داغ ترین ها :
بهترین فلش 64 گیگابایت

بهترین فلش 64 گیگابایت

در بین لوازم جانبی که در دنیای تکنولوژی قرار دارند، فلش مموری یکی از بهترین محصولاتی است که در ابعادی کوچک و قابل حمل تولید شده تا کمک دست افراد بسیاری محسوب شود. با استفاده از فلش مموری می‌توانید اطلاعات زیادی را تا سال‌ها ذخیره کنید. تا به امروز فلش‌های بسیاری با ظرفیت‌های متفاوت 4 گیگ، 8 گیگ، 16 گیگ، 32 گیگ،64 گیگ و بالاتر از آن روانه بازار شده‌اند که می‌توان گفت فلش 64 گیگ به دلیل گنجایش بیشتر از سایر مدل‌ها پرطرفدارتر است و با توجه به اینکه کمپانی‌های بسیاری در زمینه ساخت فلش فعالیت می‌کنند، در این مقاله از تکنولایف قصد داریم تا شما را با بهترین فلش های 64 گیگ همراه با معرفی بهترین مارک فلش 64 گیگ آشنا کنیم تا در انتها مطلب بتوانید با اطمینان خیال نسبت به خرید بهترین فلش 64 گیگ سرعت بالا اقدام کرده باشید، پس تا پایان همراه ما باشید.

 

لیست امروز قیمت انواع فلش 64 گیگابایتی را در سایت تکنولایف ببنید: خرید فلش ۶۴ گیگ

 

بهترین مارک فلش 64 گیگ

نام برندهای تولید کننده فلش 64 گیگ به فارسی

نام برند به انگلیسی

کینگ استار King Star
سیبراتون Sibraton
لکسار Lexar
کداک Kodak
اپیسر Apacer
پی ان وای PNY
سامسونگ Samsung
سن دیسک SanDisk
داهوا Dahua
اپیکوی Epicoy
کیوکسیا Kioxia
وریتی Verity
پاناتک Panatech
دیتا پلاس +Data
کینگ فست KingFast
کوئین تک Queen Tech
گلکسبیت Galexbit
بکسو Bexo
ایکس انرژی X-Energy
فیلیپس Philips
اوسکو Oscoo
پاتریوت Patriot
آی کیو IQ
ریوکس Reewox
لوتوس Lotous
ای دیتا ADATA
سیلیکون پاور Silicon Power
اچ پی HP

در میان سازندگان فلش مموری‌های دنیا برندهای متفاوتی هستند که در تلاش برای قبضه کردن بازار فروش فلش در حال تولید و عرضه بهترین فلش 64 گیگ هستند. اگر در فکر خرید بهترین فلش 64 گیگ usb3 هستید، باید ابتدا با اطلاعاتی مانند بهترین مارک فلش 64 گیگ آشنا باشید. در میان انبوه فلش‌های موجود در سال 2023 می‌توانید به برندهای زیر به عنوان بهترین مارک فلش اعتماد کنید.

  1. اچ پی (hp)
  2. سن دیسک (san disk)
  3. سامسونگ (Samsung)
  4. فیلیپس (philips)
  5. سیلیکون پاور (Silicon Power)
  6. وریتی (Verity)
  7. پی ان وای (PNY)
  8. اپیسر (Apacer)
  9. کوئین تک (Queen Tech)
  10. ایکس انرژی (X-Energy)

 

فلش مموری تایپ سی چی بخریم؟
بهترین فلش مموری تایپ c

 

بهترین فلش های 64 گیگ (از بیشترین قیمت تا کمترین)

بهترین فلش های 64 گیگ

ظرفیت 64 گیگابایت یکی از بهترین ظرفیت‌هایی است که می‌تواند برای یک فلش وجود داشته باشد. استفاده از فلش 64 گیگابایت باعث می‌شود تا مدت زیادی بتوانید از انواع فایل و محتوای کوچک و بزرگ خود با حجم متفاوت نگهداری کنید و از پر شدن دستگاه‌های خود مانند گوشی، تبلت و لپ تاپ جلوگیری کنید؛ همچنین استفاده از بهترین فلش 64 گیگ usb3 باعث می‌شود تا اطلاعات میان دستگاه‌های مختلف با سرعت بالاتری انتقال پیدا کند. در ادامه قصد داریم تا شما را با بهترین فلش های 64 گیگ در حال فروش در سال 2023 آشنا کنیم.

فلش مموری سیلیکون پاور مدل Jewel J07

اگر قصد استفاده از بهترین فلش 64 گیگ usb3 را دارید، بهتر است به خرید فلش مموری سیلیکون پاور مدل Jewel J07 فکر کنید. این فلش مموری از پوششی از جنس سیلیکون رابر بهره می‌برد، اندازه کوچک و وزن سبکی دارد و به طور کامل با انواع نسخه‌های سیستم عامل ویندوز و Mac OS سازگاری دارد به همین دلیل خرید آن برای همه امکان پذیر است. همانطور که مشخص است فلش مموری سیلیکون پاور مدل Jewel J07 با تجهیز شدن به پورت USB.03 می‌تواند بهترین فلش 64 گیگ سرعت بالا با قابلیت مقاومت در برابر آب و گرد و غبار در سال 2023 باشد.

 

قیمت فلش مموری سیلیکون پاور مدل Jewel J07

 

فلش مموری سیلیکون پاور مدل Jewel J08

یکی دیگر از بهترین فلش مموری‌های برند سیلیکون پاور با ظرفیت ذخیره سازی 64 گیگابایت فلش مموری سیلیکون پاور مدل Jewel J08 است. برند سیلیکون پاور از طراحی زیبایی برای این فلش استفاده کرده و با قرار دادن پورت USB 3.0 به شما اجازه می‌دهد تا هنگام اتصال فلش به دستگاه فایل‌های خود را با حداکثر سرعت 480 مگابیت بر ثانیه انتقال دهید. از دیگر مزایای خرید بهترین فلش 64 گیگ سیلیکون پاور می‌توان به استفاده از فناوری (COB(Chip-on-board برای حداقل سازی ابعاد فلش، ضد آب بودن، مقاومت در برابر گرد و غبار و امکان دانلود برنامه بازیابی فایل اشاره کرد.

 

قیمت فلش مموری سیلیکون پاور مدل Jewel J08

 

فلش مموری سیلیکون پاور مدل Jewel J01

فلش مموری سیلیکون پاور مدل Jewel J01

اگر به دنبال خرید بهترین فلش 64 گیگ برای سیستم عامل لینوکس هستید، فلش مموری سیلیکون پاور مدل Jewel J01 می‌تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد. اگر قیمت ارزان برای شما الویت اول در خرید فلش مموری نیست، با توجه به اینکه فلش مموری سیلیکون پاور مدل Jewel J01 با ظرفیت 64 گیگابایت از تکنولوژی رابط USB 3.0 پشتیبانی می‌کند، می‌تواند به راحتی نیازهای شما را در ذخیره سازی و انتقال اطلاعات بین دو دستگاه با بالاترین سرعت ممکن در میان فلش مموری‌ها برآورده کند.
فلش مموری مدل Jewel J01 سیلیکون پاور با نسخه‌های windows 10, windows 7, windows 8, windows 8.1, windows xp سیستم عامل ویندوز ، مک او اس Mac OS و لینوکس سازگاری کامل دارد به همین دلیل می‌توانید به راحتی برای انتقال اطلاعات بین سیستم‌های مختلف از آن استفاده کنید. از دیگر مزایای خرید فلش مموری سیلیکون پاور مدل Jewel J01 می‌توان به منفذ جهت اویزان کردن و حمل آسان، پشتیبانی از تکنولوژی COB، و ضد آب و ضد ضربه بودن اشاره کرد.

 

قیمت فلش مموری سیلیکون پاور مدل Jewel J01

 

بررسی لپ تاپ جدید HP را از دست ندهید:
بررسی لپ تاپ اچ پی انوی 16 مخصوص مهندس ها و حرفه ای ها

 

فلش مموری سیلیکون پاور مدل Jewel J10

اگر به دنبال خرید یک فلش مموری با اندازه کوچک، بدنه‌ای مقاوم در برابر آب و ضربه و طراحی استیل با قابلیت اتصال بند به فلش هستید و علاوه‌بر ویژگی‌های گفته شده برایتان مهم است که فلش بتواند هنگام اتصال به انواع سیستم‌ها اطلاعات شما را با سرعت بالایی انتقال دهد، می‌توانید به خرید فلش مموری سیلیکون پاور مدل Jewel J10 فکر کنید. این فلش مموری در ابعادی بسیار کوچک با بدنه‌ای استیل راهی بازار شده است و بدنه آن در برابر زنگ زدن مقاومت می‌کند. از آنجایی که درگاه این فلش از تکنولوژی USB 3.0 پشتیبانی می‌کند، هرگونه فایل و محتوا توسط فلش مموری سیلیکون پاور مدل Jewel J10 با سرعت 80 مگابیت برثانیه جابه‌جا می‌شود که نشان دهنده عملکرد خوب آن است. همچنین لازم به ذکر است؛ درصورتیکه از سیستم عامل ویندوز و مک او اس استفاده می‌کنید، به دلیل سازگاری کامل فلش می‌توانید نسبت به خرید فلش مموری سیلیکون پاور مدل Jewel J10 اقدام کنید.

 

قیمت فلش مموری سیلیکون پاور مدل Jewel J10

 

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive Luxe

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive Luxe

اگر به دنبال خرید بهترین فلش 64 گیگ سرعت بالا با درگاه USB Type C هستید، فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive Luxe گزینه مناسبی برای خرید محسوب می‌شود. این فلش مموری می‌تواند با تمامی دستگاه‌های دارای پورت تایپ سی سازگاری داشته باشد به همین دلیل فرقی نمی‌کند که از اندروید استفاده می‌کنید یا MacOS زیرا می‌توانید از آن استفاده کنید.
بدنه فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive Luxe از جنس فلز است و ممکن است کمی پس از اتصال داغ شود که عملکردی بسیار طبیعی در میان فلش مموری‌های فلزی است. نکته قابل توجه این فلش سرعت انتقال داده آن است که می‌تواند تمامی فایل‌ها را با حداکثر سرعت 150 MBps یعنی 150 مگابایت بر ثانیه به دستگاهی دیگر انتقال دهد.

 

قیمت فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive Luxe

 

بهترین نرم افزار بازیابی اطلاعات فلش در مطلب زیر:
ریکاوری فلش فرمت شده

 

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive USB Type-C

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive USB Type-C

یکی از بهترین فلش های 64 گیگی که تا به امروز معرفی شده، فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive USB Type-C است. به دلیل طراحی متفاوتی که در قسمت درگاه‌های این فلش 64 گیگابایتی وجود دارد، همه افراد می‌توانند از آن استفاده کنند. روی بدنه این فلش یک شاسی قابل حرکت وجود دارد که در صورت جابه‌جایی به سمت چپ و راست یکی از دو درگاه قرار داده شده درون فلش به بیرون می‌آیند. این فلش دارای 2 درگاه تایپ A و تایپ C است به همین خاطر با تمامی سیستم عامل‌ها سازگاری دارد و علاوه‌بر ویندوز و مک او اس به خاطر تایپ سی می‌تواند دغدغه به همراه داشتن OTG را برای افراد دارای اندروید به طور کل حل کند. همچنین می‌توان گفت بخاطر سرعت خواندن درگاه USB 3.1 این محصول جز یکی از بهترین فلش 64 گیگ usb3 شناخته می‌شود. در ارتباط با ویژگی‌های ظاهری هم می‌توان به این نکته اشاره کرد که جنس بدنه این محصول ترکیبی از پلاستیک و فلز است و علاوه‌بر زیبایی دارای ابعاد مناسبی هم است. همچنین اثر انگشت و عرق دست روی بدنه این فلش باقی نمی‌ماند.

 

قیمت فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive USB Type-C

 

فلش مموری سامسونگ مدل Fit MUF-64BB

همانطور که انتظار می‌رود، سامسونگ بهترین مارک فلش 64 گیگ است به همین دلیل با خرید فلش مموری سامسونگ مدل Fit MUF-64BB می‌توانید به بهترین فلش 64 گیگ usb3 دست پیدا کنید. سامسونگ در طراحی این فلش از کوچکترین سایز ممکن استفاده کرده تا جابه‌جایی آن آسان‌ترین کار باشد. بدنه این فلش نسبت به ضربه، آب و داغ شدن و بالا رفتن دما مقاوم است به همین دلیل از دوام بالایی برخوردار است و استرس از دست رفتن اطلاعات را از روی دوش شما برمی‌دارد. کمپانی سامسونگ فلش مموری مدل Fit MUF-64BB با ظرفیت 64 گیگابایت را به تکنولوژی خواندن و انتقال اطلاعات USB 2.0 مجهز کرده به همین دلیل فایل‌ها با سرعتی بین 70 تا 150 مگابایت بر ثانیه انتقال پیدا می‌کنند. در کل اگر قصد خرید بهترین فلش 64 گیگ سرعت بالا از برند سامسونگ را دارید، می‌توانید فلش مموری مدل Fit MUF-64BB با ظرفیت 64 گیگابایت را بخرید.

 

قیمت فلش مموری سامسونگ مدل Fit MUF-64BB

 

کدام مدل هارد 2 ترا برای شما مناسب تر است؟
بهترین هارد اکسترنال 2 ترابایت

 

فلش مموری اچ پی مدل x306w USB3.2

اگر برای خرید فلش به دنبال بهترین فلش 64 گیگ هستید، می‌توانید به فلش مموری اچ پی مدل x306w USB3.2 اعتماد کنید. این فلش در ابعاد 39 در 13.2 در 4.7 میلی‌متر با وزن 5 گرم ساخته شده و در ساخت آن از درگاه USB 3.2 استفاده شده به همین دلیل می‌تواند انواع فایل و محتوا را بین 2 دستگاه با سرعتی بیشتر از 70 مگابایت بر ثانیه انتقال می‌دهد.

 

قیمت فلش مموری اچ پی مدل x306w USB3.2

 

فلش مموری فیلیپس مدل Pico Edition

فلش مموری فیلیپس مدل Pico Edition

فلش مموری پیکو ادیشن بسیار کوچک است و ابعاد آن 0.78 × 1.5 × 2.3 سانتی‌متر است که توسط کمپانی فیلیپس طراحی و تولید شده است. است، بدنه این فلش مموری از پلاستیک ساخته شده و روی درگاه آن درپوش قرار می‌گیرد، به همین دلیل امکان ورود گرد و غبار به شیار رابط USB در فلش مموری کم است. فلش مموری فیلیپس مدل Pico Edition برای اتصال و انتقال اطلاعات از رابط USB 2.0 بهره می‌برد و از رابط USB 1.1 نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین فلش مموری فیلیپس مدل Pico Edition با سیستم عامل ویندوز و مک او اس سازگاری دارد و با حداکثر سرعت خود یعنی 25 مگابایت بر ثانیه اطلاعات را می‌خواند و فایل‌ها را بین دو سیستم انتقال می‌دهد.

 

قیمت فلش مموری فیلیپس مدل Pico Edition

 

فلش مموری وریتی مدل V810 USB3

فلش مموری وریتی مدل V810 USB3 در ابعادی کوچک با بدنه‌ای از جنس فلز ساخته شده و 15 گرم وزن دارد. این فلش از درگاه USB 3.0 پشتیبانی می‌کند به همین دلیل می‌تواند با سرعت بالایی اطلاعات را بخواند و آن‌ها را به دستگاه‌های دیگر انتقال دهد. بدنه این فلش به گونه‌ای طراحی شده که در برابر آب، ضربه و گرد و غبار مقاوم است و دوام خوبی دارد و به دلیل سازگاری با سیستم عامل‌های Windows macOS ،Linux ،Android می‌توانید تا سال‌ها از آن استفاده کنید. همچنین با توجه به قیمت مناسبی که دارد، یکی از بهترین فلش های 64 گیگ در رنج قیمتی پایین محسوب می‌شود.

 

قیمت فلش مموری وریتی مدل V810 USB3

 

فلش مموری لوتوس مدل Cedar

فلش 64 گیگ لوتوس مدل Lotous Cedar در ابعاد کوچک با بدنه‌ای از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده و در کوچک‌ترین جیب‌ها هم جا می‌شود. این فلش دارای درگاه USB 2.0 است و قیمت بسیار پایینی هم نسبت به سایر فلش‌های 64 گیگابایت دارد. از این فلش برای ذخیره و انتقال اطلاعات می‌توان استفاده کرد و به دلیل سازگاری با سیستم عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک او اس می‌توان بدون هرگونه دغدغه خریداری کرد. از مزایای خرید فلش مموری لوتوس مدل Cedar سرعت انتقال اطلاعات آن است که این سرعت برابر با 480 مگابایت بر ثانیه است.

 

قیمت فلش مموری لوتوس مدل Cedar

 

فلش مموری ریوکس مدل M-06

فلش مموری ریوکس مدل M-06

یکی از فلش‌های ارزان قیمت 64 گیگابایتی که علاوه‌بر سرعت مناسب انتقال اطلاعات از طراحی زیبایی هم بهره می‌برد، فلش مموری ریوکس مدل M-06 است. بدنه این فلش از جنس استیل است و به رنگ طلایی در بازار به فروش می‌‌رسد. طراحی آن شبیه کلید است و دارای سوراخی برای آویزان کردن و اتصال دارد. این فلش با تمامی سیستم عامل‌ها سازگاری دارد و در برابر آب، گرد و غبار و لرزش مقاوم است؛ همچنین امکان بازیابی فایل های پاک شده در این محصول وجود دارد.

 

قیمت فلش مموری ریوکس مدل M-06

 

فلش مموری لوتوس مدل L-702

اگر به دنبال ارزان‌ترین فلش 64 گیگابایت بازار 1402 هستید، فلش مموری لوتوس مدل L-702 با بهره‌مندی از رابط USB.02 یکی از بهترین فلش‌های اقتصادی 64 گیگابایتی محسوب می‌شود که با انواع سیستم عامل همخوانی دارد و می‌تواند انواع محتوا را با سرعت مناسبی انتقال دهد.

 

قیمت فلش مموری لوتوس مدل L-702

 

سخن آخر

فلش مموری یکی از لوازم جانبی حوزه تکنولوژی است که به دلیل کاربرد فراوانی که دارد، طرفداران خود را هیچگاه از دست نمی‌دهد. در میان انواع فلش‌های تولید شده، فلش 64 گیگابایت کاربرد بسیاری نسبت به سایر ظرفیت‌ها دارد و گزینه مناسب‌تری برای اکثر افراد محسوب می‌شود، به همین دلیل جست‌وجو در فروشگاه‌ها برای خرید بهترین فلش 64 گیگ امری رایج است. ما در این مقاله از تکنولایف گران‌ترین تا ارزان‌ترین فلش 64 گیگ موجود در بازار را معرفی کردیم تا شما بتوانید با اطلاعات کافی نسبت به خرید بهترین فلش 64 گیگ اقدام کنید. اگر شما هم تجربه‌ای در خرید یا استفاده از فلش 64 گیگابایتی دارید، می‌توانید با نوشتن در قسمت نظرات کاربران با ما و سایر مخاطبین به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین مارک فلش مموری 64 گیگ چیست؟

کمپانی‌های مختلفی در ساخت فلش 64 گیگ فعالیت دارند که از میان آن‌ها برندهای اچ پی (hp)، سن دیسک (san disk)، سامسونگ (Samsung)، فیلیپس (philips)، سیلیکون پاور (Silicon Power)،وریتی (Verity) و پی ان وای (PNY) برندهای پرکار و معروف‌تر هستند.

بهترین فلش 64 گیگ با سرعت بالا در بازار کدام است؟

فلش مموری سیلیکون پاور مدل Jewel J01، فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive USB Type-C و فلش مموری سامسونگ مدل Fit MUF-64BB بهترین فلش های 64 گیگی بازار 2023 هستند.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%81%d9%84%d8%b4-64-%da%af%db%8c%da%af%d8%a7%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%aa/
ads
ads