داغ ترین ها :
از زمان معرفی، اپل آیفون XR بیشترین میزان فروش را در بین تمامی آیفون ها داشته است

از زمان معرفی، اپل آیفون XR بیشترین میزان فروش را در بین تمامی آیفون ها داشته است

در طی مراسم معرفی پرچمداران جدید، کمپانی اپل بعد از معرفی گوشی های هوشمند آیفون Xs و آیفون Xs Max گوشی دیگری را با نام آیفون XR معرفی کرد که به عنوان گوشی ارزان قیمت این کمپانی به حساب می آید. در مقایسه رنج قیمتی و مشخصات این گوشی با پرچمداران، بسیاری از کارشناسان بر این باور اند که برای کاربران، گوشی هوشمند آیفون XR بسیار مناسب تر می باشد.

اپل ایفون xr

حال امروز معاون ارشد بخش بازریابی کمپانی اپل آقای گرگ جوزویاک اعلام کرده است که گوشی آیفون XR بیشترین میزان فروش در بین تمامی مدل های اپل از روز معرفی به امروز داشته است و آمار فروش این گوشی هوشمند هر روز بالاتر می رود. این بررسی از زمان آغاز پیش خرید این گوشی تا به امروز انجام گرفته است که تا به حال هیچ کدام از مدل های آیفون چنین آمار فروشی نداشته و نزدیکترین به آن، آیفون X می باشد که خط تولید آن متوقف شده است.

از نظر مشخصات این گوشی هوشمند نقاط مشترک زیادی با پرچمداران اپل دارد که بخش پردازنده از مهمترین آن ها است. تفاوت اصلی این گوشی با پرچمداران در بخش دوربین است، درست در جایی که پرچمداران دوربین دوگانه با سنسور های 12 مگاپیکسلی دارند اما آیفون XR فقط یک سنسور 12 مگاپیکسلی دارد و دیگر فرق مهم در جنس صفحه نمایش است که آیفون XR صفحه نمایشی از جنس LCD داشته ولی پرچمداران صفحه نمایشی از جنس Super AMOLED دارند. با تمام این اختلافات باز هم کارشناسان بر این باور اند که گوشی آیفون XR مناسب تر می باشد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%b2-%d8%b2%d9%85%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c%d8%8c-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-xr-%d8%a8%db%8c%d8%b4%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%85%db%8c%d8%b2%d8%a7/
ads
ads