داغ ترین ها :
گوشی پرچمدار HTC با قابلیت منحصر به فرد عرضه خواهد شد

گوشی پرچمدار HTC با قابلیت منحصر به فرد عرضه خواهد شد

کمپانی اچ تی سی (HTC) در سه سال گذشته از هیچ گوشی پرچمدار جدیدی رونمایی نکرده است. در ماه مارس گزارش‌هایی منتشرشد که نشان می‌دهد کمپانی اچ تی سی قصد دارد یک گوشی هوشمند پرچمدار را در ماه آوریل عرضه کند. همچنین مشخص شد که این یک دستگاه متاورس متمرکز خواهد بود. اطلاعات منتشرشده جدید نشان می‌دهند که ورود گوشی پرچمدار اچ تی سی با تاخیر مواجه شده است.

 

از طریق لینک روبرو می‌توانید آخرین قیمت گوشی را در فروشگاه ما ببنید.

 

مطابق با گزارش منتشرشده از سوی خبرگزاری‌های معتبر همانند PhoneArena، گوشی پرچمدار HTC که قرار بود در ماه آوریل معرفی شود به علت ابتلا به کروناویروس به تعویق افتاده است. بد نیست بدانید که این کمپانی دستگاه را رها نکرده و هنوز در حال تلاش برای معرفی آن است. متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی درباره مشخصات دستگاه در دسترس قرار ندارد.

HTC

تنها چیزی که درباره گوشی پرچمدار نامشخص و عجیب HTC شناخته شده است را می‌توان مبتنی بودن بر پایه متاورس دانست. به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند به گونه‌ای با هدست Vivo Flow VR کمپانی مرتبط باشد. در حقیقت باید این دستگاه را برای مشتریان و خریدارانی که از آن برای برنامه‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده استفاده می‌کنند، جذاب باشد. در حالی که اچ تی سی در زمینه تولید گوشی‌های پرچمدار برای مدت زمان زیادی غیبت داشته است، اما با برند Wildfire توانست در بازارهای منتخب همانند تایوان و هند شرایط خوبی را به دست آورد. البته هنوز مشخص نیست که آیا گوشی پرچمدار آینده اچ تی سی در بازارهای گسترده‌تر به فروش خواهد رسید یا خیر، اما مطلع شدن از احتمال عرضه دستگاه می‌تواند امیدوارکننده به حساب آید.

دلیل این که اچ تی سی در چهار سال گذشته گوشی‌های کمتری را در بازارهای محدود عرضه کرد، بخش عمده‌ای از تجارت گوشی‌های هوشمند بود که در سال 2018 میلادی به گوگل واگذار کرد. این معامله 1.1 میلیارد دلاری به گوگل اجازه داد تا کارمندان رده بالای خود را منتقل کند و همین شرایط را کمی دشوار کرد. احتمالا گوشی آینده کمپانی اچ تی سی بتواند یک گوشی بالا رده به حساب آید، اما نمی‌توان انتظار داشت همانند گوشی‌های پرچمدار با تراشه‌های کوالکام یا مدیاتک در دسترس قرار بگیرد. توصیه می‌شود برای اطلاع بیشتر درباره دستگاه منتظر انتشار گزارش‌های بیشتر باشید.

 

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%b9%d8%b1%d8%b6%d9%87-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%be%d8%b1%da%86%d9%85%d8%af%d8%a7%d8%b1-htc-%d8%a8%d8%a7-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84%db%8c%d8%aa-%d9%85%d8%ae%d8%aa%d9%84%d9%81/
ads
ads