داغ ترین ها :
ال جی G8 و درز اطلاعات جدید

ال جی G8 و درز اطلاعات جدید

پرچمدار بعدی کمپانی ال جی گوشی هوشمند ال جی G8 خواهد بود و به دفعات، اطلاعات و عکس های مهمی از آن به بیرون درز پیدا کرده است. امروز نیز این گوشی هوشمند درز جدیدی را پیش روی خود می بیند که این بار درز صورت گرفته در قالب یک ویدئو می باشد و اطلاعات مرتبط با این گوشی LG نیز به همراه آن منتشر شده است.

با نگاه به ظاهر اصلی این گوشی هوشمند در می یابیم که ال جی همچنان به صفحه نمایش مدل ناچ وفادار بوده و همچنان این مدل صفحه نمایش را بکار می گیرد. با نگاه به قسمت پشتی قاب اولین بخش که توجه را به خود جلب می کند دوربین دوگانه است که در بالای سنسور اثر انگشت و به صورت افقی قرار گرفته است. دیگر بخش مربوط درگاه Type-C می باشد.

اطلاعات منتشر شده در رابطه با این گوشی معلوم می کنند که صفحه نمایش این گوشی هوشمند از جنس OLED بوده و سایز آن 6.1 اینچ و استاندارد آن 19.5:9 می باشد. این اطلاعات همچنین مشخص می کنند که ابعاد این گوشی هوشمند 8.4×72×152 میلی متر می باشد. اما همان طور که در بالا اشاره کردیم پیشتر نیز اطلاعاتی در رابطه با این گوشی هوشمند به بیرون درز کرده بود که مهمترین آن مشخص می کند که این گوشی هوشمند از چیپست اسنپدراگون 855 قدرت خواهد گرفت.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c-g8-%d9%88-%d8%af%d8%b1%d8%b2-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af/
ads
ads