داغ ترین ها :
روش های تبدیل گوشی به دسته بازی

روش های تبدیل گوشی به دسته بازی

همانطور که می دانید امروزه صنعت گیم یا همان بازی در دنیای تکنولوژی پیشرفت زیادی کرده و کاربران زیادی از کودک تا بزرگسال طرفدار بازی های ویدئویی هستند، چه در کنسول و کامپیوتر چه در گوشی، هرسال جدیدترین بازی ها را دنبال می کنند و در محبوب کردن بازی ها نقش پر رنگی دارند.
گاهی اوقات بازی هایی ساخته می شوند که اگر با دسته بازی، بازی شوند عملکرد بهتری در آن خواهید داشت، به همین دلیل مخاطبین این بازی ها سعی می کنند این بازی ها را با دسته انجام دهند؛ اما تا به حال به این فکر کردید که گوشی خود را به دسته بازی تبدیل کنید؟ اگر نمی خواهید هزینه اضافی برای خرید دسته بازی صرف کنید، پس این مطلب را دنبال کنید تا راه های تبدیل گوشی به دسته بازی را آموزش ببینید.

 

برای خرید گوشی گیمینگ به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

 

تبدیل گوشی به دسته بازی با بلوتوث و وای فای

برای تبدیل گوشی به دسته بازی کامپیوتر باید یک سری برنامه مشخص و کاربرید را نصب کنید و بدون برنامه گوشی شما به دسته بازی تبدیل نمی شود؛ در فروشگاه گوگل پلی برنامه های تخصصی ای برای تبدیل گوشی اندروید به دسته بازی وجود دارد که می توانید با نصب کردن آن ها، گوشی خود را تبدیل به دسته بازی کنید.
دو برنامه Drodijoy و Ultimate Gamepad از برنامه های مفید برای تبدیل گوشی به دسته بازی کامپیوتر هستند، برای استفاده از آن ها کافیست یکی از این دو برنامه را نصب کنید، سپس در ابتدا باید یک سرور را از صفحه برنامه ای که در گوشی نصب کرده اید، در کامپیوتری که می خواهید با آن بازی را اجرا کنید بارگیری کنید.

تبدیل گوشی به دسته بازی ps4
پس از اینکه سرور را روی کامپیوتر بارگیری کردید، بازی ای که قصد اجرا شدن آن در گوشی دارید را روی تلفن خود نصب کنید. با استفاده از سروری که روی کامپیوتر بارگیری کردید، می‌توانید گوشی خود را با ساتفاده از Wi-Fi و بلوتوث به کامپیوتر وصل کنید. زمانی که بازی را اجرا می‌کنید‌، گوشی باید به عنوان دسته بازی شناسایی شود.

 

بازی های جذاب بدون نیاز به اینترنت:
بهترین بازی آفلاین برای اندروید و iOS

 

تبدیل گوشی به دسته بازی برای کامپیوتر

برنامه HandyGamePad Pro  یکی دیگر از برنامه های مفید و کاربردی برای تبدیل گوشی به کنترلر است. برای استفاده از این برنامه هم باید سرور برنامه را روی کامپیوتر خود دانلود کنید و از این طریق به گوشی متصل شوید. ابتدا هم برنامه اندرویدی HandyGamePad Pro را از گوگل پلی روی گوشی خود نصب کنید و برنامه وب آن را روی کامپیوتر نصب کنید. پس از نصب‌، باید مطمئن شوید که گوشی و کامپیوتر به یک مودم یا یک وای فای مشابه متصل باشند تا آدرس سرور IP آن ها یکسان باشد.
زمانی هر دو دستگاه به یک مودم متصل باشند، کامپیوتر گوشی را به عنوان یک دسته بازی متصل شده می شناسد و علاوه بر انجام بازی با آن می توانید دکمه های روی صفحه گوشی به عنوان دسته بازی را شخصی سازی کنید.

تبدیل گوشی به دسته بازی برای تلویزیون

می توان گفت بهترین روش تبدیل گوشی به دسته بازی استفاده از برنامه LEA Extended Input Gamepad است که به دلیل داششتن قابلیت های شخصی سازی بسیار و محیط کاربری حرفه ای، قیمت نسبتا بالایی دارد و رایگان نیست. این برنامه 6 مدل طرح برای شخصی سازی دارد که علاوه بر دکمه ها، می توانید محیط و نوع دکمه ها و حتی رنگ دکمه ها را عوض کنید. در کل انگار دسته بازی و یا کنترلر دسته ایکس باکس روی صفحه گوشی شما است و می توانید چینش دکمه ها یا همان HUD دکمه ها را روی گوشی عوض کنید و شبیه ساز دسته Ps4 یا ایکس باکس را در گوشی داشته باشید با سازگاری بالا و تاخیر بسیار کم در بازی ها؛ با استفاده از این برنامه ها تبدیل گوشی به دسته بازی کامپیوتر با کابل usb منسوخ شده و دیگر نیاز به سیم و کابل USB برای اتصال گوشی به کامپیوتر نیست.

خرید مک بوک

تبدیل گوشی به دسته بازی برای تلویزیون

یکی از جذابیت تلویزیون های امروزی، پشتیبانی آن ها از سیستم عامل اندروید است، همچنین دستگاه هایی به عنوان Android TV وارد بازار شده اند که به کمک آن می توانید تمام برنامه های اندرویدی را روی تلویزیون ساده یا غیر اندرویدی خود داشته باشید. برای تبدیل گوشی به دسته بازی برای تلویزیون کافیست برنامه Mobile Gamepad را از گوگل پلی برای گوشی خود دانلود کنید، سپس تنظیمات آن را انجام دهید و دکمه روشن بودن اتصال آن را بزنید.
حالا در تلویزیون یا اندروید TV در تنظیمات به دنبال گزینه متصل شدن به کنترل کننده از راه دور یا ریموت از راه دور بگردید، آن را انتخاب کنید و به دنبال گوشی خود بگردید، گوشی را انتخاب کنید و وارد بازی مورد نظر شوید و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید.

روش تبدیل گوشی به دسته بازی

 

آموزشی برای کاربران پلی استیشن 5:
تغییر محل نصب بازی در PS5

 

تبدیل گوشی به دسته بازی پابجی

برای تبدیل گوشی به دسته بازی پابجی هم می توانید از طریق روش های بالا اقدام کنید، اما پیشنهاد می کنیم از این طریق پابجی و کالاف دیوتی موبایل بازی نکنید، زیرا در این روش تاخیر در ارسال دستور از گوشی به کامپیوتر پایین است و در بازی های شوتر آنلاین تاخیر بسیار مهم است.

تبدیل گوشی به دسته بازی  ps4

برای تبدیل گوشی به دسته Ps4 می توانید از برنامه ای که سونی به صورت رسمی عرضه کرده استفاده کنید، در این صورت باید برنامه PS Remote Play را برای گوشی خود از گوگل پلی یا اپ استور نصب کنید، این برنامه هم برای اندروید عرضه شده هم برای ios تا بتوانید با هر دو دستگاه به PS4 متصل شوید.

برای اتصال Ps4 به گوشی باید ابتدا هم گوشی و هم کنسول را به یک مودم یا شبکه وای فای مشابه متصل کنید، سپس وارد برنامه نصب شده بروید و وارد اکانت PSN یا همان حساب کاربری پلی استیشن شوید، از این طریق می توانید دستگاه خود را پیدا کنید و اگر پیدا نشد باید آدرس کنسول را دستی وارد کنید. زمانی که گوشی به PS4 متصل شد می توانید از طریق گوشی کنسول خود را کنترل کنید.

تبدیل گوشی به دسته بازی ps4

 

دسته پلی استیشن 5 را می توانید از تکنولایف بخرید: دسته PS5

سخن آخر

در این مطلب چند روش تبدیل گوشی به دسته بازی را برای کامپیوتر و PS4 و تلویزیون توضیح دادیم، اما این نکته را هم ذکر کردیم که برای تجربه بهتر از بازی، از گوشی به عنوان دسته بازی استفاده نکنید و به خرید دسته بازی برای کامپیوتر یا کنسول فکر کنید. زیرا حساسیت صفحه و انتقال اطلاعات دیر تر با تاخیر به کنسول، تلویزیون و یا کامپیوتر منتقل می شوند، به همین دلیل در بازی ها مخصوصا بازی های آنلاین سبک شوتر و حتی فوتبال به مشکل برمیخورید. اما اگر بازی آنلاین نیست می توانید بازی کنید و تاخیر خیلی تاثیر ندارد.
به نظر شما تبدیل گوشی به دسته بازی بهتر است یا خرید کنترلر برای کامپیوتر و PS4؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

راهنمای خرید موس گیمینگ را در مطلب زیر بخوانید:
بهترین موس گیمینگ

 

سوالات متداول

برای تبدیل گوشی به دسته بازی برای کامپیوتر از چه اپلیکیشنی استفاده کنیم؟ برنامه HandyGamePad Pro  یکی دیگر از برنامه های مفید و کاربردی برای تبدیل گوشی به کنترلر است. برای استفاده از این برنامه هم باید سرور برنامه را روی کامپیوتر خود دانلود کنید و از این طریق به گوشی متصل شوید.

تبدیل گوشی به دسته بازی با بلوتوث و وای فای چگونه است؟ دو برنامه Drodijoy و Ultimate Gamepad از برنامه های مفید برای تبدیل گوشی به دسته بازی کامپیوتر هستند، برای استفاده از آن ها کافیست یکی از این دو برنامه را نصب کنید، سپس در ابتدا باید یک سرور را از صفحه برنامه ای که در گوشی نصب کرده اید، در کامپیوتری که می خواهید با آن بازی را اجرا کنید بارگیری کنید.

لپ تاپ گیمینگ بنر
ads

بررسی گوشی سامسونگ اس ۲۴ اولترا به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S24 Ultra

برای شما

نظرات

 

نظر بده

نام

15 نظر

  1. محمدصالح آزاد شهرکی

    من موبایل دارم چطوری به دسته پلی ۲ یا تلویزیون وصل کنم

    1. Sajad

      پاسخ به محمدصالح آزاد شهرکی

      ممنون از سایت خوبتون و محتوای عالی ❤️
      1. احسان نیک پی

        پاسخ به Sajad

        خوشحالم که مطلب براتون مفید بوده 🌱
        1. کردستان

          پاسخ به احسان نیک پی

          سلام آیا میشود گوشی را با تبدیل به دودسته همزمان به تلویزیون وصل کردی برای بازی سونی یک ۹۸ لطفاً به ایمیلم پاسخ دهید اینحا اعلان برام نمیاد
  2. رسام

    عالی

  3. مائده

    سلام خسته نباشد ببخشیدا من هر کاری کردم وصل بشم به تلویزیون نشد حتی او برنامه‌ای (Mobile Gamepad)که گفتیدا نصب کردم با بلوتوث می خواستم وارد بشم نشد با وای‌فای هم بلد نیستم برم میشه یه راهنمایی اساسی بکنید……. که باید داخل چه جای از تنظیمات باید برم واقعا نیاز دارم به کمکتون خیلی مهمه

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به مائده

      سلام تلویزیون باید قابلیتش رو داشته باشه
      1. امیر

        پاسخ به احسان نیک پی

        این برنامه مخصوص کامپیوتر هستش که لطفاراهنمایی کنید
  4. احمد

    خوب

  5. ماجد

    سلام بر pes 2 كار میکنه

  6. پرهام

    برای تلوزیون ندارید چون اشتباه گفتید

  7. پونه

    برای ps2 دسته نداریم؟

    1. احسان نیک پی

      پاسخ به پونه

      سلام وقت بخیر متوجه سوالتون نشدم؟
  8. حسین

    راهنماییت برای تلویزیون اشتباه بود

    1. امیرعلی عارفی

      پاسخ به حسین

      بله درسته اون برنامه ای که گفته بودید برا اندروید و ویندوز هست نه اندروید و تلویزیون
اشتراک گذاری
این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید
https://www.technolife.ir/blog/%d8%aa%d8%a8%d8%af%db%8c%d9%84-%da%af%d9%88%d8%b4%db%8c-%d8%a8%d9%87-%d8%af%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c/
ads
ads