داغ ترین ها :
نسخه مخصوص اوپو رنو 7 پرو با تم بازی League of Legends معرفی شد

نسخه مخصوص اوپو رنو 7 پرو با تم بازی League of Legends معرفی شد

شرکت اوپو و Riot Games در همکاری مشترک نسخه‌ی ویژه‌ای از گوشی اوپو رنو 7 پرو با تم بازی League of Legends معرفی کردند.

 

مشاهده گوشی های Oppo در فروشگاه تخصصی موبایل تکنولایف: گوشی اوپو

 

اگر نگاهی به بازار گوشی هوشمند داشته باشیم به محصولاتی بر خواهیم خورد که از طراحی متفاوتی نسبت به نسخه‌ی اصلی آن برخوردار هستند و اصولا در تعداد به مراتب کمتری روانه‌ی بازار می‌شوند. به چنین محصولاتی، نسخه‌ی ویژه گفته می‌شود که بازار هدفشان، کلکسیونرها یا طرفداران سرسخت هستند.

چنین نسخه‌های ویژه‌ای در بازار گوشی‌های هوشمند نیز وجود دارند و می‌توان به نسخه‌ی ویژه‌ی اوپو رنو 7 پرو اشاره کرد که به‌تازگی معرفی شده است. اوپو طی همکاری که با Riot Games داشته، مدلی از رنو 7 پرو به بازار عرضه کرده که برای طراحی آن از بازی محبوب League of Legends الهام گرفته شده است.

نسبت به مدل استاندارد، نسخه‌ی مخصوص از طراحی جالبی برخوردار شده است. به این صورت که پنل پشتی مات دارد و از LED برای تغییر رنگ فریم و ماژول دوربین استفاده می‌شود. برای طراحی نسخه‌ی ویژه از شخصیت Jinx در بازی League of Legends الهام گرفته شده که می‌توان ترکیب رنگ‌بندی این گوشی را با توجه به شخصیت Jinx و رنگ موها و لباس‌های وی مشاهده کرد.

اوپو رنو 7 پرو

در درون جعبه‌ی نسخه‌ی ویژه، شارژری ۶۵ وات به همراه استیکر و قاب مخص قرار می‌گیرد. علاوه بر آن، نسخه‌ی ویژه از تمی برای محیط رابط کاربری استفاده خواهد کرد که زیبایی خاصی را به گوشی هوشمند می‌دهد.

از نظر سخت‌افزاری، محصول جدید اوپو دارای ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی رم است که ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی نیز آن را همراهی می‌کند. در دل دستگاه‌، تراشه‌ی دایمنسیتی ۱۲۰۰ مکس مدیاتک قرار گرفته که از مودم 5G استفاده می‌کند. از ویژگی‌های دیگر نسخه‌ی ویژه‌ی اوپو رنو 7 پرو می‌توان به صفحه‌نمایشی اشاره کرد که پنل AMOLED و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی دارد. همچنین باتری با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت نیز وظیفه‌ی تامین انرژی مورد نیاز دستگاه را به عهده می‌گیرد.

هنوز مشخص نشده که آیا اوپو نسخه‌ی ویژه‌ی گوشی هوشمند خود را به بازار جهانی عرضه می‌کند یا خیر، اما انتظار می‌رود محصول جدید این برند چینی در ۱۰ دسامبر (۱۹ آذر) با قیمتی معادل ۶۲۸ دلار روانه‌ی بازار چین شود.

 

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%88%d9%be%d9%88-%d8%b1%d9%86%d9%88-7-%d9%be%d8%b1%d9%88-%d8%a8%d8%a7-%d8%aa%d9%85-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-league-of-legends/
ads
ads