داغ ترین ها :
معرفی بهترین فلش مموری های Type C

معرفی بهترین فلش مموری های Type C

در حال حاضر تایپ C پرکاربردترین درگاه ورودی و خروجی محسوب می‌شود، به همین دلیل طبیعی است که میل افراد برای خرید فلش مموری تایپ سی بیشتر از قبل شود و بازار خرید و فروش انواع فلش مموری تایپ C با ظرفیت‌های متنوع هم داغ شود. اگر شما هم در فکر خرید بهترین فلش مموری تایپ سی هستید، تا پایان این مقاله از تکنولایف همراه ما باشید تا با اطلاعات بهترین فلش مموری تایپ c در حال حاضر آشنا شوید.

 

برای خرید انواع فلش مموری Type C به فروشگاه تکنولایف سر بزنید: لیست قیمت فلش تایپ سی

 

شرکت های معروف تولید کننده فلش مموری USB Type C

با توجه به اینکه امروزه دیگر اکثر دستگاه‌ها مانند گوشی، تبلت و لپ تاپ‌ها به درگاه usb type c مجهز شده‌اند، افراد زیادی فلش‌ مموری USB Type C خریداری می‌کنند.

در میان برندهای متفاوتی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، فلش مموری‌های تایپ سی برند سن دیسک (SanDisk)، سیلیکون پاور (Silicon Power)، وریتی (Verity) و کداک (Kodak) بیشتر از سایر برندها در ایران به فروش می‌رسند.

بهترین فلش مموری های تایپ c

 

بهترین فلش مموری های تایپ c

بهترین فلش مموری تایپ سی معمولا فلشی است که در ابعادی متناسب حمل و استفاده برای انواع دستگاه‌ها تولید شده باشد و با سیستم عامل دستگاه مد نظر شما همخوانی داشته باشد؛ همچنین باید از سرعت انتقال خوبی هم بهره برده باشد. نکته‌ای که در ارتباط با طراحی و ساخت فلش مموری Type C وجود دارد، این است که این فلش مموری‌ها دارای دو درگاه هستند و به صورت هم زمان به غیر از درگاه تایپ سی دارای تایپ A هم هستند.

1. فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive USB Type-C با ظرفیت 64 گیگابایت

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive USB Type-C به فلش مموری دوطرفه معروف است. این فلش مموری دارای دو درگاه تایپ A و تایپ C است که در حال حاضر جز یکی از پرفروش‌ترین فلش مموری های تایپ سی ایران به شمار می‌رود. همچنبن این فلش دارای ظرفیت 64 گیگابایت است به همین دلیل می‌تواند حجم بالایی از فایل‌های صوتی و تصویری را در خود جای دهد.

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive USB Type-C با ظرفیت 64 گیگابایت با تمامی سیستم عامل‌ها سازگاری دارد و به همین جهت می‌توان در هر شرایطی برای هر نوع دستگاهی از آن استفاده کرد. سرعت انتقال اطلاعات بیشتر از 150 مگابایت بر ثانیه مهم‌ترین دلیل خرید این فلش مموری 64 گیگی محسوب می‌شود. جنس بدنه آن ترکیبی از پلاستیک و فلز است و ابعاد مناسب آن باعث استفاده راحت‌تر می‌شود.

قیمت فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive USB Type-C با ظرفیت 64 گیگابایت

اگر قصد استفاده از فلش 32 گیگابایتی را دارید، می‌توانید به خرید فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive USB Type-C با ظرفیت 32 گیگابایت فکر کنید. ویژگی‌های فنی و ظاهری نسخه 32 گیگابایتی این فلش کاملا مشابه مدل 64 گیگابایتی است و تنها تفاوت آن‌ها در میزان حافظه است.

قیمت فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive USB Type-C با ظرفیت 32 گیگابایت

 

آموزش Bootable کردن فلش مموری:
بوت کردن ویندوز روی فلش

 

2. فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive GO USB Type-C ظرفیت 64 گیگابایت

اگر به دنبال خرید بهترین فلش مموری تایپ سی با دو درگاه USB 3.1 و USB Type-C هستید، به طور قطع فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive GO USB Type-C با ظرفیت 64 گیگابایت بهترین انتخاب شما خواهد بود. این فلش هم یکی دیگر از فلش مموری‌های معروف دو طرفه است که با سیستم عامل‌های اندروید، iOS، ویندوز، لینوکس و مک او اس سازگاری دارد. فلش مموری دو درگاهه سن دیسک به دلیل برخورداری از بدنه محکم در برابر پاشش قطرات آب، ضربه سطحی، شوک و گرد و غبار مقاوم است و علاوه‌بر ویژگی‌های گفته شده از سرعت انتقال اطلاعات بسیار خوبی هم بهره می‌برد. همچنین لازم به ذکر است که فایل‌ها با سرعت 150 مگابایت بر ثانیه توسط فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive GO USB Type-C با ظرفیت 64 گیگابایت انتقال پیدا می‌کنند.

 

قیمت فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive GO USB Type-C ظرفیت 64 گیگابایت

 

3. فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive Luxe با ظرفیت 64 گیگابایت

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive Luxe دارای یک درگاه تایپ C و یک تایپ A است و می‌تواند با سرعت 150 مگابایت بر ثانیه تمامی فایل‌ها را انتقال دهد. اگر از طراحی فلش‌هایی با بدنه استیل و فلز استقبال می‌کنید، پس می‌توانید به خرید این فلش مموری از برند SanDisk فکر کنید. همچنین شرکت سازنده یعنی سن دیسک تعدادی اپلیکیشن برای این فلش مموری در نظر گرفته تا با قابلیت بکاپ‌گیری خودکار به برگرداندن اطلاعات پاک شده کمک کند.

قیمت فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive Luxe ظرفیت 64 گیگابایت

 

چگونه اطلاعات فلش فرمت شده را بازیابی کنیم؟
بازگرداندن اطلاعات فلش فرمت شده

 

4. فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive GO USB Type-C با ظرفیت 32 گیگابایت

اگر به 32 گیگابایت حافظه رم نیاز دارید و همواره در حال انتقال اطلاعات از گوشی اندروید به لپ تاپ و دستگاه‌های دارای پورت تایپ A هستید، می‌توانید دغدغه به همراه داشتن کابل OTG را با خرید یک فلش دو طرفه از بین ببرید. فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive GO USB Type-C دارای ظرفیت 32 گیگابایت است و در یک طرف آن درگاه تایپ سی و در طرف دیگر USB 3.1 وجود دارد. سرعت انتقال انواع اطلاعات در این فلش برابر با 150 مگابایت بر ثانیه است و با توجه به مقاومتی که در برابر شوک، لرزش و گرد و غبار دارد، از دوام خوبی برخوردار است.

قیمت فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive USB Type-C با ظرفیت 32 گیگابایت

5. فلش مموری کداک مدل K273 با ظرفیت 64 گیگابایت

اگر به دنبال خرید بهترین فلش مموری تایپ c با قیمتی مقرون‌به‌صرفه هستید، فلش مموری کداک مدل K273 با ظرفیت 64 گیگابایت گزینه مناسبی است که می‌تواند به شما در حفظ اطلاعات و انتقال آن‌ها با سرعت مناسب کمک کند. فلش مموری کداک مدل K273 هم مانند سایر فلش‌های تایپ سی به فلش دو طرفه معروف است و استفاده از هر یک از درگاه‌های آن (تایپ سی یا تایپ A) به دلیل سازگاری با انواع سیستم عامل‌ها کار آسانی به شمار می‌آید. بدنه استیل این محصول دارای طراحی چرخشی است و روی آن یک سوراخ برای آویزان کردن وجود دارد تا به اتصال راحت‌تر آن کمک کند.

قیمت فلش مموری کداک مدل K273 با ظرفیت 64 گیگابایت

در صورتی که مایل به خرید همین فلش مموری با ظرفیتی پایین‌تر از 64 گیگابایت هستید، می‌توانید روی خرید فلش مموری کداک مدل K273 ظرفیت 32 گیگابایت حساب باز کنید.

قیمت فلش مموری کداک مدل K273 با ظرفیت 32گیگابایت

 

برای آنها که محدودیت حافظه دارند:
بهترین بازی کم حجم کامپیوتر

 

6. فلش مموری سن دیسک مدل Sandisk Dual Drive با ظرفیت 16GB

فلش مموری سن دیسک مدل Sandisk Dual Drive با ظرفیت 16GB بهترین فلش مموری تایپ سی در رنج قیمتی پایین است. اگر قصد خرید یک فلش مموری با دو درگاه تایپ C و تایپ A با ظرفیت 16 گیگابایت را دارید، می‌توانید به خرید از برند سن دیسک اعتماد کنید. فلش مموری Dual Drive USB Type-C از سرعت انتقال داده خوبی بهره می‌برد و دارای دو پورت تایپ سی و USB 2.0 است. وزن و اندازه بسیار کمی دارد و درپوشی روی آن قرار نمی‌گیرد.

7. فلش مموری OTG سیلیکون پاور مدل Mobile C31 با ظرفیت 32 گیگابایت

فلش مموری Silicon Power Mobile C31 OTG Type-C علاوه بر درگاه اصلی USB Type-C از یک درگاه USB 3.1 هم پشتیبانی می‌کند؛ به همین دلیل با خرید این فلش مموری می‌توانید از سرعت و ظرفیت آن برای انواع سیستم‌ها استفاده کنید. فلش مموری Silicon Power Mobile C31 OTG Type-C وزنی معادل 3.3 گرم دارد و یکی از کوچک‌ترین فلش مموری‌های تایپ سی موجود در بازار به شمار می‌رود. این فلش در برابر  پاشش قطرات آب مقاوم است؛ اما باید از آن در برابر ضربه و پرتاب شدن محافظت کنیم.

 

بهترین فلش مموری های 64 گیگابایتی را بشناسید:

بهترین فلش 64 گیگ

 

سخن آخر

با توجه به اینکه کاربرد درگاه USB Type C و فلش مموری‌ها روز به روز در زندگی همه ما بیشتر می‌شود، پس بهتر است تا به فکر خرید یک فلش مموری باشیم که از تایپ سی پشتیبانی کند. امروزه فلش مموری‌های تایپ سی هم مانند فلش‌های قدیمی که تنها از درگاه USB Type A پشتیبانی می‌کردند، با سرعت خوبی به فروش می‌رسند. ما در این مقاله از تکنولایف تلاش کردیم تا شما را با تعدادی از بهترین فلش مموری های تایپ C از برندهای مختلف آشنا کنیم. اگر شما هم تا به حال از فلش مموری تایپ سی استفاده کرده‌اید یا قصد خرید یکی از آن‌ها را دارید، می‌توانید تجربیات یا نظرات خود را با نوشتن در قسمت نظرات کابران با ما و سایر مخاطبین به اشتراک بگذارید.

پرسش‌های متداول

بهترین فلش مموری تایپ سی 64 گیگ کدام است؟

در حال حاضر فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive USB Type-C با ظرفیت 64 گیگابایت بهترین فلش مموری تایپ سی با ظرفیت 64 گیگابایت است.

بهترین برند برای فلش مموری تایپ C کدام است؟

سن دیسک (SanDisk) و سیلیکون پاور (Silicon Power) شرکت های معروف تولید کننده فلش مموری USB Type C هستند.

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

2 نظر

  1. ARPAD

    درود بر زهرا بانو
    بزرگوار لطف کن فرما که چگونه فلش مموری اصلی از فیک و تقلبی تشخیص دهیم واقعیت جنس فیک وبدلی فراوان توبازار !
    ،سپاسگذار میشم از رهنمود

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به ARPAD

      سلام وقت خوش از جای معتبر مثل تکنولایف خرید کنید
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%81%d9%84%d8%b4-%d9%85%d9%85%d9%88%d8%b1%db%8c-%d8%aa%d8%a7%db%8c%d9%be-%d8%b3%db%8c/
ads
ads