داغ ترین ها :
مشخصات کامل اوپو Reno 8 Pro+ در TENNA منتشر شد

مشخصات کامل اوپو Reno 8 Pro+ در TENNA منتشر شد

هفته گذشته یک گوشی با شماره مدل PFZM10 در پایگاه داده سایت بنچمارک GeekBench ظاهر شد. این لیست نشان داد که این اسمارتفون قدرت خود را از تراشه اصلی مدیاتک Dimensity 8100-Max دریافت خواهد کرد و به همین علت به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند جدید، Reno 8 Pro+ نام دارد که مطابق با برنامه‌ریزی‌های انجام شده با Reno 8 و Reno 8 Pro در تاریخ 2 خرداد و در کشور چین عرضه خواهد شد. قبل از زمان رسمی معرفی، مشخصات Reno 8 Pro+ به صورت کامل در TENNA مشاهده شد.

 

از تنوع بالا اسمارت فون های تکنولایف دیدن کنید: قیمت گوشی

 

مشخصات Oppo PFZM10

لیست موردنظر در TENNA نشان می‌دهد که این اسمارتفون مجهز به صفحه نمایش 6.7 اینچ آمولد با رزولوشن 1080×2412 پیکسل و وضوح فول اچ دی پلاس خواهد بود. شایعات منتشرشده به خوبی نشان می‌دهد که این دستگاه از نرخ تازه‌سازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. برای تصویربرداری سلفی هم باید گفت که این دستگاه در بخش جلو دارای یک سنسور 32 مگاپیکسل است. در بخش عقب این دستگاه شاهد قرارگیری سنسور اصلی 50 مگاپیکسل، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسل و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسل خواهید بود.

این دستگاه مجهز به چیپست اصلی مدیاتک Dimensity 8100 مکس با 8 و 12 گیگابایت حافظه رم بوده که به ترتیب با 128 و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در دسترس قرار خواهند گرفت. البته بر اساس فهرست منتشر شده می‌توان گفت گوشی هوشمند موجود در وب سایت اوپو در سه مدل مختلف عرضه می‌شود که شامل موارد زیر است:

  • 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی
  • 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی
  • 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی

انتظار می‌رود که این دستگاه در سه رنگ مختلف نعنایی، خاکستری و مشکی عرضه شود. سایر اطلاعات منتشرشده نشان می‌دهد که این اسمارتفون انرژی خود را از باتری 4500 میلی آمپر ساعت دریافت خواهد کرد. همچنین برخی گزارش‌ها حکایت از آن دارد که این دستگاه از فناوری شارژ سریع 80 وات هم پشتیبانی خواهد کرد. سایر ویژگی‌های دستگاه را باید مجهز بودن به رابط کاربری ColorOS دانست که مبتنی بر اندروید 12 است. همچنین این دستگاه دارای حسگر اثر انگشت درون نمایشگر بوده که می‌تواند یک قابلیت منحصر به فرد شناخته شود.

 

آخرین اخبار مرتبط محصولات Oppo:
مشخصات احتمالی OPPO Reno 8 Lite منتشر شد

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%86%d8%aa%d8%b4%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d8%b4%d8%ae%d8%b5%d8%a7%d8%aa-reno-8-pro-%d8%af%d8%b1-tenna/
ads
ads