داغ ترین ها :
نقد و بررسی هندزفری ایمیکی MT2

نقد و بررسی هندزفری ایمیکی MT2

هندزفری ایمیکی MT2 یکی از هندزفری‌های مقرون به صرفه‌ای است که با توجه به امکانات و قابلیت‌هایی که دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید محسوب شود. در این مقاله از تکنولایف قصد داریم تا هندزفری IMIKI MT2 را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم.

هندزفری بلوتوثی ایمیکی مدل MT2

خرید هندزفری بلوتوثی ایمیکی مدل MT2

امتیاز

6.5
طراحی :
باتری :
کیفیت صدا :
کیفیت مکالمه :
عملکرد :

نقاط قوت

  • دارای ENC
  • کیفیت صدای مناسب
  • برخورداری از گواهی IPX4

نقاط ضعف

  • عملکرد باتری می‌توانست بهتر باشد

یکی از هندزفری‌های ارزان قیمت و مناسب سال 2023 هندزفری بلوتوثی برند ایمیکی با نام IMIKI MT2 است که با توجه به قیمت مناسب و ویژگی‌هایی که دارد، می‌تواند انتخاب خوبی برای طرفداران هندزفری‌های بلوتوثی باشد. در ادامه این مطلب از تکنولایف قرار است تا به نقد و بررسی هندزفری ایمیکی MT2 بپردازیم.

 

مشاهده موجودی و قیمت انواع هندزفری بیسیم: لیست قیمت هندزفری بلوتوثی امروز

 

جدول مشخصات هندزفری imiki MT2

ویژگی هندزفری اطلاعات و جزئیات
فناوری اتصال هندزفری به دستگاه‌ها بلوتوث نسخه 5.3
محدوده پاسخگویی بلوتوث حدود 10 متر
عمر باتری ایرپادها حداکثر 4.5 ساعت
فناوری حذف نویز صدای اطراف برای مخاطب (فناوری ENC) پشتیبانی می‌کند
سازگاری با سیستم عامل Android & iOS

جعبه گشایی هندزفری بلوتوثی imiki MT2

طراحی جعبه تقریبا جذاب است. روی دیوارهای کناری به ویژگی‌های هندزفری اشاره شده و در پشت جعبه علاوه‌بر QR Code مشخصاتی مثل ابعاد، وزن، ظرفیت باتری و سازگاری با انواع سیستم عامل قابل مشاهده هستند. درون باکس هر دو ایرپاد imiki MT2 جدا از کیس شارژ قرار دارند و در قسمت پایین آن‌ها جعبه کوچک اکسسوری قرار دارد که درون این جعبه دو جفت سری سیلیکونی، یک کابل شارژ تایپ سی و دفترچه راهنما به زبان انگلیسی قرار داده تا شما بتوانید در صورت نیاز از آن‌ها استفاده کنید.
اولین نکته‌ای که در برداشتن کیس شارژ می‌توان متوجه شد، وزن تقریبا بالای کیس به تنهایی است. مگنت قوی کیس باعث می‌شود که درب کیس به راحتی باز نشود. روی کیس یک چراغ فوق‌العاده کوچک نقطه‌ای قرار دارد که نور خاموش آن بعد از قرار گرفتن ایرپادها به رنگ سبز تغییر پیدا کرد. در همین راستا این چراغ هنگامی که imiki MT2 به کابل شارژ متصل شود، نور قرمزی از خود نشان می‌دهد.

 

جدیدترین بررسی های انجام شده در تکنولایف: نقد و بررسی ایرپاد imiki MT1

 

طراحی ساده و شیک

بدنه کیس برعکس ایرپادها از جنس فلز و سنگین است در حالیکه هر دو ایرپاد پلاستیکی هستند و در کنار هم باز هم وزن سبکی دارند. ایرپادها به حالت «تو گوشی» یا همان In Ear به راحتی داخل گوش قرار می‌گیرند و هنگام تکان خوردن سر به هیچ عنوان به بیرون پرتاب نمی‌شوند که این هم یکی دیگر از نقاط قوت هندزفری ایمیکی ام تی 2 محسوب می‌شود. همچنین روی هر ایرپاد یک پنل کوچک لمسی همراه با چراغ LED قرار دارد که از فرمان‌های لمسی پشتیبانی می‌کند. برای شارژ کردن کیس باید آن را به حالت افقی روی میز قرار دهید تا بتوانید از پورت USB Type C قرار داده شده در قسمت انتهایی کیس استفاده کنید.

مشخصات ایرپاد imiki MT2

در این بخش از نقد و بررسی هندزفری ایمیکی ام تی 2 قصد داریم تا از  مشخصات محصول 2023 ایمیکی صحبت کنیم. ایرپاد imiki MT2  از بلوتوث 5.3 برخوردار است و به راحتی به آیفون و اندروید متصل می‌شود.
در ادامه می‌توان اشاره کرد که گواهینامه IPX4 داده شده به این محصول باعث می شود تا هندزفری imiki MT2 در برابر پاشش قطرات آب مقاوم باشد به همین دلیل شما می‌توانید در روزهای باران و روزهایی که چندین ساعت ورزش می‌کنید، بدون استرس به استفاده از ایمیکی MT2 ادامه دهید در حالیکه این گواهینامه به هیچ عنوان مقاومت ایرپاد imiki MT2 در برابر جریان آب را تضمین نمی‌کند؛ پس به جز مواقعی که آب قرار است به صورت قطره‌ای روی این محصول پاشیده شود، فکر استفاده از آن در موقعیت‌های دیگر را نکنید.


ایرپاد imiki MT2 به دو میکروفون مجهز شده است و فناوری ENC آن باعث می‌شود تا مخاظب شما هنگام مکالمه تا حد امکان صدایی بدون نویز را دریافت کند. همانطور که در بخش طراحی نقد و بررسی ایرپاد imiki MT2 اشاره شد؛ ایرپادها از فرمان‌های لمسی پشتیبانی می‌کنند و شما می‌توانید فعالیت‌هایی مانند کنترل موزیک و تماس را بدون نیاز به گوشی تنها با لمس ایرپادها انجام دهید. درون جعبه ایمیکی ام تی 2 دفترچه راهنمای کوچکی قرار دارد که تمامی نکات لازم برای استفاده از هندزفری را از مرحله اتصال گرفته تا خاموش کردن به صورت متن و تصویر توضیح داده به همین دلیل برای تسلط پیدا کردن روی فرمان‌های لمسی بهتر است به طور کامل دفترچه را مطالعه کنید.

 

نظر کارشناسان تکنولایف در رابطه با هندزفری haylou x1 2023: بررسی هایلو x1 2023

 

کیفیت صدای هدفون imiki MT2

هندزفری ایمیکی ام تی 2 به طرز خیلی خوبی توانست رضایت ما را در پخش موسیقی جلب کند. ما در این بخش از نقد و بررسی هدفون imiki MT2 موسیقی‌های بسیاری را با سبک‌های مختلفی تست کردیم تا بتوانیم به نتیجه کاملی دست پیدا کنیم و خوشبختانه این هندزفری در تمامی مراحل به نمره خوبی دست پیدا کرد. البته نکته‌ای که در این خصوص قرار دارد، عدم حذف صدای محیط است؛ در واقع اگر در محیط شلوغ و پر از همهمه‌ای کار می‌کنید یا در منزل به دنبال سکوت هستید، تا زمانی که صدای موزیک را تا آخر زیاد نکنید، باز هم زمزمه‌هایی از اطراف می‌شنوید به همین دلیل اگر به دنبال برقراری سکوت مطلق برای گوش‌هایتان هستید، بهتر است برای خرید هندزفری ایمیکی imiki MT2 بیشتر فکر کنید.

کیفیت مکالمه هندزفری imiki MT2

مکالمه با هندزفری imiki MT2 اصلا اذیت کننده نبود و به دلیل وجود ENC صدای ما با حداقل نویز ممکن به مخاطب می‌رسید. در نهایت می‌توانیم بگوییم درست است که احساس رضایت ما در بخش گوش سپردن به موسیقی‌ها کمی بیشتر از کیفیت مکالمه بود؛ اما در مجموع هندزفری ایمیکی imiki MT2 با توجه به قیمتی که دارد، می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید محسوب شود.

باتری

هندزفری imiki MT2 از باتری با ظرفیت 450 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. تنها با یک بار شارژ می توان با هر دو ایرپاد ایمیکی ام تی 2 به مدت 4.5 ساعت موزیک گوش داد و همانطور که کمپانی اعلام کرده این هندزفری می‌تواند تا 4 ساعت از مکالمه بی وقفه پشتیبانی کند. همچنین کیس شارژ  IMIKI MT2 با استفاده از شارژر تایپ سی به تنهایی به 1.5 زمان برای شارژ شدن نیاز دارد؛ در حالیکه با اضافه شدن ایرپادها این زمان به 2.5 ساعت تغییر پیدا می‌کند.

آیا این محصول ارزش خرید دارد؟

در آخرین قسمت از نقد و بررسی هندزفری بلوتوثی imiki MT2 می‌توان گفت که ایرپاد imiki MT2 با توجه به برخورداری از قابلیت ENC برای میکروفون‌هایش، قدرت بالای پخش موزیک، طراحی ساده و شکیل و از همه مهم‌تر قیمت مناسبی که دارد، گزینه مناسبی برای خرید محسوب می‌شود.

پرسش‌های متداول

کیفیت مکالمه هندزفری IMIKI MT2 چگونه است؟

مخاطب شما هنگام مکالمه به دلیل برخورداری هندزفری IMIKI MT2 از فناوری ENC صدایی با حداقل نویز را می‌شوند و به همین ترتیب شما هم صدای با کیفیتی را دریافت می‌کنید.

کیفیت پخش موزیک در هدفون imiki MT2 چقدر است؟

به جرات می‌توان گفت که کیفیت بالای پخش موزیک در هدفون imiki MT2 بزرگ‌ترین نقطه قوت این محصول به حساب می‌آید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
4 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/imiki-mt2-review/
ads
ads