داغ ترین ها :
اپل در سیاست قیمت گوشی های آیفون بازنگری خواهد کرد

اپل در سیاست قیمت گوشی های آیفون بازنگری خواهد کرد

کمپانی اپل به صورت رسمی گزارش مالی خود در سه ماه اخیر را منتشر کرده است و در کمال ناباوری، کاهش 15 درصدی میزان فروش مشاهده می شود. این موضوع می تواند دلایل مختلفی داشته باشد اما دو عامل نقش اساسی را در این میزان افت ایفا می کنند. اولین عامل می تواند افزایش تنش بین آمریکا و چین باشد و دومین عامل قیمت دو گوشی پرچمدار و سوپر پرچمدار این کمپانی است که نسبت به سال گذشته افزایش داشته اند. برای خرید گوشی آیفون به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

تیم کوک مدیرعامل اپل

آقای تیم کوک مدیر عامل کمپانی اپل در مصاحبه با رویترز اعلام کرد که این شرکت در قیمت گوشی های خود برای بازار های خارج از آمریکا تجدید نظر خواهد کرد. اپل به طور سنتی برای تعیین قیمت به دلار آمریکا متکی است و این موضوع منجر به افزایش هزینه های بین المللی شده است. این فرد همچنین اعلام کرد:

هنگامی که شما به ارزش پول های بعضی از کشور ها در مقابل دلار نگاه می کنید، به ویژه آن دسته از بازارهایی که در طول سال گذشته تضعیف شده اند،  افزایش قیمت گوشی های آیفون کاملا مشهود است، این موضوع باعث شده تا میزان فروش ما افت داشته باشد و ما به دنبال بازنگری در قیمت گوشی های آیفون در بعضی از کشور ها هستیم. همچنین ما به دنبال آن هستیم که مشکلات به وجود آمده در چین را نیز حل کنیم تا مانند گذشته گوشی های آیفون در بازار های هدف به فروش برسند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%af%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%81%d9%88%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%d9%86%da%af%d8%b1/
ads
ads