داغ ترین ها :
افزایش فروش ساعت های هوشمند در نیمه‌ی دوم 2021

افزایش فروش ساعت های هوشمند در نیمه‌ی دوم 2021

گزارشات اخیر حاکی از آن هستند که بازار گجت‌های پوشیدنی با سرعت زیادی در حال رشد و پیشرفت هستند و بیشترین سهم را در این بین ساعت‌های هوشمند در اختیار دارند. در نیمه‌ی دوم سال ۲۰۲۱ فروش ساعت‌ هوشمند در بازار جهانی نسبت به بازه‌ی زمانی مشابه در سال ۲۰۲۰ حدود ۲۷ درصد افزایش داشته است.

ساعت‌های هوشمند زیر ۱۰۰ دلار بیشترین رشد نسبت به سال ۲۰۲۰ را ثبت کرده‌اند و در سال ۲۰۲۱ افراد ۵۴۷ درصد بیشتر ساعت‌های هوشمند زیر ۱۰۰ دلار را خریداری کرده‌اند. سامسونگ در این بازار فروشنده‌ی سوم است و توانسته حدود ۴۳ درصد نسبت به سال قبل فروش ساعت‌های هوشمند خود را افزایش دهد.

دلیل این موفقیت سامسونگ افزایش فروش دو ساعت گلکسی واچ ۳ و گلکسی واچ اکتیو ۲ بوده است. در همین بازه‌ی زمانی البته شرکتی مثل Garmin با رشدی ۶۲ درصدی بهتر از سامسونگ عمل کرده و توانسته بهترین رکورد فروش شرکت خود را به وجود بیاورد.

ساعت‌های هوشمند این شرکت به دلیل دارا بودن GPS در بین کوه نوردان و همچنین افرادی که به فعالیت‌های فیزیکی بیرون از خانه علاقه دارند محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند و بخش زیادی از این افزایش فروش نیز به همین دلیل بوده است.

اپل واچ همچنان در حال یکه تازی

در بازار ساعت‌های هوشمند همچنان شرکت اپل یکه تازی می‌کند و با اختلاف زیاد نسبت به دیگر شرکت‌ها در مقام نسخه قرار گرفته‌ است. شرکت اپل حدود ۲۸ درصد از این بازار را در اختیار دارد و کاربران اپل واچ برای اولین بار مرز ۱۰۰ میلیون را رد کرده‌اند.

جالب است بدانید که فروش اپل واچ‌ها بیشتر در آمریکا اتفاق می‌افتد و بیش از نیمی از این محصولات را مردم خود آمریکا خریداری می‌کنند و به همین دلیل بازار اصلی هدف اپل واچ آمریکا به حساب می‌آید.

 

به فکر خرید اپل واچ هستید؟ قیمت اپل واچ را در سایت تکنولایف ببنید و آنلاین خرید خود را انجام دهید.

 

جغرافیای بازار ساعت های هوشمند

به طور کلی آمریکای شمالی بزرگ‌ترین بازار جهان از نظر ساعت‌های هوشمند است و کشور چین در جایگاه دوم این لیست قرار می‌گیرد و در بین هند بازار ساعت‌های هوشمند در هند با سرعت بسیار زیادی در حال رشد است. هند تنها ۲ درصد از بازار ساعت‌های هوشمند را در اختیار داشت و حالا به لطف ساعت‌های خوش قیمت و خوب شیائومی و ریلمی و … این عدد به ۶ درصد افزایش یافته است.

شرکت هواوی در حال حاضر دومین فروشنده بزرگ ساعت‌های هوشمند در جهان است، اما بد نیست بدانید که هواوی در بین پنج شرکت اول لیست تنها شرکتی است که با کاهش فروش مواجه شده و این یعنی اگر این مسیر تغییر نکند به احتمال قوی به زودی شاهد سبقت گرفتن سامسونگ از این شرکت چینی خواهیم بود.

سامسونگ در ساعت‌های هوشمند آخر خود در زمینه نرم افزاری با گوگل همکاری کرده و حالا خیز بلندی برای قرار گرفتن در جایگاه دوم فروش ساعت‌های هوشمند برداشته است و اصلا دور از ذهن نیست که تا چند سال دیگر کره‌ها بتوانند خود را به اپل نزدیک کنند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d9%86%db%8c%d9%85%d9%87-%d8%af%d9%88%d9%85-2021/
ads
ads