داغ ترین ها :
معرفی بهترین هندزفری های هایلو

معرفی بهترین هندزفری های هایلو

در عصر ارتباطات بی‌سیم و پیشرفته امروزی، هندزفری‌ها یکی از اجزای جدایی‌ناپذیر و کاربردی زندگی روزمره به‌حساب می‌آیند. از گوش‌دادن به موسیقی و پادکست‌ها گرفته تا برقراری تماس‌های تلفنی و شرکت در جلسات آنلاین، یک هندزفری پر امکانات و باکیفیت می‌تواند تجربه‌ای جذاب را در انجام کارهای روزمره، برای ما ایجاد کند.

برند هایلو (Haylou) به‌عنوان یکی از برندهای پیشرو در عرصه تولید هندزفری‌های بی‌سیم، طی سال‌های اخیر توانسته با عرضه هندزفری‌های متنوع و باکیفیت اقتصادی، جایگاه ویژه‌ای در بازار پیدا کند و با برندهای مطرحی همچون سامسونگ، هوآوی و شیائومی رقابت کند. اگر قصد خرید هندزفری بی‌سیم باکیفیت و ارزان‌قیمت را دارید، در ادامه با ما همراه باشید؛ چرا که قرار است به معرفی و بررسی بهترین هندزفری های هایلو بپردازیم.

 

برای مشاهده قیمت هندزفری بلوتوثی، روی لینک کلیک نمایید.

بهترین هندزفری های هایلو؛ یک تجربه متفاوت از کیفیت

برند هایلو برندی شناخته شده چینی در زمینه تولید گجت‌های هوشمند مانند ساعت‌های هوشمند، هندزفری‌های بلوتوثی و غیره است. از محبوب‌ترین محصولات هایلو در بازار ایران، هندزفری‌های بلوتوثی این برند هستند؛ در ادامه لیستی از بهترین هندزفری های هایلو را تهیه کرده‌ایم:

هندزفری هایلو w1

هندزفری هایلو w1

به‌جرئت می‌توان گفت، در میان انواع هندزفری هایلو، مدل W1 یکی محبوب‌ترین هندزفری‌های بی‌سیم اقتصادی و بهترین هندزفری هایلو است که با طراحی ارگونومیک و کیفیت صدای بی‌نظیر، تجربه‌ای متفاوت از هندزفری اقتصادی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

در ساخت هندزفری W1، کمپانی هایلو از درایورهای داینامیک پیشرفته استفاده کرده که این درایورها، به پخش صدای شفاف و باس قوی کمک زیادی کرده و برای کاربرانی که علاقه‌مند به پادکست هستند، تجربه بسیار جذابی را فراهم می‌کند.

در بخش اتصالات، این هندزفری از فناوری بلوتوث 5.2 پشتیبانی کرده و اتصال پایدارتر و مصرف انرژی کمتر در کنار برد بیشتر را امکان پذیر می‌کند. هایلو W1 با برخورداری از استاندارد IPX4، مقاومت نسبتا بالایی در برابر تعریق و پاشش آب دارد و کاربران می‌توانند به‌راحتی از این هندزفری در فعالیت‌های ورزشی استفاده کنند.

یکی از مزیت‌های هایلو W1 به‌عنوان بهترین هندزفری بی سیم هایلو، باتری قدرتمند آن است. تنها با یک‌بار شارژ کامل، باتری 32 میلی آمپر ساعتی هندزفری هایلو W1، امکان پخش موسیقی تا 6 ساعت را فراهم می‌کند که این فوق‌العاده است. باتری 310 میلی آمپر ساعتی کیس شارژ همراه نیز  تا 20 ساعت شارژ هندزفری‌ها را تامین می‌کند. ناگفته نماند که این هندزفری دارای کنترلرهای لمسی برای مدیریت موسیقی، تماس‌ها و دستیار صوتی است؛ کاربران به‌راحتی و با لمس بدنه هندزفری می‌توانند، عملکردهای مختلف هندزفری را کنترل کنند.

قیمت هندزفری W1

 

بررسی این هندزفری محبوب را از دست ندهید:
هایلو w1 بررسی

 

هندزفری هایلو X1 pro

هندزفری هایلو X1 pro

هایلو X1 Pro یکی دیگر از محبوب‌ترین و بهترین هندزفری هایلو است که با امکانات کاربردی در کنار طراحی جذاب و قیمت مناسب، توانسته جزو پرفروش‌ترین هندزفری‌های بلوتوثی بازار به‌حساب بیاید.

طراحی این بادزها مثل سایر بادزهای برند هایلو، کاملا ارگونومیک بوده و به‌راحتی در گوش جای گرفته و به‌هیچ‌وجه در حین فعالیت‌های نیمه‌سنگین مانند پیاده‌روی و دویدن، از گوش بیرون نمی‌آیند. وزن هر بادز فقط 3.5 گرم است که نشان‌دهنده این است که در حین استفاده از آن، به‌هیچ‌وجه حس سنگینی و ناراحتی نخواهید داشت.

کیس Haylou X1 نیز طراحی منحصربه‌فردی نسبت به سایر مدل‌های بازار دارد. این کیس ابعاد جمع و جوری و وزن پایینی دارد و به‌راحتی در جیب جای می‌گیرد. همچنین این دستگاه، دارای استاندارد IPX7 است و مقاومت خوبی در برابر آب و گردوغبار دارد.

هندزفری Haylou X1 دارای یک درایور داینامیک 12 میلی متری است که باس قوی ایجاد کرده و سوراخ های هوای هیدرودینامیک آن صدای طبیعی‌تری را ارائه می‌دهند. این هندزفری با توانایی پخش صداهای بلند و واضح، تجربه‌ بی‌نظیری در گوش دادن به موسیقی فراهم می‌کند.

فناوری ANC این هندزفری بلوتوثی، با حذف صداهای مزاحم در مکان‌های شلوغ، تجربه بهتری از مکالمه را برای شما فراهم می‌کند. هندزفری هایلو X1 از قابلیت Game Effect Mode پشتیبانی می‌کند که به کمک این ویژگی می‌توانید در بازی‌های حساس، جلوه‌های صوتی را با کمترین تاخیر دریافت کنید.

این هندزفری بی‌سیم، مجهز به باتری‌های 45 میلی آمپر ساعتی با عمر طولانی است که طبق ادعای هایلو، می‌تواند تا 9 ساعت استفاده مداوم به راحتی دوام بیاورد؛ ناگفته نماند که باتری کیس نیز دارای ظرفیت 400 میلی آمپر ساعتی است و می‌تواند چندین بار هدفون را‌ به‌صورت کامل شارژ کند.

قیمت هندزفری X1 pro

هندزفری هایلو T15

هندزفری هایلو T15

اگر می‌خواهید تجربه متفاوت و جذابی از پخش موسیقی و مکالمه با هندزفری داشته باشید، هندزفری هایلو t15 بهترین انتخاب برای شماست. طراحی جذاب و ارگونومیک، فناوری پیشرفته ساخت در کنار باتری قدرتمند هایلو T15، این گجت را به یکی از بهترین هندزفری‌های بی‌سیم اقتصادی بازار تبدیل کرده‌ است.

بادز هایلو تی 15، با برخورداری از طراحی ارگونومیک، به‌خوبی داخل گوش جای می‌گیرند؛ باوجود اینکه در بدنه آن‌ها خبری از ساقه نیست، بالشتک‌های سیلیکونی تعبیه شده در این ایربادها اجازه نمی‌دهند هیچ صدای اضافی وارد مجرای گوشتان شود. سطح خارجی هر ایرباد، به ماژول لمسی مجهز شده و به کمک این ماژول‌ها می‌توان فرمان‌های پرکاربرد مانند مدیریت موسیقی، پاسخ یا رد تماس را به‌آسانی انجام داد.

این هندزفری به بلوتوث 5.0 مجهز شده و به شما اجازه می‌دهد به جز موبایل هوشمند، به لپ تاپ و تبلت هم متصل شوید. ناگفته نماند که فناوری بلوتوث به کار رفته شده در هایلو T15 ، اتصال کاملا پایداری تا شعاع 10 متری فراهم می‌کند. علاوه بر این، هایلو T15 از قابلیت Bass Boost پشتیبانی می‌کند که با فعال کردن این قابلیت، از بیس قدرتمند و هیجان‌انگیز در موسیقی لذت ببرید.

وجود درایور 6 میلی متری، کدگزاری AAC و فناوری HiFi باعث تولید صدایی با باس تند و تیز، واضح، و شفاف شده. این هندزفری همچنین از استاندار IPX5 نیز برخوردار است که به شما امکان می‌دهد بدون نگرانی از نفوذ آب و تعریق، در حین ورزش یا فعالیت‌های دیگر از آن استفاده کنید.

هر کدام از هندزفری‌های هایلو T15 دارای ظرفیت باتری 43 میلی‌آمپر ساعت هستند و می‌توانند تا 6 ساعت با یک‌بار شارژ، موسیقی پخش کنند. کیس شارژ این هندزفری نیز ظرفیت 2200 میلی‌آمپر ساعت دارد و می‌تواند تا 30 بار هدفون‌ها را شارژ کند.

قیمت هندزفری T15

 

هندزفری‌های دیگر برند محبوب را در این مطلب معرفی کرده ایم:
بهترین هندزفری انکر

 

هندزفری هایلو GT7 Neo

هندزفری هایلو GT7

هایلو GT7 Neoیکی دیگر از بهترین هندزفری هایلو در بازار هندزفری‌های بی‌سیم است که با ویژگی‌های برجسته و کاربردی، توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. هایلو GT7 نئو با طراحی شیک و زیبا، استایل خاصی را به کاربران ارائه می‌دهد. هایلو در ساخت این هندزفری از پلاستیک مقاوم و سبک استفاده کرده که این نوع متریال مقاومت بالایی در برابر رطوبت و ضربه دارد و برای استفاده طولانی‌مدت در گوش، گزینه مناسبی است.

هندزفری هایلو gt7 نئو از درایورهای داینامیک باکیفیت بالا استفاده می‌کند که صدایی واضح و باکیفیت را ارائه می‌دهد. این دستگاه با توانایی پخش صدای بلند و بدون تاخیر، بهترین مدل هندزفری هایلو برای گوش‌دادن به موسیقی، تماشای فیلم و مکالمات تلفنی است. به لطف تکنولوژی حذف نویز (Noise Cancelling) با هوش مصنوعی، هایلو GT7 می‌تواند صداهای محیطی مزاحم را حذف کرده و مکالمات شما را با بهترین نحو برقرار کند.

با استفاده از تکنولوژی بلوتوث 5.2، هایلو GT7 اتصال بی‌سیم پایداری را فراهم می‌کند و در زمینه اتصال، کاربران با هیچ مشکل و اختلالی مواجه نخواهند شد. این مدل هندزفری هایلو، با برخورداری از باتری ظرفیت بالا 310 میلی آمپر ساعتی، برای شما امکان پخش موسیقی تا 6 ساعت را بدون نیاز به شارژ مجدد فراهم می‌کند.

قیمت هندزفری GT7 Neo

هندزفری هایلو GT6

هندزفری هایلو GT6

هایلو GT6 یکی دیگر از محبوب‌ترین هندزفری‌های بی‌سیم میان‌رده محبوب کمپانی Haylou است که با ارائه ترکیبی از کیفیت صدای مناسب، عمر باتری قابل‌قبول و قیمت مقرون‌به‌صرفه، به انتخابی جذاب برای بسیاری از کاربران تبدیل شده است.

هایلو gt6 مانند سایر محصولات هایلو، از طراحی ساده و مینیمالی برخوردار است. هرکدام از هدفون‌ها با طراحی ارگونومیک و وجود ساقه‌های بلند، به‌خوبی درون گوش قرار می‌گیرند و برای استفاده‌های طولانی‌مدت و در فعالیت‌هایی مانند پیاده‌روی و دویدن، گزینه مناسبی هستند.

این هندزفری از درایورهای 12 میلی‌متری بهره می‌برد که صدایی واضح و باکیفیت را برای کاربران به ارمغان می‌آورد. با وجود هندزفری GT6، جزئیات موسیقی به خوبی قابل تفکیک و بیس آن نیز به اندازه کافی قدرتمند است.

باوجود اینکه Haylou GT6 از قابلیت حذف نویز (ANC) برخوردار نیست، اما برچسب‌های سیلیکونی که در اندازه‌های مختلف درون جعبه قرار داده شده، ایزوله‌سازی نسبی صدا را برای تجربه‌ای بهتر از موسیقی فراهم می‌کند. هندزفری هایلو gt6 به بلوتوث نسخه 5.2 مجهز شده است که اتصالی پایدار را برای کاربران در فاصله 10 متری، امکان‌پذیر می‌کند.

هر ایرباد Haylou GT6 ظرفیت باتری 35 میلی‌آمپر ساعت دارد که با یک‌بار شارژ می‌تواند تا 4 ساعت موسقی پخش کند. کیس شارژ این دستگاه نیز ظرفیتی برابر با 310 میلی‌آمپر ساعت دارد که می‌تواند تا 3 بار به طور کامل، هندزفری را شارژ کند.

 

می‌توانید انواع ساعت هوشمند هایلو  را از تکنولایف خریداری کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله، سفری کوتاه در دنیای بهترین هندزفری‌های هایلو داشتیم و به معرفی 5 نمونه از بهترین محصولات این برند و ویژگی‌های هر کدام پرداختیم و سعی کردیم تا راهنمایی کاملی برای انتخاب هندزفری مناسب شما ارائه دهیم. امیدواریم این مقاله به شما در انتخاب هندزفری موردنظرتان کمک کرده باشد. خوشحال می‌شویم نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.شما می‌توانید، تمامی این محصولات و انواع دیگر هندزفری در برندهای دیگر را، با بهترین قیمت از فروشگاه اینترنتی تکنولایف خریداری کنید.

سوالات متداول

آیا Haylou GT7 قابلیت حذف نویز دارد؟

بله؛ این هندزفری با برخورداری از الگوریتم DNN سیستم شنوایی انسان را شبیه‌سازی می‌کند و به طور موثری صداهای پس‌زمینه محیط را کاهش می‌دهد.

باتری هندزفری Haylou gt6 چقدر دوام می‌آورد؟

این هندزفری بلوتوثی با یک‌بار شارژ کامل 5.5 ساعت دوام می‌آورد. همچنین کیس این دستگاه تا 15 ساعت شارژ اضافی هندزفری را تامین می‌کند.

آیا هندزفری‌های هایلو با گوشی‌های آیفون سازگار است؟

بله؛ این هندزفری‌ها با تمامی دستگاه‌های بلوتوثی سازگار است و بدون هیچ مشکلی وصل می‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/introducing-the-best-hilo-handsfree/
ads
ads