داغ ترین ها :
تاریخ معرفی وان پلاس 10R و وان پلاس نورد CE 2 لایت مشخص شد

تاریخ معرفی وان پلاس 10R و وان پلاس نورد CE 2 لایت مشخص شد

در طول هفته‌های گذشته شایعه شده بود که شرکت وان پلاس قصد دارد یکسری گوشی میان‌رده را در کنار هندزفری بلوتوثی «نورد بادز» (Nord Buds) معرفی کند. شایعات می‌گفتند که این گوشی‌های میان رده به احتمال زیاد وان پلاس 10R و وان پلاس نورد CE 2 خواهند بود. حالا امروز تاریخ معرفی وان پلاس 10R و وان پلاس نورد CE 2 مشخص شد. به گفته شرکت وان پلاس محصولات جدید این شرکت در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه معرفی می‌شوند. حتی مشخص شد که وان پلاس از شعار More Power to You برای معرفی این محصولات استفاده خواهد کرد.

 

تکنولایف فروشگاه گوشی های وان پلاس با امکان ارسال به سراسر کشور است.

 

در طول هفته‌های گذشته مشخص شد که گوشی وان پلاس 10R با اسم رمز Pickle در حال ساخت است و اولین گوشی وان پلاس به حساب می‌آید که با تراشه دایمنسیتی ۸۱۰۰ راهی بازار می‌شود. شایعات می‌گویند که این گوشی شباهت زیادی به گوشی Realme GT Neo 3 خواهد شد که مدتی پیش رسما معرفی شده بود.

وان پلاس 10R

اگر شایعات درست باشند، گوشی وان پلاس 10R به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED مجهز شده که وضوح تصویر آن Full HD+ و نرخ نوسازی آن هم ۱۲۰ هرتز خواهد بود. این گوشی احتمالا باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد و از شارژ سریع ۱۵۰ وات پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود که این گوشی از دوربین اصلی با حسگر ۵۰ مگاپیکسلی استفاده کند که OIS هم دارد. در کنار دوربین اصلی دوربین اولتراواید با حسگر ۸ مگاپیکسلی و دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو قرار گرفته‌اند. دوربین سلفی این گوشی هم احتمالا حسگر ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت.

گوشی وان پلاس نورد CE 2 لایت که شاید با نام وان پلاس ایس راهی بازار شود، به تراشه اسنپ دراگون 695 راهی بازار می‌شود. این گوشی صفحه نمایش ۶.۵۸ اینچی LCD با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد. دوربین اصلی این گوشی حسگر ۶۴ مگاپیکسلی دارد و خبری از دوربین اولتراواید روی این گوشی نیست؛ اما دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و تشخیص عمق دارد. این گوشی احتمالا باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت و از شارژ ۳۳ وات پشتیبانی می‌کند.

وان پلاس 10r

آخرین محصول وان پلاس در مراسم ۸ اردیبهشت معرفی می‌شود هم وان پلاس نورد بادز خواهد بود. این بادزها باتری ۴۱ میلی‌آمپر ساعتی دارند و کیسی که به همراه آن‌ها عرضه می‌شود هم از باتری ۴۸۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

هنوز درباره قیمت گوشی وان پلاس 10R چیزی نمی‌دانیم، اما گوشی وان پلاس 9R با قیمت نزدیک به ۵۲۷ دلار راهی بازار شده بود. انتظار داریم که قیمت در نظر گرفته شده برای وان پلاس 10R هم همین‌قدر باشد.

 

آخرین اخبار از محصولات وان پلاس:
تصاویر فاش شده از وان پلاس نورد 2T را ببینید

 

ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%d8%ae-%d9%85%d8%b9%d8%b1%d9%81%db%8c-%d9%88%d8%a7%d9%86-%d9%be%d9%84%d8%a7%d8%b3-10r/
ads
ads