داغ ترین ها :
آپدیت 15.0.2 iOS با افزودن امکانات بیشتر و رفع باگ‌ها منتشر شد

آپدیت 15.0.2 iOS با افزودن امکانات بیشتر و رفع باگ‌ها منتشر شد

اپل آپدیت‌های جدیدی را برای آیفون‌ و آیپدها منتشر کرده که علاوه بر رفع باگ‌ها باعث افزایش میزان امنیت دستگاه می‌شوند. آپدیت 15.0.2 iOS توانسته بسیاری از مشکلات نسخه اصلی را برطرف کند. مدت زمان بسیاری از انتشار iOS 15 نمی‌گذرد. جدیدترین سیستم‌عامل اپل برای آیفون‌ها در ماه سپتامبر منتشر شد و پس از گذر ۱۰ روز نیز اولین آپدیت آن یعنی iOS 15.0.1 در اختیار کاربران قرار گرفت. حال، گزارش‌هایی وجود دارد که کاربران در حال دریافت آپدیت دیگری هستند.

آپدیت 15.0.2 iOS در حال حاضر برای تمامی دستگاه‌های سازگار با iOS 15 منتشر شده و کاربرانی که به‌صورت خودکار، آپدیت را دریافت نکرده‌اند با رفتن به بخش تنظیمات می‌توانند آپدیت مدنظر را دانلود و نصب کنند.  برای دانلود و نصب آپدیت، ابتدا به بخش تنظیمات (Settings)، تنظیمات عمومی (General) و سپس آپدیت نرم‌افزاری (Software Update) بروید.

آپدیت 15.0.2 iOS برخی از باگ‌های موجود در iOS 15 را رفع می‌کند. اپل در توضیحاتی که همراه با آپدیت منتشر کرده، اشاره دارد که باگی باعث می‌شود تصویری که از طریق ارسال پیام ذخیره شده است، همراه با حذف پیام از حافظه‌ی دستگاه پاک شود. کاربران نیز با نصب آپدیت iOS 15.0.2 می‌توانند باگ مدنظر را برطرف کنند.

بیشتر بخوانید: آی او اس 15 | بررسی ویژگی ها و قابلیت های آپدیت جدید سیستم عامل ios + دانلود

گویا پس از نصب آپدیت، مشکل عدم برقراری ارتباط کیف چرمی آیفون دارای مگ سیف با ویژگی فایند مای نیز برطرف خواهد شد. از مشکلات دیگری نیز که برطرف می‌شود، عدم نمایش ایرتگ در تب آیتم‌های فایند مای خواهد بود. در صورتی که از CarPlay استفاده می‌کنید نیز مشکل باز نشدن اپلیکیشن‌های پخش موسیقی رفع می‌شود.

اپل برای آیپد نیز آپدیت جدیدی منتشر کرده و کاربران می‌توانند هم‌اکنون نسبت به نصب iPadOS 15.0.2 اقدام کنند. گفته شده که کاربران نسبت به نصب آپدیت‌های جدید باید سریعا اقدام کنند؛ زیرا حفره‌های امنیتی پیدا شده که می‌تواند امنیت دستگاه کاربر را به خطر اندازد.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات اپل:

اولین آیفون با پورت USB-C را ببینید

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

4 نظر

  1. نیکبخت

    سلام به وای فای خونه وصل میشم ولی آیکون وای فای بالای صفحه نشون نمیده رفتم تعمیرات موبایل گفت باک آپدیت باید باشه لطفا راهنمایی کنید

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به نیکبخت

      سلام وقت بخیر کار میده و نمایش داده نمیشه؟
  2. سمانه

    با سلام در اپدیت جدید میخوام استیکر بفرستم یک صدا توضیح میده نوع استیکرو؟

    1. امیرحسین کنزق

      پاسخ به سمانه

      از قسمت تنظیمات می‌تونید صدا رو غیرفعال کنید.
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-15-0-2-ios/
ads
ads