داغ ترین ها :
نحوه اتصال اپل واچ به گوشی های اندروید

نحوه اتصال اپل واچ به گوشی های اندروید

اپل واچ ها از بهترین ساعت هوشمند های بازار هستند که می‌توانید خریداری کنید، اما باتوجه‌به محدودیت دستگاه‌های اپل که همیشه زبان زد بوده و بیشتر آن به‌خاطر امنیت اطلاعات کاربران است، بسیاری فکر می‌کنند که اپل واچ به گوشی اندروید وصل نمی‌شود. برای خیلی از کاربران هم سؤال است که آیا اپل واچ به گوشی اندروید وصل میشود؟ باید بگوییم بله اپل واچ به گوشی شیائومی و هر گوشی اندرویدی دیگر هم متصل می‌شود و می‌توانید به کمک بلوتوث از آن استفاده کنید؛ ولی مانند ساعت‌های اندرویدی که برخی از ویژگی‌هایش روی ios کار نمی‌کند، اپل واچ هم برخی از ویژگی‌هایش در اندروید از کار می‌افتد و نمی‌تواند استفاده کنید. اما به دلیل کیفیت بالای ساعت های اپل برخی از کاربران حاضرند برخی از این ویژگی‌ها را نداشته باشند، اما از ساعت اپل استفاده کنند. در ادامه طریقه وصل کردن اپل واچ به سامسونگ و دیگر گوشی های اندرویدی را آموزش می‌دهیم؛ همراه ما باشید.

 

خرید انواع ساعت هوشمند اپل در تکنولایف: قیمت اپل واچ

آموزش وصل کردن اپل واچ به اندروید و گوشی‌های سامسونگ و شیائومی

چگونه اپل واچ را به گوشی اندروید وصل کنیم؟ برای وصل کردن اپل واچ به گوشی اندرویدی، نیاز به یک گوشی آیفون 6s به بعد دارید؛ پس ابتدا مراحل وصل کردن اپل واچ به آیفون را پشت سر بگذارید و یا اگر تابه‌حال اپل واچ را به آیفون متصل نکرده‌اید، می‌توانید با مطالعه مطلب چگونه اپل واچ را به آیفون وصل کنیم در بلاگ تکنولایف به‌راحتی این عمل را انجام دهید.

پس از اتصال اپل واچ به آیفون، باید گوشی آیفون را خاموش کنید و سیم‌کارتش را به گوشی اندرویدی که می‌خواهید اپل واچ به آن متصل شود منتقل کنید.

وصل کردن اپل واچ به گوشی سامسونگ و شیائومی

اپل واچ را هم یا خاموش کنید و یا روی حالت هواپیما یا Airplane قرار دهید تا اتصال اپل واچ با هر دستگاهی قطع شود. به‌هیچ‌عنوان گوشی آیفون را روشن نکنید و یا اگر روشن می‌کنید آن را روی Airplane قرار دهید تا به اپل واچ متصل نشود.

حالا اپل واچ را روشن یا از حالت هواپیما خارج کنید. سپس بلوتوث گوشی اندرویدی را روشن کنید و دکمهٔ پاور ساعت را فشار دهید. با این روش اسم اپل واچ روی گوشی شما ظاهر می شود و از قسمت بلوتوث می‌توانید به اپل واچ وصل شوید.

 

خرید انواع بند اپل واچ در تکنولایف: قیمت بند اپل واچ

کدام ویژگی‌های اپل واچ با وصل شدن به اندروید از کار می‌افتد؟

اپل واچ ساعت مخصوص گوشی‌های اپل است و همان‌طور که انتظار می‌رود، با وصل کردن اپل واچ به گوشی شیائومی یا هر گوشی اندرویدی یک سری از کارایی‌هایش غیرفعال می‌شود که این قابلیت‌ها اتفاقاً بسیار کلیدی و مهم هستند که ممکن است کاربر با دانستن آن‌ها از خرید این ساعت برای گوشی اندرویدی منصرف شود. قابلیت‌هایی که در اندروید از کار می‌افتند شامل:

  • ارسال و دریافت پیام با اپل واچ.
  • پیام‌رسان iMessage روی گوشی‌های اندرویدی اجرا نمی‌شود.
  • دستیار صوتی کاربردی سیری درگوشی‌های اندرویدی کار نمی‌کند.

وصل کردن اپل واچ به موبایل سامسونگ و شیائومی

 

برنامه ضبط صدا روی ایفون نیاز دارید؟
بهترین اپلیکیشن ضبط صدا

 

کدام ویژگی های اپل واچ با وصل شدن به اندروید قابل استفاده است؟

بعد از اتصال اپل واچ به اندروید کدام ویژگی ها رد این ساعت قابل استفاده است؟ بسیاری از ویژگی‌های کاربردی هستند که در زمان اتصال اپل واچ به گوشی اندروید هنوز قابل‌استفاده هستند و ممکن است در این بخش‌ها از دیگر ساعت‌های اندرویدی بهتر عمل کند. این قابلیت‌ها شامل:

  • اپل واچ ها حافظه داخلی 8 گیگابایتی دارند که اگر از قبل روی آن موسیقی ریخته باشید یا آن را با آیفون سینک کرده باشید، می‌توانید موسیقی گوش کنید.
  • قابلیت‌هایی مانند تنظیم ساعت، زنگ ساعت و تایمر ساعت قابل‌استفاده هستند.
  • برنامهٔ Activity و محاسبه‌گر فعالیت‌هایی که در طول روز داشتید بدون نیاز به آیفون هم قابل‌استفاده است.
  • برنامه Workout برای نشان‌دادن فعالیت‌های ورزشی است و درگوشی‌های اندرویدی کار می‌کند.
  • حساب Apple Pay که تنها در آمریکا امکان‌پذیر است به گوشی آیفون برای اجرا شدن نیاز ندارد.
  • اگر از قبل روی اپل واچ به کمک آیفون عکس ریخته باشید یا مانند موسیقی‌ها، عکس‌های آیفون را با اپل واچ سینک کرده باشید هم می‌توانید به کمک برنامه Photos عکس‌ها را مشاهده کنید.

وصل کردن اپل واچ به موبایل سامسونگ و شیائومی

جمع‌بندی

درست است که اپل واچ از بهترین ساعت‌های هوشمند بازار محسوب می شود و کیفیت بسیار بالایی دارد، اما اگر گوشی اندرویدی دارید، سعی کنید ساعت هوشمندی تهیه کنید که یا سیستم‌عاملش اندروید باشد یا با اندروید سازگاری داشته باشد مانند ساعت‌های امیزفیت که سیستم‌عامل اختصاصی خود را دارند اما با ios و اندروید سازگاری کامل دارند. در این صورت می‌توانید از ویژگی‌های ساعت هوشمندی که خریدید نهایت استفاده را ببرید.

 

حل مشکلات مختلف اپلیکیشن Siri ایفون:
چرا دستیار صوتی سیری روی آیفون کار نمی‌کند؟

 

سوالات متداول

آیا اپل واچ به سامسونگ وصل می شود؟ بله ساعت هوشمند اپل به گوشی سامسونگ هم متصل می شود، اما بسیاری از ویژگی هایش غیر فعال می شوند.

آیا اپل واچ به گوشی شیائومی وصل می شود؟ اپل واچ به تمام گوشی های اندرویدی متصل می شود، اما برخی از کارایی هایش در اندروید عمل نمی کنند.

اپل واچ بهتر است یا گلکسی واچ سامسونگ؟ بستگی به مصرف و نوع گوشی شما دارد، اگر صاحب گوشی ایفون هستید پیشنهاد می کنیم از اپل واچ استفاده کنید، اگر گوشی شیائومی دارید ساعت های امیزفیت و mi Watch گزیه های مناسبی هستند، اگر گوشی سامسونگ دارید گلکسی واچ بهترین گزینه است. پس سعی کنید متناسب با نوع گوشی، ساعت هوشمند تهیه کنید.

خرید مک بوک
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

5 نظر

  1. درسا

    ببخشید یه سوال اگه بعداز اینکه گوشی به اندروید وصل شد میتونم چیزی بهش بفرستم مثل عکسو آهنگ یا نه؟!

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به درسا

      سلام وقت بخیر اگه آیفون ندارید خرید اپل واچ اصلا پیشنهاد نمیشه
  2. فرید

    سلام وقت بخیر، یه سوال داشتم، اگه اپل واچ سری ۸ به اپل وصل کنی و اپل واچ از گوشی فاصله بگیره بازم کار می‌کنه ؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به فرید

      سلام وقت بخیر در فاصله مشخصی اره
  3. میثم

    این برنامه بهترین برنامه است

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%85%d9%88%d8%b2%d8%b4-%d9%88%d8%b5%d9%84-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d9%88%d8%a7%da%86-%d8%a8%d9%87-%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%b1%d9%88%db%8c%d8%af/
ads
ads