داغ ترین ها :
اولین اطلاعات از مشخصات سخت افزاری پوکو F4 فاش شد

اولین اطلاعات از مشخصات سخت افزاری پوکو F4 فاش شد

بعد از اینکه متوجه شدیم گوشی پوکو F4 تأییدیه‌های لازم را از سازمان FCC آمریکا دریافت کرده، امروز اولین اطلاعات از مشخصات سخت افزاری پوکو F4 فاش شد. اطلاعاتی که در بنچمارک Geekbench لیست شده‌اند.

با توجه به اطلاعات منتشر شده در بنچمارک گیک‌بنچ گوشی پوکو F4 از تراشه اسنپ دراگون 870 استفاده می‌کند. البته باید به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی جدید پوکو مدل ریبرند شده ردمی K40S خواهد بود که قبلا در کشور چین عرضه شده بود. حالا این گوشی هوشمند با نام پوکو F4 در خارج از کشور چین عرضه می‌شود.

 

لیست قیمت گوشی های جدید Poco را در سایت تکنولایف ببنید: گوشی پوکو

 

با نگاهی به اطلاعاتی که در بنچمارک GeekBench قرار گرفته، این گوشی هوشمند در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۱۰۲۸ را کسب کرده است. امتیاز این گوشی در حالت چند هسته‌ای هم ۳۳۹۱ بوده است. همچنین مشخص شد که این گوشی ۸ گیگابایت رم دارد و با اندروید ۱۲ راهی بازار می‌شود. به نظر می‌رسد که با یک گوشی میان‌رده با قدرت پردازشی مناسب سر و کار خواهیم بود.

گیکبنچ پوکو F4

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که گوشی ردمی K40S از صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کرد. صفحه نمایشی که میزان روشنایی آن به ۱۳۰۰ هرتز می‌رسد و از HDR10+ هم پشتیبانی می‌کند. این صفحه نمایش که وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد از یک لایه محافظه گوریلا گلس ۵ بهره می‌برد. گوشی ردمی K40S با اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI 13 در اختیار کاربران قرار گرفت و از تراشه اسنپ دراگون ۸۷۰ استفاده می‌کند. در حالی که این گوشی هوشمند از کارت حافظه پشتیبانی نمی‌کند، در مدل‌های مختلفی راهی بازار می‌شود. مدل‌هایی که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، ۸ گیگابایت رم ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و ۱۲ گیگابایت رم ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار شدند.

در قسمت دوربین هم شاهد بودیم که این گوشی هوشمند از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کرد. یک دوربین التراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو هم روی ردمی K40s قرار گرفته بود. دوربین سلفی آن هم از حسگر ۲۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کرد.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که این گوشی ردمی از باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کرد و با شارژر ۶۸ وات راهی بازار شده بود. شارژ می‌توانست در مدت زمان ۳۸ دقیقه ظرفیت باتری از صفر تا ۱۰۰ درصد پر کند.

حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که آیا گوشی پوکو F4 هم دقیقا با همین مشخصات راهی بازار می‌شود یا خیر. شیائومی مدل گلوبال گوشی‌های ردمی را معمولا در قالب گوشی‌های پوکو راهی کشورهای مختلف می‌کند. این گوشی‌ها در اکثر مواقع دقیقا سخت افزاری مشابه هم دارند، اما دیده شده که برخی گوشی‌ها در یکسری جزئیات با هم متفاوت بوده‌اند. حالا باید منتظر گوشی پوکو F4 باشیم و ببینیم که آیا در مقایسه با ردمی K40S پیشرفت داشته با دقیقا همانند آن گوشی خواهد بود. احتمالا در طول روز‌های آینده خبرهای بیشتری درباره این محصول شرکت Poco خواهیم شنید.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات Poco:
اندروید ۱۲ برای پوکو x3 پرو منتشر شد

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-%d8%b3%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d9%be%d9%88%da%a9%d9%88-f4-%d9%81%d8%a7%d8%b4-%d8%b4%d8%af/
ads
ads