داغ ترین ها :
تمام روش های ردیابی گوشی های ایفون اپل

تمام روش های ردیابی گوشی های ایفون اپل

در صورتی که آیفونتان را گم کردید یا آخرین جایی که آن را قرار داده‌اید به خاطر نمی‌آورید راه‌های زیادی برای پیدا کردن مجدد گوشی وجود دارد. ردیابی گوشی آیفون روش‌های مختلفی دارد که تمامی آن‌ها را در ادامه به طور کامل توضیح خواهیم داد.

 

لیست امروز قیمت گوشی های اپل را در تکنولایف ببنید: خرید گوشی ایفون

 

ردیابی گوشی آیفون

قبل از رفتن سراغ موضوع ردیابی گوشی های ios باید توجه داشته باشید که قابلیت Find my phone ویژگی بسیار کاربردی در iOS ‌محسوب می‌شود که بهتر است همیشه آن را فعال داشته باشید. این قابلیت در زمان گم شدن گوشی بسیار کاربردی است.

ردیابی گوشی آیفون از طریق Find My Phone

برنامه Find My phone به صورت پیش فرض روی گوشی‌های آیفون قرار دارد و با استفاده از آن می‌توانید اقدام به پیدا کردن گوشی کنید. به این نکته توجه داشته باشید که این قابلیت باید روی گوشی فعال باشد و در صورتی که قبلا آن را فعال نکرده باشید نمی‌توانید از این روش برای ردیابی گوشی آیفون دزدیده شده استفاده کنید. در ادامه نحوه ردیابی آیفون دزدیده شده شده را آموزش خواهیم داد.

برای استفاده از برنامه Find My phone جهت پیدا کردن گوشی آیفون گمشده دو راه دارید. راه حل اول این است که از طریق iCloud اقدام به پیدا کردن گوشی کنید و راه حل دوم این است که ردیابی گوشی آیفون با اندروید را انجام دهید.

ردیابی گوشی از طریق برنامه find my phone

برنامه Find my به صورت پیش فرض روی گوشی قرار دارد و برای دیدن موقعیت دقیق دستگاهتان کافی است وارد برنامه شوید.

برای رفتن به برنامه می‌توانید از گوشی آیفون شخص دیگری کمک بگیرید؛ اما باید توجه کنید که برای دیدن موقعیت مکانی گوشیتان باید اپل آیدی و پسورد خودتان را روی گوشی وارد کنید. سپس با ورود به برنامه موقعیت دقیق تمام دستگاه‌هایی که Find my phone روی آن‌ها فعال است و با اپل آیدیتان سینک شده‌اند نمایش داده می‌شود.

 

با زدن روی نام دستگاه موقعیت دقیق دستگاهتان نمایش داده می‌شود. دراین مرحله زیر اسم دستگاهتان گزینه‌هایی برای دسترسی و پیدا کردن گوشی مشاهده خواهید کرد:

گزینه Play Sound: با زدن روی این گزینه در صورت نزدیک بودن گوشی صدای آهنگی پخش می‌شود و می‌توانید با استفاده از آن آیفون را پیدا کنید.

گزینه Directions: با استفاده از این گزینه موقعیت دقیق گوشی رو نقشه به شما نمایش داده می‌شود.

گزینه Mark as lost: با فعال کردن این گزینه گوشیتان گمشده گزارش می‌شود و تمامی اطلاعات و دسترسی به آن قطع خواهد شد. این مورد زمانی کاربردی است که آیفون شما سرقت شده و تمایل ندارید که اطلاعات درون آن دست سارقین باشد؛ همچنین می‌توانید شماره تماس و پیغامی روی صفحه بگذارید تا فرد یابنده گوشی بتواند به شما دسترسی داشته باشد.

 

ایا اپل واچ بدون گوشی ایفون کار میکند؟
استفاده از اپل واچ بدون ایفون

 

ردیابی گوشی آیفون از طریق iCloud

۱) برای دسترسی به گوشی آیفون از طریق iCloud باید ابتدا وارد سایت iCloud.com شوید. هنگامی که وارد این سایت شدید باید ابتدا اپل آیدی و پسوردتان را وارد کنید.

۲) پس از وارد کردن اپل آیدی و پسورد از بین گزینه‌های موجود گزینه Find Phone را انتخاب کنید.

 

علت پرپر زدن دوربین ایفون در فیلمبرداری چیست؟
حل مشکل لرزش دوربین ایفون

 

۳) در این مرحله تمامی دستگاه‌هایی که این ویژگی برای آن‌ها فعال است نمایش داده می‌شود. روی آیفونتان کلیک کنید.

ردیابی گوشی ایفون با شماره سریال

۴) در صورتی که اینترنت گوشیتان روشن باشد مکان دقیق آن نمایش داده می‌شود و در صورت خاموش بودن اینترنت نیز می‌توانید آخرین مکانی که به شبکه وصل بوده را مشاهده کنید.

۵) در صورتی که گوشی آیفونتان را در نقشه مشاهده نکردید گزینه Noftiy when connect را روشن کنید تا در صورت روشن شدن یا وصل شدن گوشی به اینترنت مکان دقیق آن به شما اطلاع رسانی شود.

 

پیش از خرید مک بوک چه چیزهایی را باید بدانیم:
راهنمای خرید لپ تاپ اپل

 

ردیابی گوشی آیفون دیگران

برای رديابي گوشي اپل ديگران باید از دوست یا آشنایانی کمک بگیرید که ای پد یا آیفون دارند.

۱) وارد برنامه Find My Phone شوید و سپس روی Me در گوشه سمت راست پایین صفحه ضربه بزنید.

۲) تا انتهای گزینه‌ها و صفحه بروید سپس روی Help a Friend بزنید. با این کار صفحه Find Devices iCloud در Safari باز می‌شود.

۳) در این مرحله روی Sign In ضربه بزنید و با Apple ID مرتبط با آیفون گم شده خود وارد شوید. از آنجا می‌توانید بررسی کنید که آیا موقعیت مکانی گوشی شما روی نقشه نمایش داده می‌شود یا خیر؛ همچنین می‌توانید گزینه Notify When Found را فعال کنید یا آیفون خود را در حالت گمشده قرار دهید. با استفاده از گزینه Notify when found هنگامی که گوشی روشن شود و اطلاعات مکان آن مشخص شود به شما اطلاع رسانی خواهد شد.

ردیابی گوشی اپل از طریق imei

ردیابی گوشی اپل با شماره سریال

یکی دیگر از روش‌های ردیابی گوشی آیفون دزدیده شده کمک گرفتن  از IMEI آن است. با پیدا کردن IMEI گوشی و دادن آن به پلیس می‌توانید اقدام به پیدا شدن آیفونتان کنید. برای پیدا کردن IMEI گوشی روش‌های مختلفی وجود دارد. با شماره گیری #۰۶#* می‌توانید اقدام به پیدا کردن IMEI گوشی خود کنید؛ همچنین کد IMEI آیفونتان در قسمت پشتی جعبه آن یادداشت شده است.

ردیابی گوشی آیفون از طریق گوگل

1)برای استفاده از این روش ابتدا باید به سایت Gmail.com مراجعه کنید.  پس از وارد کردن آدرس ایمیل به بخش Account بروید.

2) پس از رفتن به بخش اکانت روی گزینه Security کلیک کنید.

3) در بخش پایین گزینه Devices وجود دارد. با رفتن به این بخش باید روی گزینه Find a lost device  کلیک کنید سپس در این مرحله آیفونتان را انتخاب کنید و روی آن بزنید.

4) پس از آن در مرحله پیش رو گوگل از شما می‌پرسید که آیا تمایل دارید فعالیت‌های مشکوک روی گوشیتان را مشاهده کنید یا نه. در پایین این گزینه ۴ مرحله پیش رویتان قرار می‌گیرد:

ردیابی گوشی آیفون گم شده

گزینه Find and lock your iPhone : با زدن روی این گزینه می‌توانید محل قرارگیری گوشیتان را مشاهده کنید و صفحه آن را قفل کنید تا در صورتی که فردی ناشناس به آن دسترسی پیدا کرد نتواند به اطلاعات داخلی آن دسترسی پیدا کند. با استفاده از این گزینه می‌توانید ردیابی گوشی آیفون خاموش نیز انجام دهید و آخرین مکان قرار گیری گوشی را مشاهده کنید.

گزینه Try calling your phone: در این گزینه گوگل پیشنهاد می‌کند تا چندین بار با گوشیتان تماس بگیرید یا از برنامه Hang outs برای این کار استفاده کنید.

گزینه Sign out on your phone: با انتخاب این گزینه از تمامی اکانت‌های گوگل همگام سازی شده با گوشی خارج می‌شوید.

گزینه Reach out to your carrier: با این گزینه گوگل پیشنهاد می‌کند تا سریعا سیمکارتتان را بسوزانید و سیمکارت جدیدی دریافت کنید.

جمع بندی

گم شدن یا از دست دادن گوشی موضوع بسیار ناراحت کننده‌ای است و گوشی‌های آیفون به دلیل قیمت بالایی که دارند بیشتر در معرض دزدیده شدن هستند. روش‌های متفاوتی برای رديابي گوشي اپل وجود دارد که در این مقاله تمامی آن‌ها را مورد بررسی قرار دادیم.

سوالات متداول

ردیابی گوشی آیفون با اندروید امکان پذیر است؟

بله می‌توانید با استفاده از گوگل از طریق گوشی اندرویدی نیز اقدام به پیدا کردن گوشی آیفون گمشده کنید.

ردیابی گوشی آیفون بدون سیم کارت چطور انجام می‌شود؟

برای پیدا کردن آیفون نیازی به سیمکارت نیست و از هر یک از روش‌های گفته شده می‌توانید استفاده کنید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. ارمین

    سلام من یه آیپد بدون خشاب سیمکارت داشتم.گم شد.مدتهاست منتظرم که یه خبری ازش بشه.یکی بهم گفت اگر آیپد را فریمور دوباره نصب کنن و اطلاعاتت از رو آیپد پاک بشه.حسابات پاک بشه،دیگه شانس برای پیدا کردنش نداری.آیا واقعا فریمورش یا چه میدونم ویندوزش رو کلا صفر کنن،دیگه پیدا نمیشه؟بعد اون ردیابی تلفن من تا چند وقت پیگیرش هست؟راهنماییم میکنید لطفا

    1. نیلوفر حجابی

      پاسخ به ارمین

      سلام وقتتون بخیر اگر Find my phone روشن باشه میتونین پیگیری کنین ولی اگه ریست شده باشه متاسفانه پیدا کردنش ممکن نیست
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b1%d8%af%db%8c%d8%a7%d8%a8%db%8c-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86/
ads
ads