داغ ترین ها :
ایسوس ROG Phone 4 / 5 در راه است

ایسوس ROG Phone 4 / 5 در راه است

ROG Phone 4، یا ROG Phone 5 ، گوشی هوشمند مخصوص بازی Asus به زودی معرفی می‌شود و اطلاعات آن به طور گسترده‌ای در فضای مجازی درز کرده است.
نسخه‌های قبلی ایسوس ROG Phone دارای مشخصات چشمگیر از جمله صفحه نمایش‌هایی با نرخ تازه سازی بالا، پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند، باتری‌هایی با طول عمر بالا هستند؛ اما در نسخه جدید چه انتظاراتی از این گوشی فوق العاده دارید؟
در این مطلب با مجله تکنولایف همراه باشید تا نگاهی بیندازیم به اطلاعات به بیرون درز کرده Asus Rog Phone 4/5.

 

جدیدترین گوشی های موجود در فروشگاه تکنولایف را در با لمس لینک زیر ببنید:

قیمت روز گوشی

 

اسم این گوشی Asus ROG Phone 4 خواهد بود یا Asus ROG Phone 5؟ خرافات یا واقعیت؟

درحالی که مدل قبلی راگ فون 3 بود، اما مطمئن نیستیم که شماره بعدی راگ فون 4 باشد. نشت‌های اولیه شماره مدل “ASUS_I005DA” را تأیید کرده است، در حالی که عکس‌های درز کرده از عقب گوشی، “05” برجسته را نشان می دهد، هر دو نشان می‌دهد ROG Phone 5 نام تلفن جدید است. در فرهنگ چینی ، تایوانی و همچنین ژاپنی ، 4 عدد بدشانسی در نظر گرفته می شود؛ تا حدی به دلیل این است که کلمه “چهار” مانند کلمه “مرگ” به نظر می‌رسد.
شاید به همین دلیل است که وان پلاس هنگام انتشار OnePlus 3T، از عرضه One plus 4 صرف نظر کرده و ممکن است ربطی به عرضه Xperia Z4 سونی به عنوان Xperia Z3+ در برخی بازارها داشته باشد. به همین ترتیب، دور از ذهن نیست که ROG Phone بعدی ایسوس به جای “4” با استفاده از شماره “5” در انتهای نام خود عرضه جهانی شود.

ایسوس ROG Phone 5 کی عرضه می‌شود؟

در حالی که هنوز تاریخ انتشار Asus ROG Phone 4/5 جدید را دریافت نکرده‌ایم، ایسوس از طریق شبکه اجتماعی چینی Weibo دستگاه را نشان داده است. پس چه زمانی باید انتظار اعلام این خبر را داشته باشیم؟
Asus ROG Phone 3 در جولای سال 2020 معرفی و در سپتامبر به طور رسمی در ایالات متحده آمریکا منتشر شد. متأسفانه ایسوس تصمیم گرفت که این مدل را در انگلستان عرضه نکند. مدل قبلی نیز در سپتامبر (2019) به بازار عرضه شد، بنابراین به نظر می‌رسد که Asus ROG Phone 4/5 نیز از این روند پیروی کند، اگرچه مشخص نیست که آیا این گوشی جدید به سواحل انگلیس راه پیدا می‌کند یا خیر.

 

قیمت ایسوس راگ فون 4 یا 5 چند است؟

یک چیز قطعی است، ارزان نخواهد بود. ROG Phone 3 در اروپا 999 یورو (تقریباً 900 پوند) و برای مدل پایه 1000 دلار در ایالات متحده آمریکا با 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی، در حالی که نسخه 16 گیگابایتی 1099 یورو (تقریباً 1000 پوند) یا 1100 دلار هزینه داشت. این قیمت بالا تقریبا معقولانه است، سخت افزار فوق العاده به همراه ویژگی‌های شگفت انگیز در دل این گوشی‌ها جای گرفته است.
این امر باعث شده تا Asus ROG Phone 3 نسبت به مدل‌های Black Shark 3 (با قیمت 539 پوند / 599 دلار) و Red Magic 5G (که می توانید با پرداخت 539 پوند / 579 دلار خریداری کنید) گران تر باشد و این میزان اختلاف قیمت بسیار چشمگیر است. این‌که آیا ایسوس قصد عرضه این دستگاه‌ها با قیمت پایین را دارد در حال حاضر مشخص نیست، بنابراین ما می‌گوییم بهتر است خودتان را برای یک محصول 1000 پوندی، 1000 یورویی یا 1000 دلاری دیگر آماده کنید، سپس اگر ارزان‌تر روانه بازار شد شما حس می‌کنید پول‌تان را پس‌انداز کرده اید!

چه ویژگی‌هایی را می‌توان در ROG Phone بعدی انتظار داشت؟

اطلاعات مربوط به ایسوس ROG بعدی به آرامی در حال رشد است و ما در حال حاضر دید بسیار خوبی از شکل ظاهری تلفن، همراه با درک مناسب از اجزای داخلی آن داریم. ایسوس گوشی هوشمند آینده خود را از طریق Weibo (به زبان چینی) به رخ کشیده و نوید یک تجربه ارتقا یافته را می دهد.
صفحه نمایش بدون حاشیه یک گوشی هوشمند به روز و جدید را به تصویر می کشد که فقط قسمت پایین آن دارای حاشیه بسیار کمی است. در حالی که برخی می گویند این فقط طرح پیش ساخته گوشی است، جزئیات نمایشگر نشان می دهد که ما می توانیم یکROG Phone بدون حاشیه را ببینیم.
آزمایشگاه WHYLAB در Weibo، یک عکس متقاعد کننده از پشت گوشی ای که فکر می کنیم ROG Phone بعدی باشد ارائه داد، که بخشی از دلیل این است که ما فکر می کنیم ممکن است “ROG Phone 5” نامیده شود نه 4.
این عکس همچنین نشان می‌دهد که ترتیب دوربین 3 گانه عقب ایسوس راگ فون 5 از یک سنسور چهار گانه بایر 64 مگاپیکسلی برخوردار است (که به معنی پیکسل 4 به 1 است) و یک دکمه قرمز سخت افزاری جدید را در گوشه پایین سمت راست نشان می دهد ، که فرض می شود حالت اختصاصی بازی را فعال می کند و همچنین ممکن است در محیط بازی از قابلیت‌های اضافی برخوردار باشد.

 

در مورد آنچه در سخت افزار ایسوس راگ فون 5 است، کاربران اینترنتی دستگاه جدیدی را با شماره مدل ASUS_I005DA در Geekbench مشاهده کردند که در 8 دسامبر اضافه شد.
شماره مدل ROG Phone 3، ASUS_I003DA نام داشت، بنابراین به نظر می‌رسد ایسوس راگ فون 5 این جانشین جدید باشد. گزارش شده است که مادربرد در این آزمایش دارای نام “Lahaina” است که به این نتیجه می‌توان رسید، پردازنده ایسوس راگ فون 5 اسنپدراگون 888 است.
در جای دیگر تست، 8 گیگابایت رم روی دستگاه مشاهده می‌کنیم، اگرچه لیست Geekbench بعدی با همان مدل دارای 16 گیگابایت RAM است. این لیست همچنین امتیازات بالاتری به ترتیب 1.131 و 3.729 را نشان می دهد که تأثیر 8 گیگابایت حافظه اضافی را نشان می دهد.

 

 

همانطور که توسط SparrowNews منتشر شده است این گوشی به 5G، ظرفیت باتری بالا و سرعت شارژ مجهز شده است. اگر این گزارش‌ها درست باشد، این باتری دارای 6000 میلی آمپر ساعت ظرفیت و تا 65 وات سرعت شارژ است.
برخی از این مشخصات توسط لیست تلفن TENAA منتشر شده‌اند. این رسانه به طور خلاصه از پشتیبانی 5G، دو سیم کارته و یک باتری 5960 میلی آمپری – در واقع متشکل از 2 سلول 3000 میلی آمپر – و شارژ سریع یاد می‌کند.
لیست TENAA همچنین صفحه 6.78 اینچی را به همراه ابعاد کلی 172.834 در 77.252 در 10.29 میلی متر تأیید می کند و این گوشی با اندروید 11 عرضه خواهد شد.
این ابعاد باعث شده تا گوشی کمی بزرگتر از ROG Phone 3 باشد که منطقی است. با توجه به اینکه صفحه نمایش نسبت به صفحه قبلی 6.59 اینچ بزرگتر شده است، ما هنوز نمی دانیم که این رزولوشن چه وضوحی را ارائه می دهد، اما انتظار داریم که یک بار دیگر حداقل نرخ تازه سازی 144 هرتز را ارائه دهد.
با توجه به قیمت بالای این گوشی‌ها، اگر طرفدار بازی‌های ویدیویی هستید به شما لپ تاپ‌های مخصوص بازی را پیشناد می دهیم. این گوشی‌ها فوق العاده هستند، اما قیمت بسیار بالایی هم دارند که ممکنه برای یک گوشی هوشمند زیاد باشد.
اگر شما هم بی صبرانه منتظر این گوشی فوق العاده و مخصوص بازی هستید، تکنولایف را دنبال کنید تا به محض انتشار اخبار کامل‌تر و بهتر در جریان این خبر قرار بگیرید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%db%8c%d8%b3%d9%88%d8%b3-rog-phone-4-5-%d8%af%d8%b1-%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%a7%d8%b3%d8%aa/
ads
ads