داغ ترین ها :
بهترین مارک کولر گازی

بهترین مارک کولر گازی

با نزدیک شدن فصل گرما، زمان روشن شدن کولرها هم فرا می‌رسد. اگر برای خانه یا محل کار خود نیاز به خرید یک کولر گازی دارید تا از شما را از گرمای طاقت‌فرسا نجات دهد، باید پیش از فرا رسیدن فصل گرم به فکر خرید کولر بیفتید. موقع خرید، اولین چیزی که به آن فکر می‌کنیم پیدا کردن مطمئن‌ترین و بهترین مارک کولر گازی خارجی و ایرانی موجود در بازار و خرید یکی از کولرهای آن است. برای این‌که در انتخاب کولر گازی شما بتوانیم کمکی کرده باشیم، قصد داریم در این مقاله بهترین برند کولر گازی خارجی و ایرانی را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

 

خرید کولر گازی و اسپلیت در تکنولایف: قیمت کولر گازی

کولر گازی ال جی

کولر گازی برند ال جی

از بهترین مارک اسپیلت می توان به LG اشاره کرد. برند ال جی با شعار Life’s good، همواره تلاش کرده تا محصولاتی با کیفیت ساخته و زندگی مردم را راحت‌تر کند. این برند کره‌ای کار خود را از اواسط دهه‌ی ۵۰ میلادی در زمینه تولید لوازم برقی خانگی آغاز کرد و آن‌قدر کیفیت محصولات بالا بود که موفق شد اعتماد زیادی بین کاربران در سرتاسر دنیا جلب کند. برند ال جی، در تمام این سال‌ها که از عمرش می‌گذرد، کیفیت محصولات خود را حفظ کرد و آن‌ها را با توجه به نیاز روز کاربران ارتقا داد. از جذاب‌ترین مدل‌های جدید کولر گازی ال جی، می‌توانیم به مدل ARTCOOL Mirror اشاره کنیم که بی‌صداترین محصول این شرکت است و با مصرف بهینه‌ی انرژی، یک کولر ایده‌آل برای داخل خانه و به‌خصوص اتاق خواب است. مدل دیگر که رضایت زیادی میان کاربران داشته، قدرت سردسازی فوق‌العاده‌ای دارد و محیط‌های بزرگ را در زمانی بسیار کوتاه، به سرمای مطلوبی می‌رساند.

 

خرید انواع کولر گازی در تکنولایف: قیمت کولر گازی ال جی

کولر گازی سامسونگ

معرفی کولر گازی برند سامسونگ

برند سامسونگ، دیگر برند کره‌ای است که در ایران خیلی از مردم آن را بهترین برند کولر گازی خارجی می‌شناسند. سامسونگ یک برند قدیمی کره‌ای است که کار خود را از اواخر دهه‌ی ۳۰ میلادی، یعنی پیش از جنگ جهانی دوم شروع کرد. اما شروع فعالیت این کمپانی به عنوان تولیدکننده‌ی لوازم خانگی و الکتریکی، از دهه‌ی ۶۰ میلادی، یعنی حدودا ۳۰ سال بعد بود. این برند، به باکیفیت بودن و دوام بالای محصولاتش معروف است و از گذشته تا به‌ امروز، توانسته در کنار انواع لوازم برقی مانند ماشین لباسشویی، یخچال و … کولر گازی‌های خوبی تولید کند. 

مدل‌های جدید کولر گازی سامسونگ، به گونه‌ای هستند که کاربر ساکن مناطق گرمسیر و کاربر ساکن منطقه‌ی معتدل، بتوانند کولرهایی مناسب با هوای محل زندگی خود تهیه کنند. همچنین، تمرکزی که سامسونگ روی بی‌صدا بودن کولر گذاشته، منجر به کاهش صدای کولرها شده و برای افرادی که نسبت به صدا حساس هستند، این کولرها انتخاب مناسبی هستند. سامسونگ کسانی که نسبت به باد حساس هستند هم

در نظر گرفته و با تولید کولرهای Wind-free، رضایت آن‌ها را هم جلب کرده است.

 

پیشنهاد مطالعه:
راهنمای خرید پنکه

 

کولر گازی جی پلاس

آشنایی با برند جی پلاس = کولرگازی

برند نوپای جی پلاس، یک برند ایرانی است که به تولید لوازم خانگی مشغول است. خیلی از افراد جی پلاس و ال جی را یکی می‌دانند. شاید علت این اتفاق، تشابه اسمی باشد و این‌که هر دو شرکت از زیرمجموعه‌های گلدیران هستند. این که روزبه‌روز تنوع محصولات جی پلاس افزایش پیدا می‌کند، نشانگر رضایت مردم از تولیدات این شرکت است. 

جی پلاس تلاش کرد تا با افزودن ویژگی‌‌های مثبت کولرهای دیگر برندهای مطرح، محصولاتی با استاندارد بالا بسازد و به‌همین علت، جی پلاس موفق شد تا در مدتی کوتاه محصولات خود مانند ماشین ظرفشویی و لباسشوی، تلویزیون و … را وارد بازار رقابتی کند. همچنین، قیمت پایین این محصولات نسبت به محصولات خارجی و همینطور خدمات پس از فروش، موجب شده تا انتخاب خیلی از افراد، کولر گازی‌های جی پلاس باشد. 

 

 

کولر گازی هایسنس

کولر گازی هایسنس ساخت کجاست؟

هایسنس یک برند چینی است که از حدودا ۷۰ سال پیش آغاز به تولید لوازم خانگی برقی از جمله کولر گازی، تلویزیون، یخچال و ماشین لباسشویی کرد. شاید برند هایسنس به‌ اندازه‌ی برندهایی چون ال جی و سامسونگ شناخته شده نباشد و خیلی‌ها اسم آن را نشنیده باشند، اما نباید کیفیت کولرهای آن را دست کم بگیرید. شاید حتی از نظر خیلی از کاربران که از هایسنس استفاده می‌کنند، این برند بهترین برند کولر گازی اسپیلت باشد. 

کولرهای هایسنس در مدل‌های دیواری، کاستی و ایستاده عرضه می‌شوند تا در اماکن مختلف بتوانند استفاده شوند. همچنین، برخی از کولرهای هایسنس علاوه بر باد سرد، باد گرم هم می‌دهند و بدین ترتیب برای نه فقط فصل سرما، که فصل گرما هم قابل استفاده هستند.

 

خرید انواع کولر گازی در تکنولایف: قیمت کولر گازی هایسنس

 

کولر گازی گرین

برند گرین ساخت کجاست

برند گرین یا سبز، یک برند ایرانی است که همانطور که از نامش برمی‌آید، همواره تولید محصولاتی سازگار با محیط زیست و کم مصرف، سرلوحه‌ی کارشان بوده است.

کولرهای گرین، در خیلی از خانه‌ها، اداره‌جات و اماکن عمومی استفاده می‌شوند. علت این مسئله، این است که قیمت کولرها در مقایسه با کولرهای خارجی مناسب‌تر است و کیفیت این محصولات ثابت کرده که ماندگاری بالایی دارند. گرین همچنین کولرهایی پرتابل تولید کرده که قابلیت سرمایش و گرمایش را به‌طور همزمان دارند و از کمپرسور روتاری استفاده می‌کنند. این مدل کولرها برای اتاق‌هایی که کولر دیواری وجود ندارد گزینه‌ی خوبی هستند و می‌توانید در هر جایی که بخواهید آن‌ها را قرار دهید. همچنین این کولرها رطوبت کمی دارند و با کمک فیلتر تصفیه‌ هوا، ذرات موجود در محیط را هم جذب می‌کنند. 

اگر به دنبال خرید کولر گازی از یک برند ایرانی هستید، می‌توانیم گرین را بهترین مارک کولر گازی ایرانی بدانیم که می‌توانید با خیال راحت تهیه کنید.

 

 

کولر گازی ایران رادیاتور

مارک ایران رادیاتور - بهترین مارک کولر گازی ایرانی

چه قصد تهیه‌ی کولر گازی داشته باشید چه پکیج یا آبگرمکن، نام برند ایران رادیاتور را شنیده‌اید و شاید هم آن را در نظر گرفته‌اید که درباره‌اش تحقیق کنید. 

این کمپانی از اواخر دهه‌ی ۵۰ شمسی در تهران کار خود را آغاز کرد و دست به تولید لوازم سرمایشی و گرمایشی زد. چنانچه نسبت به محصولات ایرانی بدبین هستید، بهتر است نگرش خود را کم‌کم عوض کنید چرا که برندی چون ایران رادیاتور، گواهینامه‌های معتبر بین‌المللی زیادی را از فرانسه، انگلیس و چندین کشور اروپایی دیگر کسب کرده که اعتبار محصولات و ساخته شدن آن‌ها براساس استاندارد جهانی را تایید می‌کند. همچنین، خیلی از محصولات ایران رادیاتور به کشورهای اروپایی و آسیایی هم صادر می‌شوند. این برند، تا به امروز چندین بار به‌عنوان برترین صادر کننده‌ی ایرانی انتخاب شده است. با این حساب، نباید نسبت به انتخاب و خرید کولرهای گازی این برند هیچ‌گونه نگرانی‌ای داشته باشید چرا که علاوه‌بر باکیفیت بودن، قیمت مناسب‌تری هم نسبت به مدل‌های خارجی دارند.

کولرهای ایران رادیاتور، در برابر خوردگی بسیار مقاوم هستند و چه در کلان شهرها زندگی کنید، چه در شهرهای گرمسیر و چه سردسیر، این کولرها دما را به چیزی که می‌خواهید می‌رسانند و از ورود آلودگی به داخل خانه جلوگیری می‌کنند. مصرف انرژی این محصولات همگی ++A بوده و کمپرسور آن‌ها ساخت برند توشیبای ژاپن است.

 

 

کولر گازی پاناسونیک

معرفی برند پاناسونیک

برندهای ژاپنی نیاز به هیچ تعریفی ندارند. پاناسونیک هم که یک برند جاافتاده، قدیمی و شناخته شده‌ی ژاپنی است که در تمام دنیا طرفدار دارد، از این قاعده مستثنی نیست. از نظر بسیاری از مردم، کولر گازی‌های پاناسونیک یک سر و گردن از تمامی برندها و کولرهای موجود در بازار بالاتر هستند. کولرهای پاناسونیک تا سال‌ها به شما کار می‌دهند و از ماندگاری بالایی برخوردارند. این محصولات برای اقلیم‌ها و آب‌وهوای مختلف مناسب هستند و مصرف پایین برق و قیمت مناسب آن‌ها نسبت به خارجی بودنشان، آن‌ها را تبدیل به انتخاب اول خیلی از خریداران کرده است. بنابراین با سرویس سالیانه‌ی کولرهای پاناسونیک، می‌توانید تا سالیان سال از آن‌ها بهره ببرید.

 

 

جمع‌بندی

حال که با تعدادی از برندهای پرطرفدار آشنا شدید، خودتان می‌توانید تصمیم بگیرید که بهترین مارک کولر گازی چیست و با توجه به بودجه‌ی شما، تمایل شخصی و سلیقه، کدام مورد را ترجیح می‌دهید که خریداری کنید. همانطور که متوجه شدید، تمامی این برندها، چه خارجی و چه ایرانی، از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و هر کدام از آن‌ها از نظر کاربران بهترین کولرگازی هستند. همچنین در صورتی که که مایل به خرید کولر آبی هستید، جدیدترین محصولات این دسته بندی را نیز می‌توانید فروشگاه آنلاین تکنولایف خریداری کنید.

سوالات متداول

محبوب ترین برندهای کولر گازی خارجی کدام است؟

برندهایی چون هایسنس، جی پلاس، گرین و پاناسونیک، جزء پرطرفدارترین و محبوب‌ترین برندهای کولر گازی هستند که مردم با خیال راحت آن‌ها را انتخاب می‌کنند.

آیا برند گرین خارجی است؟

برند گرین یک برند ایرانی است که کار خود را از سال ۱۳۷۵ شروع کرد و تا به حال چندین بار به‌عنوان برترین تولید کننده‌ی ایرانی انتخاب شده است. 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. احمد

    یعنی شما میگین برند کولر ایرانی از برند گری و وست پوینت بهتره

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%d8%a7%d8%b1%da%a9-%da%a9%d9%88%d9%84%d8%b1-%da%af%d8%a7%d8%b2%db%8c/
ads
ads