داغ ترین ها :
درز عکس و اطلاعات کلیدی از گوشی هوشمند شیائومی ردمی 7

درز عکس و اطلاعات کلیدی از گوشی هوشمند شیائومی ردمی 7

شرکت شیائومی به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح گوشی هوشمند شناخته می شود و در ابتدا با رشد سر سام‌آور خود بازار کشور مادرش یعنی چین را به کنترل محصولات خود درآورده و با گسترش فعالیت در بازارهای کشورهایی مثل هند و مالزی پیشرفتش چند برابر شد. قبلاً تمرکز اصلی شیائومی بر ساخت گوشی‌های هوشمند با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا بود ولی خلاقیت شیائومی انتها نداشت و وارد سایر بازارهای کالای الکترونیک و گجت هوشمند شد، محصولاتی مثل پاور بانک شیائومی، تصفیه هوا شیائومی، ترازو شیائومی، تلویزیون شیائومی، انواع هدفون، هدست و هندزفری شیائومی، اسپیکر شیائومی، دوربین شیائومی، دستبند سلامتی شیائومی، لپ تاپ شیائومی، تبلت شیائومی و … همگی طیف کالایی شیائومی را شامل شدند.

این کالاها محصول شرکتی است که در سال ۲۰۱۰ به عنوان یک استارت آپ کوچک که ابتدا هدفش طراحی گوشی هوشمند بسیار ارزان قیمت و فروش آن از طریق اینترنت بود وارد بازار شده‌اند و با اینکه بسیار دیر وارد بازار شد ولی در عمل نشان داد در چرخه رقابت حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و همان گونه که امروز مشاهده می کنیم این کمپانی در زمینه تولید و عرضه گوشی های هوشمند به یکی از بزرگان تبدیل شده است.

حال امروز اطلاعات و تصاویری منتسب به یکی از گوشی های این کمپانی در رسانه ها منتشر شده است که در ادامه به آن می پردازیم. اطلاعات منتشر شده بیان می کنند که نام گوشی Redmi 7 و سایز صفحه نمایش این گوشی هوشمند 5.84 اینچ و رزولوشن آن کیفیت +FHD را به ارمغان می آورد. شیائومی جنس IPS LCD و استاندارد 19:9 را برای این گوشی انتخاب کرده است. در بخش سخت افزاری بیان شده است که تعداد هسته های این گوشی هوشمند هشت عدد بوده و هر کدام 2.3 گیگاهرتز قدرت دارند که با این قدرت، پردازش اطلاعات روند قابل قبولی خواهد داشت.

عکس های منتشر شده نشان می دهند که دوربین پشتی این گوشی هوشمند دو گانه بوده و اطلاعات مشخص می کنند که قدرت سنسور های این گوشی 12 مگاپیکسل می باشد و این در حالی است که سنسور سلفی این گوشی 8 مگاپیکسلی خواهد بود. با اینکه سیستم عامل اندروزید 9.0 معرفی شده است، این گوشی هوشمند فعالیت خود را با سیستم عامل اندروید 8.1 آغاز خواهد کرد. نکته جالب در رابطه با این گوشی تعداد رنگ های آن است که 11 مدل مختلف می باشد. شیائومی سه مدل رم 3 و 4 و 6 گیگابایتی و سه مدل حافظه داخلی 32 و 64 و 128 گیگابایتی را برای این گوشی شیائومی ردمی در نظر گرفته است.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%af%d8%b1%d8%b2-%d8%b9%da%a9%d8%b3-%d9%88-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%da%a9%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%b4/
ads
ads