داغ ترین ها :
بهترین هارد اکسترنال ۲ ترابایت

بهترین هارد اکسترنال ۲ ترابایت

در صورتی که نیاز به بک آپ گرفتن از اطلاعات مهمتان دارید یا نیاز به فضای ذخیره‌سازی بیشتری دارید هارد دیسک‌های اکسترنال ساده‌ترین و مقرون به صرفه ترین گزینه برای دسترسی به فضای ذخیره سازی بیشتر هستند. استفاده از هارد اکسترنال بسیار راحت است و برای انتقال اطلاعات تنها نیاز به یک کابل USB دارید. در این مقاله قصد معرفی بهترین هارد اکسترنال 2 ترابایت ضد ضربه را داریم. در صورت تمایل برای خرید می‌توانید از لیست زیر کمک بگیرید.

 

برای خرید انواع مدل های هارد External روی لینک روبرو بزنید: قیمت هارد اکسترنال

 

بهترین هارد اکسترنال 2 ترابایت

مدل‌های قرار گرفته در ادامه از قیمت زیاد به کم طبقه‌بندی شده‌اند و می‌توانید با توجه به بودجه‌ای که در دست دارید اقدام به خرید بهترین هارد اکسترنال 2 ترابایت کنید.

هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A62 ظرفیت 2 ترابایت

خرید بهترین هارد اکسترنال 2 ترابایت ضد ضربه

مشخصات هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A62 ظرفیت 2 ترابایت

 

 
وزن 180 گرم
رابط USB 3.2 Gen 1
سازگاری سیستم عامل ویندوز، macOS و لینوکس
مقاومت گواهی ضد آب ipx4

مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع 1.2 متری

 

یکی از بهترین گزینه‌های قرار گرفته در لیست بهترین هارد اکسترنال 2 ترابایت ضد ضربه هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A62 است. اولین موردی که در این محصول توجهتان را جلب خواهد کرد کابل کشی قرار گرفته در اطراف هارد است. با استفاده از این کابل کشی می‌توانید به راحتی رابط USB Type-A را در آن قرار دهید و نگران گم شدن آن نباشید. Armor A26 در برابر آب مقاومت دارد و این مورد را IPX4 تایید می‌کند؛ همچنین طراحی و جنس در نظر گرفته شده برای این محصول آن را در برابر خط و خش مقاوم می‌کند. هارد سیلیکون پاور ابعادی برابر با 131.7 در 86.5 در 14.9 میلی‌متر و وزنی برابر با 180 گرم دارد؛ بنابراین هارد وزن نسبتا سبک و ابعاد جمع و جوری دارد که به راحتی می‌توانید آن را حمل کنید. این هارد با سیستم عامل ویندوز 8 به بالا، لینوکس 2.6.31 سازگاری دارد؛ همچنین می‌توانید آن را به مک نیز وصل کنید؛ اما برای این کار باید هارد را به فرمت قابل خواندن مک برگردانید.

 

قیمت هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A62 ظرفیت 2 ترابایت

 

چگونه هارد های اکسترنال را به موبایل وصل کنیم:
اتصال هارد اکسترنال به گوشی

 

هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Stream S05 ظرفیت 2 ترابایت

 

مشخصات هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Stream S05 ظرفیت 2 ترابایت

 

 
وزن 144 گرم
رابط USB 3.2 Gen 1
سازگاری سیستم عامل ویندوز، macOS و لینوکس
مقاومت

 

هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Stream S05 از طریق کابل USB Type-A 3.2 نسل 1 به لپ‌تاپ یا کامپیوتر وصل می‌شود و می‌تواند با سرعتی بالا دیتا و فایل‌های شما را منتقل کند. از مزایای قابل توجه این هارد دیسک داشتن برنامه مخصوص است که با دانلود آن همیشه می‌توانید از تمامی فایل‌های درون هارد نسخه پشتیبان داشته باشید و در صورت خرابی یا گم کردن هارد اکسترنال اطلاعاتتان را از دست ندهید. با داشتن فناوری Plug & Play نیازی به نصب برنامه یا درایور خاصی برای استفاده از هارد ندارید و به سرعت پس از اتصال ارتباط برقرار می‌شود و فضای ذخیره‌سازی در اختیارتان قرار می‌گیرد. روی بدنه سیلیکون پاور چراغ LED قرار گرفته و در صورت اتصال کابل USB 3.0 این چراغ هنگام انتقال اطلاعات به رنگ آبی در می‌آید و در صورت استفاده از کابل USB 2.2 این چراغ رنگ قرمز را نمایش می‌دهد.

 

قیمت هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Stream S05 ظرفیت 2 ترابایت

 

هارد دیسک اکسترنال ترنسند مدل StoreJet 25M3 ظرفیت 2 ترابایت

مشخصات هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A62 ظرفیت 2 ترابایت

 

 
وزن 185 گرم
رابط USB 3.0
سازگاری سیستم عامل ویندوز و macOS
مقاومت بدنه ضد شوک

داشتن استاندارد نظامی MIL-STD-۸۱۰G ۵۱۶

 

در ادامه معرفی بهترین هارد اکسترنال 2 ترابایت نوبت به یکی دیگر از بهترین برندهای این دسته بندی می‌رسد. هارد دیسک اکسترنال ترنسند با سیستم عامل ویندوز 7 به بالا و macOS 10.10 به بالا سازگاری دارد و به راحتی می‌توانید از طریق کابل USB 3.0 با سرعت 5 گیگابایت بر ثانیه انتقال فایل و اطلاعاتتان را انجام دهید. با نصب برنامه مخصوص Transcend Elite می‌توانید روی اطلاعات موجود در هارد رمزگذاری کنید و نگرانی از بابت افشا یا گم شدن آن‌ها نداشته باشید. وزن این محصول 185 گرم در نظر گرفته شده و برای هارد دیسک نسبتا سبک محسوب می‌شود. وزن سبک این هارد دیسک حمل آن را راحت‌تر می‌کند. روی بدنه هارد 2 ترابایت ترنسند دکمه‌ای قرار گرفته که با زدن آن به راحتی می‌توانید از تمامی اطلاعات درون دستگاه بک آپ تهیه کنید. از دیگر قابلیت‌های قابل توجه درباره این محصول می‌توان به بدنه ضد شوک و داشتن استاندارد نظامی آمریکا (MIL-STD-۸۱۰G ۵۱۶)، گواهینامه‌های CE, FCC, BSMI و چراغ LED قرار گرفته روی بدنه برای نشان دادن وضعیت اتصال و روشن بودن هارد را می‌توان نام برد.

 

قیمت هارد دیسک اکسترنال ترنسند مدل StoreJet 25M3 ظرفیت 2 ترابایت

 

مناسب ترین هارد اکسترنال برای کنسول:
هارد اکسترنال برای ایکس باکس سری اس

 

هارد اکسترنال اپیسر مدل AC731 ظرفیت 2 ترابایت

مشخصات هارد اکسترنال اپیسر مدل AC731 ظرفیت 2 ترابایت

 

 
وزن 238 گرم
رابط USB 3.2 Gen 1
سازگاری سیستم عامل ویندوز، macOS و لینوکس
مقاومت گواهی ضد آب ip68

مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع 1.2 متری

 

اپیسر برای بدنه هارد اکسترنال ac731 از پلاستیک طرح چرم استفاده کرده که مقاومت محصول را در کنار حفظ زیبایی تامین می‌کند. این هارد اکسترنال مجهز به استاندارد IP68 شده و می‌تواند در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاومت خوبی داشته باشد؛ همچنین با داشتن استاندارد MIL-STD-810G 516.6 procedure IV در صورت افتادن از ارتفاع 1.2 متری به هارد آسیبی وارد نمی‌شود و اطلاعاتتان ایمن خواهند ماند. با وصل کردن USB Type-A 3.2 می‌توانید به راحتی با سرعت 5 گیگابایت بر ثانیه اقدام به انتقال اطلاعات کنید و این عدد با استفاده از USB 2.0 نیز به 480 مگابایت بر ثانیه می‌رسد. این هارد با سیستم عامل ویندوز، لینوکس و macOS نیز سازگاری دارد.

 

قیمت هارد اکسترنال اپیسر مدل AC731 ظرفیت 2 ترابایت

 

هارد اکسترنال اپیسر مدل AC632 ظرفیت 2 ترابایت

مشخصات هارد اکسترنال اپیسر مدل AC632 ظرفیت 2 ترابایت

 

 
وزن 245 گرم
رابط USB 3.2 Gen 1
سازگاری سیستم عامل ویندوز، macOS و لینوکس
مقاومت مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع 1.2 متری

مقاوم در برابر فشار تا 2100 کیلوگرم

 

هارد اکسترنال اپیسر مدل AC632 بدنه‌ای براق از جنس آلومینیوم دارد که هیچ اثر انگشتی را جذب نمی‌کند. این هارد اکسترنال تنها 17.3 میلی‌متر ضخامت دارد که طبق ادعای برند یکی از هاردهای آلومینیومی ظریف محسوب می‌شود. برای مقاومت بالای هارد و از بین نرفتن اطلاعات بر اثر فشار، اپیسر ادعا کرده که این هارد می‌توان تا فشار 2100 کیلوگرم را دوام بیاورد و همراه با استاندارد نظامی MIL-STD-810G 516.6 procedure IV در صورت افتادن از ارتفاع 1.2 متری نیز آسیبی به آن وارد نمی‌شود. با توجه به موارد گفته شده این هارد مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار دارد  و مناسب افرادی است که محصولی باکیفیت نیاز دارند که دوام بسیار بالایی داشته باشد. این هارد را می‌توانید از طریق کابل USB 3.2 به سیستم مورد نظرتان وصل کرده و با سرعت 5 گیگابایت بر ثانیه انتقال اطلاعات انجام دهید. این هارد را می‌توان جزو موارد بهترین هارد اکسترنال 2 ترابایت ضد ضربه نام برد.

 

قیمت هارد اکسترنال اپیسر مدل AC632 ظرفیت 2 ترابایت

 

هارد اکسترنال اپیسر مدل AC533 ظرفیت 2 ترابایت

مشخصات هارد اکسترنال اپیسر مدل AC533 ظرفیت 2 ترابایت

 

 
وزن 176 گرم
رابط USB 3.2 Gen 1
سازگاری سیستم عامل ویندوز، macOS و لینوکس
مقاومت

 

هارد اکسترنال اپیسر مدل AC533 ظرفیت 2 ترابایت یکی دیگر از گزینه‌های قرار گرفته در مقاله بهترین هارد اکسترنال 2 ترابایت محسوب می‌شود. این هارد در سه رنگ متفاوت و زیبا تولید می‌شود و روی بدنه آن دو عدد بند کشی قرار گرفته تا کابل اتصال هارد را درون آن قرار داده و گم نکنید؛ همچنین این دو بند را می‌توانید در صورت نیاز از هارد جدا کنید. AC533 روی بدنه چراغ LED دارد که در صورت اتصال کابل USB 3.2 نسل 1 به رنگ آبی تغییر پیدا می‌کند و در صورت استفاده از کابل USB 2.0 رنگ قرمز را نمایش می‌دهد. با استفاده از برنامه اختصاصی اپیسر می‌توانید به راحتی از اطلاعات و فایل‌های ضروری‌تان نسخه پشتیبان تهیه کنید. از طریق کابل USB می‌توانید این دستگاه را به لپ تاپ یا کامپیوترهای مبتنی بر سیستم عامل ویندوز، لینوکس و  macOS 10.4 به بالا وصل کنید.

 

قیمت هارد اکسترنال اپیسر مدل AC533 ظرفیت 2 ترابایت

 

چگونه هارد اکسترنال را به کنسول وصل کنیم:
وصل کردن هارد اکسترنال به ایکس باکس و پلی استیشن

 

هارد اکسترنال اپیسر مدل AC532 ظرفیت 2 ترابایت

مشخصات هارد اکسترنال اپیسر مدل AC532 ظرفیت 2 ترابایت  
وزن 190 گرم
رابط USB 3.2 Gen 1
سازگاری سیستم عامل ویندوز، macOS و لینوکس
مقاومت

 

در ادامه معرفی بهترین هارد اکسترنال 2 ترابایت یکی دیگر از محصولات برند اپیسر قرار گرفته است. در طراحی این هارد اکسترنال از قابلیت ضد لرزش استفاده شده تا به صورت تصادفی از دست نیفتد؛ همچنین هارد اپیسر تا 1 متر در برابر سقوط از ارتفاع مقاومت دارد. ابعاد در نظر گرفته شده برای هارد اپیسر برابر با 132.4 در 82 در است و وزنی برابر با 190 گرم دارد. ابعاد و وزن این محصول آن را مناسب حمل راحت داخل کیف می‌کند. رابط اتصال به هارد AC532 کابل USB 3.2 است و می‌تواند داده‌ها را با سرعت 5 گیگابایت بر ثانیه منتقل کند. سازگاری با سیستم عامل ویندوز، لینوکس و macOS را نیز می‌توان از دیگر نقاط قوت این محصول نام برد.

 

قیمت هارد اکسترنال اپیسر مدل AC532 ظرفیت 2 ترابایت

 

هارد اکسترنال اپیسر مدل AC236 ظرفیت 2 ترابایت

مشخصات هارد اکسترنال اپیسر مدل AC632 ظرفیت 2 ترابایت

 

 
وزن 139.5 گرم
رابط USB 3.2 Gen 1
سازگاری سیستم عامل ویندوز، macOS و لینوکس
مقاومت مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع 1.2 متری

 

در صورتی که قصد خرید هارد اکسترنالی با ظرفیت 2 ترابایت و وزنی بسیار سبک دارید که به راحتی در هر مکانی بتوانید آن را حمل کنید، هارد اکسترنال اپیسر مدل AC236 می‌تواند یکی از انتخاب‌های مناسب برای شما محسوب شود. این دستگاه وزنی برابر با 139.5 گرم دارد که برای هارد اکسترنال سبک است. طراحی جوان پسند و رنگی این محصول را برای کادو دادن نیز مناسب می‌کند. این هارد با داشتن تنها ضخامت 10.8 میلی‌متر محصولی ظریف و کوچک است که به راحتی داخل جیب نیز جای می‌گیرد. AC236 دارای ویژگی مدیریت هوشمند انرژی داخلی است که در صورت استفاده نکردن از هارد برای 10 دقیقه یا بیشتر به صورت خودکار روی حالت ذخیره انرژی می‌رود و این کار باعث افزایش طول عمر هارد می‌شود.

 

قیمت هارد اکسترنال اپیسر مدل AC236 ظرفیت 2 ترابایت

 

هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion ظرفیت 2 ترابایت

مشخصات هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion ظرفیت 2 ترابایت  
وزن 159 گرم
رابط USB 3.0
سازگاری سیستم عامل ویندوز و macOS
مقاومت

 

هارد سیگیت مدل Expansion ابعادی برابر با 115.3 در 80 در 12.6 میلی‌متر دارد و وزن آن نیز حدودا به 159 گرم می‌رسد. طراحی بدنه این هارد اکسترنال راه راه برجسته در نظر گرفته شده که باعث زیبایی و لیز نخوردن آن از روی دست می‌شود. برای انتقال اطلاعات با سرعت بالا و روان‌تر این هارد از USB 3.0 پشتیبانی می‌کند و می‌توانید در کمترین زمان ممکن فایل‎‌هایتان را جا به جا کنید. این هارد 2 ترابایتی با سیستم عامل‌های ویندوز و مک سازگاری دارد و بدون نگرانی از این بابت می‌توانید فایل‌هایتان را با هر سیستم عاملی مدیریت کنید. با استفاده از فناوری مدیریت انرژی این محصول کمترین میزان انرژی را حین انتقال داده مصرف می‌کند و باعث تمام شدن شارژ سریع لپ تاپتان نمی‌شود.

 

قیمت هارد اکسترنال سیگیت مدل Expansion ظرفیت 2 ترابایت

 

آموزش ریکاوری هارد اکسترنال در مطلب زیر:
بازیابی اطلاعات هارد اکسترنال

 

هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio Advance با ظرفیت 2 ترابایت

مشخصات هارد اکسترنال اپیسر مدل AC632 ظرفیت 2 ترابایت

 

 
وزن 149 گرم
رابط USB 3.2 Gen 1
سازگاری سیستم عامل ویندوز و macOS
مقاومت

 

یکی از خوش قیمت ترین هاردهای قرار گرفته در لیست بهترین هارد اکسترنال 2 ترابایت هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio Advance است که نسبت به سایر مدل‌های معرفی شده در این مقاله کمترین قیمت را دارد. هارد اکسترنال توشیبا برنامه اختصاصی دارد که به شما این امکان را می‌دهد تا زمانی مشخص برای بک آپ گیری از فایل‌های قرار گرفته روی هارد تعیین کنید. با این قابلیت نگرانی بابت از دست دادن اطلاعات هارد نخواهید داشت؛ همچنین با استفاده از این برنامه می‌توانید اطلاعات مهم داخل هارد را رمزگذاری کنید و امنیت آن را بالاتر ببرید. با استفاده از usb 3.0 سرعت انتقال داده این هارد 5 مگابایت در ثانیه تخمین زده شده و با استفاده از usb 2.0 نیز حداکثر سرعت 480 مگابایت بر ثانیه را در اختیارتان قرار خواهد داد.

 

قیمت هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio Advance با ظرفیت 2 ترابایت

 

جمع‌بندی

در صورتی که نیاز به فضای ذخیره‌سازی زیادی دارید هارد اکسترنال با ظرفیت 2 ترابایت می‌تواند بهترین گزینه برایتان باشد. تمامی هاردهای قرار گرفته در این مقاله همگی از بهترین برندها هستند و بر اساس قیمت طبقه‌بندی شده‌اند. هنگام خرید هارد از جمله نکاتی که برایتان اهمیت دارد سرعت انتقال دیتا، مقاومت آن و میزان فضای ذخیره‌سازی در نظر گرفته شده برای آن است. با مطالعه این مقاله با هر بودجه‌ای که دارید می‌توانید گزینه‌ای برای خرید پیدا کنید.

سوالات متداول

بهترین هارد اکسترنال 2 ترابایت ضد ضربه کدام مدل است؟

هارد اکسترنال اپیسر مدل AC632 ظرفیت 2 ترابایت با داشتن مقاومت در برابر فشار تا 2100 کیلوگرم و مقاومت در برابر سقوط تا 1.2 متر یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید هارد اکسترنال ضد ضربه تا 2 ترابایت محسوب می‌شود.

ارزانترین هارد اکسترنال تا 2 ترابایت کدام است؟

از ارزانترین هارد اکسترنال‌های قرار گرفته در این مقاله می‌توان به عنوان هارد اکسترنال توشیبا مدل Canvio Advance با ظرفیت 2 ترابایت اشاره کرد.

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%87%d8%a7%d8%b1%d8%af-%d8%a7%da%a9%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%a7%d9%84-%db%b2-%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%aa/
ads
ads