داغ ترین ها :
آپدیت MIUI 12.5 برای پوکو F3 منتشر شد

آپدیت MIUI 12.5 برای پوکو F3 منتشر شد

گوشی پوکو F3 یکی از محصولات جدید شیائومی به‌حساب می‌آید که توانسته طرفداران بسیار زیادی کسب کند. اخبار جدید نشان می‌دهد، گوشی پوکو F3 که برای بازار اروپا عرضه شده، سرانجام بروزرسانی نرم افزار جدیدی را دریافت کرده است. این بروزرسانی که شیائومی آن را MIUI 12.5 Enhanced Version/Edition نامیده، تفاوتی با پوسته‌های معمول این گوشی دارد. البته بروزرسانی‌های این دستگاه به گونه‌ای نیست که ظاهر پوسته را تغییر دهد. بلکه موجب ایجاد احساس راحتی و روان بودن در حین کار با این گوشی شیائومی خواهد شد. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که آپدیت MIUI 12.5 برای پوکو F3 به‌زودی در کشورهای دیگر هم عرضه می‌شود.

 

خرید گوشی پوکو F3 با حافظه 128 و رم 6 گیگابایت

 

آپدیت MIUI 12.5 برای پوکو F3 به عنوان نسخه ۱۲.۵.۶.۰ (RKHEUXM) شناخته خواهد شد. این بروزرسانی نزدیک به ۴۶۶ مگابایتی حجم دارد. همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که آپدیت MIUI 12.5 برای Poco F3 شامل آپدیت امنیتی ماه آگوست هم می‌شود. مشخص نیست که چرا آپدیت امنیتی ماه اکتبر منتشر نشده است.

همانطور که قبلا اشاره کردیم، پیشرفت‌ها و بهینه سازی‌های زیادی برای رسیدن به این مرحله انجام گرفته است. با این حال شیائومی به رفع باگ‌های نسخه قبلی نیز بی‌توجه نمانده است. اساسا آپدیت MIUI 12.5 برای پوکو F3 قرار نیست هیچ ویژگی جدیدی را معرفی کند، در عوض ویژگی‌هایی قبلی را نرم و روان‌تر و بدون اشکال در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

 

قیمت گوشی Poco F3 با حافظه 256 و رم 8 گیگابایت

 

به گفته کاربران پس از چند ساعت اجرای نرم افزار جدید، به طور قطع می‌توان گفت که گوشی پوکو F3، در هنگام کار کمی پاسخگوتر و روان‌تر شده است. البته باید منتظر بمانیم تا کاربران نتایج استفاده طولانی مدت خود را به اشتراک بگذارند تا با اطمینان بیشتری در این مورد نظر بدهیم.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. Reza

    من گوشی poco F3خریدم نگرانم اپدیت جدید را انجام بدم چون که بیشتران کاربرانی که اپدیت کردن گفتن که خود به خود ریبوت میشه وخودش خاموش میشه اما برای همه اینطور نیست باز هم من نگرانم صبر میکنم تا اپدیت بهتر وپایدار تری بیاد و کاربران ازش راضی باشن وبعد من اپدیت میکنم

  2. Saman

    خیلی داغ می‌کنه کاش ابدیت نمی‌کردم

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-miui-12-5-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%d9%88%da%a9%d9%88-f3/
ads
ads