داغ ترین ها :
نوکیا با همکاری شرکت Tencent به دنبال ساخت اپلیکیشن با فرمت 5G است

نوکیا با همکاری شرکت Tencent به دنبال ساخت اپلیکیشن با فرمت 5G است

نوکیا قصد تولید برنامه هایی را دارد که از 5G ساپورت می کنند اما این کار را به تنهایی انجام نداده و طی قراردادی که این شرکت با یک کمپانی چینی به نام Tencent منعقد کرده است، این دو با همکاری یکدیگر این پروژه را پیش خواهند برد. مطالبی که در سایت های حوزه تکنولوژی منتشر گردیده حاکی از آن است، این برنامه ها در زمینه های حمل و نقل، سرمایه گذاری، انرژی، تولیدات هوشمند و سرگرمی خواهد بود و تمام این فعالیت ها در یک آزمایشگاه مشترک در شنزن انجام می گیرد.

در فروشگاه اینترنتی تکنولایف در یک دسته بندی مجزا گوشی های 5G را برای خرید راحت شما عزیزان قرار داده ایم.

موضوعی که مشخص است این دو کمپانی از قابلیت نسل پنجم برای پیش برد اهداف و ارتقاء فن آوری هوش مصنوعی، بالا بردن استاندارد های بین المللی و تاسیس یک اکوسیستم باز استفاده می کند ولی تمام این مسائل باید در چهارچوب تفاهم نامه ای باشد که در کنگره جهانی موبایل در سال 2018 به امضا رسیده است.

در همین راستا، ژنگ یو نایب رئیس کمپانی Tencent اعلام کرد: ما بسیار خوشحالیم که با کمپانی نوکیا همکاری می کنیم. با وجود این همکاری هر دو شرکت از محصولات یکدیگر بهره خواهند برد و می توانند در توسعه فعالیت در زمینه محصولاتی که می توانند از نسل 5 استفاده کنند، به یکدیگر کمک کنند.

همچنین اعلام کرد: نوکیا و Tencent نسبت به ایجاد برنامه های متنوع و ارائه خدمات به شرکت ها مشتریان فردی کاملا متعهد خواهند بود. همچنین این دو شرکت در ایجاد مزایای مالی و اجتماعی در زمینه های مربوطه از یکدیگر حمایت خواهند کرد تا به موفقیت های فروان در حوزه اقتصاد دیجیتال دست یابند.

برای خرید گوشی نوکیا از سایت فروشگاه اینترنتی تکنولایف دیدن کنید.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%86%d9%88%da%a9%db%8c%d8%a7-%d8%a8%d8%a7-%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-tencent-%d8%a8%d9%87-%d8%af%d9%86%d8%a8%d8%a7%d9%84-%d8%b3%d8%a7%d8%ae%d8%aa-%d8%a7%d9%be/
ads
ads