داغ ترین ها :
هواوی MatePad SE به عنوان تبلت ارزان قیمت جدید کمپانی معرفی شد

هواوی MatePad SE به عنوان تبلت ارزان قیمت جدید کمپانی معرفی شد

هواوی از گوشی انعطاف‌پذیر میت ایکس اس 2 خود در رویداد جدید برگزار شده در کشور چین رونمایی کرد. همچنین این کمپانی یک تبلت ارزان قیمت MatePad SE را با نمایشگر 10.1 اینچ عرضه کرده است. بهتر است نگاهی دقیق به مشخصات و ویژگی‌های تبلت ارزان قیمت جدید هواوی داشته باشیم.

 

برای خرید تبلت با قیمت مناسب به سایت تکنولایف مراجعه کنید: قیمت تبلت

 

مشخصات و ویژگی‌های هواوی MatePad SE

این تبلت مقرون به صرفه مجهز به صفحه نمایش 10.1 اینچ فول اچ دی با وضوح 1200×1920 پیکسل است. حاشیه‌های ضخیم اطراف نمایشگر قابل مشاهده بوده و نسبت نمایشگر به بدنه معادل 80 درصد است.

مشخصات و ویژگی‌های هواوی MatePad SE

ضخامت دستگاه معادل 7.85 میلی‌متر بوده و وزن آن هم معادل 450 گرم است. در بخش سخت افزار شاهد 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی خواهید بود. این دستگاه برای مخاطبین جوان طراحی شده و دارای ویژگی‌های تعاملی مختلف همانند زمین بازی کودکان و مرکز آموزشی برای کمک به یادگیری است.

تبلت هواوی MatePad SE

هواوی MatePad SE مجهز به سیستم عامل هارمونی 2 بوده و دارای جلوه‌های صوتی Huawei Histen 7.0 همراه با فناوری صوتی پیشرفته هارمن کاردن است. تبلت جدید هواوی در دو مدل WiFi only و WiFi + LTE ارائه می‌شود. همچنین این دستگاه مجهز به دوربین اصلی 5 مگاپیکسل و سنسور سلفی 2 مگاپیکسل برای برقراری تماس‌های ویدیویی و ثبت تصاویر از خودتان است.

قیمت و زمان عرضه

هواوی قیمت محصول جدید خود را معادل 226 دلار برای نسخه وای فای و 256 دلار برای مدل پشتیبانی‌کننده از شبکه‌های ارتباطی در نظر گرفته است. پیش‌فروش این تبلت ارزان قیمت هواوی در چین آغاز شده و نخستین فروش آن هم از 16 اردیبهشت خواهد بود. هنوز اطلاعات بیشتری پیرامون تصمیم هواوی مبنی بر عرضه تبلت ارزان قیمت خود در سایر کشورها نیست، بنابراین باید منتظر تصمیم این شرکت بمانیم.

 

بیشتر بخوانید:
معرفی گوشی های 90fps

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d9%87%d9%88%d8%a7%d9%88%db%8c-matepad-se/
ads
ads