داغ ترین ها :
نقد و بررسی ایرپاد imiki MT1

نقد و بررسی ایرپاد imiki MT1

در این مطلب، قرار است که با نقاطی مثبت و منفی هندزفری ایمیکی MT1 آشنا شویم. همچنین، طراحی آن و ويژگی‌های فنی آن را کامل بررسی می‌کنیم. پس همراه ما باشید.

هندزفری بلوتوثی ایمیکی مدل MT1

خرید هندزفری بلوتوثی ایمیکی مدل MT1

امتیاز

7
طراحی :
باتری :
اسپیکر :
کیفیت صدا :
عملکرد :

نقاط قوت

  • طراحی جذاب
  • وزن سبک
  • سازگاری با انواع گوشی‌ها و تبلت‌های هوشمند
  • مناسب برای گیمینگ
  • کیفیت صدای شفاف

نقاط ضعف

  • نداشتن ANC

هندزفری بلوتوثی imiki MT1 محصولی جدید در بازار است که طراحی متفاوت و جذاب آن، آن را نسبت به دیگر مدل‌های همرده متمایز کرده است. این هندزفری، ویژگی‌های مثبتی دارد که از آن‌ها می‌توانیم به درایورهای ۱۳ میلی متری، ظرفیت باتری ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی، وزن کم محصول و سازگاری آن با گوشی‌های اندرویدی و iOS اشاره کنیم. اگر قصد خرید هندزفری بلوتوثی دارید، پیشنهاد می‌کنیم نقد و بررسی imiki MT1 را از دست ندهید.

 

مشاهده موجودی و قیمت روز انواع هندزفری بیسیم در تکنولایف: هندزفری بلوتوثی

 

طراحی کیس و بادزها

اولین بخشی که در نقد و بررسی هندزفری ایمیکی MT1 به سراغ آن رفتیم طراحی کیس هندزفری و بادزها است.

با کیسی طرف هستیم که ضخامت کمی داشته و بسیار سبک وزن است و به همین خاطر به راحتی می‌توانید آن را در جیب یا کیف گذاشته و با خود حمل کنید. ابعاد کلی آن برابر با ۵۷.۵ میلی‌متر طول، ۴۶ میلی‌متر عرض و ۱۸ میلی‌متر ضخامت دارد. سطح کیس دارای ۲ شیار است که پایه‌های بادزها از آن‌ها مشخص است. جنس کیس و هندزفری، ترکیبی از آلومینیوم و پلاستیک ABS است که خود علت دیگری برای سبک وزن بودن این محصول است. در سمت راست کیس، درگاه USB Type C به چشم می‌خورد که از آن‌جا می‌توانید هندزفری imiki MT1 را شارژ کنید. در پشت کیس نیز سر ببری که نشان آیمیکی است و همینطور اطلاعاتی در خصوص این هندزفری مشاهده می‌شود.

وزن کلی محصول، ۴۶ گرم است. بنابراین با بادزهای بسیار سبکی طرف هستیم که توی گوش به‌راحتی قرار می‌گیرند و آن‌قدر سبک است که اصلا احساس نمی‌شود. بادزها بعد از هر استفاده داخل کیس جا می‌گیرند و با کمک آهنربای قوی داخل کیس، در جای خود محکم می‌مانند. این هندزفری‌ها فاقد سری سیلیکونی هستند به‌جای آن از طراحی یکپارچه بهره می‌برند. پس داخل جعبه‌ی هندزفری نیز، خبری از سری‌های سیلیکونی نیست و شما فقط کابل Type C و دفترچه راهنما را مشاهده خواهید کرد.

 

جدیدترین بررسی های انجام شده در تکنولایف: بررسی هایلو x1 2023

 

مشخصات فنی هندزفری بلوتوثی imiki MT1

پس از قرار دادن هندزفری داخل گوش، چند ثانیه باید انگشت خود را بالای پایه‌ی آن قرار دهید تا هر دو روشن شده و با هم جفت شوند. پس از آن، کافی است بلوتوث گوشی، تبلت یا لپ تاپ خود را روشن کنید تا بتوانید آن‌ها را با هم جفت سازی کرده و استفاده کنید. این هندزفری، برای Pair شدن با دستگاه‌های دیگر از نسخه ۵.۳ که جدیدترین نسخه بلوتوث است استفاده می‌کند.

این محصول از اسپیکرهای ۱۳ میلی متری استفاده می‌کند؛ بنابراین قدرت صدای تولید شده زیاد است و کیفیت صدای هندزفری برای گوش دادن به موسیقی، پادکست، فیلم دیدن و حتی بازی کردن مناسب است و به‌راحتی می‌توانید از محتوای صوتی خود لذت ببرید. البته در نظر داشته باشید که نبود ANC در این هندزفری، باعث شده تا در صورت زیاد نکردن صدا، صدای اطراف را تا حدی بشنوید.

کنترل هندزفری کار بسیار ساده ای است و با لمس انگشت، به راحتی می‌توانید پخش فایل صوتی را کنترل کنید. این ویژگی برای مواقعی که گوشی دم دست نیست و لازم است تماسی را قطع و وصل کنید یا پخش موزیک را متوقف کنید، بسیار کمک‌کننده است. طبق نقد و بررسی هندزفری ایمیکی ام تی 1 متوجه شدیم که برای کنترل هندزفری، به هر یک از بادزها که خواستید اگر دو ضربه بزنید می‌توانید فایل صوتی را متوقف کرده یا پخش کنید. در صورت زنگ خوردن گوشی نیز می‌توانید از همین روش استفاده کنید. با دو ضربه به هر کدام از بادزها، تماس وصل یا قطع می‌شود و دیگر نیاز نیست از طریق موبایل خود اقدام کرده تا تماس را قطع یا وصل کنید. همچنین، در مواقع گوش دادن به موسیقی، در صورتی که سه ثانیه پایه یکی از بادزها را لمس کنید، می‌توانید ترکی که گوش می‌دهید را عوض کنید.

هندزفری بلوتوثی imiki MT1، به درجه گواهینامه‌ی IPX4 مجهز است. بنابراین نسبت به پاشش قطرات آب مقاوم است. اما بیش از آن نباید در معرض آب باشد.

 

نظر کارشناسان تکنولایف در مورد محصول ایرپاد ایمیکی تی 12: بررسی هندزفری imiki t12

 

کیفیت مکالمه

هندزفری بلوتوثی imiki MT1، نویز کنسلینگ ندارد. بنابراین موقع مکالمه، صدای محیط اطراف شما نیز تا حد زیادی برای شنونده منتقل می‌شود و خودتان هم آن را می‌شنوید. با این حال، کیفیت صدا HD بوده و با وضوح کامل منتقل می‌شود و تفاوتی با صحبت کردن با زمانی که موبایل کنار گوش شما است ندارد.

کاربری گیمینگ

اگر به دنبال تهیه‌ی یک هندزفری مناسب برای گیمینگ هم هستید که هزینه‌ي بالایی نداشته باشد، نقد و بررسی ایرپاد imiki MT1 به ما ثابت کرد که این محصول گزینه‌ی بسیار مناسبی برای بازی کردن نیز هست و صدای تولید شده تنها ۶۵ میلی ثانیه تاخیر دارد. بنابراین می‌توانید لذت جدیدی در بازی را تجربه کنید. برای فعال یا غیرفعال کردن حالت Low delay در بادزها، کافی است سه بار پشت هم، گوشی سمت چپی را ضربه بزنید.

باتری هندزفری هندزفری بلوتوثی imiki MT1

کیس هندزفری به یک باتری ۳۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است و بادزها دارای باتری ۳۰ میلی آمپر ساعتی هستند. زمانی که کیس این هندزفری برای شارژ کامل نیاز دارد، ۱.۵ ساعت است و پس از آن می‌توانید حدود ۴ ساعت از بادزها پیش از شارژ مجدد استفاده کنید. کیس شارژ نیز تا ۳ بار می‌تواند هر کدام از هدفون‌ها را شارژ کند. بنابراین، در صورت استفاده‌ی معمول از هندزفری، دفعات کمی در طول هفته باید آن را شارژ کنید.

 

 

آیا هندزفری بلوتوثی imiki MT1 ارزش خرید دارد؟

ویژگی‌های مثبت زیادی در این محصول هست که آن را گزینه‌ی ارزشمندی برای خرید می‌کند. این هندزفری، از نظر ظاهری از طراحی شیک و جذابی برخوردار است که بسیار چشم‌نواز بوده و از دیگر مدل‌ها متفاوت است. وزن سبک بادزها در گوش، دیگر ویژگی مثبت آن‌ها به شمار می‌رود که در اثر استفاده‌ی طولانی مدت، هیچ فشاری به گوش نمی‌آورد و می‌توانید چندین ساعت از آن‌ها استفاده کنید. کیفیت صدا در مکالمه نیز HD است و بدون هیچ مشکلی منتقل می‌شود. با این حال، خبری از ANC نیست و موقع مکالمه یا گوش دادن به موسیقی، صدای محیط اطراف به گوش شما می‌رسد.

سوالات متداول

آیا هندزفری بلوتوثی هندزفری ایمیکی MT1 ضدآب است؟

این محصول دارای درجه مقاومت IPX4 است. بنابراین فقط در برابر پاشش قطرات آب مقاومت دارد.

آیا هندزفری imiki MT1 دارای ANC است؟

خیر. این هندزفری علی رغم داشتن کیفیت صدای خوب در مکالمه، فاقد ANC است و موقع گفت‌وگوی تلفنی یا گوش دادن به فایل های صوتی، صدای اطراف را تا حدی خواهید شنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
3 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

  1. امین

    عالییییه
    میکروفن عالی داره
    دقیقا دنبال همچین ارپادی بودم
    اتفاقا خوبی این ایرپاد اینه صدای محیط رو هم میشنفی
    چون من کاسبم و با مشتری حرف میزنم یکی از گوشام کر باشه اذیت میشم

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/imiki-mt1-review/
ads
ads