داغ ترین ها :
اطلاعات جدید از تراشه اپل M2 منتشر شد

اطلاعات جدید از تراشه اپل M2 منتشر شد

مارک گارمن (Mark Gurman) که همیشه اطلاعات جالبی از محصولات اپل منتشر می‌کند، امروز به یکسری اطلاعات جدید از تراشه اپل M2 اشاره کرد. به گفته گارمن تراشه M2 اپل فعلا در اختیار شرکت‌های ترد پارتی قرار گرفته تا بتوانند اپلیکیشن‌های خود را روی آن آزمایش کنند. در ادامه اطلاعات جدید از تراشه اپل M2 به این موضوع اشاره شده که این تراشه روی محصولاتی مانند مک بوک ایر جدید، چند مدل مک بوک پرو، مک مینی جدید و مک پرو قرار می‌گیرد.

 

لیست لپ تاپ های اپل را در سایت تکنولایف ببنید: قیمت مک بوک

 

گفته شده مک بوک ایر جدید با نسخه استاندارد تراشه M2 راهی بازار می‌شود که از پردازنده ۸ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی ۱۰ هسته‌ای استفاده می‌کند. گارمن در بخش دیگری از اطلاعات جدید از تراشه اپل M2 به این موضوع اشاره کرد که مدل پایه مک بوک پرو که هنوز اندازه صفحه نمایش آن مشخص نیست، با همان تراشه مک بوک ایر جدید راهی بازار می‌شود.

تراشه‌های M2 Pro و M2 Max هم روی نسل جدید مک بوک پروهای ۱۴ و ۱۶ اینچی قرار می‌گیرد. تراشه M2 Max از پردازنده ۱۲ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی ۳۸ هسته ای استفاده می‌کند.

اپل روی مک مینی هم کار می‌کند و احتمالا این محصول با تراشه M2 Pro راهی بازار می‌شود. مک پرو جدید هم با تراشه M2 Max در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. یک مدل قوی‌تر از تراشه M2 Max هم احتمالا با نام M2 Ultra یا M2 Extreme هم در حال ساخت است که جایگزین تراشه M1 Ultra می‌شود.

شرکت اپل در خرداد ماه مراسم WWDC 2022 را برگزار می‌کند. این احتمال وجود دارد که در آن مراسم با اطلاعات جدیدی از تراشه M2 مواجه شویم.

 

شاید نیاز داشته باشید:
اپدیت اپل واچ بدون گوشی

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d8%b7%d9%84%d8%a7%d8%b9%d8%a7%d8%aa-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b2-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%b4%d9%87-%d8%a7%d9%be%d9%84-m2/
ads
ads