوده 🌱
  2. fehgh

    بستن اطلاعات شما با ماه

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%84%d8%ba%d9%88-%d9%be%db%8c%d8%a7%d9%85%da%a9-%d8%aa%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%ba%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%b3%d9%84/
ads
ads