داغ ترین ها :
سامسونگ Galaxy A82 یک گام به عرضه نزدیک‌تر شد

سامسونگ Galaxy A82 یک گام به عرضه نزدیک‌تر شد

همان‌طور که می‌دانید سامسونگ سال گذشته قصد داشت جانشین Galaxy A80 را معرفی کند، زیرا این شرکت نام Galaxy A82 را ثبت کرده بود. هفته گذشته، Galaxy A82 5G برای اولین بار در پایگاه داده Geekbench ظاهر شد و پردازنده و نسخه سیستم عامل آن فاش شد. اکنون این گوشی موبایل به دلیل دریافت گواهینامه بلوتوث یک گام به عرضه نزدیک‌تر شده است. در این مقاله از تکنولایف با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری از این خبر شگفت‌انگیز را در اختیارتان قرار دهیم.

سامسونگ Galaxy A82 5G

احتمالا بسیاری از کاربران گوشی هوشمند Galaxy A80 را از محصولات سامسونگ به یاد دارند. این تلفن از دوربین هیجان‌انگیزی برخوردار بود که وقتی کاربر می‌خواست سلفی بگیرد، می‌توانست در صورت تمایل بلند شود و لنز را به اطراف بچرخاند. با این حال تولید این مدل در سال گذشته متوقف شد زیرا دستگاهی که در بازار به مصرف‌کنندگان عرضه می‌شد، گوشی A81 با عنوان Note10 Lite بود که از قابلیت چرخش لنز دوربین برخوردار نبود. اما اینطور که پیداست سامسونگ قصد دارد سری A گوشی‌های هوشمند خود را ادامه دهد و شایعات حاکی از آن است که این کمپانی در حال حاضر بر روی Galaxy A82 کار می‌کند و ممکن است با دوربین فلیپ آپ عرضه شود. البته این خبر قطعی نیست و گوشی سامسونگ Galaxy A82 همچنان در مراحل اولیه توسعه می‌باشد و بدون شک مدتی طول می‌کشد تا در اختیار کاربران قرار گیرد.

البته امروزه طراحی‌های گوشی‌های هوشمند مدت زمان زیادی پنهان نمی‌ماند و همان‌طور که گفته شد Galaxy A82 (SM-A826S) به دلیل دریافت گواهینامه طی چند روز اخیر در پایگاه داده Bluetooth SIG یافت شده است. این تلفن از قابلیت اتصال بلوتوث 5.0 با سازگاری LE (انرژی کم) برخوردار است. به طور کلی در سند صدور گواهینامه چیز زیادی ذکر نشده است، بنابراین باید در هفته‌های آینده منتظر رسیدن اطلاعات بیشتر باشیم تا بتوانیم این تلفن هوشمند را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم. این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون 855 خواهد بود که یک پرچمدار 2 ساله از کمپانی کوالکام است و با اندروید 11 عرضه می‌شود.

عکس گوشی A82

البته هنوز مشخص نیست که Galaxy A82 نیز در نسخه 4G LTE در دسترس باشد. اما از آن‌جا که Galaxy A52 و Galaxy A72 از صفحه نمایش Super AMOLED با نرخ تازه‌سازی بالا و تنظیمات دوربین چهارگانه برخوردار هستند، می‌توان انتظار داشت که این ویژگی‌ها در Galaxy A82 5G نیز وجود داشته باشد. این گوشی سامسونگ هوشمند حتی می‌تواند از یک دوربین بهبود یافته نیز بهره ببرد، اما باید دید که چگونه بر فروش دستگاه‌هایی نظیر Galaxy S20 FE تاثیر می‌گذارد.

سخن پایانی

در این مقاله از تکنولایف اطلاعات مختصر و جدیدی از Galaxy A82 در اختیارتان قرار گرفت. همان‌طور که مطالعه کردید گوشی هوشمند Galaxy A80 در مرحله‌ی تولید می‌باشد و تا زمان عرضه‌اش به بازار فاصله نسبتا زیادی وجود ندارد. در صورتی که تمایل دارید اخبار جدید مربوط به محصولات سامسونگ را زودتر از سایرین مطلع شوید، می‌توانید در خبرنامه سایت تکنولایف به نشانی https://www.technolife.ir/ عضو شوید. همچنین می‌توانید انتظارات خود را از نظر مشخصات و قیمت گوشی هوشمند Galaxy A82 5G در بخش نظرات زیر برای ما کامنت بگذارید.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%b3%d9%88%d9%86%da%af-galaxy-a82-%db%8c%da%a9-%da%af%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d9%87-%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%d9%86%d8%b2%d8%af%db%8c%da%a9%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1-%d8%b4%d8%af/
ads
ads