داغ ترین ها :
شیائومی واچ S1  اکتیو در تاریخ 24 اسفند ماه معرفی می‌شود

شیائومی واچ S1  اکتیو در تاریخ 24 اسفند ماه معرفی می‌شود

اطلاعات لو رفته جدید به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی شیائومی واچ S1 اکتیو در تاریخ ۲۴ اسفند ماه معرفی می‌شود. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این شایعه کاملا درست به نظر می‌رسد، چرا که شیائومی تایید کرد که در تاریخ ۲۴ اسفند ماه ساعت هوشمند شیائومی واچ S1 اکتیو را معرفی خواهد کرد. همچنین مشخص شده که در کنار معرفی این محصول از نسخه گلوبال شیائومی ۱۲ هم رونمایی خواهد شد.

 

خرید ساعت های هوشمند و بند های شیائومی را از سایت تکنولایف دنبال کنید: ساعت هوشمند شیائومی

 

این شرکت اطلاعات بیشتری درباره ساعت شیائومی s1 active منتشر نکرده، اما تصاویری از این محصول را در اختیار رسانه‌های قرار داده است. تصاویری که بند‌های این محصول را در رنگ‌های مختلف نشان می‌دهند. به نظر می‌رسد که این ساعت هوشمند شیائومی شش بند مختلف در رنگ‌های متفاوت خواهد داشت. از بین این رنگ‌ها می‌توانیم به سفید و مشکی و آبی اشاره کنیم. بد نیست بگوییم که قبلا تصاویری از این ساعت هوشمند لو رفته بود که ظاهر آن را نشان می‌دادند.

شیائومی واچ S1

در اواخر آذر ماه بود که شیائومی ساعت هوشمند واچ S1 را در کشور چین معرفی کرده بود. به نظر می‌رسد که شیائومی واچ S1 اکتیو مدل گلوبال همان محصول باشد. البته که هنوز درباره این موضوع اطلاعات دقیقی منتشر نشده است.

عکس شیائومی واچ S1

تنها سه روز دیگر به ین رویداد بیشتر باقی نمانده است و می‌توانیم امیدوار باشیم که به زودی با تمام محصولات جدید آشنا می‌شویم. محصولاتی که بسیاری از آن‌ها در بازار کشور چین عرضه شده بودند و حالا قرار است با نسخه گلوبال آن‌ها آشنا شویم. چند روز بعد از مراسم ۲۴ اسفند ماه، در تاریخ ۲۶ اسفند ماه هم رویداد شرکت ردمی برگزار می‌شود که یکی دیگر از زیر مجموعه‌های شیائومی خواهد بود. این شرکت هم محصولات جدیدی از جمله گوشی و تلویزیون و محصولات دیگر خواهد داشت که هنوز درباره آن‌ها چیزی نمی‌دانیم.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b4%db%8c%d8%a7%d8%a6%d9%88%d9%85%db%8c-%d9%88%d8%a7%da%86-s1-%d8%a7%da%a9%d8%aa%db%8c%d9%88/
ads
ads