داغ ترین ها :
نقد و بررسی هواوی نوا 10 پرو به همراه تست دوربین

نقد و بررسی هواوی نوا 10 پرو به همراه تست دوربین

برخلاف تحریم‌ها و محدودیت‌هایی که برای کمپانی هواوی در نظر گرفته شده است این شرکت دست از رقابت با سایر برندها نکشیده و همواره در حال رقابت با سایر برندها است. هواوی نوا 10 پرو یک میانرده پر قدرت از این کمپانی است که در ادامه قصد بررسی آن را داریم.

گوشی نوا 10 پرو

خرید گوشی نوا 10 پرو

امتیاز

8
دوربین :
طراحی :
صفحه نمایش :
باتری :
اسپیکر :
کیفیت ساخت :
رابط کاربری :
عملکرد :

نقاط قوت

  • تراشه اسنپ دراگون 7 پلاس نسل 1
  • حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش

نقاط ضعف

  • نداشتن مقاومت در برابر آب و گرد و غبار
  • نداشتن محافظ صفحه نمایش

هواوی طی سال‌های گذشته با چالش‌های زیادی رو به رو شد. تحریم این کمپانی و حذف برنامه‌های گوگل از آن برای طرفداران این برند کمی دلسرد کننده بود؛ اما با وجود این مشکلات این کمپانی عقب نشینی نکرد و همچنان در حال رقابت با برندهای موجود در بازار است. این شرکت علیرغم چالش‌های بازار که باعث شد سیستم عامل اختصاصی خود را عرضه کند و تنها بتواند گوشی‌هایش را مجهز به فناوری  4G کند طراحی و تولید گوشی‌های خود را متوقف نکرده است. یکی از گوشی‌های این کمپانی Nova 10 Pro است که در ادامه قصد داریم بررسی آن را انجام دهیم.

سری nova معمولاً با طراحی‌های جدید، سخت‌افزار قدرتمند و دوربین سلفی پر قدرت و دوربین‌های پشتی باکیفیت توجه کاربران را جلب می‌کنند و هواوی نوا 10 پرو همه مواردی را که ذکر کردیم و حتی امکانات بیشتری مانند صفحه نمایش امولد و شارژ سریع 100 واتی را ارائه می‌دهد.

 

گوشی های هواوی را با تخفیف و جوایز جذاب از تکنولایف خریداری کنید: قیمت گوشی هواوی

 

طراحی هواوی Nova 10 Pro

در ابتدای بررسی گوشی هواوی Nova 10 pro سراغ طراحی آن رفته‌ایم. هواوی نوا 10 پرو به دلیل داشتن طراحی لبه‌های منحنی در نگاه اول یادآور گوشی‌های هوشمند اج سامسونگ است. پنل پشتی این گوشی جنسی از پلاستیک دارد. با اینکه طراحی پنل پشتی پلاستیک براق است که کمی اکلیل هم در آن دیده می‌شود؛ اما هیچ اثر انگشتی را جذب نمی‌کند.

عکس گوشی هواوی نوا 10 پرو

گوشی هواوی نوا 10 پرو ابعادی برابر با 164.2 در 74.5 در 7.9 میلی‌متر و وزنی برابر با 191 گرم دارد. از نظر وزن و ابعاد گوشی کمی بزرگ و نسبتا سنگین است؛ اما هنگام استفاده طولانی مدت اذیتی نخواهد داشت. روی لبه بالایی گوشی اسپیکر و میکروفون قرار دارد. روی لبه پایینی آن اسپیکر، درگاه USB Type-C، میکروفون و اسلات قرار گیری سیمکارت طراحی شده است. روی لبه سمت راستی گوشی هواوی نوا 10 پرو دکمه پاور، دکمه زیاد و کم کردن صدا را مشاهده می‌کنیم. روی لبه سمت چپی آن هیچ پورت یا دکمه‌ای وجود ندارد. روی پنل پشتی گوشی ماژول دوربین سه‌گانه همراه با فلش قرار گرفته و در پایین پنل پشتی لوگوی نوا طراحی شده است. پنل جلویی نیز حالت خمیده دارد و در بالای آن سمت چپ دوربین سلفی دوگانه جای گرفته است. حسگر اثر انگشت این گوشی زیر صفحه‌نمایش قرار دارد که سرعت و دقت بالایی دارد و هنگام قرار گیری انگشت روی آن به سرعت قفل گوشی را باز می‌کند.

دکمه پاور نوا 10 پرو

نوا 10 پرو در رنگ‌های مشکی، آبی، یاسی و سبز در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. تنوع در رنگبندی محصول به کاربران انتخاب بیشتری می‌دهد. مدلی که در دست ما قرار دارد رنگ نقره‌ای آن است که هواوی نام آن را Stary Silver گذاشته و پنل پشتی مانند آسمان پر ستاره می‌درخشد و ظاهر جذاب و لوکسی دارد.

برخلاف گوشی‌های هم رده این محصول، نوا 10 پرو رتبه IP ندارد و تضمینی برای محافظت در برابر گرد و غبار و آب برای آن وجود ندارد؛ همچنین برای محافظت از صفحه نمایش آن نیز فناوری خاصی در نظر گرفته نشده است. در کل طراحی گوشی شبیه به گوشی‌های پرچمدار است و ظاهر لوکس و پریمیومی دارد.

 

بررسی گوشی نوا 10 را هم بخوانید:
نمونه عکس دوربین nova 10

 

صفحه نمایش گوشی Nova 10 Pro

صفحه نمایش 6.78 اینچی نوا 10 پرو پنلی از نوع OLED خمیده دارد. این صفحه نمایش رزولوشن 1200 در 2652 پیکسل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ همچنین تراکم پیکسلی 429 پیکسل در هر اینچ نیز دارد. نکته قابل توجه درباره این گوشی این است که می‌توانید برای مصرف بهتر باتری در مواقع ضروری رزولوشن تصویر را به 800 در 1768 پیکسل کاهش دهید.

تنظیمات صفحه نمایش نوا 10 پرو

نرخ تازه‌سازی این محصول 120 هرتز در نظر گرفته شده که از سرعت بالایی خوردار است. در بخش تنظیمات گوشی گزینه‌ای برای کاهش نرخ تازه‌سازی وجود دارد. شما می‌توانید برای مصرف کمتر انرژی نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش را روی 60 هرتز تنظیم کنید البته باید توجه داشته باشید که بهترین نرخ تازه‌سازی برای بازی 120 هرتز است. با استفاده از نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و نرخ نمونه برداری لمسی 300 هرتزی که هواوی برای این گوشی در نظر گرفته می‌توانید تجربه بازی روان با عکس‌العمل‌های سریع را داشته باشید.

از دیگر ویژگی‌های این صفحه نمایش پشتیبانی از HDR10 و نمایش 1.07 میلیارد رنگ را می‌توان نام برد. با توجه به قابلیت‌هایی که گفته شد صفحه نمایش این گوشی کیفیت مقبولی دارد و می‌تواند رنگ‌ها و تصاویر را به خوبی نمایش دهد. متاسفانه درباره میزان روشنایی این گوشی عدد دقیقی در دسترس نیست؛ اما طی بررسی که روی گوشی انجام دادیم میزان روشنایی گوشی رضایت بخش است و در محیط‌های باز که نور خورشید وجود دارد نیز دیدن محتوای صفحه دشوار نیست.

صفحه نمایش گوشی هواوی nova 10 pro

دانستن این نکته خالی از لطف نیست که صفحه نمایش nova 10 pro از پالت رنگی DCI-P3 و sRGB پشتیبانی می‌کند و در بخش تنظیمات آن می‌توانید حالت نمایش رنگ‌ها را روی Vivid نیز قرار دهید و حتی می‌توانید میزان قدرت رنگ‌ها را تغییر داده و از منوی پایینی آن را روی رنگ‌های گرم یا سرد تنظیم کنید.

برای آسیب ندیدن چشم‌ها در استفاده طولانی مدت از گوشی، هواوی برای Nova 10 pro حالت eye comfort قرار داده و با رفتن به تنظیمات مخصوص به آن می‌توانید آن را فعال کنید؛ بنابراین با استفاده مداوم آسیب کمتری به چشمانتان وارد می‌شود.

 

پست بررسی گوشی جدید poco را از دست ندهید:
کیفیت دوربین پوکو f5

 

سخت افزار گوشی هواوی نوا 10 پرو

در ادامه بررسی نوا 10 پرو به سخت افزار آن پرداخته‌ایم. تراشه به کار رفته در دل این گوشی هوشمند اسنپ دراگون 778G است و تنها از فناوری 4G پشتیبانی می‌کند و خبری از تکنولوژی 5G نیست.

این تراشه از پردازنده 8 هسته‌ای تشکیل شده که 4 هسته با فرکانس 2.4 گیگاهرتز (Kryo 670) و 4 هسته با سرعت 1.8 گیگاهرتز (Kryo 670) دارد.  این تراشه به راحتی می‌تواند بازی‌های جدید و سنگین با گرافیک بالا را به خوبی اجرا کند. در کنار CPU پردازنده گرافیکی Adreno 642L دیده می‌شود که تراشه را در اجرای بهتر برنامه‌ها و بازی همراهی می‌کند. نوا 10 پرو را می‌توانید با حافظه‌های 128 و 256 گیگابایت همراه با رم 8 گیگابایت تهیه کنید. این نکته نیز قابل توجه است که امکان اضافه کردن کارت حافظه جانبی به این گوشی را ندارید. گوشی که در این بررسی در اختیار ما قرار دارد و روی آن تست‌های مختلفی انجام دادیم ظرفیت 256 گیگابایت با رم 8 گیگابایت است.

برای به چالش کشیدن این گوشی هوشمند از بنچمارک‌های GeekBench، 3M Mark، 3D Mark و GFX Bench استفاده کردیم که در ادامه می‌توانید نتایج آن‌ها را مشاهده کنید:

تست گیمینگ Call of Duty Mobile روی هواوی نوا 10 پرو

بازی کالاف را می‌توانید روی گوشی نوا 10 پرو با بهترین کیفیت و گرافیک بدون احساس لگ و کندی اجرا کنید و از آن لذت ببرید. در تست‌های ما موفق به نصب و اجرای بازی روی این گوشی نشدیم؛ اما با توجه به سخت افزار قرار گرفته روی گوشی آن را در اجرای پر قدرت بازی‌ها و برنامه‌ها همراهی می‌کند؛ همچنین در پردازش‌های سنگین به خوبی از پس آن‌ها برمی‌آید و در کل تجربه خوبی را برای گیمرها رقم می‌زند.

دوربین

همانطور که ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم سری‌های نوا هواوی به داشتن دوربین پر قدرت و با کیفیت معروف هستند. نوا 10 پرو دارای دوربین سه‌گانه با لنز اصلی 50 مگاپیکسلی واید، دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید که تصاویر ماکرو نیز ثبت می‌کند و لنز 2 مگاپیکسلی سنجش عمق است. دوربین اصلی دارای فناوری فوکوس خودکار تشخیص فاز (PDAF) و دوربین اولترا واید دارای فناوری فوکوس اتوماتیک (AF) است دوربین سلفی نوا 10 پرو نیز دوگانه‌ است و لنز 8 مگاپیکسلی پرتره و لنز 60 مگاپیکسلی اولترا واید با فوکوس خودکار دارد. با توجه به مشخصات دوربین سلفی و دوربین اصلی گوشی در بخش تصویر برداری از قدرت بالایی برخوردار است.

اپلیکیشن دوربین

قبل از شروع بررسی دوربین هوای نوا 10 پرو قصد داریم کمی برنامه دوربین آن را بررسی کنیم. با ورود به اپلیکیشن دوربین در پایین صفحه منویی دیده می‌شود که با کشیدن به سمت راست می‌توانید به حالت ویدئو، ولاگ و گزینه More دسترسی پیدا کنید. داخل منوی More گزینه‌هایی مانند حالت پرو، اسلوموشن، پانوراما، تایم لپس، سوپر ماکرو و غیره قابل دسترس هستند.

عکاسی با نوا 10 پرو

با کشیدن منو به سمت چپ می‌توانید به حالت پرتره و عکاسی در شب دسترسی پیدا کنید. کمی بالاتر از این منو حالت زیبایی چهره (Beauty) و فیلترها (Effects) قرار دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید رنگ و زیبایی تصویر را تغییر دهید. در قسمت بالایی برنامه دوربین منوی Settings قرار دارد که شکلی شبیه به یک چرخ دنده کوچک برای آن در نظر گرفته شده است. با باز کردن منوی تنظیمات به ویژگی‌هایی مانند تایمر، رزولوشن تصویربرداری، میوت کردن صدای شاتر، تنظیمات فریم ریت و موارد دیگر دسترسی پیدا کنید.

عکاسی در روز

دوربین اصلی لنز 50 مگاپیکسلی دارد و شما را در گرفتن تصاویر مطلوب همراهی می‌کند. در تصاویری که با استفاده از دوربین اصلی این گوشی ثبت کردیم کیفیت تصاویر مناسب هستند و جزئیات خوبی را در نور کافی ارائه می‌دهد. تصاویر از جزئیات خوبی برخوردارند و رنگ‌ها را طبیعی و زنده نمایش می‌دهند. محدوده دینامیکی کافی و قابل قبول است؛ اما در حد بالایی نیست.

 

کیفیت دوربین و تست گیمینگ گلکسی A34 را ببنید:
بررسی a34

 

عکاسی در شب با دوربین نوا 10 پرو

دوربین اصلی و اولترا واید نوا 10 پرو را در شب نیز تست کردیم. قابلیت  عکاسی آن در شب نیز معمولی است و به خوبی می‌تواند جزئیات و سوژه‌های موجود را نمایش دهد.

عکاسی اولترا واید با دوربین

دوربین اولترا واید این گوشی نیز از کیفیت قابل قبولی برخوردار است و محدوده وسیع و خوبی را نمایش می‌دهد؛ همچنین رنگ‌ها با دوربین اولترا واید نوا 10 پرو با کیفیت هستند.

عکاسی ماکرو با دوربین

دوربین اولترا واید این گوشی قادر به گرفتن عکس‌های ماکرو نیز هست. تصاویر ثبت شده با دوربین ماکروی این گوشی کیفیت بالا و قابل قبولی دارند که از مزیت‌های بزرگ این محصول محسوب می‌شود.

عکاسی با دوربین سلفی

دوربین سلفی نوا 10 پرو دارای لنز دوگانه است که متشکل شده از دو لنز 8 و 60 مگاپیکسلی. در عکس برداری با دوربین سلفی این گوشی متوجه شدیم که رنگ‌ها کمی کدر هستند و بی روح تر از واقعیت ثبت شده‌اند. دوربین سلفی آن لنز اولترا واید نیز دارد که می‌توانید عکس‌هایی با دید وسیع‌تر ثبت کنید؛ همچنین حالت پرتره دوربین سلفی تصاویر معمولی را ثبت می‌کند و گاهی در جداسازی سوژه از محیط کمی مشکل دارد.

 

گرافیست‌ها لپ تاپ چی بخرند؟ جدیدترین گزینه‌ها در مطلب زیر:
لپ تاپ برای کارهای گرافیکی

 

فیلمبرداری با دوربین نوا 10 پرو

دوربین 50 مگاپیکسلی نوا 10 پرو می‌تواند با کیفیت 4K فیلمبرداری کند. برای تست دوربین نوا 10 پرو در روز فیلمبرداری کردیم. ویدئوی زیر با کیفیت 1080 گرفته شده است. کیفیت فیلمبرداری این گوشی معمولی محسوب می‌شود و رنگ‌ها جلوه‌ای کمرنگ تر از واقعیت دارند.

باتری

تست باتری گوشی هواوی نوا 10 پرو

باتری یکی از مهمترین فاکتورهایی است که در انتخاب گوشی برای اکثر افراد اولویت دارد. نوت 10 انرژی‌اش را از باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی که برای آن در نظر گرفته شده می‌گیرد. این باتری توانایی بالایی در نگهداری شارژ دارد. می‌توانید گوشی را با استفاده از شارژ سریع 100 وات شارژ کنید. طبق ادعای هواوی در 10 دقیقه شارژ گوشی از 20 درصد به 80 درصد می‌رسد.

اسپیکر گوشی هواوی نوا 10 پرو

در بخش تنظیمات باتری دو گزینه Performance mode و Power Saving Mode قرار دارد. با استفاده از فعال کردن قابلیت performande Mode دستگاه از حداکثر امکاناتش با بالاترین توانایی استفاده می‌کند و در بهترین حالت 19 ساعت و نیم ساعت شارژدهی دارد. با استفاده از حالت Power saving mode بعضی از قابلیت‌هایی که مصرف زیاد باتری دارند کنترل می‌شوند و دستگاه می‌تواند 26  ساعت و 9 دقیقه شارژدهی داشته باشد. این نکته نیز قابل توجه است که گوشی از شارژ معکوس نیز پشتیبانی می‌کند. تنها ایرادی که می‌توان در بخش باتری از این گوشی گرفت این است که فناوری شارژ بی‌سیم برای آن در نظر گرفته نشده است. برخی مدل‌های هم رده این فناوری را در خود جای داده‌اند.

اسپیکر

در بخش بعدی بررسی نوا 10 پرو سراغ اسپیکرهای آن رفته‌ایم. این محصول مجهز به اسپیکرهای استریو شده که یکی از آن‌ها در لبه بالایی گوشی قرار گرفته و دیگری روی لبه پایینی آن گنجانده شده است. اسپیکرهای نوا 10 پرو صدای خوب و با کیفیتی را تولید می‌کنند و بیس کمی دارند. در کل برای دیدن محتوا و گوش دادن به موزیک ایده‌آل هستند.

رابط کاربری

سیستم عامل گوشی نوا 10 پرو رابط کاربری EMUI 12 بر پایه اندروید دارد. هواوی سیستم عامل اختصاصی خود را دارد و برنامه‌های پیش فرض گوگل مانند یوتیوب، گوگل پلی و غیره روی آن قرار ندارند. برای حل این مشکل می‌توانید برنامه Gbox را نصب کنید. با نصب این برنامه داخل گوشی هواوی می‌توانید به راحتی به برنامه‌های گوگل دسترسی پیدا کرده و دانلود کنید. جی باکس فضای مجازی است که امکان دسترسی به برنامه‌های مختلف گوگل را به کاربران می‌دهد.

نحوه نصب برنامه Gbox و دریافت برنامه‌های گوگل برای هواوی نوا 10 پرو

برای نصب برنامه Gbox دو راه حل دارید. می‌توانید مستقیما از طریق وبسایت Gboxlab.com آن را دانلود کنید یا می‌توانید از طریق App Gallery گوشی اقدام به دانلود کنید. توجه داشته باشید که در صورتی که می‌خواهید به طور مستقیم از طریق اپ گالری هواوی جی باکس را دریافت کنید باید وارد منوی Settings شده و در بخش Country/region دستگاه را به امارات متحده عربی یا United Arab Emirates تغییر دهید.

پس از دانلود و نصب برنامه و تایید قوانین و مقررات اپلیکیشن جی باکس از شما خواسته می‌شود تا با وارد کردن جیمیل وارد اکانت گوگل خود شوید.

پس از اینکه جیمیل را وارد کردید، منوی کاملی از برنامه‌های قابل نصب نمایش داده خواهد شد. با زدن روی هر یک از برنامه‌ها می‌توانید به راحتی آن را دانلود کرده و استفاده کنید.

بعد از نصب کامل برنامه پاپ آپی مبنی بر اینکه می‌خواهید این برنامه به اپ های اصلی گوشی اضافه شود یا خیر دریافت خواهید کرد روی گزینه ADD بزنید تا برنامه مورد نظر به لیست برنامه‌های اصلی گوشی اضافه شود.

رابط کاربری گوشی امکانات شخصی‌سازی زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های قابل توجهی که برای آن در نظر گرفته شده حالت صفحه نمایش همیشه روشن یا Always on display است. با فعال کردن این ویژگی وارد صفحه‌ای می‌شوید که می‌توانید کاملا آن را شخصی سازی کنید. در  این صفحه ویجت‌های متحرک متفاوت، ویجت ساعت، ویجت متن و نوشته و غیره وجود دارد که می‌توانید از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید تا در صفحه نمایش همیشه روشن نمایش داده شود؛ همچنین با ورود به منوی Display Mode می‌توانید حالت‌های متفاوتی برای صفحه نمایش همیشه روشن انتخاب کنید.

با استفاده از قابلیت Multi-window dock با کشیدن و نگهداشتن دستتان از سمت چپ به راست منوی سریع دسترسی به برنامه‌های پیش فرض و ضروری باز می‌شود و به راحتی می‌توانید به برنامه‌هایی مانند ایمیل، گالری، فایل‌ها، ماشین حساب، نوت پد و مرورگر گوشی دسترسی سریع داشته باشید؛ همچنین می‌توانید در صورت نیاز دو برنامه را به صورت همزمان باز کرده و از هر دوی آن‌ها استفاده کنید.

ویژگی دیگری که روی نوا 10 پرو قرار گرفته قابلیت Share Music نام دارد. با استفاده از آن می‌توانید موزیک در حال پخش را به صورت بی سیم روی هندزفری بلوتوثی فرد دیگری پخش کنید.

پوسته‌های مختلفی برای زیباتر کردن گوشی روی آن قرار گرفته است که با ورود به بخش Themes می‌توانید آن‌ها را دریافت کرده و ظاهر زیباتری به گوشی هوشمندتان بدهید. امکان شخصی‌سازی تم‌های موجود نیز وجود دارد. یکی از ویژگی‌های جذاب و قابل توجه این رابط کاربری Super Device است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید به راحتی به چند دستگاه اطراف وصل شده و به طور همزمان از آن‌ها استفاده کنید.

EMUI12 از پوشه‌های بزرگ (Large Folders) پشتیبانی می‌کند. این پوشه اندازه 4 برنامه فضا اشغال می‌کند؛ اما می‌تواند تا 8 برنامه را درونش جا دهد؛ همچنین برای استفاده از آن‌ها نیازی نیست که پوشه را باز کنید با زدن روی هرکدام از برنامه‌ها به راحتی باز می‌شوند و قابل دسترس هستند.

پوشه های بزرگ در رابط کاربری miui14

نوا 10 پرو همچنین به دستیار صوتی هواوی یعنی سلیا دسترسی دارد. با استفاده از دستیار صوتی هواوی می‌توان کارهای روزمره مانند بررسی دما و آب و هوا را انجام داد. در دستیار صوتی هواوی از فناوری هوش مصنوعی استفاده شده که می‌تواند با عکس گرفتن از صفحهٔ یک کتاب، متن آن را ترجمه کند و همچنین توانایی تشخیص اشیاء مختلف را نیز دارد. در کل خیلی از ویژگی‌های دستیار صوتی Celia، شبیه به دستیار صوتی سیری و گوگل است. همانطور که قبل‌تر نیز اشاره کردیم این گوشی از حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش بهره می‌برد که سرعت بالا و قابل توجهی نیز دارد.

آیا هواوی نوا 10 پرو ارزش خرید دارد؟

در بررسی گوشی هواوی نوا 10 پرو تمامی مشخصات و ویژگی‌ها آن را بررسی کردیم. این گوشی هوشمند از تراشه اسنپ دراگون 778G استفاده می‌کند که با استفاده از آن می‌توانید بازی‌ها را بدون احساس لگ و کندی اجرا کنید و لذت ببرید. پنل پشتی آن دوربین سه‌گانه دارد که متشکل شده از لنز اصلی 50 مگاپیکسلی واید، لنز 8 مگاپیکسلی اولترا واید و لنز 2 مگاپیکسلی سنجش عمق. دوربین‌های این محصول کیفیت معمولی دارند و در این رنج قیمتی می‌توانستند عملکرد بهتری را ارائه دهند. دوربین سلفی آن نیز دوگانه است و لنز 8 مگاپیکسلی به همراه لنز 16 مگاپیکسلی دارد. عملکرد دوربین سلفی آن نیز معمولی است. منبع تغذیه گوشی هواوی نوا 10 پرو باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی است که از فناوری شارژ سریع 100 وات بهره می‌برد. صفحه نمایش 6.78 اینچی از نوع اولد دارد که تصاویر و رنگ‌ها را به خوبی نمایش می‌دهد. با تمام ویژگی‌های ذکر شده همچنان جالی خالی سرویس‌های گوگل روی این گوشی حس می‌شود و نداشتن شبکه 5G می‌تواند یکی از نقاط ضعف آن محسوب شود. با این حال این گوشی برای افرادی که به دنبال گوشی هوشمند با سخت افزار نسبتا قدرتمند، دوربین‌های خوب و صفحه نمایشی با کیفیت هستند می‌تواند انتخاب مناسبی باشد. نظرات و پیشنهاداتتان درباره گوشی هواوی نوا 10 پرو را از بخش نظرات با ما در میان بگذارید. بررسی موبایل های جدید بازار را در وبلاگ تکنولایف از دست ندهید.

سوالات متداول

آیا گوشی هواوی نوا 10 پرو از سرویس‌های گوگل پشتیبانی می‌کند؟

خیر نوا 10 پرو نیز مانند سایر گوشی‌های هواوی از خدمات گوگل پشتیبانی نمی‌کند. اگر نیاز به این برنامه‌ها دارید باید از برنامه جانبی Gbox کمک بگیرید.

گوشی هواوی نوا 10 پرو ضد آب است؟

متاسفانه برای این گوشی فناوری مقاومت در برابر آب خاصی در نظر نگرفته نشده است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra
به این مطلب امتیاز دهید
3 نفر به این مطلب امتیاز دادند.

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/review/nova-10-pro/
ads
ads