داغ ترین ها :

تریلر جدید بازی Fable را از دست ندهید!

چند سالی از زمانی که اسودیوی Playground Games اعلام کرد قرار است بازی Fable به ایکس باکس برگردد می‌گذرد. حال، بالاخره می‌توانیم اعلام کنیم که این بازی برگشته و آماده است که توجه‌ها را به خود جلب کند. تریلر این بازی که در سبک بازی های نقش آفرینی است، در ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد) منتشر شد و هوادارانی که مدت‌ها منتظر بودند را از انتظار درآورد. 

 

تکنولایف فروشگاه انواع کنسول بازی با قیمت مناسب و گارانتی معتبر: خرید کنسول بازی

 

تریلر Fable

تریلر جدیدی که Xbox Games Showcase از بازی فیبل منتشر کرد، بسیار تاثیرگذار بود و به‌خوبی توانست گیمرها را با  فضای بازی آشنا کند. این‌طور که مشخص است، شما باید نقش آدم کوچکی در سرزمین غول‌ها را ایفا کنید. این سبک و فضاسازی، گیم‌پلی بامزه‌ای را رقم زده است. طبق چیزی که در تریلر نمایش داده شد، ریچارد آیود بازیگر که در سریال IT Crowd بازی کرده بود نیز در این بازی ایفای نقش می‌کند. 

مانند تمام بازی‌های دیگر مایکروسافت، این بازی در روز عرضه روی سرویس Xbox Game Pass منتشر می‌شود. در حال حاضر، تاریخ دقیق عرضه‌ی بازی اعلام نشده است.

فیبل در استودیوی جدید Playground Games ساخته شده. این کمپانی، کمپانی سازنده‌ی بازی معروف و پرطرفدار دیگری چون Forza Horizon نیز بوده است.

 

در مورد این گیم بیشتر در پادکست بازی تکنولایف صحبت کرده ایم:
نگاهی به Xbox Showcase 2023 و بازی‌های آن

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/fable-trailer-xbox-showcase-2023/
ads
ads