داغ ترین ها :

بررسی گوشی باند داریا به همراه کیفیت دوربین و تست گیمینگ

گوشی داریا باند با توجه به سخت‌افزار مناسبی که دارد، از پس کارهای روزانه و حتی بازی کردن به راحتی بر می‌آید. در نقد و بررسی گوشی باند داریا به نقاط ضعف و قوت این گوشی اشاره کردیم.

گوشی Daria Bond

خرید گوشی Daria Bond

امتیاز

7
دوربین :
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
اسپیکر :
کیفیت ساخت :
رابط کاربری :
عملکرد :

نقاط قوت

  • صفحه نمایش با کیفیت
  • حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش
  • برخورداری از شارژ سریع ۶۶ وات
  • عملکرد سخت‌افزاری رضایت بخش

نقاط ضعف

  • شارژر داخل جعبه نیست
  • کیفیت هندزفری خوب نیست
  • کیفیت دوربین ماکرو خوب نیست

در بازار گوشی‌های هوشمند ایران به تازگی به نام جدیدی روبه‌رو شده‌ایم. محصولی که به واسطه شرکت تولید کننده‌ آن حسابی سروصدا کرده است. گوشی باند از شرکت داریا که به عنوان یک گوشی با برند ایرانی و تولید شده در چین معرفی و راهی بازار می‌شود. گوشی باند داریا برخلاف چیزی که در نگاه اول به نظر می‌رسد، محصولی با ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جذاب است. محصولی که چیزی از گوشی‌های مطرح خارجی در رده خودش کم ندارد و به خوبی به نیاز کاربران پاسخ می‌دهد. برای اینکه بیشتر با این محصول آشنا شوید، به بررسی گوشی باند داریا پرداختیم. در این بررسی می‌توانید با تست گیمینگ گوشی باند داریا و تست دوربین گوشی باند داریا هم آشنا شوید.

 

تکنولایف راحت‌ترین راه برای تهیه گوشی در سراسر کشور: خرید گوشی موبایل

 

طراحی

در ابتدای نقد و بررسی گوشی باند داریا باید به طراحی این گوشی اشاره کنیم. گوشی باند داریا ظاهری نسبتا جذاب دارد. در نگاه اول متوجه می‌شوید که این گوشی از صفحه نمایش خمیده بهره می‌برد. البته این طراحی منحصر به‌فرد نیست و قبلا هم گوشی با صفحه نمایش خمیده راهی بازار شده بود. با این حال همچنان داشتن گوشی با صفحه نمایش خمیده می‌تواند برای خیلی‌ها جذاب باشد. حالت خمیده صفحه نمایش باعث شده که صفحه نمایش این گوشی حاشیه‌های بسیار باریکی داشته باشد و گوشی به صورت خوبی در دست قرار بگیرد.

روی این گوشی صفحه نمایش بزرگی قرار گرفته که نه تنها کیفیت بسیار خوبی دارد، بلکه حسگر تشخیص اثر انگشت هم در زیر آن قرار گرفته است. روی صفحه نمایش دوربین سلفی را هم مشاهده می‌کنید که به صورت یک ناچ حفره‌ای طراحی شده است.

سنسور اثر انگشت گوشی باند داریا

موضوعی که باعث افزایش کیفیت ساخت این محصول شده استفاده از فریم آلومینیومی است. پشت و جلوی گوشی هم لایه شیشه‌ای دارد. در حالی که گوشی زیبا به نظر می‌رسد و زمانی که آن را به دست می‌گیرید حس خوبی به شما منتقل می‌کند، البته این احتمال هم وجود دارد که شیشه‌ای بودن قاب پشتی آن باعث شود که گوشی از دستتان لیز بخورد.

اسپیکر گوشی داریا باند

در پشت گوشی هم ماژول دوربین را مشاهده می‌کنید که به صورت یک مستطیل بزرگ که از قاب گوشی بیرون زده روبه رو می‌شوید. سه دوربین پشت و فلش LED را روی این قسمت مشاهده می‌کنید. روی قاب پشتی لوگوی داریا و لوگوی باند را هم مشاهده می‌کنید.

قاب پشتی گوشی bond daria

روی لبه سمت چپ گوشی دکمه‌ای تنظیم صدا و پاور قرار گرفته‌اند. روی لبه سمت راست دکمه خاصی دیده نمی‌شود. روی لبه پایین گوشی پورت USB-C برای شارژ و هندزفری قرار گرفته است. اسپیکر اصلی و میکروفن و محل قرار گرفته سیم‌کارت هم روی همین لبه است.

دکمه های تنظیم صدا باند داریا

درون بسته‌بندی این گوشی هوشمند شامل شارژ از نوع USB-C به USB-C دیده می‌شود. یک هندزفری با پورت USB-C هم داخل بسته‌بندی قرار دارد و یک تبدیل USB-C به جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است. قاب ژله‌ای هم از دیگر آیتم‌هایی است که داخل بسته‌بندی دیده می‌شود. همچنین باید بگوییم که این گوشی بدون شارژر راهی بازار شده . البته به گفته شرکت سازنده، خریداری که این گوشی را به آفلاین خریداری کند، باید شارژر را از فروشنده تحویل بگیرد و اگر این گوشی را آنلاین خریداری کند، شارژر برای خریدار فرستاده می‌شود.

هندزفری موجود در جعبه گوشی باند داریا

 

یکی از رقبای نزدیک این گوشی ایرانی:
بررسی ردمی نوت 12 پرو 4G

 

صفحه نمایش

در ادامه بررسی daria bond باید به ویژگی‌های صفحه نمایش این محصول اشاره کنیم. این گوشی از صفحه نمایش AMOLED در اندازه ۶٫۷۸ اینچی استفاده می‌کند. صفحه نمایشی که وضوح تصویر آن به ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می‌رسد. این صفحه نمایش نسبت تصویر ۲۰:۹ را پیش روی کاربران قرار می‌دهد تا فضای بیشتری برای تماشای محتوا در اختیار داشته باشند. از ویژگی‌های این صفحه نمایش می‌توانیم به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز آن اشاره کنیم.

عکس گوشی bond

صفحه نمایش AMOLED این گوشی کیفیت مناسبی دارد و روشنایی خوبی هم تولید می‌کند. میزان روشنایی این صفحه نمایش به قدری است که در زیر نور خورشید بدون مشکل می‌توانید با گوشی کار کنید. صفحه نمایش رنگ‌ها را هم خوب نشان می‌دهد و به واسطه وضوح تصویر مناسب و اندازه بزرگی که دارد برای بازی کردن و تماشای ویدیو و وب گردی مناسب است.

این گوشی از ویژگی Dark Mode برخوردار است و می‌توانید با فعال کردن این ویژگی رابط کاربری را تیره کنید که این موضوع می‌تواند روی مصرف باتری هم تاثیرگذار باشد.

نرخ نوسازی صفحه نمایش را می‌توانید به صورت خودکار روی ۱۲۰ هرتز قرار دهید. در این حالت نرخ نوسازی صفحه نمایش نسبت به محتوایی که در حال تماشای آن هستید، افزایش می‌دهد یا روی ۶۰ هرتز نگه می‌دارد. اگر این امکان را خاموش کنید محتوای شما در هر صورت با نرخ ۶۰ هرتز پخش می‌شود.

ویژگی‌های نرم‌افزاری

در ادامه بررسی گوشی باند داریا باید به رابط کاربری این گوشی هوشمند اشاره کنیم. این گوشی با اندروید ‍۱۳ و رابط کاربری مخصوص داریا که DariaOS 4.0 نام دارد راهی بازار شده است. موضوع جالبی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم این است که هم اکنون برخی از گوشی‌های جدید شیائومی با اندروید ۱۲ راهی بازار شده‌اند.

با توجه به سخت‌افزار خوبی که برای این گوشی در نظر گرفته شده است، رابط کاربری سرعت و عملکرد مناسبی دارد. با گشت و گذار در منوها با کندی سرعت مواجه نمی‌شوید و به همین دلیل گوشی در استفاده‌های روزانه کاملا خوب عمل می‌کند.

رابط کاربری DariaOS 4.0 هم ویژگی‌های نرم‌افزاری و ظاهری نسبتا خوبی دارد. به صورت مثال این رابط کاربری از ویژگی Dark Mode استفاده می‌کند و ویژگی‌های امنیتی خوبی برای باز کردن قفل گوشی دارد. مثلا می‌توانید قفل گوشی را با حسگر اثر انگشت و حتی حسگر تشخیص چهره باز کنید. حسگر تشخیص اثر انگشت دقت و سرعت مناسبی دارد، اما حسگر تشخیص چهره بعضی وقت‌ها نمی‌تواند سرعت لازم را ارائه کند. البته حسگر تشخیص چهره دقت کمتری در مقایسه با حسگر تشخیص اثر انگشت دارد. پیشنهاد می‌کنیم که از حسگر تشخیص اثر انگشت استفاده کنید.

رابط کاربری این گوشی به شما این اجازه را می‌دهد که تصویر پس زمینه و پوسته را هم تغییر دهید. در منوی اعلان‌ها و منوی تنظیمات گوشی هم با گزینه‌های مناسبی مواجه می‌شوید که می‌توانید مانند هر گوشی دیگری از آن‌ها استفاده کنید.

گوشی باند داریا از نظر ویژگی‌های نرم‌افزاری چیزی کمتر از گوشی‌های دیگر بازار ندارد و قابلیت‌های خوبی را پیش روی کاربران قرار می‌دهد.

 

خودتان در گیم مقایسه کنید:
تست گیمینگ ردمی نوت ۱۲ پرو

 

باتری

برای این گوشی هوشمند از باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده است. البته امروزه اکثر گوشی‌های جدید بازار با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار می‌شوند. از ویژگی‌های باتری این گوشی می‌توان به پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ وات اشاره کرد. البته که شارژر این گوشی را باید به صورت جداگانه تهیه کنید. شرکت داریا ادعا کرده که ۵۰ درصد ظرفیت باتری این گوشی را می‌توانید در مدت زمان ۱۵ دقیقه شارژ کنید. برای شارژ ۱۰۰ درصدی ظرفیت باتری هم به ۵۰ دقیقه زمان نیاز خواهید داشت. البته بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که این گوشی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند.

باتری این گوشی یک روز کاری را پاسخ می‌دهد و در استفاده‌های روزانه با مشکل باتری مواجه نمی‌شود. باتری گوشی داریا برای کمی بازی کردن و وب گردی و کار با گوشی مناسب است و می‌تواند در طول روز شما را از شارژ مجدد بی نیاز کند.

تنظیمات مناسبی هم برای باتری این گوشی در نظر گرفته شده است. ویژگی Adaptive Battery باعث می‌شود تا گوشی متوجه شود که کدام اپلیکیشن باتری بیشتری مصرف می‌کند. ویژگی Battery Saver هم در نظر گرفته شده که در صورت نیاز با فعال کردن آن می‌توانید در مصرف باتری صرفه‌جویی کنید.

 

کیفیت دوربین و تست گیمینگ گوشی پرفروش جدید شیائومی:
بررسی ردمی نوت 12 شیائومی

 

عملکرد سخت‌افزاری

نقد و بررسی گوشی باند داریا باید به عملکرد سخت‌افزاری این گوشی هوشمند اشاره کنیم. شاید یکی از بخش‌هایی که برای خیلی‌ها سوال باشد، همین عملکرد سخت‌افزاری گوشی است.

برای این گوشی از تراشه دایمنسیتی ۷۰۵۰ استفاده شده است. تراشه‌ای که با فناوری ۶ نانومتری ساخته شده و شش هسته Cortex-A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز و ۲ هسته Cortex-A78 با فرکانس ۲٫۶ گیگاهرتز دارد. روی این تراشه از پردازنده گرافیکی Mali-G68 MC4 هم استفاده شده است.

برای اینکه با این تراشه بهتر آشنا شوید بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که تراشه دایمنسیتی ۷۰۵۰ از نظر عملکرد نزدیک به تراشه دایمنسیتی ۱۰۸۰ است و حتی کمی قوی‌تر ظاهر شده است.

مدلی که برای بررسی در اختیار داشتیم با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار شده بود. سخت افزار در نظر گرفته شده برای این گوشی باعث شده که گوشی باند حتی برای انجام فعالیت‌های سنگین و حتی بازی کردن هم مناسب باشد.

به همین دلیل از بنچمارک‌های GeekBench و PC Mark و 3D Mark استفاده کردیم. نتایج این بنچمارک‌ها را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

در ادامه جدولی را مشاهده می‌کنید که این گوشی را با گوشی‌های نسبتا هم رده خودش مقایسه می‌کنید. این جدول براساس امتیازی که گوشی‌ها در بنچمارک‌ها کسب کرده‌اند ساخته شده است.

نام گوشی GeekBench 3D Mark PC Mark
داریا باند تک هسته 750
چند هسته 2192
2284 9580
ردمی نوت ۱۲ پرو 4G  تک هسته 550
چند هسته 1783
1114 9125
ردمی نوت ۱۲ پرو 5G تک هسته ۷۵۵
چند هسته ۲۲۰۶
اجرا نشد 11086
پوکو X4 پرو تک هسته 672
چند هسته 1631
1207 10480

تست گیمینگ گوشی باند داریا

برای اینکه بیشتر این گوشی را به چالش بکشیم از بازی‌هایی مانند Call of Duty Mobile و Real Racing 3 کمک گرفتیم. عملکرد این گوشی در اجرای بازی‌ها را هم می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

 

تست گیمینگ گوشی باند داریا با بازی Call of Duty Mobile

 

تست گیمینگ گوشی باند داریا با بازی Real Racing 3

 


گوشی عملکرد خوبی در اجرای بازی‌های دارد و می‌تواند بازی‌ها را با نرخ ۶۰ فریم برثانیه با تنظیمات گرافیکی مناسب اجرا کند. موضوعی که باید به آن اشاره کنیم این است که گوشی در زمان اجرای بازی‌ها گرمای زیادی هم تولید نمی‌کند و عملکرد خوبی از خودش نشان می‌دهد.

 

تست دوربین گوشی باند داریا

قسمت دیگری که در نقد و بررسی گوشی باند داریا باید به آن اشاره کنیم، دوربین است. برای این گوشی هوشمند از سه دوربین پشت استفاده شده. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو با حسگر ۲ مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است. دوربین سلفی این گوشی هم عکس‌های ۱۶ مگاپیکسلی ثبت می‌کند.

رابط کاربری دوربین این گوشی واقعا سر راست طراحی شده است. با سوایپ کردن به سمت چپ و راست به حالت‌های مختلف فیلم‌برداری و عکاسی دسترسی خواهید داشت. با مراجعه به منوی دوربین هم می‌توانید به حالت عکاسی ماکرو و یکسری حالت‌های عکاسی و فیلم‌برداری دیگر دسترسی داشته باشید. در ادامه می‌توانید تست دوربین گوشی باند داریا را مشاهده کنید.

عکاسی با دوربین اصلی در روز

دوربین ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی در روز می‌تواند عکس‌های مناسبی ثبت کند. عکس‌هایی که جزئیات خوبی ثبت می‌کنند و رنگ آن‌ها نسبتا دقیق است. البته در برخی عکس‌ها شاید کمی تار بودن را احساس کنید که البته این اتفاق خیلی رخ نمی دهد. در ادامه می‌توانید نمونه عکس دوربین گوشی باند داریا را مشاهده کنید.

عکاسی با دوربین اولتراواید

دوربین اولتراواید این گوشی در مقایسه با دوربین اصلی کیفیت‌ پایین‌تری دارد، اما می‌تواند به نیاز شما پاسخ دهد. عکس‌هایی که دوربین اولتراواید ثبت می‌کند، جزییات کمتری دارند و کمی رنگ‌ها را دقیق ثبت نمی‌کنند.

عکاسی با دوربین ماکرو

دوربین ماکرو گوشی داریا باند عملکرد خیلی خوبی از خودش ارائه نمی‌کند. در واقع گوشی‌های دیگر از دوربین ماکرو بهتری بهره می‌برند. عکس‌های دوربین ماکرو کیفیت لازم را ندارد و نمی‌تواند جزییات را به خوبی به شما نشان دهد.

عکاسی در شب

گوشی باند داریا همراه به حالت عکاسی در شب هم مجهز شده است. البته که حالت عکاسی در شب تاثیر خیلی زیادی روی عکس‌ها نمی‌گذارد. با این حال این گوشی در شب عکس‌های نسبتا خوبی ثبت می‌کند که روشنایی مناسب و سطح جزییات قابل قبولی را ثبت می‌کند.

فیلم‌برداری با گوشی

گوشی داریا می‌تواند با وضوح تصویر 4K و نرخ ۳۰ فریم برثانیه فیلم‌برداری کند. این امکان را هم خواهید داشت که با وضوح تصویر Full HD و با نرخ ۳۰ فریم برثانیه هم فیلم‌برداری کنید. برای این گوشی امکان فیلم‌برداری با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه در نظر گرفته نشده است.  کیفیت ویدیوهایی که با گوشی ثبت می‌کنید رضایت بخش است. ویدیوها جزییات مناسبی را ثبت می‌کند و رنگ‌ها هم نسبتا خوب به نظر می‌رسند. با این حال فیلم‌ها لرزش دارند و لرزشگیر گوشی عملکرد خوبی از خودش ارائه نمی‌کند.

 

آیا گوشی باند داریا ارزش خرید دارد؟

گوشی باند داریا شاید در نگاه اول برای خیلی‌ها گوشی جذابی نباشد. اما زمانی که با آن کار می‌کنید، متوجه می‌شوید که عملکرد خوبی از خودش ارائه می‌کند. درست است که می‌توانست کیفیت دوربین بهتری داشته باشد، اما در حالت کلی واقعا گوشی راضی کننده‌ای است. این گوشی هم برای بازی کردن مناسب است و هم از پس نیاز‌های روزانه شما به خوبی بر می‌آید. عملکرد باتری گوشی هم قابل قبول است. گرچه که استفاده از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دیگر مرسوم شده، اما نمی‌توان گفت که این گوشی از نظر باتری ضعیف عمل کرده است. در کل با توجه به قیمتی که برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده، امکانات بسیار خوبی را در اختیار می‌گذارد. بررسی گوشی مورد نظر خود را پیش از خرید در وبلاگ تکنولایف بخوانید. نظر شما راجع‌به این محصول جدید از داریا چیست؟ آیا باید به این مسیر ادامه دهند؟

سوالات متداول

آیا گوشی باند داریا ضد آب است؟ خیر. این گوشی ضد آب نیست، اما در برابر پاشش قطره‌ها آب و گرد و غبار مقاوم است.

آیا گوشی باند داریا همراه برای بازی کردن مناسب است؟ با توجه به سخت‌افزاری که برای این گوشی در نظر گرفته شده، این گوشی از پس اجرای بازی‌های روز به خوبی بر می‌آید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
83 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

65 نظر

  1. زهره

    سلام اول مهر این گوشی رو از چارسو به مبلغ ۱۱ میلیون خریدم کیفیت عکساش که افتضاح هست و اصلا قابل مقایسه با سامسونگ و شیایومی نیست الان دنبال گوشی بدرد بخور میگردم دیدم کلی سرم کلاه رفته و قیمتش شده حدود ۶ الی ۷ میلیون .

  2. FEREYDON

    خیلی ممنون بابت اطلاعاتی که دادید حتماً میخرم

    1. داود تیموری

      پاسخ به FEREYDON

      سلام قابلیت دو سیم کارت را برای اینترنت ندارد هنگامی که سیم کارت همراه اول و سیم کارت ایرانسل را در گوشی باند انداختم اینترنت همراه اول عمل نمی کند حتی گارانتی داریا هم نتوانست کاری انجام دهد از نظر من گوشی باند خوب نیست و ارزش خرید ندارد مسولین داریا باند فکری به حال معظل گوشی باند بکنند
    1. احسان نیک پی

      پاسخ به FEREYDON

      ممنون از همراهی شما 🌱
  3. گمنام

    سلام خدمت شما بنده یه گوشی پوکو ایکستری پورو داشتم مدت دوسال ازش استفاده کردم بعدش فروختم یه گوشی دیگه به اسم ردمی 12گرفتم مدت یه هفته دستم بود اونم فرختم اومدم سراغ داریا باند یعنی من خودم دارم پاپجی باز میکنم خدای اصلا حرف نداره چه از نگاهی تست گیمینگ چه از نگاهی دوربین یعنی من خودم واقعاً از این گوشی رازی هستم دستی سازنده اش درد نکنه بابت کیفیت این گوشی

  4. محمدر ضا

    چطوری نرخ ۱۲۰ را به ۶۰ کاهش بدیم

    1. نصرت

      پاسخ به محمدر ضا

      در تنظیمات گوشی قسمت نمایشگر 2 گزنیه اونجا داره 60 یا 120
      1. علی

        پاسخ به نصرت

        سلام. یک ماه هست که گوشی داریا باند را خریدم . نمی دانم این گوشی چه ایرادی دارد که تمام مفصل های انگشت هایم درد گرفته . ابتدا با دست چپ باهاش کار کردم ، چندروز بعدمفصل های انگشت های دست چپم بخصوص مفصل های شصت به شدت درد میکند. که دیگر قادر به حرکت انگشت شصت دستم نیستم . مجبور شدم با دست راست ازش استفاده کنم . الآن انگشت های دست راستم دارد نیز همان مشکل را پیدا کرده .
        1. امین

          پاسخ به علی

          شاید چون سنگینه البته دستای خودتم ضعیفن
  5. Amir

    سلام
    ایکاش تست گیمینگ خودتان انجام میداید
    این فیلم گیمینگ در یوتیوب موجود هست

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Amir

      سلام وقت بخیر تست توسط تیم انجام شده
  6. حمیدرضا

    ایا این گوشی از ۹۰ fps هم پشتیبانی میکنه چون تو این ویدیو با ۶۰ fps ویدیو ضبط شده

  7. امیررضا

    ببخشید ایا این گوشی با توجه به اینکه نرخ نو سازی اش ۱۲۰ هرتز اه ایا در بازی هایی مثل کالاف دیوتی موبایل و پابجی موبایل از ۱۲۰ FPS پشتیبانی میکنه؟؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به امیررضا

      سلام وقت بخیر اکثرا نه گوشی باید خیلی قوی باشه که ۱۲۰ فریم بتونه بازی رو بدون مشکل پلی کنه
  8. الهه

    هر کی این گوشی رو خرید یادش به نماز و روزه اش هم باشه چون این گوشی یه فرشته داخل خودش داره که اعمالتون رو ثبت و برای خدا میفرسته تا به حسابتون رسیدگی بشه

    1. علیرضا

      پاسخ به الهه

      اسمش داریائیل هستش
      1. ممد

        پاسخ به علیرضا

        به نکته خوبی اشاره کردی
        1. علی

          پاسخ به ممد

          سلام. یک ماه هست که گوشی داریا باند را خریدم . نمی دانم این گوشی چه ایرادی دارد که تمام مفصل های انگشت هایم درد گرفته . ابتدا با دست چپ باهاش کار کردم ، چندروز بعدمفصل های انگشت های دست چپم بخصوص مفصل های شصت به شدت درد میکند. که دیگر قادر به حرکت انگشت شصت دستم نیستم . مجبور شدم با دست راست ازش استفاده کنم . الآن انگشت های دست راستم دارد نیز همان مشکل را پیدا کرده .
      1. یارقلی

        پاسخ به علیرضا

        الهه خانم تا حالا فکر میکردم نمبشه از عسل مربا درست کرد، ولی با این نطر از شما فهمیدم که خود شما اصل مربای عسل هستید.
  9. اروین

    گوشی خوبیه ولی مهم تر از همه اینا گارد و گلس و لوازمی مانند باتری و تاچ و … است که اصلا نیست و باعث میشه ارزش خریدش کلا از بین بره

    1. رضا

      پاسخ به اروین

      اولا که دوسال گارانتی داره حتی صفحه نمایش دوما گارد و گلس هرچی بخوای هست هم بازار هم دیجی کالا،سوما تا اون موقع که بخواد خراب بشه که نمیشه لوازمش هم میاد،یک کلام گوشی بی نظیریه در این قیمت و حتی تا ۱۳تومن
    1. علی اصغر

      پاسخ به اروین

      با سلام و عرض ادب..بنده این گوشی رو خریدم شارژر هم به دستم رسید به عنوان هدیه هم بود.. واقعا گوشی خوبی هست.
  10. سعید

    هر کی این گوشی بخره به خودش خیانت کرده چون باعث میشه جلوی واردات بسته بشه وهرچی دوست دارن بهمون بفروشند مثل خودرو

    1. جلال

      پاسخ به سعید

      هزار درصد درسته ،و اینکه گوشی اصالتا ایرانی نیست
    1. حمید

      پاسخ به سعید

      این حرفها درست نیست.داریا خودش از وارد کنندگان اصلی گوشی در ایران است.
      1. ابوالفضل

        پاسخ به حمید

        متأسفانه بعضی ها با ایجاد توهم بومی سازی می‌خواهند تو دل مردم رو خالی کنند
      1. aeensf

        پاسخ به حمید

        بله دقیقا . اتفاقا چونکه داریا خودش از واردکنندهای اصلیه این موضوع شک بر انگیز میشه . وقتی میان میگن امثال باید یک میلیون گوشی داخلی تولید بشه یعنی دارن خط میدن سال بعد قراره بیشتر تولید شه . همینطور بیشتر میکنن تولیدو . بعد چی میشه؟ میان واردات گوشیارو اروم اروم ممنوع میکنن . اقایون وارد کننده هم که میدونن دیگه دورانشون داره تموم میشه باید بلاخره یه کسب کار جدیدی واسه خودشون راه بندازن دیگه:) میان برند خودشونو میدن . برند خودشونم در اوایل از رابط کاربری ایمن استفاده میکنه . تا اینکه واردات کامل ممنوع بشه . بعدش میان راحت یه اپدیت میدن و ازین به بعد دیگه به جز خودتو خدایی که بهش اعتقاد داری یه نفر سومیم به گوشیت دسترسی داره :)
        1. حمید

          پاسخ به aeensf

          این گوشی با این امکانات و این قیمت(۶۵۰۰)واقعا ارزش خرید داره.ضمنا به شما بعنوان رئیس جمهور کره شمالی تبریک میگم که کسی تاکنون به محتویات گوشیتون دسترسی نداشته.
          1. جاويد

            پاسخ به حمید

            آقا حمید دمت گرم که یه جواب منطقی دادی منم تشویق شدم حرفامو به این مدل افراد بزنم از دوستانم نهایت تشکر رو دارم که حرفای منو تحمل کردن و حوصله خوندن اینقدر حرفو داشتن🙏بازم به اونایی که بار منفی تولید میکنن میگم امثال شما خواسته یا ناخواسته کمک کار و ماله کش بودید واسه دشمنایی که هر کاری کردن این مملکت به این سختی‌ها دچار بشه اما خدا با این مردم شریف هست که وضعیت رو با نجابت و پاکی تحمل کردن و چیز زیادی نمونده که نتیجه ی مثبت این شکیبایی رو ببینن به کوریه چشم مخالفان ایران و ایرانی و تولید داخلی.در آخر اینم بگم که این مردم شعور و آگاهی به حد کافی دارن اگر اینجوری صاف و ساده واسه خرید یه گوشی سوال و جواب میکنن واسه خاطر اینه که دستشون خالیه وگرنه پول داشته باشن چیکار دارن بیان هزار تا سایت دو مثل خود من زیرو رو کنن! ببین یکی پیدا میشه که راجع به گوشیهای بالای ۱۵ ۲۰ میلیون اینجوری سوال کنه یا اصلا برگرده ببینه چی مناسبتره؟! دوستان عزیز که این گوشی رو در قالب نظرات سازنده معرفی کردن و راهنما بودن برای افراد دیگه واقعاً دمشون گرم که به درستی با نیست پاک وقت گذاشتن برای دیگران انشالله که خدا اندازه ی قلبای پاکتون بهتون دارایی بده چون تو این همه مشکلات زندگی هر کسی آنقدر معرفت خرج نمیکنه که به چهار تا دیگه ام خیر برسونه و نظرات درست هم از اونجایی که اکثرشون خوب و بد رو یه جور گفتن مشخصه که صداقت داشتن.خود من با اینکه تجربه شو نداشتم اما همه میدونیم وقتی یه گوشی از اینهمه آپشن خوب برخورداره یعنی ارزش داره به عنوان مثال فقط یه اثر انگشت اپتیکال خودش گویای خیلی چیزاس از نظر مقاومت هم که وقتی در گاه تایپ سی نداره و جالبتر اینکه از فریم فلزی استفاده کرده یعنی در برابر آب و غبار و فشار زیاد مقاومتش عالیه.والسلام🙌🏼🤝🏻♥️🤍💚
        1. محمد

          پاسخ به aeensf

          این که تو همه گوشی ها هست تمام شرکت های سازنده
          1. Gholam

            پاسخ به محمد

            اینطوری که میگیید نیست گوشی من صفحه نمایش نداره...!!!!!
        1. حسن

          پاسخ به aeensf

          چه ربطی داره شنود گوشی مربوط به خود گوشی نیست مربوط به شبکه اینترنت و سیمکارت و تلفنه چه اینو بخری چه نه گوشیتو میتونن چک کنم.در ضمن در تمام کشورها هم این شنود ها برای جلوگیری از مشکلات و عواقب است
        1. علی

          پاسخ به aeensf

          سلام و احترام برای درمان اختلال پارانوییدتان به روان درمانگر مراجعه فرمایید. با تشکر.
          1. مهران قاهری

            پاسخ به علی

            👍😀
        1. بنده خدا

          پاسخ به aeensf

          سودی که تو واردات هست تو تولید نیست بخرید و کیف کنید تو این رنج قیمت ندارم چنیت گوشی باکیفیتی
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/daria-bond/
ads
ads