داغ ترین ها :

بررسی گوشی باند داریا به همراه کیفیت دوربین و تست گیمینگ

گوشی داریا باند با توجه به سخت‌افزار مناسبی که دارد، از پس کارهای روزانه و حتی بازی کردن به راحتی بر می‌آید. در نقد و بررسی گوشی باند داریا به نقاط ضعف و قوت این گوشی اشاره کردیم.

گوشی Daria Bond

خرید گوشی Daria Bond

امتیاز

7
دوربین :
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
اسپیکر :
کیفیت ساخت :
رابط کاربری :
عملکرد :

نقاط قوت

  • صفحه نمایش با کیفیت
  • حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش
  • برخورداری از شارژ سریع ۶۶ وات
  • عملکرد سخت‌افزاری رضایت بخش

نقاط ضعف

  • شارژر داخل جعبه نیست
  • کیفیت هندزفری خوب نیست
  • کیفیت دوربین ماکرو خوب نیست

در بازار گوشی‌های هوشمند ایران به تازگی به نام جدیدی روبه‌رو شده‌ایم. محصولی که به واسطه شرکت تولید کننده‌ آن حسابی سروصدا کرده است. گوشی باند از شرکت داریا که به عنوان یک گوشی با برند ایرانی و تولید شده در چین معرفی و راهی بازار می‌شود. گوشی باند داریا برخلاف چیزی که در نگاه اول به نظر می‌رسد، محصولی با ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جذاب است. محصولی که چیزی از گوشی‌های مطرح خارجی در رده خودش کم ندارد و به خوبی به نیاز کاربران پاسخ می‌دهد. برای اینکه بیشتر با این محصول آشنا شوید، به بررسی گوشی باند داریا پرداختیم. در این بررسی می‌توانید با تست گیمینگ گوشی باند داریا و تست دوربین گوشی باند داریا هم آشنا شوید.

 

تکنولایف راحت‌ترین راه برای تهیه گوشی در سراسر کشور: خرید گوشی موبایل

 

طراحی

در ابتدای نقد و بررسی گوشی باند داریا باید به طراحی این گوشی اشاره کنیم. گوشی باند داریا ظاهری نسبتا جذاب دارد. در نگاه اول متوجه می‌شوید که این گوشی از صفحه نمایش خمیده بهره می‌برد. البته این طراحی منحصر به‌فرد نیست و قبلا هم گوشی با صفحه نمایش خمیده راهی بازار شده بود. با این حال همچنان داشتن گوشی با صفحه نمایش خمیده می‌تواند برای خیلی‌ها جذاب باشد. حالت خمیده صفحه نمایش باعث شده که صفحه نمایش این گوشی حاشیه‌های بسیار باریکی داشته باشد و گوشی به صورت خوبی در دست قرار بگیرد.

روی این گوشی صفحه نمایش بزرگی قرار گرفته که نه تنها کیفیت بسیار خوبی دارد، بلکه حسگر تشخیص اثر انگشت هم در زیر آن قرار گرفته است. روی صفحه نمایش دوربین سلفی را هم مشاهده می‌کنید که به صورت یک ناچ حفره‌ای طراحی شده است.

سنسور اثر انگشت گوشی باند داریا

موضوعی که باعث افزایش کیفیت ساخت این محصول شده استفاده از فریم آلومینیومی است. پشت و جلوی گوشی هم لایه شیشه‌ای دارد. در حالی که گوشی زیبا به نظر می‌رسد و زمانی که آن را به دست می‌گیرید حس خوبی به شما منتقل می‌کند، البته این احتمال هم وجود دارد که شیشه‌ای بودن قاب پشتی آن باعث شود که گوشی از دستتان لیز بخورد.

اسپیکر گوشی داریا باند

در پشت گوشی هم ماژول دوربین را مشاهده می‌کنید که به صورت یک مستطیل بزرگ که از قاب گوشی بیرون زده روبه رو می‌شوید. سه دوربین پشت و فلش LED را روی این قسمت مشاهده می‌کنید. روی قاب پشتی لوگوی داریا و لوگوی باند را هم مشاهده می‌کنید.

قاب پشتی گوشی bond daria

روی لبه سمت چپ گوشی دکمه‌ای تنظیم صدا و پاور قرار گرفته‌اند. روی لبه سمت راست دکمه خاصی دیده نمی‌شود. روی لبه پایین گوشی پورت USB-C برای شارژ و هندزفری قرار گرفته است. اسپیکر اصلی و میکروفن و محل قرار گرفته سیم‌کارت هم روی همین لبه است.

دکمه های تنظیم صدا باند داریا

درون بسته‌بندی این گوشی هوشمند شامل شارژ از نوع USB-C به USB-C دیده می‌شود. یک هندزفری با پورت USB-C هم داخل بسته‌بندی قرار دارد و یک تبدیل USB-C به جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. قاب ژله‌ای هم از دیگر آیتم‌هایی است که داخل بسته‌بندی دیده می‌شود. همچنین باید بگوییم که این گوشی بدون شارژر راهی بازار شده . البته به گفته شرکت سازنده، خریداری که این گوشی را به آفلاین خریداری کند، باید شارژر را از فروشنده تحویل بگیرد و اگر این گوشی را آنلاین خریداری کند، شارژر برای خریدار فرستاده می‌شود.

هندزفری موجود در جعبه گوشی باند داریا

 

یکی از رقبای نزدیک این گوشی ایرانی:
بررسی ردمی نوت 12 پرو 4G

 

صفحه نمایش

در ادامه بررسی daria bond باید به ویژگی‌های صفحه نمایش این محصول اشاره کنیم. این گوشی از صفحه نمایش AMOLED در اندازه ۶٫۷۸ اینچی استفاده می‌کند. صفحه نمایشی که وضوح تصویر آن به ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می‌رسد. این صفحه نمایش نسبت تصویر ۲۰:۹ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد تا فضای بیشتری برای تماشای محتوا در اختیار داشته باشند. از ویژگی‌های این صفحه نمایش می‌توانیم به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز آن اشاره کنیم.

عکس گوشی bond

صفحه نمایش AMOLED این گوشی کیفیت مناسبی دارد و روشنایی خوبی هم تولید می‌کند. میزان روشنایی این صفحه نمایش به قدری است که در زیر نور خورشید بدون مشکل می‌توانید با گوشی کار کنید. صفحه نمایش رنگ‌ها را هم خوب نشان می‌دهد و به واسطه وضوح تصویر مناسب و اندازه بزرگی که دارد برای بازی کردن و تماشای ویدیو و وب گردی مناسب است.

این گوشی از ویژگی Dark Mode برخوردار است و می‌توانید با فعال کردن این ویژگی رابط کاربری را تیره کنید که این موضوع می‌تواند روی مصرف باتری هم تاثیرگذار باشد.

نرخ نوسازی صفحه نمایش را می‌توانید به صورت خودکار روی ۱۲۰ هرتز قرار دهید. در این حالت نرخ نوسازی صفحه نمایش نسبت به محتوایی که در حال تماشای آن هستید، افزایش می‌دهد یا روی ۶۰ هرتز نگه می‌دارد. اگر این امکان را خاموش کنید محتوای شما در هر صورت با نرخ ۶۰ هرتز پخش می‌شود.

ویژگی‌های نرم‌افزاری

در ادامه بررسی گوشی باند داریا باید به رابط کاربری این گوشی هوشمند اشاره کنیم. این گوشی با اندروید ‍۱۳ و رابط کاربری مخصوص داریا که DariaOS 4.0 نام دارد راهی بازار شده است. موضوع جالبی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم این است که هم اکنون برخی از گوشی‌های جدید شیائومی با اندروید ۱۲ راهی بازار شده‌اند.

با توجه به سخت‌افزار خوبی که برای این گوشی در نظر گرفته شده است، رابط کاربری سرعت و عملکرد مناسبی دارد. با گشت و گذار در منوها با کندی سرعت مواجه نمی‌شوید و به همین دلیل گوشی در استفاده‌های روزانه کاملا خوب عمل می‌کند.

رابط کاربری DariaOS 4.0 هم ویژگی‌های نرم‌افزاری و ظاهری نسبتا خوبی دارد. به صورت مثال این رابط کاربری از ویژگی Dark Mode استفاده می‌کند و ویژگی‌های امنیتی خوبی برای باز کردن قفل گوشی دارد. مثلا می‌توانید قفل گوشی را با حسگر اثر انگشت و حتی حسگر تشخیص چهره باز کنید. حسگر تشخیص اثر انگشت دقت و سرعت مناسبی دارد، اما حسگر تشخیص چهره بعضی وقت‌ها نمی‌تواند سرعت لازم را ارائه کند. البته حسگر تشخیص چهره دقت کمتری در مقایسه با حسگر تشخیص اثر انگشت دارد. پیشنهاد می‌کنیم که از حسگر تشخیص اثر انگشت استفاده کنید.

رابط کاربری این گوشی به شما این اجازه را می‌دهد که تصویر پس زمینه و پوسته را هم تغییر دهید. در منوی اعلان‌ها و منوی تنظیمات گوشی هم با گزینه‌های مناسبی مواجه می‌شوید که می‌توانید مانند هر گوشی دیگری از آن‌ها استفاده کنید.

گوشی باند داریا از نظر ویژگی‌های نرم‌افزاری چیزی کمتر از گوشی‌های دیگر بازار ندارد و قابلیت‌های خوبی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

 

خودتان در گیم مقایسه کنید:
تست گیمینگ ردمی نوت ۱۲ پرو

 

باتری

برای این گوشی هوشمند از باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده است. البته امروزه اکثر گوشی‌های جدید بازار با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار می‌شوند. از ویژگی‌های باتری این گوشی می‌توان به پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ وات اشاره کرد. البته که شارژر این گوشی را باید به صورت جداگانه تهیه کنید. شرکت داریا ادعا کرده که ۵۰ درصد ظرفیت باتری این گوشی را می‌توانید در مدت زمان ۱۵ دقیقه شارژ کنید. برای شارژ ۱۰۰ درصدی ظرفیت باتری هم به ۵۰ دقیقه زمان نیاز خواهید داشت. البته بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که این گوشی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند.

باتری این گوشی یک روز کاری را پاسخ می‌دهد و در استفاده‌های روزانه با مشکل باتری مواجه نمی‌شود. باتری گوشی داریا برای کمی بازی کردن و وب گردی و کار با گوشی مناسب است و می‌تواند در طول روز شما را از شارژ مجدد بی نیاز کند.

تنظیمات مناسبی هم برای باتری این گوشی در نظر گرفته شده است. ویژگی Adaptive Battery باعث می‌شود تا گوشی متوجه شود که کدام اپلیکیشن باتری بیشتری مصرف می‌کند. ویژگی Battery Saver هم در نظر گرفته شده که در صورت نیاز با فعال کردن آن می‌توانید در مصرف باتری صرفه‌جویی کنید.

 

کیفیت دوربین و تست گیمینگ گوشی پرفروش جدید شیائومی:
بررسی ردمی نوت 12 شیائومی

 

عملکرد سخت‌افزاری

نقد و بررسی گوشی باند داریا باید به عملکرد سخت‌افزاری این گوشی هوشمند اشاره کنیم. شاید یکی از بخش‌هایی که برای خیلی‌ها سوال باشد، همین عملکرد سخت‌افزاری گوشی است.

برای این گوشی از تراشه دایمنسیتی ۷۰۵۰ استفاده شده است. تراشه‌ای که با فناوری ۶ نانومتری ساخته شده و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و ۲ هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲٫۶ گیگاهرتز دارد. روی این تراشه از پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 هم استفاده شده است.

برای اینکه با این تراشه بهتر آشنا شوید بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که تراشه دایمنسیتی ۷۰۵۰ از نظر عملکرد نزدیک به تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ است و حتی کمی قوی‌تر ظاهر شده است.

مدلی که برای بررسی در اختیار داشتیم با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار شده بود. سخت افزار در نظر گرفته شده برای این گوشی باعث شده که گوشی باند حتی برای انجام فعالیت‌های سنگین و حتی بازی کردن هم مناسب باشد.

به همین دلیل از بنچمارک‌های GeekBench و PC Mark و 3D Mark استفاده کردیم. نتایج این بنچمارک‌ها را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

در ادامه جدولی را مشاهده می‌کنید که این گوشی را با گوشی‌های نسبتا هم رده خودش مقایسه می‌کنید. این جدول براساس امتیازی که گوشی‌ها در بنچمارک‌ها کسب کرده‌اند ساخته شده است.

نام گوشی GeekBench 3D Mark PC Mark
داریا باند تک هسته 750
چند هسته 2192
2284 9580
ردمی نوت ۱۲ پرو 4G  تک هسته 550
چند هسته 1783
1114 9125
ردمی نوت ۱۲ پرو 5G تک هسته ۷۵۵
چند هسته ۲۲۰۶
اجرا نشد 11086
پوکو X4 پرو تک هسته 672
چند هسته 1631
1207 10480

تست گیمینگ گوشی باند داریا

برای اینکه بیشتر این گوشی را به چالش بکشیم از بازی‌هایی مانند Call of Duty Mobile و Real Racing 3 کمک گرفتیم. عملکرد این گوشی در اجرای بازی‌ها را هم می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

تست گیمینگ گوشی باند داریا با بازی Call of Duty Mobile

 

تست گیمینگ گوشی باند داریا با بازی Real Racing 3

 


گوشی عملکرد خوبی در اجرای بازی‌های دارد و می‌تواند بازی‌ها را با نرخ ۶۰ فریم برثانیه با تنظیمات گرافیکی مناسب اجرا کند. موضوعی که باید به آن اشاره کنیم این است که گوشی در زمان اجرای بازی‌ها گرمای زیادی هم تولید نمی‌کند و عملکرد خوبی از خودش نشان می‌دهد.

 

تست دوربین گوشی باند داریا

قسمت دیگری که در نقد و بررسی گوشی باند داریا باید به آن اشاره کنیم، دوربین است. برای این گوشی هوشمند از سه دوربین پشت استفاده شده. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو با حسگر ۲ مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی این گوشی هم عکس‌های ۱۶ مگاپیکسلی ثبت می‌کند.

رابط کاربری دوربین این گوشی واقعا سر راست طراحی شده است. با سوایپ کردن به سمت چپ و راست به حالت‌های مختلف فیلم‌برداری و عکاسی دسترسی خواهید داشت. با مراجعه به منوی دوربین هم می‌توانید به حالت عکاسی ماکرو و یکسری حالت‌های عکاسی و فیلم‌برداری دیگر دسترسی داشته باشید. در ادامه می‌توانید تست دوربین گوشی باند داریا را مشاهده کنید.

عکاسی با دوربین اصلی در روز

دوربین ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی در روز می‌تواند عکس‌های مناسبی ثبت کند. عکس‌هایی که جزئیات خوبی ثبت می‌کنند و رنگ آن‌ها نسبتا دقیق است. البته در برخی عکس‌ها شاید کمی تار بودن را احساس کنید که البته این اتفاق خیلی رخ نمی دهد. در ادامه می‌توانید نمونه عکس دوربین گوشی باند داریا را مشاهده کنید.

عکاسی با دوربین اولتراواید

دوربین اولتراواید این گوشی در مقایسه با دوربین اصلی کیفیت‌ پایین‌تری دارد، اما می‌تواند به نیاز شما پاسخ دهد. عکس‌هایی که دوربین اولتراواید ثبت می‌کند، جزییات کمتری دارند و کمی رنگ‌ها را دقیق ثبت نمی‌کنند.

عکاسی با دوربین ماکرو

دوربین ماکرو گوشی داریا باند عملکرد خیلی خوبی از خودش ارائه نمی‌کند. در واقع گوشی‌های دیگر از دوربین ماکرو بهتری بهره می‌برند. عکس‌های دوربین ماکرو کیفیت لازم را ندارد و نمی‌تواند جزییات را به خوبی به شما نشان دهد.

عکاسی در شب

گوشی باند داریا همراه به حالت عکاسی در شب هم مجهز شده است. البته که حالت عکاسی در شب تاثیر خیلی زیادی روی عکس‌ها نمی‌گذارد. با این حال این گوشی در شب عکس‌های نسبتا خوبی ثبت می‌کند که روشنایی مناسب و سطح جزییات قابل قبولی را ثبت می‌کند.

فیلم‌برداری با گوشی

گوشی داریا می‌تواند با وضوح تصویر 4K و نرخ ۳۰ فریم برثانیه فیلم‌برداری کند. این امکان را هم خواهید داشت که با وضوح تصویر Full HD و با نرخ ۳۰ فریم برثانیه هم فیلم‌برداری کنید. برای این گوشی امکان فیلم‌برداری با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در نظر گرفته نشده است.  کیفیت ویدیوهایی که با گوشی ثبت می‌کنید رضایت بخش است. ویدیوها جزییات مناسبی را ثبت می‌کند و رنگ‌ها هم نسبتا خوب به نظر می‌رسند. با این حال فیلم‌ها لرزش دارند و لرزشگیر گوشی عملکرد خوبی از خودش ارائه نمی‌کند.

 

آیا گوشی باند داریا ارزش خرید دارد؟

گوشی باند داریا شاید در نگاه اول برای خیلی‌ها گوشی جذابی نباشد. اما زمانی که با آن کار می‌کنید، متوجه می‌شوید که عملکرد خوبی از خودش ارائه می‌کند. درست است که می‌توانست کیفیت دوربین بهتری داشته باشد، اما در حالت کلی واقعا گوشی راضی کننده‌ای است. این گوشی هم برای بازی کردن مناسب است و هم از پس نیاز‌های روزانه شما به خوبی بر می‌آید. عملکرد باتری گوشی هم قابل قبول است. گرچه که استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دیگر مرسوم شده، اما نمی‌توان گفت که این گوشی از نظر باتری ضعیف عمل کرده است. در کل با توجه به قیمتی که برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده، امکانات بسیار خوبی را در اختیار می‌گذارد. بررسی گوشی مورد نظر خود را پیش از خرید در وبلاگ تکنولایف بخوانید. نظر شما راجع‌به این محصول جدید از داریا چیست؟ آیا باید به این مسیر ادامه دهند؟

سوالات متداول

آیا گوشی باند داریا ضد آب است؟ خیر. این گوشی ضد آب نیست، اما در برابر پاشش قطره‌ها آب و گرد و غبار مقاوم است.

آیا گوشی باند داریا همراه برای بازی کردن مناسب است؟ با توجه به سخت‌افزاری که برای این گوشی در نظر گرفته شده، این گوشی از پس اجرای بازی‌های روز به خوبی بر می‌آید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
75 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

62 نظر

  1. آرش عرب

    گوشی که تو رنج قیمت 6 تا 7 میلیون هست و رقباش مثل a34 یا redmi not 12 pro 5g یا poco x4 pro یا redmi not 12 pro 4g که همه اینا گوشی هایی هستند که بالای 10 میلیون قیمت دارن چه بهتر که آدم داریا بخره چون اقتصادی تره و تو تست GeekBench بهتر از poco x4 pro وredmi not 12 pro 4g بهتر عمل کرده و یک قابلیت خوبش اینه که تو این رنج قیمت صفحه نمایشگری رو داره که لبه هاش خمیده هستش

  2. حمیدرضا خدادادی

    من خریدم عالیه
    همه جوره گوشی کار درستیه

  3. ساسان

    برای داریا اندروید 14 اومد.سوپرایز خفنی بووووود

  4. هادی

    سلام و عرض ادب‌..
    چند ورژن اندروید ارائه میدهد؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به هادی

      سلام احتمالا تا اندروید ۱۴
  5. محمد خواجه

    سلام خیلی گوشی به سرفه ای هست . بین ۶ تا ۷ میلیون قیمت خیلی به سرفه هست چون گوشه های مشابه این از این گرون تر اند.

    تو بخش تست گیمینگ ، از ریل ریسینگ ۳ استفاده کرده بودید. ریل ریسینگ ۳ درسته که گرافیکش زیاده ولی زیاد باگ نداره بهتر بود از بازی هایی مثل کارکس استریت ، ،جهان بازه و گرافیک فوق العاده ای داره ، زیاد معروف نیست ولی اگه بتونه این بازی رو اجرا کنه خیلی گوشی به سرفه ای هست. ببخشید که میگم ولی اگه از پردازنده اسنپدراگون استفاده می‌کرد بهتر بود چون بازی هایی که برای اندروید نیومدن و گرافیک متوسط به پایین دارند با مبدل میشه اجرا کرد ولی پردازنده مالی نمیتونه خوب اجرا کنه.

    1. محمدی

      پاسخ به محمد خواجه

      جدی میفرمایید؟
    1. محمد

      پاسخ به محمد خواجه

      صرفه
      1. Samurai

        پاسخ به محمد

        ی سری خریدن برای دلخوشی خودشون مجبورن تعریف کنن ، مفت بدن نمیگیرم دستم چندتا آشنا گرفتن بعد دو روز فورا فروختن از بس اشغاله
        1. سجاد

          پاسخ به Samurai

          شایدکمی ازبقیه پایین باشه ولی حمایت ازتولیدداخل وظیفه ی هرایرانیه ولی اکثراتعریف میکنن مصرف کننده هایه عده که خودتحقیرن ازصدسال پیش که توگوششون خونده بودن شماقادرنیستین لولهنگ بسازین ولی الان ابرقدرتهای جهان تلاس میکنن جلوی پیشرفت ایران روبگیرن ولی رشدعلمی ایران دوبرابرمیانگین حهانیه به یاری خدانزدیک قله ایم ولی ازنظرخودتحقیراغربگراهاوغرب نوکرابرای پیشرفت بایدملتمس غرب وحشی شد
          1. مهدی

            پاسخ به سجاد

            گل گفتی اقاسجاد عزیز
          1. Ali

            پاسخ به سجاد

            فازت چیه کوهنورد!!!چرا حمایت از آشغال ملی وظیفمون ب حساب میاد
  6. امیدرضا دوستدار گوشی

    بیشتر مناسب بازیه اما اگر قابلیت چند انگشتی بازی کردن رو داشته باشه و فقط با دو انگشت نباشه
    تو دوربین کیفیت خوبی ندیدم فیلم برداری چه روز چه شب افتضاح ولی بازی رو روان اجرا کرد و صفحه نمایش خوبی داره اما باز تنوع رنگش پایینه نکته بعدی شارژرشه که معلوم نیست بدن یا ندن و هندسفری که به گفته خودشون بدرد نخوره و قاب پشتی شیشه ای باعث میشه هم گرمای خورشیدو به گوشی وارد کنه هم لیز میخوره هم دست روش عرق می کنه و نورش حداکثر به 900 نیت میرسه فک کنم همه چیو گفتم
    ولی بماند ایده های خیلی خوبی برای گوشی های ایرانی دارم اگه سازنده ازم بخواد به راحتی در اختیارش میزارم

    1. علی

      پاسخ به امیدرضا دوستدار گوشی

      بدرد مفت نمیخوره من خریدم تمام حرفهای این خانوم دروغه نسخه خام اندروید داره خیلی کنده اصلا نگم براتون رابط کاربری از نوکیا ۱۱۰۰ ابتدایی تره مشکل بزرگ اینه که اگه این گوشی های بی کیفیت استقبال کنیم کلا با دنیا باید خداحافظی کنیم مثل تلویزیون بی کیفیت سام و دوو جی پلاس که جای ال جی و سامسونگ و سونی اومدن
      1. هادی

        پاسخ به علی

        نمیدونم این همه فشار از کجا میاد.
      1. ابوالفضل

        پاسخ به علی

        شما اگه این گوشی رو خریدی این حرف هارو بزن که حتی اگه خریده باشی شاید مال تو مشکل داشته باشه من همین الان که دارم تایپ میکنم با گوشی داریا باند هست که واقعا ازش راضی هستم تا الان هیچ باگی نداشته و حرف های این خانوم هم تایید میکنم بازی کالاف دیوتی موبایل هم تست کردم سه انگشتی که خودم بازی میکنم عالی و بدون داغ کردن داره اجرا میکنه
      1. آشتیانی

        پاسخ به علی

        علی آقا معلوم هست گوشی رو حتی از نزدیک هم ندیدی که اینطوری در موردش نظر دادی. اونهایی که دنبال گوشی خوش قیمت هستند، تو این بازه قیمتی یکی از بهترین هاست. موفق باشید.
        1. علی

          پاسخ به آشتیانی

          داش علی جی پلاس ترکونده و پشتیبانی عالی هم داره و سامسونگ بنا به نظرات پیکسل سوخته داشته و بگیر نگیر داشته اگه قراره تعصبی نظر بدیم که من همین الان ترجیح میدم با اون دنیایی که شما گفتی خداحافظی کنم ولی اگه قراره منطقی نظر بدیم باید بگیم که سوای ایرانی و خارجی بودن هر محصول چه کیفیتی داره بنده تا این گوشی رو از نزدیک نبینم و باهاش کار نکنم نمیتونم بگم گوشی مناسبی هست یا نه
      1. سلام

        پاسخ به علی

        اصلا اینطور نیست برید تو گزینه های نویسندگان سرعت رو از 1 ببرید 0.5
        1. محمد

          پاسخ به سلام

          دستم خالی هست، گوشیم خرابه یکدونه از گوشیها قسطی بدید به من سر هر ماه قسطش میدم خدا خیرت بده... گوشیم خرابه اذیت میکنه
          1. احسان نیک پی

            پاسخ به محمد

            سلام بخش خرید اقساطی رو در سایت تکنولایف مطالعه کنید
  7. مهدی

    سللم
    کسی اطلاع داره اپ گوگل پلی که برا این گوشی گذاشته شده وصل میشه به پلی یا نه مثل گوشی های هواوی هستش؟؟

    1. سبحان

      پاسخ به مهدی

      سلام وصل میشه البته که چون پلی استور فیلتر هست باید از فیلترشکن استفاده بشه.
      1. سید حمید رضا طاهری

        پاسخ به سبحان

        سلام چرا ویدیو های تست گیمینگ باز نمیشه ؟
    1. امین

      پاسخ به مهدی

      گوگل پلی با قندشکن بالا میاد مشکلی نداره
      1. عرفان

        پاسخ به امین

        سلام اسپیکرش استریوعه؟
  8. رضا

    لرزشگیر ویدیو رو فعال نکردین میگین لرزش داره،یک گذینه داره واسه لرزشگیر اونو فعال کن بعد نظر بده

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/daria-bond/
ads
ads