داغ ترین ها :
بهترین ساعت های هوشمند با امکان مکالمه

بهترین ساعت های هوشمند با امکان مکالمه

اولین باری که ساعت‌های هوشمند معرفی شدند چندان محبوبیتی بین کاربران نداشتند اما هرچه زمان می‌گذرد بیشتر به اهمیت این گجت پی می‌بریم. این قابلیت‌ها هر سال در حال ارتقا هستند و هربار با امکاناتی جدیدی مواجه می‌شویم. مثلا شما می‌توانید هدفون بلوتوثی خود را به ساعت هوشمند متصل کنید و بدون نیاز به گوشی به موزیک‌های موجود به روی ساعت گوش دهید. یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین قابلیت‌های ساعت هوشمند امکان مکالمه آن است که باعث می‌شود شما به راحتی هرچه تمام بتوانید به مکالمه بپردازید، اما آیا با بهترین ساعت های هوشمند با قابلیت مکالمه آشنا هستید؟ در ادامه همراه تکنولایف باشید تا گزینه‌هایی را در بازه‌های قیمتی مختلف به شما معرفی کنیم.

 

انواع ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه : قیمت ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه

چه ساعت هایی قابلیت مکالمه دارند؟

بهترین ساعت های هوشمند با قابلیت مکالمه

ساعت های هوشمند در دو حالت قابلیت مکالمه دارند، برخی با داشتن esim و برخی دیگر از طریق اتصال بلوتوث. معمولا مدل‌های پرچمدار از سیم‌کارت پشتیبانی می‌کنند و از این طریق بدون نیاز به گوشی و وای فای هم می‌توانید به اینترنت متصل شوید و هم مکالمه انجام دهید و به دوستان خود پیامک بفرستید. این امکان اما در ایران در دسترس نیست؛ چرا که ساعت‌هایی مانند گلکسی واچ 5 یا اپل واچ سری 8 در نسخه‌های Cellular از سیم‌کارت‌های الکترونیکی یا eSim برخوردار هستند و از آنجایی که در ایران eSim پشتیبانی نمی‌شود امکان استفاده از این قابلیت وجود ندارد.

 

 

معرفی بهترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه

در ادامه لیستی از ساعت‌های هوشمند را به شما معرفی می‌کنیم که قابلیت مکالمه دارند و شما می‌توانید با آن‌ها تماس برقرار کنید و یا به تماس‌ها پاسخ بدهید. این لیست از قیمت زیاد به کم مرتب شده است.

اپل واچ اولترا 2

اپل واچ اولترا 2 گران‌ترین و بهترین ساعت هوشمند اپل تا این تاریخ است و به نوعی گران‌ترین ساعت هوشمند موجود در بازار کشور نیز به حساب می‌آید. اگر محدودیت بودجه ندارید این ساخت را خریداری کنید؛ چرا که نه‌تنها در این مدل قابلیت‌های مختلف در نظر گرفته شده، بلکه هر قابلیت در بهترین و قوی‌ترین حالت خود قرار دارد تا بهترین تجربه ممکن حاصل شود. در این متن قرار نیست به قابلیت‌ها و توانایی‌های اپل واچ اولترا بپردازیم و بیشتر قابلیت مکالمه آن مد نظر ماست. این ساعت سه میکروفون دارد و به‌جای یک اسپیکر از دو اسپیکر استفاده می‌کند تا خروجی صدای بلندتر و واضح‌تری داشته باشد.

اپل واچ اولترا 2

وجود سه میکروفون باعث می‌شود تا نویز موجود در محیط مانند صدای باد کمتر از طریق میکروفون‌ها به طرف مقابل منتقل شود و صدای شما به صورت شفاف به طرف دیگر برسد. همچنین اسپیکرها حتی در محیط‌های شلوغ نیز می‌توانند صدای مکالمه را بدون مشکل به گوش شما برسانند. پس اگر محدودیت بودجه ندارید و مکالمه برای شما اهمیت دارد، حتما به سراغ اپل واچ اولترا 2 بروید.

 

قیمت اپل واچ اولترا 2 بند اوشن

قیمت اپل واچ اولترا 2 بند لوپ آلپاین

 

اپل واچ اولترا

از نظر کیفیت مکالمه تفاوتی بین واچ اولترا و واچ اولترا 2 دیده نمی‌شود و هر دو ساعت دارای سه میکروفون و دو اسپیکر هستند. این ساعت روشنایی کمتری نسبت به نسل جدید دارد و مقداری هم کندتر است. سنسورهای این ساعت حدود 25 درصد دقت کمتری در مقایسه با نسل جدید دارند و قابلیت Double tap نیز به صورت مسقیم به روی این مدل دیده نمی‌شود که البته هیچ یک از این قابلیت‌ها تاثیری در کیفیت مکالمه که هدف این مطلب است ندارد.

اپل واچ اولترا

 

قیمت اپل واچ اولترا بند اوشن

قیمت اپل واچ اولترا بند لوپ آلپاین

 

اپل واج سری 9

اپل واچ سری 9 و اپل واچ اولترا 2 جدیدترین ساعت‌های هوشمند اپل هستند. واچ سری 9 با بهبودهای بسیار جذابی از جمله روشنایی دو برابری نسبت به نسل قبلی و رسیدن به عدد 2000 نیت، تراشه سریع‌تر و قوی‌تر، سنسورهای 25 درصد قوی‌تر، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و قابلیت Double Tap برای کار کردن با ساعت تنها با یک دست روانه بازار شده و حالا گزینه بسیار جذابی برای خرید به حساب می‌آید. این ساعت مانند نسل‌های قبل از خود به شما امکان می‌دهد تا تماس‌های دریافتی گوشی را پاسخ دهید یا از طریق گوشی تماس داشته باشید و مکالمه کنید.

اپل واج سری 9

اسپیکر و میکروفون این ساعت عملکرد بسیار خوبی دارد و بدون مشکل به شما امکان می‌دهد تا حتی در مکان‌های شلوغ صدای خود را به طرف مقابل برسانید. شما از طریق برنامه فیس تایم و بدون نیاز به گوشی نیز می‌توانید با این ساعت تماس برقرار کنید و باید از وای فای برای این کار کمک بگیرید.

 

خرید اپل واچ سری 9

 

اپل واچ سری 8

فرقی نمی‌کند که اپل واچ سری 8 داشته باشید یا 7 یا حتی نسخه‌ای مانند اپل واچ 3، شما در هر صورت به دو روش کلی می‌توانید با ساعت هوشمند اپل خود مکالمه داشته باشید. در روش اول شما بدون نیاز به ایفون می‌توانید به یک شبکه وای فای متصل شوید و از طریق برنامه‌ فیس تایم خود اپل تماس برقرار کنید. در روش دوم شما می‌توانید تماس‌های دریافتی به روی ایفون خود را از طریق اپل واچ پاسخ دهید و مکالمه داشته باشید.

معرفی بهترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه

مثلا تصور کنید که گوشی شما داخل خانه است و شما در حیاط مشغول انجام کاری هستید، در این صورت بدون نیاز به گوشی می‌توانید از طریق اپل واچ تماس را دریافت کرده و پاسخ دهید. مجدد تکرار می‌کنیم که این قابلیت حتی برای اپل واچ سری 3 نیز وجود دارد و از هر نسلی که استفاده می‌کنید (حتی اپل واچ se و se نسل دوم) می‌توانید با ساعت خود مکالمه داشته باشید. جالب است که اپل واچ با گزینه‌ای در حین تماس به شما امکان می‌دهد تا مکالمه را به ایفون خود منتقل کنید.

 

قیمت اپل واچ 8 45 میلی متری

 

قیمت اپل واچ 8 41 میلی متری

 

گلکسی واچ سری 6

گلکسی واچ سری 6 جدیدترین ساعت‌های هوشمند سامسونگ هستند و در دو نسخه کلاسیک و نرمال وارد بازار شده‌اند. هر دو مدل از قابلیت مکالمه برخوردار هستند و شما می‌توانید با آن‌ها تماس برقرار کنید و یا تماس‌های دریافتی را پاسخ دهید. دو روش کلی برای مکالمه با گلکسی واچ سری 6 مانند نسل قبلی وجود دارد، یکی این که به گوشی متصل باشید و تماس دریافتی را پاسخ دهید و دیگری این که در بستر اینترنت و از طریق اتصال به وای فای با خود ساعت و بدون نیاز به گوشی تماس برقرار کنید. مثلا می‌توانید برنامه واتساپ را برای داشتن تماس بدون نیاز به گوشی انتخاب کنید.

گلکسی واچ سری 6

البته باید قبل از انجام این کار تنظیمات مربوط به آن را فعال کنید. برای این کار زمانی که گوشی و ساعت هر دو به هم متصل هستند وارد برنامه Galaxy Wearable app و سپس قسمت Settings شوید و گزینه Call & text on other devices را فعال کنید. در نظر داشته باشید که به غیر از گلکسی واچ سری 6 و 5، ساعت‌هایی چون گلکسی واچ سری 4، گلکسی واچ سری 3 و گلکسی واچ اکتیو 2 نیز از قابلیت مکالمه برخوردار هستند ولی تنها با گلکسی واچ سری 4، 5 و 6 که آخرین نسخه نرم افزاری را داشته باشند می‌توانید در واتساپ مکالمه کنید.

 

خرید گلکسی واچ 6 کلاسیک

خرید گلکسی واچ 6

 

گلکسی واچ سری 5

آیا گلکسی واچ سری 5 قابلیت مکالمه دارد؟

بدون هیچ شکی ساعت‌ هوشمند سامسونگ جزو بهترین‌های دنیای اندروید هستند، تازه اگر آن‌ها را بهترین ندانیم، پس طبیعی است که گلکسی واچ سری 5 در لیست حضور داشته باشد. شرایط در این محصول نیز دقیقا مانند اپل واچ است و شما از دو روش می‌توانید با گلکسی واچ خود مکالمه داشته باشید. روش اول به اتصال گوشی نیاز دارد و شما در صورت متصل بودن می‌توانید تماس دریافتی گوش را از طریق ساعت خود پاسخ دهید. در روش دوم شما نیازی به گوشی ندارید و تنها با اتصال گلکسی واچ سری 5 به وای فای می‌توانید از طریق برنامه‌‌ای مانند واتساپ تماس خود را برقرار کنید.

 

قیمت گلکسی واچ 5

 

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch4  44mm

مشخصات گلکسی واچ 4

گلکسی واچ 4 ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه سامسونگ است که همچنان بعد از گذشت چند سال از عرضه طرفداران خاص خودش را دارد. صفحه‌نمایش این ساعت 1.4 اینچی از نوع Circular Super AMOLED در نظر گرفته شده و رزولوشن 450 در 450 پیکسل را نمایش می‌دهد. ابعاد این ساعت برابر است با 45.5 در 45.5 در 11.0 میلی‌متر. وزن آن نیز به 5 گرم می‌رسد. از نظر ابعاد و وزن با محصولی خوش دست و سبک رو به رو هستیم که برای هر مچ دستی مناسب محسوب می‌شود. سامسونگ برای این ساعت از استاندارد IP68 استفاده کرده و در برابر نفوذ آب تا 50 متر را دارد. روی بدنه این محصول اسپیکر و میکروفون قرار دارد و از طریق آن می‌توانید اقدام به برقراری تماس و مکالمه کنید. پشتیبانی از حالت‌های ورزشی، سنسورهای سنجش اکسیژن خون، سنجش ضربان قلب، فشار سنج، الکتروکاردیوگرام و پایش وضعیت استرس از امکانات متنوع دیگر این محصول هستند. در صورتی که به دنبال ساعت هوشمندی با قیمت مقرون به صرفه همراه با امکانات پیشرفته هستید در خرید گلکسی واچ 4 تردید نکنید.

 

قیمت ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch 4

 

امیزفیت T-Rex 2

اگر به یک ساعت بسیار مقاوم نیاز دارید که در عین حال قابلیت مکالمه هم داشته باشد بدون شک باید ساعت T-Rex 2 از امیزفیت را انتخاب کنید. این محصول به لطف میکروفون و اسپیکر به شما امکان می‌دهد تا به تماس‌های دریافتی گوشی پاسخ دهید یا تماس برقرار کنید. این ساعت خشن توانسته 15 تست نظامی را با موفقیت پشت سر بگذارد و همین موضوع نشان دهنده مقاومت تحسین‌برانگیز آن است. برای مثال این ساعت می‌توانید در دمای منفی 40 تا مثبت 70 کار کند و 4 روز در محیط نمکی دوام بیاورد. به این موارد مقاومت 10 روزه در برابر رطوبت، مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق 100 متر و مقاومت بالا در برابر شوک را نیز اضافه کنید. همه این موارد بخشی از جذابیت‌های این ساعت هوشمند گرد هستند و حتما پیشنهاد می‌کنیم نگاهی جدی به این مدل داشته باشید.

 

شیائومی S1 و S1 Active

وضعیت این ساعت شیائومی نیز دقیقا مانند ساعت‌های هواوی معرفی شده در بالا است. این یعنی شما می‌توانید به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید و تماس برقرار کنید، اما تنها در صورتی که گوشی و ساعت به یکدیگر متصل باشند. شیائومی هنوز در زمینه ساخت ساعت‌های هوشمند مانند سامسونگ قوی کار نکرده و مثلا در این مدل امکان پاسخ دادن به نوتیفیکیشن‌ها وجود ندارد که اتفاق عجیبی است. البته این محصول از نظر ویژگی‌های دیگر ساعتی خوب و مناسب است اما به طور کلی هنوز نمی‌تواند با گلکسی واچ‌های سازنده کره‌ای رقابت کند.

شیائومی واچ s1 اکتیو

 

ساعت شیائومی s1 active

 

امیزفیت GTR 3 pro

امازفیت طی چند سال اخیر واقعا در زمینه ساعت‌های هوشمند خوب عمل کرده و حالا ساعت‌هایی می‌سازد که به خوبی می‌توانند با بهترین‌های جهان یعنی گلکسی واچ و اپل واچ رقابت کنند. این ساعت طراحی کاملا کلاسیک دارد و ظاهر آن به‌گونه‌ای است که نمی‌توان متوجه هوشمند بودن آن شد. این اتفاق باعث می‌شود شما بتوانید این ساعت‌ را حتی با رسمی‌ترین لباس‌های خود نیز استفاده کنید. این مدل به غیر از ظاهر بسیار زیبای خود، قابلیت‌ها و ویژگی‌های کاربردی دیگری هم دارد و از قابلیت مکالمه نیز پشتیبانی می‌کند. شما با این ساعت می‌توانید به تماس‌های دریافتی گوشی پاسخ دهید و از طریق گوشی تماس برقرار کنید.

امیزفیت GTR 3 pro

 

ساعت gtr 3 pro

 

هواوی واچ GT 3

هواوی یکی از برندهای توانمند در ساخت ساعت‌های هوشمند است و واچ GT 3 از این برند هم قیمت مناسبی دارد و هم از طراحی بسیار زیبا و کلاسیکی استفاده می‌کند. از طراحی زیبا، شارژدهی خوب و توانایی زیاد این ساعت در پیگیری فعالیت‌های ورزشی که بگذریم، این محصول می‌تواند به تماس‌های دریافتی گوشی پاسخ دهد و تماس برقرار کند (فقط به کمک گوشی). اگر طراحی کلاسیک را برای ساعت هوشمند می‌پسندید و از طرفی بودجه‌ای در حد ساعت‌های پرچمدار و گران‌‌قیمت ندارید، خرید این ساعت از هواوی می‌تواند یک انتخاب بسیار هوشمندانه و جذاب باشد.

هواوی واچ GT 3

 

ساعت هواوی gt3

 

 

امیزفیت GTR 2

ساعت فوق العاده امیزفیت GTR 2 در دو نسخه اسپورت و کلاسیک وارد بازار شده است. این دو مدل با هم تفاوت‌هایی دارند که اکثراً ظاهری است و از نظر سخت افزاری از مشخصات یکسانی برخوردار هستند. نمایشگر امولد 1.3 اینچی برای این مدل در نظر گرفته شده که وضوح بسیار خوب 454 در 454 پیکسل دارد و پوشش ضدخش ODLC آن را از خط و خش در امان نگه می‌دارد. این ساعت دارای سیستم‌عامل اختصاصی است و در فروشگاه مخصوص آن می‌توانید به برنامه‌های نسبتاً زیادی برای نصب دسترسی پیدا کنید. باتری با ظرفیت 471 میلی‌آمپر ساعت باعث می‌شود ساعت GTR 2 در حالت استندبای تا 1 ماه روشن بماند و در استفاده عادی شارژدهی آن به 14 روز برسد. این ساعت جذاب هم از میکروفون و اسپیکر بهره می‌برد و امکان مکالمه دارد.

امیزفیت GTR 2

 

ساعت امیزفیت gtr 2

 

هواوی واچ Fit 2 Active edition

اگر در پی بهترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه هستید و از طرفی نمی‌خواهید به اندازه یک ساعت پرچمدار هزینه کنید (که به واقع هم قیمت بالایی دارند) از بین ساعت های هوشمند هواوی، Fit 2 Active می‌تواند گزینه بسیار خوبی برای شما باشد. هواوی واچ فیت 2 قابلیت‌های بسیار جذاب و خوبی دارد که البته قرار نیست در این مطلب به آن پرداخته شود و بیشتر به روی قابلیت مکالمه آن تمرکز خواهیم داشت. به لطف برخورداری این ساعت از میکروفون و اسپیکر شما می‌توانید در صورت متصل بودن گوشی و ساعت به یکدیگر تماس‌های دریافتی را پاسخ دهید و تماس برقرار کنید.

هواوی واچ Fit 2 Active edition

 

مشخصات ساعت huawei watch fit 2

 

ساعت هوشمند Mibro T1

بدون شک یکی از بهترین ساعت های هوشمند میبرو با قابلیت مکالمه با قیمت اقتصادی همین میبرو T1 است که به شما امکان می‌دهد از طریق بلوتوث تماس برقرار کنید. این قابلیت برای این ساعت میبرو  با این رنج قیمتی مزیتی بسیار بزرگ به حساب می‌آید و باعث می‌شود تا کاربران زیادی به خرید این محصول ترغیب شوند. البته این ویژگی تنها نقطه قوت میبرو T1 نیست و این ساعت از نمایشگر 1.6 اینچی امولد استفاده می‌کند و می‌تواند ضربان قلب، سطح اکسیژن خون و وضعیت خواب شما را پیگیری کند.

ساعت هوشمند Mibro T1 Smartwatch

 

قیمت ساعت میبرو t1

 

پیشنهاد مطالعه:
بررسی ساعت mibro lite 2

 

ساعت TCH Z10 و ساعت تی سی اچ Z40، ساعت مکالمه دار قیمت مناسب

شاید بتوان ساعت TCH Z10 را ارزان‌ترین ساعت بازار دانست که از قابلیت مکالمه نیز بهره می‌برد و شما می‌توانید از طریق گوشی تماس برقرار کنید و به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید. این ساعت هوشمند مستطیل کیفیت مکالمه مناسبی هم دارد و در محیط‌های خلوت با کیفیت مناسبی می‌توانید مکالمه داشته باشید. جذابیت این محصول به داشتن مکالمه محدود نمی‌شود و شما دسترسی کاملی به زبان فارسی خواهید داشت، از منوها گرفته تا اعلان‌های مختلف. جذابیت دیگر این مدل را می‌توان برخورداری از سنسورهای سلامتی مختلف دانست. پس اگر برای شما داشتن قابلیت مکالمه اهمیت دارد و بودجه کمی هم دارید حتما نگاهی به ساعت TCH Z10 داشته باشید. ساعت z40 نیز با کمی قیمت بیشتر از z10 کیفیتی خوبی از مکالمه را به شما ارائه می دهد.

 

خرید ساعت TCH Z10

خرید ساعت TCH Z40

 

بهترین ساعت های هوشمند با امکان مکالمه تصویری

بالاتر اشاره کردیم که اکثر ساعت‌های پرچمدار از eSim پشتیبانی می‌کنند و به همین جهت ما در ایران به دلیل نبود سیم کارت الکترونیکی نمی‌توانیم از قابلیت مکالمه آن‌ها به صورت مستقیم استفاده کنید. در این بین اما برخی از برندهای ساعت هوشمند مانند لمفو از سیم کارت فیزیکی استفاده می‌کنند و شما بدون نیاز به گوشی می‌توانید به اینترنت متصل شوید و حتی تماس برقرار کنید. شاید جالب باشد بدانید که برخی از ساعت‌های لمفو دارای دوربین هستند و به شما امکان می‌دهند تا تماس تصویری داشته باشید، بله درست خواندید، تماس تصویری با ساعت هوشمند بدون نیاز به گوشی. در ادامه چند مدل از ساعت‌های برند لمفو را به شما معرفی خواهیم کرد.

ساعت هوشمند لمفو مدل LEMP

این ساعت از لمفو دارای اسپیکر و میکروفون است و از دو دوربین 5 مگاپیکسلی نیز میزبانی می‌کند. شما می‌توانید در دل این ساعت سیم ‌کارت فیزیکی قرار دهید و به شبکه 4G دسترسی داشته باشید. این موارد در کنار امکان نصب برنامه‌های مختلف، به شما امکان می‌دهد تا از طریق سیم کارت یا از طریق برنامه‌های مختلف با دوستان خود مکالمه داشته باشید و حتی اقدام به تماس تصویری کنید. دوربین‌های 5 مگاپیکسلی این گوشی کیفیت عالی ندارند و نباید آن‌ها را با گوشی مقایسه کنید اما در نوع خود خوب هستند و جزئیات مناسبی را ثبت می‌کنند.

ساعت هوشمند لمفو مدل LEMP

شما همچنین با دوربین‌های این ساعت می‌توانید عکس و فیلم نیز به ثبت برسانید که در نوع خود قابلیت بسیار جذابی به حساب می‌آید. این مدل یک نمایشگر 1.6 اینچی از نوع IPS با رزولوشن 400 در 400 دارد و از یک باتری 1050 میلی آمپر ساعتی برای تامین انرژی استفاده می‌کند. این ساعت از زبان فارسی پشتیبانی می‌کند و 16 گیگابایت نیز فضای داخلی دارد تا بتوانید دیتای مورد نظر را دانلود کنید یا برنامه‌های دلخواه را به روی آن نصب داشته باشید.

 

خرید ساعت هوشمند لمفو مدل LEMP

 

ساعت هوشمند لمفو مدل Lem13

ساعت هوشمند لمفو مدل Lem13

این ساعت در بسیاری از موارد شبیه به مدل قبلی است ولی دوربین‌های آن به ترتیب 8 مگاپیکسل اصلی و 2 مگاپیکسلی سلفی هستند. حافظه داخلی 32 گیگابایت است تا فضای بیشتری برای دانلود و نصب برنامه‌ها باشد و حافظه رم 3 گیگابایتی نیز مولتی تسکینگ بدون مشکل این ساعت را تضمین می‌کند. این محصول نیز اسپیکر، میکروفون و امکان نصب برنامه‌های اندرویدی را دارد و از این طریق می‌توانید مکالمه صوتی و تصویری داشته باشید. مانند مدل قبلی به روی این ساعت هم می‌توانید سیم کارت فیزیکی قرار دهید و از طریق خود سیم کارت مکالمه داشته باشید و به اینترنت متصل شوید.

 

خرید ساعت هوشمند لمفو مدل Lem13

 

 

جمع‌بندی

در این مطلب به معرفی بهترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه پرداختیم و گزینه‌های مختلف را در بازه‌های قیمتی متفاوتی با هم مرور کردیم. باید در نظر داشته باشید که گلکسی واچ سری 5 و 4 و واچ‌های سری 3 تا 8 اپل به همراه مدل‌های SE بهترین محصولات برای برقراری تماس هستند؛ چرا که بدون گوشی نیز شما می‌توانید از طریق نرم افزار فیس تایم (برای اپل واچ) و واتساپ (برای گلکسی واچ در نسخه آخر) تماس برقرار کنید.

 

 

سوالات متداول

ساعت هوشمند سیم‌کارت خور یعنی چه؟ ساعت‌های پرچمدار مانند اپل واچ سری 8 یا گلکسی واچ سری 5 دارای نسخه‌های سیم‌کارت خور هستند، ولی سیم کارت این مدل‌ها از نوع eSim است و از آنجایی که eSim در ایران پشتیبانی نمی‌شود، امکان استفاده از آن در ایران وجود ندارد.

بهترین ساعت هوشمند ارزان قیمت با قابلیت مکالمه کدام است؟ شاید بتوان ساعت TCH Z10 را ارزان‌ترین ساعت بازار دانست که از قابلیت مکالمه نیز بهره می‌برد و شما می‌توانید از طریق گوشی تماس برقرار کنید و به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید.

بهترین ساعت هوشمند با قابلیت مکالمه کدام است؟ گلکسی واچ سری 4 به بعد و اپل واچ‌ها از سری 3 به بعد گزینه‌های جذابی برای مکالمه هستند؛ زیرا به غیر از روش بلوتوث به شما امکان می‌دهند تا از طریق وای فای و بدون نیاز به گوشی نیز تماس‌های خود را برقرار کنید.

بهترین ساعت برای تماس تصویری کدام است؟ ساعت‌های گران قیمت برند لمفو به صورت فیزیکی از سیم کارت پشتیبانی می‌کنند و شما از این طریق می‌توانید مکالمه داشته باشید و به اینترنت متصل شوید. از سوی دیگر ساعت‌های گران قیمت این برند دارای دوربین هستند و امکان مکالمه تصویری را نیز فراهم می‌کنند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

12 نظر

  1. Arvin

    سلام وقت بخیر ببخشید من خودم amazfit bip u pro دارم میخواستم عوضش کنم و یه ساعت غیر دایره ای! میخوام با قابلیت مکالمه و کیبورد برای تایپ پیام (ترجیحا این امکانات توی ساعتی باشه که فقط به گوشی متصل باشه و خودش سیمکارت خور نباشه) و همچنین ضد آب بودن خیلی برام مهمه. چه مدلی رو پیشنهاد میفرماین؟

    1. پریا حسن‌زاده

      پاسخ به Arvin

      سلام وقت شما هم بخیر. کیسلکت مدل smart ks رو بهتون پیشنهاد می‌دیم. البته کیبورد برای تایپ پیام نداره. تقریبا هیچ کدوم از ساعت‌ها این امکان رو ندارن اما کیبورد برای شماره‌گیری و تماس رو داره. گواهی ضدآب IP68 رو هم داره که تا عمق ۱.۵ متری ساعت مقاومت داره اما توصیه می‌کنیم باهاش وارد استخر نشید.
      1. Arvin

        پاسخ به پریا حسن‌زاده

        ممنون از پاسختون ساعت هایی که سیمکارت میخورن طبیعتا کیبورد برای پاسخگویی پیام دارن دیگه درسته؟ اگه جواب مثبته اون کیبورد برای پیام های سیمکارت داخل ساعته یا میشه پیام های خط داخل گوشی رو کنترل کرد و جواب داد؟
        1. پریا حسن‌زاده

          پاسخ به Arvin

          پیام های سیمکارت ساعت میشه. به طور کل باید یک سیم کارت نانو براشون تهیه کنید و اونوقت کاملا مستقل مثل یک گوشی عمل می‌کنه. البته ساعت‌های بدون سیمکارت کاربرپسندتر هستند و اندازه ظریف‌تری هم دارن.
  2. Ali

    سلام kh9 pro max بهتره یا kh8pro max

    1. پریا حسن‌زاده

      پاسخ به Ali

      سلام خیلی تفاوتی با هم ندارن این دو تا فقط hk8 pro max صفحه بزرگتری داره. البته علاوه بر این دو می‌تونید hk9 pro رو هم انتخاب کنید که باتری قوی تری داره.
  3. Amir

    سلام
    Kieslect kr بهتره یا t1

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Amir

      سلام وقت بخیر به شخصه kieslect kr رو ترجیح میدم
      1. سجاد

        پاسخ به احسان نیک پی

        سلام ممنون از سایت خوبتون من بین پرچم دار سابق سامسونگ مدل r800 و میبرو لایت ۲ نمیدونم کدومو انتخاب کنم میشه راهنمایی کنید کدوم ارزش خرید داره میبرو لایت آکبند یا سامسونگ واچ r800 کارکرده؟
        1. نیلوفر حجابی

          پاسخ به سجاد

          سلام وقتتون بخیر، ممنون باتوجه به جدید بودن ساعت میبرو لایت 2 و به روز بودن برخی فناوری‌هاش مثل بلوتوث، بهتره که میبرولایت 2 رو بخرین
  4. Pooya

    سلام خسته نباشید.
    به نظر شما gtab g5 گزینه ی بهتریه یا mibro watch t1

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به Pooya

      سلام وقت بخیر میبرو واچ t1
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%85%da%a9%d8%a7%d9%84%d9%85%d9%87/
ads
ads