داغ ترین ها :
اپل تولید گوشی IPhone X را به همراه دو مدل دیگر، متوقف خواهد کرد

اپل تولید گوشی IPhone X را به همراه دو مدل دیگر، متوقف خواهد کرد

دیروز بعد از مدت ها انتظار، اپل دو گوشی پرچمدار جدید خود را به صورت رسمی معرفی کرد. از این پس گوشی های iPhone Xs و iPhone Xs Max به عنوان پرچمداران این کمپانی شناخته خواهند شد. دیگر گوشی معرفی شده توسط این کمپانی iPhone Xr می باشد که به عنوان گوشی ارزان قیمت کمپانی اپل شناخته خواهد شد.

اما امروز خبری جالب در فضای رسانه ای منتشر گردید و بیانگر آن بود که اپل، دیگر گوشی های هوشمند iPhone SE و iPhone 6s و iPhone X را تولید نخواهد کرد. این موضوع در حالی است که هر ساله بعد از معرفی گوشی های جدید توسط این کمپانی، قیمت گوشی های سال های قبل افت می کرد که در رابطه با پرچمدار سال قبل کمپانی اپل، این موضوع صدق نخواهد کرد.

ایفون ایکس اس

دلیل این امر می تواند قیمت گوشی های اپل باشد. درست در جایی که اپل پرچمدار خود را با قیمت پایه 999 دلار و نسخه ارزان قیمت خود را با قیمت پایه 749 دلار در بازار عرضه خواهد کرد. اما گوشی هوشمند iPhone X نیز بعد از معرفی با قیمت پایه 999 دلار در بازار عرضه شد و کاهش قیمت آن ممکن است فروش دو گوشی iPhone Xs و iPhone Xr را تحت شعاع قرار دهد. به همین دلیل اپل قصد دارد تا تولید این گوشی را متوقف کند.

دوربین آیفون xs

اما در رابطه با دو گوشی دیگر باید ذکر شود که iPhone 6s یکی از گوشی پر طرفدار در زمان خود بود ولی با توجه به سن آن اپل قصد توقف تولید آن را دارد. اما در رابطه با iPhone SE داستان کمی متفاوت است. این گوشی یکی از گوشی های محبوب این کمپانی است که توقف تولید آن بسیاری از کارشناسان را سوپرایز کرد. SE به عنوان کوچک ترین گوشی اپل شناخته می شد که حالا با توقف تولید آن، آیفون 7 و 8 به عنوان کوچکترین ها شناخته می شوند.

 iphone 7

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-iphone-x-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d9%87-%d9%87%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%af%d9%88-%d9%85%d8%af%d9%84-%d8%af%db%8c%da%af%d8%b1/
ads
ads