داغ ترین ها :
اطلاعات جدیدی از گوشی شیائومی Mi 8 Youth درز پیدا کرد

اطلاعات جدیدی از گوشی شیائومی Mi 8 Youth درز پیدا کرد

یکی از کمپانی های چینی که توانسته است در سالهای اخیر خود را در سطح جهان مطرح کند، شیائومی می باشد. شیائومی با تولید و عرضه گوشی با ویژگی و قابلیت های خوب در کنار قیمت مناسب، توجه بسیاری از کاربران در سرتاسر دنیا را به خود جلب کرده است.

قیمت روز گوشی های شیائومی را در سایت تکنولایف ببنید: گوشی شیائومی

شیائومی mi youth 8

یکی از گوشی های هوشمند این کمپانی که در آینده ای نزدیک معرفی خواهد شد، Mi 8 Youth می باشد که امروز عکس هایی از این گوشی به بیرون درز پیدا کرد. عکس های منتشر شده نماهای متفاوتی در قسمت پشتی و جلویی قاب را نشان می دهد که حاوی اطلاعات مهمی است.

با نگاه به قسمت جلویی قاب، ابتدا صفحه نمایش مدل ناچ جلب توجه می کند که بیانگر نفوذ ناچیز قاب به صفحه نمایش است. دیگر نکته مهم در قسمت جلویی قاب، دوربین دوگانه این محصول برای عکسبرداری سلفی است.

 

اما در قسمت پشتی قاب نیز مانند دوربین سلفی، یک دوربین دوگانه دیگر دیده می شود و در زیر آن، اسکنر اثر انگشت توجه را به خود جلب می کند. با توجه به عکس، به نظر می آید این گوشی از USB-Type C بهره می برد ولی هیچ اثری از جایگاه جک 3.5 میلی متری دیده نمی شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-mi-8-youth-%d8%af%d8%b1%d8%b2-%d9%be%db%8c/
ads
ads