داغ ترین ها :
معرفی بهترین دانلودر اینستاگرام

معرفی بهترین دانلودر اینستاگرام

اینستاگرام برای دانلود و دریافت محتوای درحال پخش به کاربران اجازه‌ای نمی‌دهد. این موضوع می‌تواند به دلایل زیادی باشد که در این مطلب به آن‌ها نمی‌پردازیم. برنامه‌های جانبی زیادی طراحی شده‌اند که به شما امکان دانلود از اینستاگرام را می‌دهند. دانلودر اینستاگرام برنامه‌هایی هستند که به شما در دانلود فیلم‌ها و عکس‌های مورد نظرتان کمک می‌کنند. در صورتی که شما نیز نیاز به بهترین دانلودر اینستاگرام دارید در ادامه همراه ما باشید.

 

برای خرید گوشی و خرید تبلت می توانید روی فروشگاه تکنولایف حساب کنید

بهترین دانلودر اینستاگرام برای ایفون

دانلودرهای زیادی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها در آیفون می‌توانید فایل‌های متنوعی را دانلود و دریافت کنید.

برنامه Repost

اینستا دانلودر بدون لاگین
لینک دانلود برنامه Repost از پلی استور

نقاط قوت:

  • هیچ واترمارکی در محتوای دانلود شده وجود ندارد
  • پشتیبانی فنی عالی
  • عملکرد سریع و بدون کندی

نقاط ضعف:

  • نبود نسخه‌ای برای نسخه اندروید
  • اولین برنامه‌ای که در لیست بهترین دانلودر اینستاگرام قرار داد، اپلیکیشن Repost است. برای استفاده از این برنامه و دانلود محتوای مورد نظر تنها کافی است لینک پست را کپی کنید و داخل برنامه جایگذاری کنید.
  • بعد از مدت زمانی کوتاه این اپلیکیشن ویدئو را در اختیارتان قرار می‌دهد؛ همچنین می‌توانید به صورت مستقیم پست مورد نظر را در صفحه شخصیتان بارگذاری کنید.

 

 

برنامه Inflact

بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام

 

لینک دانلود برنامه Inflact

نقاط قوت:

  • کاربری ساده
  • قابلیت‌های متنوع

نقاط ضعف:

  • ندارد

برنامه Inflact به شما امکان دانلود استوری، پست، هایلایت و ویدئوهای IGTV را می‌دهد. حتی می‌توانید بعدها به صورت آفلاین نیز دسترسی داشته باشید و در صورت نیاز آن‌ها را به اشتراک بگذارید. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این برنامه امکان دریافت و دانلود کپشن مورد نظرتان است. به راحتی هر متنی را که به آن علاقه داشتید می‌توانید دانلود کنید.

برنامه IGDownloader

بهترین دانلودر از اینستاگرام

لینک دانلود برنامه IGDownloader

نقاط قوت:

  • پشتیبانی از ویدیوهای اینستاگرام با کیفیت بالا
  • دارای ویژگی دانلودر پروفایل
  • امکان دانلود عکس پروفایل

نقاط ضعف:

  • ندارد

این برنامه یکی از بهترین گزینه‌ها در معرفی اینستاگرام دانلودر است. این برنامه برای گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS در دسترس است و هر دو سیستم عامل می‌توانند از آن استفاده کنند. IGDownloader یک برنامه قدرتمند است که به شما کمک می‌کند فیلم‌ها و عکس‌های اینستاگرام را به راحتی دانلود کنید. به شما امکان می‌دهد IGTV، آواتار، پروفایل و همچنین ریلزها را از هر حساب اینستاگرامی که می‌خواهید دانلود کنید. برنامه IGDownloader برنامه‌ای رایگان است و بهترین گزینه برای افرادی محسوب می‌شود که به دنبال بهترین دانلودر اینستاگرام هستند.

 

می‌خواهید پیج خود را برگردانید؟
بازیابی اکانت اینستاگرام

 

برنامه InsTake

برنامه Instake برای ایفون

لینک دانلود برنامه Instake از اپ استور

نقاط قوت:

  • رابط کاربری با قابلیت‌های کاربردی
  • رایگان بودن برنامه

نقاط ضعف:

  • تنها برای گوشی‌های مبتنی بر iOS در دسترس است

در صورتی که به دنبال بهترین دانلودر هستید که به شما در دانلود عکس‌ها و فیلم‌های اینستاگرام کمک کند برنامه InsTake را بررسی کنید. این برنامه امکان می‌دهد استوری‌ها و همچنین IGTV را بدون هیچ مشکلی بارگیری کنید. روند دریافت و دانلود کاملا سریع است و با مشکلی مواجه نخواهید شد. از دیگر مزایای این برنامه می‌توان به داشتن حالت دارک مود اشاره کرد.

بهترین دانلودر اینستاگرام برای اندروید

برنامه‌هایی که در ادامه مشاهده می‌کنید جزو بهترین دانلودرهایی هستند که برای اندروید وجود دارد؛ همچنین برخی از آن‌ها با iOS نیز سازگاری دارند.

برنامه Instasaver

بهترین دانلودر اینستاگرام

نقاط قوت:

  • استفاده آسان و رابطی کاربر پسند
  • برای گوشی‌های مبتنی بر اندروید و iOS در دسترس است

نقاط ضعف:

  • دارای تبلیغات جزئی
  • وجود باگ جزئی در برخی دستگاه‌ها

برنامه InstaSaver یک ابزار کاربرپسند و فوق العاده همه کاره است که به شما امکان می‌دهد به راحتی محتوای اینستاگرام را دانلود کنید. اینستا سیور به عنوان یکی از برترین برنامه‌ها برای دانلود ویدیوها و عکس‌های اینستاگرام، به ویژگی‌های پیشرفته مجهز شده است و میلیون‌ها دانلود را در فروشگاه Google Play به دست آورده است. این بهترین نرم افزار دانلود از اینستاگرام فقط به تصاویر محدود نمی‌شود.

می‌تواند ویدیوها، استوری‌ها، محتوای IG TV را دانلود کند. علاوه بر این محیطی کاربر پسند دارد و استفاده از آن نیز رایگان است. با استفاده از این برنامه می‌توانید بدون محدودیت هر میزان عکس و ویدئویی که نیاز دارید را دانلود کنید.

برنامه Quick Save

اینستاگرام دانلودر

دانلود برنامه Quick Save از گوگل پلی

نقاط قوت:

  • سرعت دانلود بالا
  • امکان ادیت ویدئو و عکس‌های دانلود شده

نقاط ضعف:

  • ندارد

یکی دیگر از برنامه‌هایی که در فهرست اینستا دانلودر بدون لاگین قرار می‌گیرد برنامه Quick Save است.این برنامه سرعت دانلود بالایی دارد و به راحتی می‌توانید محتوای مورد نظرتان را دریافت کنید. از ویژگی‌های جالبی که این برنامه در اختیارتان قرار می‌دهد امکان ادیت و ویرایش ویدئوهای دانلود شده با فیلترهای رنگی و ابزارهای ویرایشی است. برای استفاده از این برنامه تنها به لینک ویدئو یا عکس نیاز دارید.

 

خرید انواع کامپیوتر آل این وان را به‌راحتی از تکنولایف انجام دهید

برنامه iGram

دانلود برنامه Igram از گوگل پلی

نقاط قوت:

  • قابلیت دانلود پست چند صفحه‌ای
  • گزینه‌های کیفیت دانلود متنوع

نقاط ضعف:

  • بروز برخی مشکلات جزئی هنگام دانلود در برخی موارد

اگر قصد دارید در کمترین زمان ممکن با بهترین کیفیت ویدئوها و تصاویر را از اکانت اینستاگرام خود دانلود کنید پیشنهاد ما به شما دانلود iGram است. برای استفاده از این برنامه تنها باید لینک ویدئو یا عکس را کپی کرده و در برنامه جایگذاری کنید؛ همچنین می‌توانید از گزینه دانلود آلبوم یک پست چند صفحه‌ای را یک جا دانلود کنید در مجموع این برنامه گزینه‌های دانلود متنوعی را در اختیارتان قرار می‌دهد.

برنامه Downloadgram

دانلود گرام برای دانلود ویدئو

نقاط قوت:

  • سازگاری با اندروید و iOS
  • کاربرای ساده

نقاط ضعف:

  • ندارد

دانلود گرام از محبوب‌ترین برنامه‌های دانلود از اینستاگرام است. این برنامه کاربردی برای اندروید و iOS در دسترس است و امکانات جالبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. روند کار با این برنامه نیز همانند سایر برنامه‌های معرفی شده در این مقاله است و با داشتن لینک پست می‌توانید پست یا استوری مورد نظرتان را دانلود کنید.

سایت دانلود اینستاگرام

در کنار معرفی بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام سایت‌های متنوعی نیز وجود دارند که آن‌ها نیز برای شما این امکان را فراهم می‌کنند تا بتوانید پست و استوری مورد نظرتان را دانلود کنید. سایت دانلود از اینستاگرام برای افرادی که از نسخه وب اینستا استفاده می‌کنند کاربردی است.

سایت Downloadgram

سایت دانلودر اینستاگرام

بهترین سایت دانلودر اینستاگرام متعلق به Downloadgram است. اگر در بالای مقاله نیز توجه کرده باشید برنامه آن را نیز معرفی کردیم و برای راحتی دسترسی کاربران برای آن نسخه وب نیز در نظر گرفته شده است. وارد سایت Downloadgram شوید و در کادر پیش رویتان لینک پست یا استوری را قرار دهید سپس در مدت زمانی کوتاه بسته به سرعت اینترنت دانلود آغاز می‌شود.

سایت Saveinsta

سایت saveinsta

سایت Saveinsta بهترین سایت دانلود عکس اینستاگرام و دیگر مواردی است که به آن‌ها نیاز دارید. استفاده از این سایت نیز همان روند قبلی را دارد و برای شروع باید وارد آدرس سایت Saveinsta شوید و لینک پست مورد نظر را در آن قرار دهید تا فرایند دانلود آغاز شود.

جمع بندی

همانطور که می‌دانید اینستاگرام اجازه دانلود و دریافت محتوای بارگذاری شده در این برنامه را نمی‌دهد؛ بنابراین باید از برنامه‌های جایگزین کمک بگیرید. در مقاله فوق جامع‌ترین لیست بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام را مشاهده می‌کنید و از طریق برخی از آن‌ها علاوه بر دانلود عکس می‌توانید استوری، عکس پروفایل و ویدئوهای طولانی را نیز دانلود کنید.

سوالات متداول

سایت دانلودر اینستاگرام وجود دارد؟

بله برای دانلود ویدئو و عکس از اینستاگرام می‌توانید از سایت‌های Saveinsta و Downloadgram کمک بگیرید.

بهترین برنامه دانلود از اینستاگرام چیست؟

از بهترین برنامه‌های دانلود اینستاگرام می‌توان عناوین دانلود گرام، برنامه iGram و برنامه Repost را نام برد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/best-instagram-downloader/
ads
ads