داغ ترین ها :
تصاویر فاش شده به تفاوت ابعاد صفحه نمایش سری گلکسی S22 سامسونگ اشاره دارند

تصاویر فاش شده به تفاوت ابعاد صفحه نمایش سری گلکسی S22 سامسونگ اشاره دارند

با توجه به گزارش‌هایی که در فضای مجازی منتشر شده، انتظار می‌رود سری گلکسی S22 سامسونگ در سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۲ معرفی و سپس به بازار عرضه شوند. درواقع گفته می‌شود که پرچم‌داران جدید شرکت کره‌ای در سه مدل و در ۸ فوریه ۲۰۲۲ (۱۹ بهمن ۱۴۰۰) رونمایی می‌شوند. حال، تصاویری از گلس‌های محافظ در فضای مجازی قرار گرفته که منبع خبر آن‌ها را منتسب به سری گوشی S22 سامسونگ می‌داند. در صورتی که در گذشته تصاویر منتشر شده از سری گلکسی S22 را مشاهده کرده باشید، تصاویر جدید از گلس‌های محافظ، اطلاعات بسیاری را در اختیارتان قرار نمی‌دهند. البته که می‌توان با دیدن این گلس‌ها متوجه اندازه صفحه نمایش سری گلکسی S22 شد.

 

برای خرید گوشی سامسونگ به سایت فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف مراجعه کنید.

 

در تصاویر منتشر شده می‌توان مشاهده کرد که هر سه مدل از حفره‌ای برای قرار گرفتن دوربین سلفی برخوردار هستند. با این حساب هیچ یک از مدل‌های سری گلکسی S22 سامسونگ، حتی مدل اولترا از دوربین سلفی مخفی شده در زیر صفحه‌نمایش استفاده نخواهد کرد.

اندازه صفحه نمایش سری گلکسی S22

اندازه صفحه نمایش سری گلکسی S22 به واسطه قاب‌های محافظی که برای این گوشی طراحی شده‌اند، فاش شد.

از نظر طراحی باید گفت که شباهت بسیاری میان مدل‌های سری گلکسی S22 با مدل‌های پیشین وجود دارد. با توجه به تصاویر منتشر شده، احتمالا نسبت ابعاد تصویر پرچم‌داران جدید سامسونگ کمی تغییر یافته تا از پهنای بیشتری برخوردار باشند. البته سامسونگ تلاش کرده تا میزان حاشیه‌های موجود در اطراف صفحه‌نمایش را نیز تا حد ممکن کمتر کند.

در مورد گوشی S22 گفته شده که از صفحه‌نمایشی ۶.۰۶ اینچی با پنل OLED برخوردار است که البته وضوح تصویر آن به +FHD می‌رسد. صفحه‌نمایش مدل پلاس سری نیز نسبت به گلکسی اس ۲۱ پلاس کمی کوچک‌تر شده و به جای ۶.۶۷ اینچ از ابعاد ۶.۵۵ اینچ برخوردار خواهد بود. در پنل پشتی نیز می‌توان ماژول دوربینی را مشاهده کرد که چینش عمودی دارد. البته ماژول دوربین گلکسی S22 و S22 پلاس نسبت به نسل پیشین از ابعاد بزرگ‌تری برخوردار خواهد بود.

در این بین، گلکسی S22 اولترا از طراحی متفاوت‌تری نسبت به دو مدل دیگر سری برخوردار شده است. در مقایسه با مدل‌های دیگر سری که صفحه‌نمایشی کوچک‌تر با لبه‌های گرد دارند، مدل اولترا بیشتر به محصولات سری گلکسی نوت شبیه‌تر شده است. لبه‌های صفحه‌نمایش نیز از انحنای به مراتب کمتری نسبت به نوت 20 اولترا برخوردار خواهند بود. درواقع مدل اولترا علاوه بر اینکه از طراحی سری نوت و ویژگی‌های مدل‌های آن، وام می‌گیرد، بلکه اصالت زبان طراحی سری گلکسی S را حفظ خواهد کرد تا شبیه به دو مدل دیگر سری باشد.

 

آخرین اخبار مرتبط با محصولات سامسونگ:
افزایش تولید تبلت سامسونگ در سال 2022

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%86%d8%af%d8%a7%d8%b2%d9%87-%d8%b5%d9%81%d8%ad%d9%87-%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d8%b3%d8%b1%db%8c-%da%af%d9%84%da%a9%d8%b3%db%8c-s22/
ads
ads