داغ ترین ها :
بهترین مدل اسپلیت و کولر گازی

بهترین مدل اسپلیت و کولر گازی

انتخاب کولر گازی که مصرف انرژی کمتری داشته باشد و از کیفیت بالایی برخوردار باشد موضوع مهمی محسوب می‌شود. همانطور که می دانید کولر گازی و اسپلیت‌ها در برندها و مدل‌های مختلف با ویژگی‌های متفاوتی ساخته می‌شوند. در ادامه به معرفی بهترین اسپلیت‌های ایرانی و خارجی خواهیم پرداخت تا در صورت نیاز به خرید کولر گازی بتوانید از لیست زیر کمک بگیرید.

 

قیمت کولر گازی تکنولایف: خرید کولر گازی

بهترین مدل کولر گازی ایرانی

با توجه به تولید کولر گازی ایرانی داخل کشور این محصولات از قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر برندهای دیگر برخوردارند. در ادامه بهترین مدل‌های کولر گازی ایرانی را با مشخصات کلی معرفی خواهیم کرد تا در صورت نیاز به خرید بتوانید تصمیم گیری بهتر داشته باشید.

کولر گازی جی پلاس مدل GAC-HF24TQN1

جی پلاس در بین برندهای ایرانی بهترین عملکرد را داشته است و کولر گازی جی پلاس مدل GAC-HF24TQN1 یکی از محصولات این برند محسوب می‌شود. ابعاد پنل اسپلیت جی پلاس برابر با 1185 در 315 در 231 میلی‌متر است و وزنی برابر با 14.5 کیلوگرم دارد؛ همچنین نوع نصب آن دیواری است و به راحتی می‌توانید آن را روی دیوار نصب کنید و فضای زیادی را درگیر نکنید. عملکرد آن به صورت گرمایشی و سرمایشی است؛ بنابراین به راحتی می‌توانید از این کولر گازی در فصل سرد و گرم استفاده کنید که مزیت بزرگی محسوب می‌شود. این محصول توانسته میزان امتیاز مصرف انرژی A را  دریافت کند که بیانگر مصرف کم انرژی این محصول است. از دیگر قابلیت‌های برجسته این اسپلیت می‌توان به داشتن فیلتر چندلایه ضد کپک و داشتن حالت تایمر خواب اشاره کرد.

ابعاد پنل 118.5×31.5×23.1 سانتی متر
وزن پنل 14.5 کیلوگرم
ابعاد کمپرسور 86x65x31 سانتی متر
وزن کمپرسور 47 کیلوگرم
عملكرد سرمایشی و گرمایشی
گرید انرژی A
نوع برق مصرفی تک فاز، 220 ولت
سایر ویژگی‌ها دارای حالت خواب و تایمر، مجهز به پره هاى طلایى Golden Fin

 

قیمت کولر گازی جی پلاس 24 هزار مدل GAC-HF24TQ1

 

کولر گازی ایران رادیاتور 24 هزار مدل IAC-24CH/XA-I/A/ID

یکی دیگر از برندهای قرار گرفته در لیست بهترین مدل کولر گازی به ایران رادیاتور تعلق دارد. کولر گازی ایران رادیاتور مدل IAC-24CH/XA-I/A/ID گرید انرژی A+ دارد که نشانگر مصرف انرژی کم این محصول است. وزن پنل آن 14 کیلوگرم است و می‌توانید این اسپلیت را به راحتی روی دیوار نصب کنید و از سرمایش و گرمایش آن در فصول مختلف لذت ببرید. کولر گازی ایران رادیاتور فیلتر تصفیه هوا و ضد بو دارد که آن را مناسب شهرهای آلوده می‌کند؛ همچنین می‌تواند تا دمای 43 درجه سانتی گراد پر قدرت کار کند و محیط را خنک و هوای داخل خانه را تصفیه کند. موتور این محصول کمپرسور اینورتر در نظر گرفته شده که مصرف انرژی کمی دارد و صدای بسیار کمی نیز تولید می‌کند. کولر گازی ایران رادیاتور مناسب فضای 34 تا 45 متر مربع است.

ابعاد پنل 34x26x117 سانتی‌ متر
وزن پنل 14 کیلوگرم
ابعاد کمپرسور 90x65x31 سانتی‌ متر
وزن کمپرسور 50 کیلوگرم
عملكرد سرمایشی و گرمایشی
گرید انرژی A+
نوع برق مصرفی تک فاز

 

قیمتکولر گازی ایران رادیاتور 24 هزار مدل IAC-24CH/XA-I/A/ID

 

 

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای خرید کولر گازی

 

کولر گازی جی پلاس 30 هزار مدل GAC-HV30VQ1

کولر گازی جی پلاس مدل GAC-HV30VQ1 امکاناتی مانند عملکرد سرمایشی و گرمایشی، موتور کم صدا و کم مصرف اینورتر، قابلیت کار کردن تا دمای 48 درجه و قدرت پرتاب باد متوسط را درون خود جای داده که باعث شده آن را در بین لیست بهترین مدل کولر گازی در بازار قرار دهیم. ابعاد پنل این محصول برابر با 118.5 در 31.5 در 23.1 میلی‌متر و وزن پنل آن نیز 15 کیلوگرم است؛ بنابراین محصولی خوش ساخت با وزنی معمولی پیش رو داریم که مناسب نصب روی دیوار است. ابعاد کمپرسور این محصول 86 در 65 در 31 سانتی‌متر است و وزنی برابر با 54 کیلوگرم دارد و به راحتی می‌توانید آن را خارج منزل روی بالکن یا پشت بام نصب کنید. حداکثر ارتفاع لوله کشی آن 10 متر و حداکثر طول لوله کشی این محصول به 25 متر می‌رسد. این محصول بیشتر مناسب مکان‌هایی با آب و هوای متعادل است.

ابعاد پنل 128x26x36 سانتی متر
وزن پنل 18 کیلوگرم
ابعاد کمپرسور 88.5×79.5×36.6 سانتی متر
وزن کمپرسور 60 کیلوگرم
عملكرد سرمایشی و گرمایشی
گرید انرژی A++
نوع برق مصرفی تک فاز
سایر ویژگی‌ها مناسب براى مناطق معتدل، قدرت پرتاب باد مناسب، مجهز به پره های طلایی Golden Fin

 

قیمت کولر گازی جی پلاس 30 هزار مدل GAC-HV30VQ1

 

کولر گازی ایران رادیاتور 30000A مدل IAC-30CH/XA/A

در ادامه معرفی بهترین مدل اسپلیت یکی دیگر از محصولات ایران رادیاتور قرار دارد. کولر گازی ایران رادیاتور 30000A مدل IAC-30CH/XA/A کمپرسور روتاری TOSHIBA GMCC دارد و موفق به کسب برچسب انرژی A شده است. این محصول مناسب سالن 80 متری است و سیستم گرمایش و سرمایش نیز دارد که می‌توانید از آن در فصول مختلف نیز استفاده کنید. کولر گازی ایران رادیاتور تا دمای 43 درجه سانتی گراد می‌تواند کار کند؛ بنابراین مناسب مناطقی با آب و هوای معمولی است؛ همچنین داشتن فیلتر تصفیه هوا و ضد بو این محصول را مناسب برای کلان شهرهای آلوده می‌کند. پره‌های آن می‌توانند در چهار جهت مختلف حرکت کنند و محیط را کاملا خنک یا گرم کنند. از دیگر قابلیت‌های قرار گرفته برای اسپلیت ایران رادیاتور می‌توان به حالت توربو، حالت کم مصرف ECO، داشتن تنظیم ساعات کار و نمایشگر دیجیتال مخفی روی پنل اشاره کرد.

ابعاد پنل 1175x260x340 میلی متر
وزن پنل 18.5 کیلوگرم
ابعاد کمپرسور 900x800x370 میلی متر
وزن کمپرسور 58 کیلوگرم
عملكرد سرمایشی و گرمایشی
گرید انرژی A+
نوع برق مصرفی تک فاز 220-240V~50Hz

قیمت کولر گازی ایران رادیاتور 30 هزار مدل IAC-30CH/XA-I/A/ID

 

کولر گازی ایران رادیاتور 12 هزار مدل ICA-12CH-A

کولر گازی ICA-12CH-A مناسب برای فضای 17 تا 25 متر مربع است؛ بنابراین قبل از خرید به فضایی که قصد خنک سازی آن را دارید توجه کنید. این محصول موفق به کسب برچسب انرژی A شده است. روی بدنه محصول نمایشگر دیجیتالی مخفی قرار گرفته که میزان درجه گرما و سرمای کولر را نمایش می‌دهد.

این محصول تا دمای 43 درجه سانتی گراد کار می‌کند و با داشتن فیلتر تصفیه هوا و بو مناسب شهرها و مناطقی است که آلودگی هوا دارند؛ همچنین مناطقی با رطوبت بالا نیز می‌توانند از آن استفاده کنند. کولر گازی ایران رادیاتور پرتاب باد در 4 جهت مختلف و تا برد 10 متر دارد. با استفاده از قابلیت تنظیم ساعات کاری می‌توانید اسپلیت را روی ساعات خاصی تنظیم کنید تا روشن شده و کار کند.

ابعاد پنل 210x1020x310 میلی متر
وزن پنل 10 کیلوگرم
ابعاد کمپرسور 310x900x650 میلی متر
وزن کمپرسور 41 کیلوگرم
عملكرد سرمایشی و گرمایشی
گرید انرژی A
نوع برق مصرفی تک فاز، 240 ولت
سایر ویژگی‌ها مناسب برای ۱۷ تا ۲۵ متر مربع، مقاوم در برابر خوردگی

قیمت کولر گازی ایران رادیاتور 12 هزار مدل ICA-12CH-A

 

 

پیشنهاد مطالعه:
بهترین مارک کولر گازی

 

بهترین مدل کولر گازی خارجی

برندهای معتبر زیادی در بازار وجود دارند که در زمینه ساخت کولر گازی خارجی فعالیت دارند. این محصولات کیفیت ساخت خوبی دارند؛ اما از قیمت بالایی برخوردارند.

کولر گازی ال جی 24 هزار مدل Standard S4-W24K23AE

ال جی یکی از برندهای پر فروش خارجی محسوب می‌شود که یکی از محصولات آن کولر گازی است. کولر گازی ال جی مدل Standard S4-W24K23AE با استفاده از قابلیت Quick Cooling در مصرف انرژی 60 درصد صرفه جویی می‌کند. این فناوری به اسپلیت کمک می‌کند تا فضای خانه یا محیط را به سرعت خنک کند و در مصرف انرژی صرفه جویی کند؛ همچنین این محصول کمترین میزان مصرف انرژی را دارد. از این کولر گازی ال جی می‌توانید هم برای سرد کردن محیط و هم برای ایجاد گرما استفاده کنید. نحوه نصب آن دیواری است و فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. 6 جهت مختلف پرتاب باد دارد که به خوبی می‌تواند در تمامی جهات بچرخد و کاملا محیط را خنک کند. موتور استفاده شده در دل این محصول Dual inverter Compressor است که سرعت متغیری دارد و فرکانس چرخشی گسترده‌ای ایجاد می‌کند؛ بنابراین کولر پرتاب باد بیشتر و پر قدرت تری را به همراه خواهد داشت. کولرگازی ال جی را می‌توان بهترین مدل کولر گازی نامید.

ابعاد پنل 99.8×34.5×21 سانتی متر
وزن پنل 12.2 کیلوگرم
ابعاد کمپرسور 87x65x33 سانتی متر
وزن کمپرسور 44.5 کیلوگرم
عملكرد سرمایشی و گرمایشی
نوع برق مصرفی تک فاز
سایر ویژگی‌ها تکنولوژی کمپرسور روتاری دو قلو، 60 درصد صرفه جویی در مصرف انرژی

قیمت کولر گازی ال جی 24 هزار مدل Standard S4-W24K23AE

 

کولر گازی هایسنس 18 هزار مدل HIH-18TG

هایسنس برندی چینی است که کولر گازی مدل HIH-18TG یکی از محصولات این برند است که مشخصات قابل قبولی دارد. این کولرگازی ابعاد پنلی برابر با 23.5 در 32 در 105 سانتی‌متر و وزن پنل 12.5 کیلوگرم دارد. نحوه نصب این اسپلیت دیواری است. از این محصول می‌توانید هم به صورت کولر و هم به صورت بخاری استفاده کنید؛ بنابراین در هر 4 فصل سال قابل استفاده است. کولر گازی هایسنس مصرف انرژی A+ دارد که این مقدار قابل توجهی محسوب می‌شود و بیانگر مصرف کم دستگاه است. این دستگاه نمایشگر مخفی دارد که درجه دمای کولر و قابلیت‌های فعال آن را نمایش می‌دهد. وزن کمپرسور این محصول 36 کیلوگرم در نظر گرفته شده که با توجه به ارتفاع لوله کشی 20 متر و طول لوله کشی 10 متر می‌توانید آن را به راحتی خارج محیط نصب کنید. میزان پرتاب باد آن 15 متر در نظر گرفته شده که نشانگر این است که می‌تواند فضای بزرگی را به راحتی خنک کند.

ابعاد پنل 32x105x23.5 سانتی‌ متر
وزن پنل 12.5 کیلوگرم
ابعاد کمپرسور 80×27.3×55.3 سانتی‌ متر
وزن کمپرسور 36 کیلوگرم
عملكرد سرمایشی و گرمایشی
نوع برق مصرفی تک فاز 220 ولت
سایر ویژگی‌ها مدل چرخش و نوسان هوا افقی و عمودی، دارای پنل باز و بسته شونده با قابلیت شستشو، کنترل سه حالته‌ سرعت فن پنل و حالت اتوماتیک حالت خواب، عملکرد هوشمند ریست اتومات

قیمت کولر گازی هایسنس 18 هزار مدل HIH-18TG

 

 

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای خرید محافظ برق

 

کولر گازی ال جی 24 هزار مدل Standard Plus I24CFH

کولر گازی ال جی 24 هزار مدل Standard می‌تواند هم عملکرد گرمایشی داشته باشد و هم عملکرد سرمایشی. این اسپیلت محدوده دمای سرمایشی 18 تا 48 درجه و محدوده گرمایی -5 تا -24 درجه دارد؛ بنابراین این محصول می‌تواند بهترین مدل کولر گازی برای مناطق گرمسیری باشد. با استفاده از قابلیت سرمایش سریع این محصول 60 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی می‌کند. با استفاده از کمپرسور دوقلو روتاری قرار داده شده برای آن می‌توان مطمئن بود که محدوده وسیعی را خنک می‌کند و مصرف انرژی بسیار کمی دارد؛ همچنین اسپلیت ال جی موفق به دریافت برچسب انرژی A++ نیز شده است. یکی از مزیت‌های این محصول قابلیت کنترل آن از طریق وای فای است؛ بنابراین از راه دور با استفاده از تبلت یا گوشی هوشمند نیز می‌توانید عملکرد کولر را مدیریت کنید.

ابعاد پنل 99.8×34.5×21 سانتی متر
وزن پنل 11.6 کیلوگرم
ابعاد کمپرسور 87x65x33 سانتی متر
وزن کمپرسور 42.5 کیلوگرم
عملكرد سرمایشی و گرمایشی
گرید انرژی A++
نوع برق مصرفی تک فاز
سایر ویژگی‌ها تکنولوژی کمپرسور روتاری دو قلو، 60 درصد صرفه جویی در مصرف انرژی، قابلیت اتصال به سیستم کنترل wifi

قیمت کولر گازی ال جی 24 هزار مدل Standard Plus I24CFH

 

کولر گازی هایسنس 18 هزار مدل HRH-18TQ

در ادامه معرفی بهترین مدل کولر گازی در بازار یکی دیگر از محصولات هایسنس را معرفی خواهیم کرد. این محصول ابعاد پنل 101.4 در 23.1 در 31.5 سانتی‌متر و وزن 12.5 کیلوگرم دارد که نوع نصب آن نیز دیواری در نظر گرفته شده است. عملکرد این محصول به صورت گرمایشی و سرمایشی است که می‌تواند در تمامی فصول کاربردی باشد. این محصول موفق به دریافت برچسب انرژی A شده که میزان مصرف انرژی کم آن را تایید می‌کند. نوع فیلتر استفاده شده در آن فیلتر پلی پروپلین قابل شستشو است که به راحتی تمیز می‌شود. پرتاب باد 15 متری آن این اطمینان را می‌دهد که می‌تواند محیط بزرگ‌تری را خنک کند.

ابعاد پنل 101.4×23.1×31.5 سانتی‌ متر
وزن پنل 12.5 کیلوگرم
ابعاد کمپرسور 28.5×62.9×83 سانتی‌ متر
وزن کمپرسور 38 کیلوگرم
عملكرد سرمایشی و گرمایشی
گرید انرژی A
نوع برق مصرفی تک فاز

قیمت کولر گازی هایسنس 18 هزار مدل HRH-18TQ

 

کولر گازی هایسنس 24 هزار مدل HRH-24TQ

این محصول آخرین موردی است که در لیست بهترین مدل اسپلیت قصد معرفی آن را داریم. کولر گازی هایسنس برچسب انرژی A دارد و میزان مصرف انرژی آن در رده مناسبی قرار گرفته است. این کولر در دمای -7 تا 46 درجه سانتی گراد کار می‌کند و می‌تواند بهترین مدل کولر گازی برای مناطق گرمسیری باشد. نوع کمپرسور کولر روتاری است و محصول را در مصرف انرژی کمتر و تولید صدای کمتر کمک می‌کند. اسپلیت هایسنس می‌تواند در دو حالت سرمایشی و گرمایشی کارآمد باشد و در تمامی فصول شما را همراهی کند. نوع نصب آن دیواری است و وزن پنل آن 14.5 کیلوگرم است و  به راحتی روی دیوار قرار می‌گیرد. از دیگر قابلیت‌های این محصول می‌توان به قابلیت خاموش کردن نور نمایشگر، پنل حالت خواب و داشتن فیلتر ۴ مرحله‌ای پلی‌پروپیلن قابل شستشو اشاره کرد.

ابعاد پنل 1185x315x231 میلی متر
وزن پنل 14.5 کیلوگرم
ابعاد کمپرسور 830x629x285 میلی متر
وزن کمپرسور ۴۷ کیلوگرم
عملكرد سرمایشی و گرمایشی
گرید انرژی A
نوع برق مصرفی تک فاز
سایر ویژگی‌ها قابلیت خاموش کردن نور نمایشگر، پنل حالت خواب، عملکرد هوشمند نمایشگر کمپرسور

قیمت کولر گازی هایسنس 24 هزار مدل HRH-24TQ

 

جمع‌بندی

کولر گازی یکی از محصولاتی است که باید هنگام خرید آن اطلاعات دقیق و کافی درباره بهترین مدل‌های آن داشته باشید تا بتوانید مدلی را که بهترین پاسخ به نیازهایتان را دارد خرید کنید. در این مقاله بهترین مدل کولر گازی در بازار را معرفی کردیم و درباره قابلیت‌های آن به طور کامل توضیح دادیم. در صورتی که قصد خرید اسپلیت یا حتی کولر آبی دارید در این مقاله می‌توانید بین برندهای خارجی و ایرانی بهترین انتخاب را داشته باشید.

سوالات متداول

بهترین مدل کولر گازی کدام است؟

بهترین مدل کولر گازی بسته به نیازتان متفاوت است. تمامی مدل‌های معرفی شده در این مقاله جزو بهترین مدل‌ها هستند.

بهترین مدل کولر گازی برای مناطق گرمسیری کدام مدل محسوب می‌شود؟

بهترین مدل کولر گازی برای مناطق گرمسیری را می‌توان مدل هایسنس HRH-24TQ نام برد که در دمای -7 تا 46 درجه می‌تواند کاربردی باشد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%af%d9%84-%da%a9%d9%88%d9%84%d8%b1-%da%af%d8%a7%d8%b2%db%8c/
ads
ads