داغ ترین ها :
هواوی Mate 20 Pro و درز اطلاعاتی جدید

هواوی Mate 20 Pro و درز اطلاعاتی جدید

تا مدتی دیگر کمپانی هواوی، یکی دیگر از گوشی های سال 2018 خود را معرفی می کند. اما همواره شاهد آن هستیم که اطلاعاتی از گوشی ها قبل معرفی به بیرون درز پیدا می کند که گوشی هوشمند هواوی Mate 20 Pro نیز از این قاعده مستثنی نبوده و امروز شاهد درز اطلاعاتی بودیم که بخش های تاریکی از این گوشی هوشمند را روشن می کرد.

اطلاعات منتشر شده حاوی مشخصات قابل قبولی است که اگر این اطلاعات به صورت کامل درست باشد، این گوشی فروش خوبی را برای کمپانی هواوی رقم خواهد زد. اما اطلاعات منتشر شده حکایت از صفحه نمایش AMOLED در سایز 6.3 اینچ و رزولوشن 2244×1080 پیکسلی دارد. از طرفی دیگر عکس ها بیانگر ناچ بودن صفحه نمایش است که در این صورت، درصد بالایی از قاب توسط صفحه نمایش اشغال شده است.

در بخش سخت افزاری شاهد چیپست HiSilicon Kirin 980 هستیم که تامین کننده قدرت پردازنده این گوشی است. با بهره بردن از رابط کاربری EMUI 9.0، این محصول از اندروید 9.0 Pie پشتیبانی می کند. در بخش دیگر، اسپیکر های این محصول Stereo بوده و در این گوشی شاهد جک 3.5 میلی متری خواهیم بود و این موضوع در حالی است که دیگر جک 3.5 میلی متری نفس های آخر خود را در گوش های نسل جدید می کشد.

Leaker این اطلاعات ذکر کرده است که رم این گوشی 6 گیگابایت و حافظه داخلی آن 128 گیگابایت خواهد بود و این موضوع در حالی است که این احتمال وجود دارد، این گوشی هوشمند با مقادیر دیگری از رم و حافظه داخلی معرفی شود. در قسمتی دیگر، با نگاه به قسمت پشتی قاب در می یابیم که دوربین این گوشی به صورت سه گانه می باشد ولی در اطراف دوربین ها و قسمت جلویی قاب جایگاهی برای اسکنر اثر انگشت دیده نمی شود و معلوم نیست که سیاست هواوی برای امنیت بیومتریک این گوشی چه خواهد بود. باتری با قدرت 4200 میلی آمپر، تامین کننده شارژ این گوشی خواهد بود که توسط شارژر وایرلس نیز قابل شارژ می باشد. در بخش ارتباطات نیز می دانیم که این گوشی از USB Type-C بهره می برد.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-mate-20-pro-%d9%88-%d8%af%d8%b1%d8%b2-%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af/
ads
ads