داغ ترین ها :
موتورولا موتو جی 60s با تراشه هلیو G95 معرفی شد

موتورولا موتو جی 60s با تراشه هلیو G95 معرفی شد

از ماه پیش مشخص شده بود که شرکت موتورولا روی گوشی جدیدی به نام موتو G60s کار می‌کند. حالا این گوشی موتورولا امروز رسما معرفی شد. گوشی Moto G60s از یک صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی با وضوح تصویر Full HD+ بهره می‌برد که نرخ نوسازی آن هم به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. از دیگر ویژگی‌های سخت افزاری این گوشی داشتن تراشه Helio G95 است. این تراشه از یک پردازنده هشت هسته‌ای با فرکانس ۲ گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali-G76MC4 را در خود قرار داده. در کنار این تراشه، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی هم دیده می‌شود. البته میزان حافظه داخلی را می‌توان با کارت حافظه هم ارتقا داد.

حالا بد نیست به دوربین‌های گوشی موتو G60s اشاره کنیم. روی این گوشی چهار دوربین پشت دیده می‌شود. دوربین اصلی به حسگر ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 مجهز شده و درکنار آن هم حسگر ۸ مگاپیکسلی اولتراواید با دیافراگم f/2.2 دیده می‌شود. دوربین اولتراواید توانایی عکاسی با زاویه ۱۱۸ درجه را دارد. دوربین سوم این گوشی به حسگر ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 مجهز شده که می‌تواند عکس‌های ماکرو ثبت کند. چهارمین دوربین هم به حسگر ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 مجهز شده که وظیفه تشخیص عمق را به عهده دارد. دوربین سلفی موتو جی 60 اس هم حسگر ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 دارد.

گوشی موتو G60s از NFC برخوردار است و از جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم استفاده می‌کند. همچنین این گوشی از شارژ بی‌سیم ۵۰ وات هم پشتیبانی می‌کند. با این حال موضوع جالب توجه این است که موتورولا به ظرفیت باتری این گوشی اشاره‌ای نکرده است.

این گوشی هوشمند با اندروید ۱۱ راهی بازار می‌شود و در ابعاد ۱۶۹٫۷ در ۷۵٫۹ در ۹٫۶ میلی‌متر ساخته شده و ۲۱۲ گرم وزن دارد. این گوشی فعلا در کشور برزیل عرضه شده و قیمت آن نزیک به ۴۳۰ دلار می‌‌شود.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%85%d9%88%d8%aa%d9%88-g60s-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d8%b4%d8%af/
ads
ads